Dat leverde geen leuke / fraaie plaatjes opquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef sigme het volgende:
Nou moe. Ik smeer natriumbicarbonaat in m'n haar, niet m'n bier.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb soms wat anders in mijn haar maar dat levert vast ook geen leuke plaatjes op..
hahahaha XM jij bent echt de onbetwiste plaatjes koninging van het topicquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whale sperm, ja dat bedoel ik ook
Awquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Vlaaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks, het is helemaal goed zo
Vlaai
slagroom
En dan mag ik nu een bakje chips en een cola-berenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periodequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
het duurde echt lang voor ik doorhad wat een pekske is![]()
ik doe lekker niet aan carnaval! wij hebben ook niet eens vakantie hier trouwens, dus al zou ik het willen dan zou het niet eens kunnen..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
nope, zomervakantie en kerstvakantie, dat is alles. wel vrije dagen met pasen etc, maar verder niets. ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk, en nu met afstuderen en stage kun je het zelf ook wel plannen hoe je het wilt allemaal, maar ik hoef dus niet zo nodig te carnavallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periode
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Aww mooizo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef progje het volgende:
mijn vriend is vandaag jarig...
We zijn uit eten geweest met zijn & mijn ouders, ook de eerste keer dat die elkaar leerde kennen *eeeek*
Gelukkig was het allemaal heel erg gezellig en fijn
En wil je erop ingaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef ihatefastcars het volgende:
Gecondoleerd, uniek! Mooi wel dat 't goed is zo.
Krijg ineens regelmatig aanbiedingen voor banen die in een totaal ander vakgebied liggen. Gek. Wel veel gedaan wat in 't verlengde ligt 'vroeger' (en erg goed in), maar raar dat 't ineens uit 't niets weer op mijn pad komt.
Dat doe ik altijd. M'n haar lijkt 'de tweede dag' namelijk beter te zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag zo m'n haar weer wassen. Doe het uit kostentechnische overwegingen en omdat het beter schijnt te zijn om het niet elke dag te doen nu om de twee dagen. Al weet ik niet of ik dat volhoud: om de dag is al een hele prestatie
. En m'n haar zit raar als ik het niet gewassen heb.
Nouja, dat dus. Huismerk shampoo kost een euro per fles ofzo...quote:
Ik gebruik de kokosshampoo en -conditioner van de Kruidvat á 1,99 per fles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Huismerk shampoo kost een euro per fles ofzo...
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuurlijk mag je dat zelf weten. Maar ik mag het net zo goed vreemd vinden om daar op te besparen
. En ik was m'n haar iedere dag. Na 2 dagen heb ik anders echt vette slierten om mn kop hangen.
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuurlijk mag je dat zelf weten. Maar ik mag het net zo goed vreemd vinden om daar op te besparen
. En ik was m'n haar iedere dag. Na 2 dagen heb ik anders echt vette slierten om mn kop hangen.
Zou kunnen. Maar ik voel me gewoon fijner met gewassen haarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.
Mijn haar komt inmiddels bijna tot halverwege m'n rug, dus dat is wel iets anders dan 'tot onder je schouders'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Een kwart fles shampoo?
Mijn haar komt denk ik ook wel onder m'n schouders... ik was het om de 2 of 3 dagen ( de derde dag wel op een staart) maar heb het nooit elke dag gewassen. Ik heb 2 flessen shampoo (yes to carrots, 7 euro voor een halve liter ofzo
, 1 dure voor af en toe na het masker). En ik heb de ene fles ( de duurdere) al 5 maanden ofzo omdat je maar weinig nodig hebt en de andere heb ik ook al 3 maanden...
Je ne comprends pas!
Soms ga ik zelfs expres meer shampoo gebruiken omdat ik ook eens een nieuwe fles wilcreme spoeling gebruik ik niet, alleen soms een masker.
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn haar komt inmiddels bijna tot halverwege m'n rug, dus dat is wel iets anders dan 'tot onder je schouders'. Ik kan er al een mooie Amishvlecht in maken en die over m'n schouder hangen
.
Volgens mij gebruiken de amish ook geen shampoo en conditionerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?
Mwah, aanleg heeft er wel iets mee te maken hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.
Conditioner, niet shampooquote:
Hoe moet ik dan met jullie praten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?
Via je smartphone!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan met jullie praten?.
Gebarentaal lijkt me. Of wij het begrijpen is een tweede.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan met jullie praten?.
Zal ook wel, maar als je de talg wegwast, zal je hoofdhuid het opnieuw aanmaken. En als je shampoo dan te agressief is icm aanleg, zal dat te excessief gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, aanleg heeft er wel iets mee te maken hoor.
Hoeveel waxjes ed je gebruikt zal ook wel ermee te maken hebben. Als ik dat elke dag gebruik, wordt zelfs mijn haar vetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal ook wel, maar als je de talg wegwast, zal je hoofdhuid het opnieuw aanmaken. En als je shampoo dan te agressief is icm aanleg, zal dat te excessief gebeuren.
sperma in je ogen is smeriger..quote:
foto van je lange haar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niet meer quoten.
@ Perruche: ja op shampoo én conditioner. Ik heb nogal lang haar, dus er gaat zeker een kwart fles conditioner doorheen per keer. Het weer op schouderlengte laten knippen zou goedkoper zijn, maar ik vind dit mooier. Wil alleen binnenkort wel naar de kapper om het in laagjes te laten knippen, want bovenop raak ik het volume nu een beetje kwijt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sperma in je ogen is smeriger..
Goedemorgen. Op het werk. De zon schijnt, en m'n collega's waarmee ik het kantoor deel zijn er niet![]()
Oh! en het is vrijdag!
Succes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:13 schreef Swietje het volgende:
Het is vrijdagen ik schijt 7 kleuren want ik moet straks presenteren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net serieus 8 cent overgemaakt van m'n spaarrekening naar m'n betaalrekening zodat het bedrag op m'n betaalrekening precies een oplopend getal is..
Haha bloemen zijn nog best netjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Swietje het volgende:
Omg. Een kerel van 35 heeft een oogje op mij en hij heeft mij vandaag een bloemetje gestuurd.Mijn moeder loopt nu te krijsen dat het een griezel is. Ik ga stuk.
![]()
Bos bloemen retour sturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Swietje het volgende:
Hahahaha, ieeeeuw.
Die kerel vraagt ook telkens of ik langskom. Zucht. Nee.
Goh, wat een gemis.quote:
+1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar. Ik wil ook altijd een rond bedrag op m'n spaarrekening hebben. Dus als er dan rente is gestort, vul ik het altijd aan tot het weer een mooi bedrag is
.
Nee, da's inderdaad een superslank poppetje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vast niet veel vet aan die sigme
Uiteraard!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria! Als het uiltje binnen is, post je toch wel ff foto's he?
Oehoe!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
De tekst bij je overmaaksel was ook erg! Het wordt mijn bedrijfsgeluksuilenketting!
![]()
Wel knap als je tegenwoordig zonder internetsite toch opdrachten weet binnen te slepen!quote:Wij zijn niet echt onvindbaar. Maar wij hebben inderdaad geen site. Dit omdat we niets te vertellen hebben aan de buitenwereld.
Zo eigenwijs zijn wij.
Eens. Ik ga er dus ook niet solliciterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hartgrondige hekel aan dat soort 'eigenwijsheid'. Ik vind het eerder dom. Van die mensen / organisaties die zo hard lopen te blčren dat ze zo 'anders' zijn.
Right.
Maar goed. Just my 2 cents.
Alleen al dat zinnetje 'zo eigenwijs zijn wij', zorgt bij mij voor acuut kromgetrokken tenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Ik ga er dus ook niet solliciteren.
Hahahaha ik begon ook al meteen te steigeren. Zo eigenwijs zijn wijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hartgrondige hekel aan dat soort 'eigenwijsheid'. Ik vind het eerder dom. Van die mensen / organisaties die zo hard lopen te blčren dat ze zo 'anders' zijn.
Right.
Maar goed. Just my 2 cents.
Hij is tof!!!quote:
Ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je moest toch ook 20 sollicitaties per week wegsturen ofzo of is dat een fabeltje?
Ja he! (ook aan uniekquote:
Het Kantoor iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Vik, dat was dat Kantoor oids? Nounounou, poepoepoeh, wat een tenenkrommend berichtjeMisschien zijn ze wel een dekmantel
Tekstschrijfbureau annex pizzatent annex MAFFIAHIDEOUT *tuntuntuuuun*
quote:Ik ga tel contact opnemen met een collega op de Verheeskade , en mail jouw dan terug.
Goh, heb jij daar een contactpersoon?!? Wat een luxe. Ik heb geen idee wie de mijne is. Degene die mij was toegewezen, schijnt al anderhalf jaar weg te zijn kwam ik pas achter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Mailtje van contactpersoon bij UWV:
[..]en die moet mij helpen.
Maar hij beaamt dat ik vh kastje naar de muur word gestuurd, dus dat is al wat.
Als je zsm aan het werk moet krijg je wel een contactpersoon jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, heb jij daar een contactpersoon?!? Wat een luxe. Ik heb geen idee wie de mijne is. Degene die mij was toegewezen, schijnt al anderhalf jaar weg te zijn kwam ik pas achter.
Het UWV is een goed werkende organisatie hoor.
Dus daarom noemt elke werkloze zich tegenwoordig 'freelancer' op linkedin!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dit is wel tof! Als ik idd ga freelancen, kan ik maximaal een jaar vrijgesteld worden van uitkeringsplicht mét behoud van uitkering, zodat ik aan m'n onderneming kan werken. Maar het liefst ben ik zsm van die stomme uitkering af en ga ik zelf m'n geld verdienen.
Niet om te zeuren, maar dit is echt veel te weinig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:36 schreef Tamashii het volgende:
O: Ontbijtdrank
T: Gekookt eitje
L: 2 crackers met kipfilet
A: Kippetjes en iets van groente hoop ik
T: Fruit
S: 20 min hardlopen.
Nouja, ik heb maat 38, maar ik heb een aantal spijkerbroeken waar ik graag weer in wil. Merk toch dat ik ben aangekomen en dat wil ik liever niet. Klinkt misschien niet leuk tegenover andere mensen hier omdat die hele kilo's eraf willen hebben, maar daarnaast wil ik ook gewoon gezonder proberen te eten en denk dat dit een beetje motivatie is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Perruche het volgende:
Tamashii, wat doe je eigenlijk hier? Jij bent toch al hartstikke slank? Je zou wel gezonder kunnen eten
Dat weet ik, dat probeer ik ook te veranderen. Maar ik kan niet 1,2,3 veel meer eten dan ik gewend was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar dit is echt veel te weinig.
Kun je dan niet iets eten wat makkelijk naar binnen gaat, zoals yoghurt ofzo? Of desnoods wat meer vloeibare calorieën, een beker melk of chocomel voor mijn part.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat probeer ik ook te veranderen. Maar ik kan niet 1,2,3 veel meer eten dan ik gewend was.
En ik had hier net een reply geplaatst op Perruche, maar ik zie hem niet meer. :x
Ik heb eigenlijk altijd al heel slecht gegeten. Ben ook naar de diëtist geweest hiervoor en die gaf me een lijst mee maar dat hield ik echt niet vol.... Maar kan je me wellicht tips geven wat ik nog meer tussendoor ofzo zou kunnen eten? Want ik ga dadelijk boodschappen doen, normaal is er hier echt niks in huis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
Nou dan moet je maar eens beginnen met gezonder etenwant de lijstjes van de laatste dagen (die ik heb gezien althans) zijn echt verschrikkelijk slecht. van zo weinig eten val je niet af. Volgens mij heb je eens gezegd dat je gewoon niet meer honger hebt... ik weet niet hoe lang je al zo weinig eet, maar ik zou toch proberen om en verandering in te brengen
Maar ik mis geen vitaminen, ik neem elke dag twee voedingssupplementen. En gister heb ik nog preisoep op en sushi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
Te eerste tijd nemen om te eten, niet niet eten omdat je "geen tijd hebt". Sta dan 10 minuten eerder op![]()
Ik weet niet waarom het niet lukte met die lijst van de dietiste? Kan je fysiek niet meer eten (kosten ofzo) of heb je gewoon geen trek? kijk, mensen met anorexia hebben op een gegeven moment ook geen trek meer, maar dat betekent niet dat ze niet meer moeten eten.
Je hoeft niet in 1 keer meer te gaan eten, en persoonlijk zou ik niet chocolademelk gaan drinken "voor de calorieen". Ik denk dat je voornamelijk veel vitamines en mineralen mist op deze manier.
Misschien kan je rond 4 uur als snack wat nootjes nemen (paranoten! macadamias!) En tussen je O en je L een stuk fruit of wat yoghurt voor je zuivel. En dan langzaam opbouwen...?
quote:HalLo Viking84
Ik heb contact met < locatie UWV >. Ik inmiddels begrepen dat jij daar al een afspraak hebt gehad.
Zij gaan zorgen dat jij een vastcontact persoon krijgt, en nemen contact op om jouw dossier van < locatie UWV > naar de < locatie UWV > te transporteren
NU zou alles goed moeten gaan
Mochten er nog problemen zijn let my now
Met vr gr
< naam poppetje UWV >
Crisis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Zou ik zijn baan niet kunnen krijgen? Omg!.
[..]
Vind ik geen slecht idee, en er zijn natuurlijk nog meer mensen slechthorend/doof! Dan is het alleen maar handig als ze dan iemand hebben die met deze mensen om kan gaan en ze kan begeleiden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
Je zou natuurlijk best voor ziets kunnen solliciteren
kan jij eigenlijk gebarentaal vik?
En dan dag in dag uit ongemotiveerd gespuis achter de broek zitten? Nee, dank jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
Je zou natuurlijk best voor ziets kunnen solliciteren![]()
Ja, als het over huis-tuin-keukenonderwerpen gaat wel ja. Which reminds me: mijn buurmeisje zei toen ik hier net woonde eens dat ze bij haar op het werk ook op zoek zijn naar gebarentaalvaardige mensen, dus ik zal eens aan haar vragen of zij nog iets voor me weetquote:kan jij eigenlijk gebarentaal vik?
Den Haag!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 250 gram kwark
T: 2 crackers met cottage cheese en kipfilet met bieslook
L: grote back couscoussalade met wat kikkererwten
T: 2 mandarijntjes
D: Indische rijsttafelgaan uit eten met mijn ouders in Den Haag
![]()
Er komen ook genoeg mensen als jij hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan dag in dag uit ongemotiveerd gespuis achter de broek zitten? Nee, dank je. Het lijkt mij heel erg om bij het UWV te werken
.
Holy moly! Kijk, een typfout is tot daar aan toe, maar dit is wel heel ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Zou ik zijn baan niet kunnen krijgen? Omg!.
[..]
Als je hem nooit veranderd hebt kan je er soms wel achterkomen wat het standaard ww is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het wachtwoord van m'n draadloos netwerk niet meer, iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen?
op het modem zit meestal wel een klein gaatje waar je met n pen in kan prikken, dat reset hem dan naar de fabrieksinstellingen en moet je dus weer een nieuwe sleutel bedenkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het wachtwoord van m'n draadloos netwerk niet meer, iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen?
Eensch! Je kunt het ook zien als een baan in motivering, of hulpverlenendheidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er komen ook genoeg mensen als jij hoor!
Als ik er van uit ga dat het stereotype sociaal huurder altijd geldt zou ik ook echt een klote baan hebben
Ik mag hopen voor de UWV-consulenten dat er meer leuke mensen zoals ik komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er komen ook genoeg mensen als jij hoor!
Als ik er van uit ga dat het stereotype sociaal huurder altijd geldt zou ik ook echt een klote baan hebben
Ohwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoorde gisteren nog op de radio dat 'bloggen uit was'
Ja, dat ritme is heel erg fijn. Nu kan ik mezlef vanavond ook gewoon die apple crumble toestaan. A is het vrijdag, B krijg ik eters, en C heb ik de hele week netjes gegeten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker uit eten Mo!
Fijn lijstje weer Jeager, halve kip, zo lekker! Volgens mij zit je aardig goed in je voedingsritme. Wordt het een stuk makkelijker van he?
Lijst:
O: boterham rosbief, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, mineola.
L: 2 boterhammen met rosbief, plak krentenbrood
T's: gekookt ei, 2 kommen champignonsoep
D: Taco's met bonen en mais, salade
T: 300 gr. kwark
T: weekend met de jongens: chips en toastjes
Geen tijd voor helaas..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, ga een uurtje wandelen, even frisse neus, nieuwe ideeen opdoen misschien.
Ja maar ik heb er last van als ik moet fietsen en ik heb al 3 keer tegen een laagstaande, felle zon in in gefietst deze week. Ik zal de gordijnen eens open doen, dan kan de zon zich ook hier eens laten zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
Echt zo hollands he... "oeh, de zon schijnt". " ja het is te warm. " Hij is te fel". Echt hoor
(niets persoonlijks vik)
nu 300 euro, en dat vind ik toch wel wat erg veel. Ben nu aan het kijken om of met ryanair heen te gaan, of met de trein. Dat laatste is ergens ook wel heel erg relaxed. boekje lezen, filmpje kijken, lekker eten oid...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
nynke wat kosten die tickets nu? balen wel...
Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
keifelIk las het als één woord en dacht
wat is dat nou weer
.
quote:
multitaskenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
Dan kan je net zo goed even naar buiten gaan
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Welke is het nu geworden?
En nu moet je hem eerst helemaal opladen zeker, terwijl je ermee wilt spelen.
Die kreeg ik altijd per smsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit te F5-en in het cijfer-doorgeef-programma van de uni
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon..
Ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebben. Ik bel en sms niet zoveel, internetten wel.
die tentamentje, jeweettoch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kreeg ik altijd per sms.
Zo spannend om tijdens en vlak na de tentamen 's ochtends de telefoon aan te zetten in de hoop dat er een sms'je was met een cijfer![]()
.
Als het het enige is wat nog moet, kun je dus een 3e kans krijgen. Moet ik wel snel die scriptie afschrijven, en dan die 3e kans aanvragen.quote:
Sstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die tentamentje, jeweettoch!
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen. Gesprek met studieadviseur was iig een opluchting.
Ik ben een nieuw jurkje rijker(sorry Vik
)
[ afbeelding ]
En ik ben kennelijk slanker geworden, want ik had opeens een kleinere maat.Is stress toch nog ergens goed voor
Ja, was enorm opgelucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En fijn van de studieadviseur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Lief en fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Studieadviseurs
![]()
En Mootje, lekkerrr!![]()
Sporten gaat deze week bij mij niet zo lekker en eten mwaaaPrio's liggen even anders, volgende week hopelijk weer wat meer structuur! Ik ben nu steeds half bezig met werken en half met administratieve dingen uitzoeken en regelen en als ik er niet praktisch mee bezig ben dan wel in mijn hoofd
Dus beetje weinig fut. Maar ik vind het nog steeds wel allemaal heel spannend en tof, ik heb nu al zin om m'n eerste factuur op te sturen
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
Yousouf is overigens niet van mij, maar van zusDesalniettemin, hoe gaaf!
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
Owwwhhh ik moet voor maandag middag 20 economische analyse dingen afhebben, heb meelij heb meelij!
Ja van dattum!quote:
quote:
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet ergens snel een klapstoeltje regelen?
Geen IKEA in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Ik had laatst ook een buurman die ik niet kende aan de deur om iets te lenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij zingt in het Arabisch!![]()
*nutteloze info*
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Wat een lieve studieadviseur en goed nieuws van die derde kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh tof Mini! Ben je ook degene die het meeste onderzoek voor de paper gedaan heeft?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Die hamster heb ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Whehehehe, leuke cadeaus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Voor de ikea moet ik eerst een bus naar de stad nemen, en dan weer een bus naar de ikea, dan weer een bus naar de stad en dan weer een bus naar huis. Net iets te omslachtig. Ik denk dat ik de tafel richting bank verschuif, ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef Ewelina het volgende:
Klapstoelen kun je voor 5,- p/s bij IKEA halen. Dus duur hoeft het niet te zijn, stoelen.
Kan in wraps, bij rijst, chili con carne....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip wat ik vanavond kan koken met rundergehakt, behalce gehaktballen of spahgetti bolognese?
Ja, dat!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef Phaidra het volgende:
voor paper van mini, de 3e kans voor Ewelina en voor goede cijfers en nieuws uit York! Mis ik nu nog niets? Oh ja
Yousouf!
Ooooh, wat een mooiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
En over spenden besproken
[ afbeelding ]
Besteld
Vanavond naar m'n lieve vriendinnetje in Zwolle voor 't weekend. Zin in!
Ik dacht dat je die al had!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
[ afbeelding ]
Besteld
Kerrieschotel met aardappelschijfjes, prei en rozijnen is ook lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Wraps
Rijst
huhu. Ik denk dat het gewoon balletjes gaat worden
't Is dat ie iets te duur is om ook in het zwart te bestellen + het feit dat ik al 2 zwarte jurkjes heb... maar anders! En ik had m dus nog niet, want hij was al heeeull lang uitverkocht in maat M.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al had!Hoe dan ook, hij blijft prachtig
Ik was er ook al naar aan het lonken!
Misschien als mn eerste Grote paycheck binnen is
![]()
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is dat ie iets te duur is om ook in het zwart te bestellen + het feit dat ik al 2 zwarte jurkjes heb... maar anders! En ik had m dus nog niet, want hij was al heeeull lang uitverkocht in maat M.
En van die dure regenlaarzen. Ik vind 'm niet zo, maar ik ben sowieso meer van de kokermodelletjes dan de A-lijn. Rokje kan leuk zijn, maar wel heel erg afhankelijk van wat je er op draagt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!![]()
Ewelina: twijfelgevalletje wat mij betreft! Aan de ene kant issie heel leuk, maar aan de andere kant krijg ik visioenen van Britse dames in tweed jasjes met schotse terriërs.
Hij stond heel goed. Zou er een olijfgroen truitje op dragen, of een olijfgroen vest. En hakken eronder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van die dure regenlaarzen. Ik vind 'm niet zo, maar ik ben sowieso meer van de kokermodelletjes dan de A-lijn. Rokje kan leuk zijn, maar wel heel erg afhankelijk van wat je er op draagt!
Dit maak ik altijd met een pakjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Perruche het volgende:
Dat klinkt lekker Maria, die met kerrie? heb je een recept?
Zo'n collega had ik!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!![]()
Ewelina: twijfelgevalletje wat mij betreft! Aan de ene kant issie heel leuk, maar aan de andere kant krijg ik visioenen van Britse dames in tweed jasjes met schotse terriërs.
Wat moet 'ie kosten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij stond heel goed. Zou er een olijfgroen truitje op dragen, of een olijfgroen vest. En hakken eronder.
Maar er kunnen heel veel kleuren op, ook donkerblauw/paars/wit/creme want dat zit ook in de rok.
39,-. Maar ik kan er 25,- korting af laten halen (kortingskaart is vol)quote:
Gewoon rauw, het zit lang genoeg in de oven om gaar te wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
Hm dat pakje bestaat waarschijnlijk gewoon uit kruiden, misschien gedroogd melkpoeder en dat was het![]()
doe je die plakjes aardappel rauw of gekookt?
Als ie goed stond en je hebt genoeg om mee te combineren: doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
39,-. Maar ik kan er 25,- korting af laten halen (kortingskaart is vol)
Denk idd dat ik 'm ga halen, ik zit er al een maand naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ie goed stond en je hebt genoeg om mee te combineren: doen!
Denk niet dat je je snel een buil zal vallen aan 14 euroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Denk idd dat ik 'm ga halen, ik zit er al een maand naar te kijken
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
[ afbeelding ]
Besteld
Nee. Los van 't feit dat het bijzonder slecht verdient, is het ook maar even overwegen gewoon weer een excuus om niet door te hoeven zetten in mijn vakgebied, vrees ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Licht aandoet.
[..]
En wil je erop ingaan?.
quote:
Oh nees, dat dieet verandert André Hazessen in Peter Jan Rensen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik er daarvan zo uit ga zien: nevermind.
Hoe dan ook, het kan zo in de jostiband.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, dat dieet verandert André Hazessen in Peter Jan Rensen!Ofzoiets! Ik weet niet wat erger is
Knap heur!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Chicolate het volgende:
Ok die tafel 2 trappen op slepen was best zwaar, nu al spierpijn. Nu nog een poot regelen en dan heb ik een eettafel die je enorm kan uitrekken tot aan 10 personen. En dan stoelen regelen + de bank verkopen.
Ik vind vooral de dame erg tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind deze ook erg tof:
[ afbeelding ]
Tijdschrift ja. Kom net op de site en er staat: helaas na 24 jaar is Yes niet meer. En dan kan ik verder naar Viva of Flair.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Blurred86 het volgende:
huh wel toch? ik zag hem van de week nog in de ah liggen volgens mij
je bedoelt wel het tijdschrift toch?
dan was het vast de viva of de flair, ik vind die drie tijdschriften altijd precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tijdschrift ja. Kom net op de site en er staat: helaas na 24 jaar is Yes niet meer. En dan kan ik verder naar Viva of Flair.
Bij de Yes krijg je geen vibrator! Bij de Viva wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dan was het vast de viva of de flair, ik vind die drie tijdschriften altijd precies hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |