Awquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tante is net overleden... vink zo jammer, was 1 van mijn lievelingstante... Ze was al bijna 80! Fijne leeftijd
Vlaaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks, het is helemaal goed zo
Vlaai
slagroom
En dan mag ik nu een bakje chips en een cola-berenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periodequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
het duurde echt lang voor ik doorhad wat een pekske is![]()
ik doe lekker niet aan carnaval! wij hebben ook niet eens vakantie hier trouwens, dus al zou ik het willen dan zou het niet eens kunnen..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
nope, zomervakantie en kerstvakantie, dat is alles. wel vrije dagen met pasen etc, maar verder niets. ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk, en nu met afstuderen en stage kun je het zelf ook wel plannen hoe je het wilt allemaal, maar ik hoef dus niet zo nodig te carnavallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Krokusvakantie dan? Valt rond dezelfde periode
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Aww mooizo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef progje het volgende:
mijn vriend is vandaag jarig...
We zijn uit eten geweest met zijn & mijn ouders, ook de eerste keer dat die elkaar leerde kennen *eeeek*
Gelukkig was het allemaal heel erg gezellig en fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |