Geef haar dan een fijne massagequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Ik slaap zaterdag wel in mijn eigen bed met Muck! Als ik die na vandaag nog fit krijg!
Ze heeft erg hard gewerkt vandaag en is doodmoe
Pasta, doperwtjes en worteltjes en rundersaucijs.quote:
Slapende Muckies bijten hard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef haar dan een fijne massage
Genieten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
En nu even lekker knuffelen enzo![]()
Aha, dus heel gevaarlijkquote:
Bis Later Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Nou ben naar het "auti-cafe"
Tot later
We maken het wel passendquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus we zien wel, het past gewoon, ook als ik niet bij pgr op het luchtbed ga
Knuffelquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
En nu even lekker knuffelen enzo![]()
Klopt, tafel opzij schuiven en het past volgens mijn metingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus we zien wel, het past gewoon, ook als ik niet bij pgr op het luchtbed ga
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, tafel opzij schuiven en het past volgens mijn metingen.
Veel Game en zoek plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff FM spelen en daarna opzoek naar De Mol
Meten is weten hequote:
Ik ga even eten maken en Blur installeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff FM spelen en daarna opzoek naar De Mol
Heb in mijn eerste seizoen de UEFA cup gewonnen. Nu in de zomerstop op zoek naar evt. Aankopen om de titel te winnenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meten is weten he. Ik had veel te grote afmetingen van die luchtbedden in gedachten steeds
.
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb in mijn eerste seizoen de UEFA cup gewonnen. Nu in de zomerstop op zoek naar evt. Aankopen om de titel te winnen
WB RNquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Whahlalalalalalalablablglalawhaaaaa
Graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wil er iemand met me mee naar de stad ?
Dat haal ik niet, anders graag!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
Vanochtend bed afgehaald en de matrassen omhoog gezet om ze vanavond weer een keer te draaien... Maar het is vet veel moeite om bed weer op te maken dus nu heb ik spijt![]()
Morgen middag samen gaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
ohjaa... k*t moet ook nog 3 wassen ophangen
nou de stad komt later dan wel
Slechte communicatie hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hadden ze het mij ook wel mogen zeggen
Waarvan dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Ik heb zelfs onderweg een nieuw bordje kunnen scoren
Oehquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Hee moet je nou eens kijkenquote:
Jij kan helegaar geen notes uit delenquote:
heej das mooi...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je nou eens kijken![]()
[ afbeelding ]
Vandeweek geplaatst![]()
Zou kunnen, ik ken hem nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je nou eens kijken![]()
[ afbeelding ]
Vandeweek geplaatst![]()
Jeujquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Zo maak je nog eens wat meequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn de mooiste, die je totaal niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |