ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzitquote:
Dat is zeker niet handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een plaat op de voordeur gespijkerd, mijn dochter had met haar kont het raam eruit getikt...
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 03-02-2011 19:09:43 ]quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzit
En nu ging ff mis
Whehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 03-02-2011 19:09:43 ]
Homo
Doe ik meestal met mijn voetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze controleert altijd met haar kont of de deur goed dichtzit
En nu ging ff mis
Weettiktochquote:
Niet om over naar huis te schrijven, maar ik heb het overleefdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Herkenbaar wel
Alleen doe ik dat alleen met deuren die GEEN ruit hebben
![]()
![]()
Hoe was je dag verder?
quote:
dan ist goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weettiktoch![]()
Ik pak om half 8 de bus, dan ben ik om kwart voor 8 in de stad en dan om 8 uur bij hans
ik zeg mooie tijd
Ik gewoon met de hand. En dan nog een keer kijken. En nog een keer. En terugrijden om te kijken of de deur wel echt dichtzat (voordeur)quote:
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik gewoon met de hand. En dan nog een keer kijken. En nog een keer. En terugrijden om te kijken of de deur wel echt dichtzat (voordeur)
Zeker een mooie tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weettiktoch![]()
Ik pak om half 8 de bus, dan ben ik om kwart voor 8 in de stad en dan om 8 uur bij hans
ik zeg mooie tijd
Zou ik echt nooit kunnen. Soms ga ik er s'nachts wel eens uit of ik alles wel heb dichtgedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaan![]()
Niets gestolen
Dus nu niet weer doen, anders is het vast bad karma
Jaja, rocketspeedquote:
Bis Later LLquote:
Oef, niet zo handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik controleer het niet altijd even goed, dat heeft er in geresulteerd dat 2 keer de voordeur een hele nacht heeft opengestaan![]()
Niets gestolen
Dus nu niet weer doen, anders is het vast bad karma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |