Dat leverde geen leuke / fraaie plaatjes opquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef sigme het volgende:
Nou moe. Ik smeer natriumbicarbonaat in m'n haar, niet m'n bier.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb soms wat anders in mijn haar maar dat levert vast ook geen leuke plaatjes op..
hahahaha XM jij bent echt de onbetwiste plaatjes koninging van het topicquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Whale sperm, ja dat bedoel ik ook
Awquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Vlaaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks, het is helemaal goed zo
Vlaai
slagroom
En dan mag ik nu een bakje chips en een cola-berenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periodequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
het duurde echt lang voor ik doorhad wat een pekske is![]()
ik doe lekker niet aan carnaval! wij hebben ook niet eens vakantie hier trouwens, dus al zou ik het willen dan zou het niet eens kunnen..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
nope, zomervakantie en kerstvakantie, dat is alles. wel vrije dagen met pasen etc, maar verder niets. ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk, en nu met afstuderen en stage kun je het zelf ook wel plannen hoe je het wilt allemaal, maar ik hoef dus niet zo nodig te carnavallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periode
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Aww mooizo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef progje het volgende:
mijn vriend is vandaag jarig...
We zijn uit eten geweest met zijn & mijn ouders, ook de eerste keer dat die elkaar leerde kennen *eeeek*
Gelukkig was het allemaal heel erg gezellig en fijn
En wil je erop ingaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef ihatefastcars het volgende:
Gecondoleerd, uniek! Mooi wel dat 't goed is zo.
Krijg ineens regelmatig aanbiedingen voor banen die in een totaal ander vakgebied liggen. Gek. Wel veel gedaan wat in 't verlengde ligt 'vroeger' (en erg goed in), maar raar dat 't ineens uit 't niets weer op mijn pad komt.
Dat doe ik altijd. M'n haar lijkt 'de tweede dag' namelijk beter te zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag zo m'n haar weer wassen. Doe het uit kostentechnische overwegingen en omdat het beter schijnt te zijn om het niet elke dag te doen nu om de twee dagen. Al weet ik niet of ik dat volhoud: om de dag is al een hele prestatie
. En m'n haar zit raar als ik het niet gewassen heb.
Nouja, dat dus. Huismerk shampoo kost een euro per fles ofzo...quote:
Ik gebruik de kokosshampoo en -conditioner van de Kruidvat á 1,99 per fles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Huismerk shampoo kost een euro per fles ofzo...
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuurlijk mag je dat zelf weten. Maar ik mag het net zo goed vreemd vinden om daar op te besparen
. En ik was m'n haar iedere dag. Na 2 dagen heb ik anders echt vette slierten om mn kop hangen.
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuurlijk mag je dat zelf weten. Maar ik mag het net zo goed vreemd vinden om daar op te besparen
. En ik was m'n haar iedere dag. Na 2 dagen heb ik anders echt vette slierten om mn kop hangen.
Zou kunnen. Maar ik voel me gewoon fijner met gewassen haarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.
Mijn haar komt inmiddels bijna tot halverwege m'n rug, dus dat is wel iets anders dan 'tot onder je schouders'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Een kwart fles shampoo?
Mijn haar komt denk ik ook wel onder m'n schouders... ik was het om de 2 of 3 dagen ( de derde dag wel op een staart) maar heb het nooit elke dag gewassen. Ik heb 2 flessen shampoo (yes to carrots, 7 euro voor een halve liter ofzo
, 1 dure voor af en toe na het masker). En ik heb de ene fles ( de duurdere) al 5 maanden ofzo omdat je maar weinig nodig hebt en de andere heb ik ook al 3 maanden...
Je ne comprends pas!
Soms ga ik zelfs expres meer shampoo gebruiken omdat ik ook eens een nieuwe fles wilcreme spoeling gebruik ik niet, alleen soms een masker.
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn haar komt inmiddels bijna tot halverwege m'n rug, dus dat is wel iets anders dan 'tot onder je schouders'. Ik kan er al een mooie Amishvlecht in maken en die over m'n schouder hangen
.
Volgens mij gebruiken de amish ook geen shampoo en conditionerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?
Mwah, aanleg heeft er wel iets mee te maken hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is omdat je het vaak wast, dat het vet wordt.
Conditioner, niet shampooquote:
Hoe moet ik dan met jullie praten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je binnenkort dan ook je stroomaansluiting opzeggen?
Via je smartphone!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan met jullie praten?.
Gebarentaal lijkt me. Of wij het begrijpen is een tweede.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan met jullie praten?.
Zal ook wel, maar als je de talg wegwast, zal je hoofdhuid het opnieuw aanmaken. En als je shampoo dan te agressief is icm aanleg, zal dat te excessief gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, aanleg heeft er wel iets mee te maken hoor.
Hoeveel waxjes ed je gebruikt zal ook wel ermee te maken hebben. Als ik dat elke dag gebruik, wordt zelfs mijn haar vetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal ook wel, maar als je de talg wegwast, zal je hoofdhuid het opnieuw aanmaken. En als je shampoo dan te agressief is icm aanleg, zal dat te excessief gebeuren.
sperma in je ogen is smeriger..quote:
foto van je lange haar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niet meer quoten.
@ Perruche: ja op shampoo én conditioner. Ik heb nogal lang haar, dus er gaat zeker een kwart fles conditioner doorheen per keer. Het weer op schouderlengte laten knippen zou goedkoper zijn, maar ik vind dit mooier. Wil alleen binnenkort wel naar de kapper om het in laagjes te laten knippen, want bovenop raak ik het volume nu een beetje kwijt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sperma in je ogen is smeriger..
Goedemorgen. Op het werk. De zon schijnt, en m'n collega's waarmee ik het kantoor deel zijn er niet![]()
Oh! en het is vrijdag!
Succes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:13 schreef Swietje het volgende:
Het is vrijdagen ik schijt 7 kleuren want ik moet straks presenteren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net serieus 8 cent overgemaakt van m'n spaarrekening naar m'n betaalrekening zodat het bedrag op m'n betaalrekening precies een oplopend getal is..
Haha bloemen zijn nog best netjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Swietje het volgende:
Omg. Een kerel van 35 heeft een oogje op mij en hij heeft mij vandaag een bloemetje gestuurd.Mijn moeder loopt nu te krijsen dat het een griezel is. Ik ga stuk.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |