Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
Owwwhhh ik moet voor maandag middag 20 economische analyse dingen afhebben, heb meelij heb meelij!
Ja van dattum!quote:
quote:
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet ergens snel een klapstoeltje regelen?
Geen IKEA in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Ik had laatst ook een buurman die ik niet kende aan de deur om iets te lenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij zingt in het Arabisch!![]()
*nutteloze info*
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Wat een lieve studieadviseur en goed nieuws van die derde kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh tof Mini! Ben je ook degene die het meeste onderzoek voor de paper gedaan heeft?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Die hamster heb ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Whehehehe, leuke cadeaus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |