quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen St. Niklaus en Waldbrunn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De 2 achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
Nee, ik moest de foto's nog even van de camera halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Marter is verdwaald in het vorige topique?
Vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De 2 achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
Nietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
Marijke wat voor leuks heb je nog in huis? Want dan weet ik wat ik kan "lenen" als je de deur weer open laat.LL
jammerquote:
Je kent me toch wel een beetje... anders had ik wel meteen een link in mijn bericht gezetquote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de geruchten zijn er 9 gewonden, onder wie een zwaargewonde. Dat is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen, die in het voorste rijtuig zijn boterham met Zwitserse kaas zat op te peuzelen, toen door de klap een koffer van een Japanse toerist op hem viel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vreselijk
Gelukkig is het naast de kerk, God zal waken over de slachtoffers.
Gaat echt niet goed daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
*Schokkende beelden* Egyptisch politie busje rijd op demonstranten in
Damn
Jemig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Miss heetf Mart er ook pics van?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
WTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Miss heetf Mart er ook pics van?
en heb het idee dat dit pas het begin is daar in die regio.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de geest is uit de fles daar...
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Jezus....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
dit is wel een hele goede reden jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?![]()
godverdomme, ze zijn echt totaal krankzinnig geworden daar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Niet schelden met Godquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godverdomme, ze zijn echt totaal krankzinnig geworden daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik snap je nu welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?![]()
Ja, Egypte is niet de laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
en heb het idee dat dit pas het begin is daar in die regio.
Vrees dat al die andere landjes daar ook zulke protesten gaan krijgen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schelden met GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tunesië, Egypte, Syrië, en nu vandaag ook in Jemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Egypte is niet de laatste natuurlijk.
Wacht maar. Dit wordt nog eens een hele revolutie in het midden-oosten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tunesië, Egypte, Syrië, en nu vandaag ook in Jemen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schelden met GodEven serieus, dit is echt te inhumaan voor woorden wat daar gebeurd, er worden burgers omgekocht om voor "Pro-Mubarak demonstranten" te spelen en met stenen te gooien naar de andere demonstranten, er worden gevangenissen opengezet om criminelen de stad onveilig te laten maken zodat mensen naar huis gaan om hun familie te bewaken, er worden politie-agenten eropuit gestuurd om mensen in elkaar te slaan, neer te schieten en te overvallen om paniek te veroorzaken, de waterleidingen zijn al een paar keer dichtgedraaid zodat mensen uitdrogen en niet meer in staat zijn om te protesteren, allemaal omdat Mubarak met zijn grootheidswaanzin niet weg wil omdat hij dictatortje spelen zo leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon te gruwelijk voor woorden.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Werd tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wacht maar. Dit wordt nog eens een hele revolutie in het midden-oosten.
Hoe oud?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op zoek naar verjaardagscadeau zoonlief
Helemaal mee eens want zo op deze manier is het niet menselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie toch liever een fluwelen revolutie..
En wat TFM zegt
Bij welk spelletje dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, kom niet lang een level in een spelletje
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Op zoek naar verjaardagscadeau zoonlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |