Pardon??quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar daar passen we niet in met zijn allen
![]()
óh, ok, AIDS kan nog wel even wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag ik voor AIDS?Ik wil zo graag deze eeuw nog trouwen
![]()
Zie je.. en nu moet jij dus ook uitgenodigd worden... dus 39 nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
óh, ok, AIDS kan nog wel even wachten.
Is ook maar een kort lijstjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is goed!
To-Do List:
Medicijn tegen AIDS uitvinden
Natuurkunde proefwerk leren
Mubarak voor z'n aars trappen
Wereldbank overvallen voor Friemeltje
Komt voor de bakker
Zonder schrappen zat ik er ook al niet bijquote:
JOahhquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je.. en nu moet jij dus ook uitgenodigd worden... dus 39 nu![]()
Ik wil me graag aanmelden voor dit onderdeelquote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder schrappen zat ik er ook al niet bij
Als we dan toch bezig zijn wil ik ook graag langs Berlusconi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil me graag aanmelden voor dit onderdeel
ik EN NOG EEN PAAR??!!??quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarJij en nog een paar stonden op het lijstje "die komen helpen met het bier opmaken"
die neukt je in je poepert met zijn schrompelstokjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn wil ik ook graag langs Berlusconi.
Gaat wel lukken, maar ik maak me toch nog wel een beetje zorgen om het natuurkunde proefwerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengenquote:
Als we toch bezig zijn, wij mag er nog meer een schop onder zijn hol krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wat aan, bier-opmaak-technisch gesprokenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengen![]()
Jij bent één groot babe-gehalte, lekker wief dajje d'r bintquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker en Marijke natuurlijk, voor het babe-gehalte omhoog te brengen![]()
Daar heeft ze dus jou voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wat aan, bier-opmaak-technisch gesproken![]()
Ja duh. Al die kerels gaan zich dan moed inzuipequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het best over iemand heen gooien hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |