Het vroor niet, niet echt koud en een zonnetje wat een beetje doorbreekt met een graat of 6 a 7 = heerlijkquote:
Ja, sorryquote:
Jij ging toch slapen? Hup naar bed jongeman!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, kliko-mode uit, salade erin, bordje leeg, Ph. naar bed. Koud, en mijn neus heeft schoenen nodig, het begint te lopen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry
[..]
Jij ging toch slapen? Hup naar bed jongeman!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef Pheno het volgende:
Zo slapen, eerst even tegen heug en meug wat eten. Simpele salade, ik ben wat kilo's aangekomen met dat geluier
Trusten Phenoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, kliko-mode uit, salade erin, bordje leeg, Ph. naar bed. Koud, en mijn neus heeft schoenen nodig, het begint te lopen.
Doe rustig kerel, komt nog welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
En Mart beantwoord mijn Pm niet.![]()
Dus maar op de bank slapen dan.
Wilde je bij hem in bed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
En Mart beantwoord mijn Pm niet.![]()
Dus maar op de bank slapen dan.
Sorryquote:
Goed plan. Sesamstraat is net voorbij, dus ik ga naar bed. Ik zet de wekker maar, voordat ik te laat op de solli benquote:
Jaquote:
TMF is al weg, is dat ook een voorbode?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat God op de derde scheppingsdag [van februari] de zon en de sterren maakte, zei God op de eerste scheppingsdag: 'Laat er TFM zijn'. En toen was er TFM.
HoiHoi
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ik weet dat Mart dat ook wel wilde
jup, in 2012 krijgt iedereen een perm-ban.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMF is al weg, is dat ook een voorbode?
Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan. Sesamstraat is net voorbij, dus ik ga naar bed. Ik zet de wekker maar, voordat ik te laat op de solli ben
Hey TMFquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat God op de derde scheppingsdag [van februari] de zon en de sterren maakte, zei God op de eerste scheppingsdag: 'Laat er TFM zijn'. En toen was er TFM.
HoiHoi
Niet als ik ik gisteravond de PM al had verstuurd & 2x gezegd heb in de sc, of hij mijn pm wilde beantwoorden.quote:
Misschien is je PM niet over gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet als ik ik gisteravond de PM al had verstuurd & 2x gezegd heb in de sc, of hij mijn pm wilde beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |