Coooooooolquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe je bestIk ben nu bij level 16 edit: 17
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie toch liever een fluwelen revolutie..
En wat TFM zegt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Wil iemand onze bruiloft bedenken/plannen/betalen?
Ben het nu al zat
Als het maar iets met een trein is. Dat kan je er niet vroeg genoeg in meppenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
En uiteraard kan ik het hele cadeau niet vinden
Nog goud en juwelen die je niet meer nodig hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Oh wel genoeg gebezint gedoent hoorquote:
amen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al wel eens gezegd dat ik de mensheid vanuit het puntje van m'n tenen kan verafschuwen?![]()
Ik wil best wel betalen met jullie geld hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Ik wil wel plannen en bedenken, maar betalen gaat em niet wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Ben het nu al zat
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog goud en juwelen die je niet meer nodig hebt?
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis hequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh wel genoeg gebezint gedoent hoorMaar financieel is het gewoon een drama als we niet drastisch gaan schrappen in gasten. En ik haat drastisch schrappen
Ideeën:quote:
En dan vraag je of iemand eten wil maken en een bruidstaart maaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis he
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
maandagochtend is het meestal gratis qua gemeentehuis he
Ga jij voor mij doen ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ideeën:
PostalGold
WereldBank overvallen?
Met schrappen zit ik nu op 38quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
FHA we kunnen zo'n 20 mensen kwijt in huisdus weet niet hoeveel je wil uitnodigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
is goed!quote:
Mag ik voor AIDS?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is goed!
To-Do List:
Medicijn tegen AIDS uitvinden
Natuurkunde proefwerk leren
Mubarak voor z'n aars trappen
Wereldbank overvallen voor Friempeltje
Komt voor de bakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |