Bos bloemen retour sturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Swietje het volgende:
Hahahaha, ieeeeuw.
Die kerel vraagt ook telkens of ik langskom. Zucht. Nee.
Goh, wat een gemis.quote:
+1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar. Ik wil ook altijd een rond bedrag op m'n spaarrekening hebben. Dus als er dan rente is gestort, vul ik het altijd aan tot het weer een mooi bedrag is
.
Nee, da's inderdaad een superslank poppetje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vast niet veel vet aan die sigme
Uiteraard!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria! Als het uiltje binnen is, post je toch wel ff foto's he?
Oehoe!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
De tekst bij je overmaaksel was ook erg! Het wordt mijn bedrijfsgeluksuilenketting!
![]()
Wel knap als je tegenwoordig zonder internetsite toch opdrachten weet binnen te slepen!quote:Wij zijn niet echt onvindbaar. Maar wij hebben inderdaad geen site. Dit omdat we niets te vertellen hebben aan de buitenwereld.
Zo eigenwijs zijn wij.
Eens. Ik ga er dus ook niet solliciterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hartgrondige hekel aan dat soort 'eigenwijsheid'. Ik vind het eerder dom. Van die mensen / organisaties die zo hard lopen te blčren dat ze zo 'anders' zijn.
Right.
Maar goed. Just my 2 cents.
Alleen al dat zinnetje 'zo eigenwijs zijn wij', zorgt bij mij voor acuut kromgetrokken tenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Ik ga er dus ook niet solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |