quote:
multitaskenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
Dan kan je net zo goed even naar buiten gaan
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Welke is het nu geworden?
En nu moet je hem eerst helemaal opladen zeker, terwijl je ermee wilt spelen.
Die kreeg ik altijd per smsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit te F5-en in het cijfer-doorgeef-programma van de uni
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon..
Ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebben. Ik bel en sms niet zoveel, internetten wel.
die tentamentje, jeweettoch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kreeg ik altijd per sms.
Zo spannend om tijdens en vlak na de tentamen 's ochtends de telefoon aan te zetten in de hoop dat er een sms'je was met een cijfer![]()
.
Als het het enige is wat nog moet, kun je dus een 3e kans krijgen. Moet ik wel snel die scriptie afschrijven, en dan die 3e kans aanvragen.quote:
Sstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die tentamentje, jeweettoch!
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen. Gesprek met studieadviseur was iig een opluchting.
Ik ben een nieuw jurkje rijker(sorry Vik
)
[ afbeelding ]
En ik ben kennelijk slanker geworden, want ik had opeens een kleinere maat.Is stress toch nog ergens goed voor
Ja, was enorm opgelucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En fijn van de studieadviseur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Lief en fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Studieadviseurs
![]()
En Mootje, lekkerrr!![]()
Sporten gaat deze week bij mij niet zo lekker en eten mwaaaPrio's liggen even anders, volgende week hopelijk weer wat meer structuur! Ik ben nu steeds half bezig met werken en half met administratieve dingen uitzoeken en regelen en als ik er niet praktisch mee bezig ben dan wel in mijn hoofd
Dus beetje weinig fut. Maar ik vind het nog steeds wel allemaal heel spannend en tof, ik heb nu al zin om m'n eerste factuur op te sturen
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
Yousouf is overigens niet van mij, maar van zusDesalniettemin, hoe gaaf!
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
Owwwhhh ik moet voor maandag middag 20 economische analyse dingen afhebben, heb meelij heb meelij!
Ja van dattum!quote:
quote:
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet ergens snel een klapstoeltje regelen?
Geen IKEA in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Ik had laatst ook een buurman die ik niet kende aan de deur om iets te lenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij zingt in het Arabisch!![]()
*nutteloze info*
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Wat een lieve studieadviseur en goed nieuws van die derde kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh tof Mini! Ben je ook degene die het meeste onderzoek voor de paper gedaan heeft?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Die hamster heb ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Whehehehe, leuke cadeaus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |