Nee, bij jou kom ik op je heerlijke stoel hangenquote:
Dat magquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bij jou kom ik op je heerlijke stoel hangen
Wat is een stoelbank?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat magOver een tijdje (grooot tijdje) gaat de huidige bank veranderen in een stoelbank
![]()
![]()
![]()
dus dat is helemaal feest
Dat ik van de stoel ook de bank ga kopenquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik van de stoel ook de bank ga kopen![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
was het maar waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Maar gaat nog wel even duren hoorGeld
En vervoer enzo
En straks zeker de rest ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijnaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei oei oei, is het al zaterdag, jajajajaja?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Maar gaat nog wel even duren hoorGeld
En vervoer enzo
Dan neem je gewoon eerst even een nieuw huis, dan ben je toch al van slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat wil je echt niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw
Dan kom ik bij je wonen hoor
![]()
Nee dat werkt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet hoor![]()
Maar het mag wel
![]()
Ja de nubank is na 15 jaar trouwe bankdienst toch wel een beetje op :$ Dat schijnt te gebeuren als je al 15 jaar lang op dezelfde plek zit![]()
Dus ik heb geprobeerd om in de andere hoek te zitten.. maar.. nee![]()
Jij bent echt ook nog eens vet slim johquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon eerst even een nieuw huis, dan ben je toch al van slag![]()
het gaat dan ook helemaal fout daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
holy fuck er gaan wel erg veel tv zenders over Egypte nu
En niet alleen meer in Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat dan ook helemaal fout daar
Helaas nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En niet alleen meer in Egypte
Ik heb nog een kanaal gevonden met snooker eropquote:
Gaat het even niet zo goed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo denk ik even in de huiskamer een poging doen tot lezen..
Zin in een avondje karaoke?quote:
het spreidt zich uit als een olievlekquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En niet alleen meer in Egypte
Lezen is toch fijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo denk ik even in de huiskamer een poging doen tot lezen..
Ja, dat klopt, maar ik sta echt op het punt om in tranen uit te barsten..quote:
het is een echte kwallebakquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
heeeeeee geweldig nieuws
Robert Jensen weg bij Radio Veronica
Kan ik eindelijk weer 's ochtends in de auto Veronica luisteren
Vervelende omhooggevallen niet-uit-de-kast-komende eikel![]()
wat mis ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het spreidt zich uit als een olievlek
Das wel balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging al "mis" in het auti-cafe
En dan ook nog de berichten over de journalisten enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het spreidt zich uit als een olievlek
Verbieden moeten ze hem, maakt niet uit waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
heeeeeee geweldig nieuws
Robert Jensen weg bij Radio Veronica
Kan ik eindelijk weer 's ochtends in de auto Veronica luisteren
Vervelende omhooggevallen niet-uit-de-kast-komende eikel![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zin in een avondje karaoke?
Ja, totaal niet leuk.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zin in een avondje karaoke?
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bankquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat klopt, maar ik sta echt op het punt om in tranen uit te barsten..
o, gat lekker dus....quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
jij bent echt zo verschrikkelijk lief hequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een kussentje en een dekentje en een doos tissues en koffie, thee, chocolademelk, koekjes en nougat en klopt uitnodigend op de bank
![]()
oja, en de nieuwste sudoku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |