Nee jij!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent één groot babe-gehalte, lekker wief dajje d'r bint
Jij doet gewoon stil zitten en mooi zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil het best over iemand heen gooien hoor
Queen Elisabethquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, wij mag er nog meer een schop onder zijn hol krijgen
Dat is echt vet moeilijk hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet gewoon stil zitten en mooi zijn![]()
EN verder niks
quote:
heel actief gepostquote:
Volgens mij kunnen we er wel een wereld tour van maken want in zuid amerika zitten er ook nog wel een paarquote:
Samequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn scrolldingie is stuk en dat irriteert me echt mateloos![]()
dat is inderdaad balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
dat is minder, wat zoek je precies?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik geef t op, wat ik zoek is onvindbaar
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik geef t op, wat ik zoek is onvindbaar
Dat is zeker klotequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
Vouw ze Wokquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
wie de lekkerste babe is?
* wel.o.k gaat was opvouwen
Ik zit ook te denken aan een paar van die terroristen die zich verstopt hebbenquote:
Ik kan het niet ontkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |