nou hup op de FP ermeequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
Ernstig treinboemeluk tussen St. Niklaus en Waldbrunn
Zwitserland is donderdag opgeschrikt door een ernstig treinboemeluk. Tussen St. Niklaus en Waldbrunn is een passagierstrein ontspoord. Een rijtuig is daarbij een eind naar beneden gevallen.
Het is nog niet bekend hoeveel slachtoffers er te betreuren zijn. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt, maar de plek des onheils is lastig bereikbaar.
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De twee achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
[ afbeelding ]
Het ontspoorde rijtuig (Foto: DaMart)
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariliefiepliefieploffertjequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
Zwitserland is donderdag opgeschrikt door een ernstig treinboemeluk. Tussen St. Niklaus en Waldbrunn is een passagierstrein ontspoord. Een rijtuig is daarbij een eind naar beneden gevallen.
Het is nog niet bekend hoeveel slachtoffers er te betreuren zijn. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt, maar de plek des onheils is lastig bereikbaar.
Volgens een ooggetuige liet de koppeling tussen het eerste en tweede rijtuig los, terwijl de trein doorreed. De twee achterste rijtuigen kregen door het dalende spoor zoveel vaart, dat ze het andere rijtuig uit de rails drukten toen ze het raakten.
[ afbeelding ]
*stapt in auto naar Zwollequote:
* pgrferrari noteert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariliefiepliefieploffertje![]()
![]()
Als we de weblog waren, had ik het erop gezetquote:
Whehehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
je kan zo voor de FP gaan werken
Ha. Ik heb het aan Klonk gestuurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we de weblog waren, had ik het erop gezet...
Op de FP kan ik helaas niet maken...
Tofquote:
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten, kijken of het helpt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de geruchten zijn er 9 gewonden, onder wie een zwaargewonde. Dat is een medewerker van de Zwitserse spoorwegen, die in het voorste rijtuig zijn boterham met Zwitserse kaas zat op te peuzelen, toen door de klap een koffer van een Japanse toerist op hem viel.
WB Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer. Eerder terug dan gepland, maar ja als het even te druk wordt om je heen of in je hoofd, kun je als je zobent als ik. beter naar huis gaan.
Dat is wel balenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar weer richting huis, Rijswijk winkelcentrum heeft het niet wat ik zoek. Ga maar eens googlen of het uberhaupt nog wel bestaat
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zijn jullie toch ook lieve schattebouten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |