quote:
multitaskenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
Dan kan je net zo goed even naar buiten gaan
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Welke is het nu geworden?
En nu moet je hem eerst helemaal opladen zeker, terwijl je ermee wilt spelen.
Die kreeg ik altijd per smsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit te F5-en in het cijfer-doorgeef-programma van de uni
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S, en m'n vorige post was vanaf m'n telefoon..
Ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En welk abo heb je? Ik vind dat ik ook een smartphone moet, maar ik wil wel het goedkoopste abo hebben. Ik bel en sms niet zoveel, internetten wel.
die tentamentje, jeweettoch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kreeg ik altijd per sms.
Zo spannend om tijdens en vlak na de tentamen 's ochtends de telefoon aan te zetten in de hoop dat er een sms'je was met een cijfer![]()
.
Als het het enige is wat nog moet, kun je dus een 3e kans krijgen. Moet ik wel snel die scriptie afschrijven, en dan die 3e kans aanvragen.quote:
Sstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die tentamentje, jeweettoch!
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen. Gesprek met studieadviseur was iig een opluchting.
Ik ben een nieuw jurkje rijker(sorry Vik
)
[ afbeelding ]
En ik ben kennelijk slanker geworden, want ik had opeens een kleinere maat.Is stress toch nog ergens goed voor
Ja, was enorm opgelucht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En fijn van de studieadviseur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Lief en fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Studieadviseurs
![]()
En Mootje, lekkerrr!![]()
Sporten gaat deze week bij mij niet zo lekker en eten mwaaaPrio's liggen even anders, volgende week hopelijk weer wat meer structuur! Ik ben nu steeds half bezig met werken en half met administratieve dingen uitzoeken en regelen en als ik er niet praktisch mee bezig ben dan wel in mijn hoofd
Dus beetje weinig fut. Maar ik vind het nog steeds wel allemaal heel spannend en tof, ik heb nu al zin om m'n eerste factuur op te sturen
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Mootje!![]()
En, courtesy van mijn zuslief die in Egypte is geweest: Yousouf de zingende kameel![]()
*verliefd*
*moest delen*
Yousouf is overigens niet van mij, maar van zusDesalniettemin, hoe gaaf!
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
Owwwhhh ik moet voor maandag middag 20 economische analyse dingen afhebben, heb meelij heb meelij!
Ja van dattum!quote:
quote:
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet ergens snel een klapstoeltje regelen?
Geen IKEA in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Ik had laatst ook een buurman die ik niet kende aan de deur om iets te lenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou bij de buren kunnen aankloppen, maar die heb ik zelfs nog nooit gezien!
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij zingt in het Arabisch!![]()
*nutteloze info*
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, was enorm opgelucht.Wat een lieve studieadviseur en goed nieuws van die derde kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh tof Mini! Ben je ook degene die het meeste onderzoek voor de paper gedaan heeft?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Die hamster heb ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt het nog schattiger.
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Whehehehe, leuke cadeaus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez heeft een hamster die Kung Fu Fighting zingt.
Oh, en een bieropener die zegt "Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is <vriendje>", in de categorie vreemdere cadeaus van mijn ouders.Zelf ingezongen uiteraard...
Iets heel anders, ik krijg net een manuscript van een paper waar ik als eerste auteur op sta.*trots*
Voor de ikea moet ik eerst een bus naar de stad nemen, en dan weer een bus naar de ikea, dan weer een bus naar de stad en dan weer een bus naar huis. Net iets te omslachtig. Ik denk dat ik de tafel richting bank verschuif, ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef Ewelina het volgende:
Klapstoelen kun je voor 5,- p/s bij IKEA halen. Dus duur hoeft het niet te zijn, stoelen.
Kan in wraps, bij rijst, chili con carne....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip wat ik vanavond kan koken met rundergehakt, behalce gehaktballen of spahgetti bolognese?
Ja, dat!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef Phaidra het volgende:
voor paper van mini, de 3e kans voor Ewelina en voor goede cijfers en nieuws uit York! Mis ik nu nog niets? Oh ja
Yousouf!
Ooooh, wat een mooiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
En over spenden besproken
[ afbeelding ]
Besteld
Vanavond naar m'n lieve vriendinnetje in Zwolle voor 't weekend. Zin in!
Ik dacht dat je die al had!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
[ afbeelding ]
Besteld
Kerrieschotel met aardappelschijfjes, prei en rozijnen is ook lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Wraps
Rijst
huhu. Ik denk dat het gewoon balletjes gaat worden
't Is dat ie iets te duur is om ook in het zwart te bestellen + het feit dat ik al 2 zwarte jurkjes heb... maar anders! En ik had m dus nog niet, want hij was al heeeull lang uitverkocht in maat M.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al had!Hoe dan ook, hij blijft prachtig
Ik was er ook al naar aan het lonken!
Misschien als mn eerste Grote paycheck binnen is
![]()
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is dat ie iets te duur is om ook in het zwart te bestellen + het feit dat ik al 2 zwarte jurkjes heb... maar anders! En ik had m dus nog niet, want hij was al heeeull lang uitverkocht in maat M.
En van die dure regenlaarzen. Ik vind 'm niet zo, maar ik ben sowieso meer van de kokermodelletjes dan de A-lijn. Rokje kan leuk zijn, maar wel heel erg afhankelijk van wat je er op draagt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!![]()
Ewelina: twijfelgevalletje wat mij betreft! Aan de ene kant issie heel leuk, maar aan de andere kant krijg ik visioenen van Britse dames in tweed jasjes met schotse terriërs.
Hij stond heel goed. Zou er een olijfgroen truitje op dragen, of een olijfgroen vest. En hakken eronder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van die dure regenlaarzen. Ik vind 'm niet zo, maar ik ben sowieso meer van de kokermodelletjes dan de A-lijn. Rokje kan leuk zijn, maar wel heel erg afhankelijk van wat je er op draagt!
Dit maak ik altijd met een pakjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Perruche het volgende:
Dat klinkt lekker Maria, die met kerrie? heb je een recept?
Zo'n collega had ik!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh mooi dat ie er nu wel was dan!![]()
Ewelina: twijfelgevalletje wat mij betreft! Aan de ene kant issie heel leuk, maar aan de andere kant krijg ik visioenen van Britse dames in tweed jasjes met schotse terriërs.
Wat moet 'ie kosten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij stond heel goed. Zou er een olijfgroen truitje op dragen, of een olijfgroen vest. En hakken eronder.
Maar er kunnen heel veel kleuren op, ook donkerblauw/paars/wit/creme want dat zit ook in de rok.
39,-. Maar ik kan er 25,- korting af laten halen (kortingskaart is vol)quote:
Gewoon rauw, het zit lang genoeg in de oven om gaar te wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
Hm dat pakje bestaat waarschijnlijk gewoon uit kruiden, misschien gedroogd melkpoeder en dat was het![]()
doe je die plakjes aardappel rauw of gekookt?
Als ie goed stond en je hebt genoeg om mee te combineren: doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
39,-. Maar ik kan er 25,- korting af laten halen (kortingskaart is vol)
Denk idd dat ik 'm ga halen, ik zit er al een maand naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ie goed stond en je hebt genoeg om mee te combineren: doen!
Denk niet dat je je snel een buil zal vallen aan 14 euroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Denk idd dat ik 'm ga halen, ik zit er al een maand naar te kijken
Mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat!
Thuis!
[ afbeelding ]
Besteld
Nee. Los van 't feit dat het bijzonder slecht verdient, is het ook maar even overwegen gewoon weer een excuus om niet door te hoeven zetten in mijn vakgebied, vrees ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Licht aandoet.
[..]
En wil je erop ingaan?.
quote:
Oh nees, dat dieet verandert André Hazessen in Peter Jan Rensen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik er daarvan zo uit ga zien: nevermind.
Hoe dan ook, het kan zo in de jostiband.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nees, dat dieet verandert André Hazessen in Peter Jan Rensen!Ofzoiets! Ik weet niet wat erger is
Knap heur!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Chicolate het volgende:
Ok die tafel 2 trappen op slepen was best zwaar, nu al spierpijn. Nu nog een poot regelen en dan heb ik een eettafel die je enorm kan uitrekken tot aan 10 personen. En dan stoelen regelen + de bank verkopen.
Ik vind vooral de dame erg tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind deze ook erg tof:
[ afbeelding ]
Tijdschrift ja. Kom net op de site en er staat: helaas na 24 jaar is Yes niet meer. En dan kan ik verder naar Viva of Flair.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Blurred86 het volgende:
huh wel toch? ik zag hem van de week nog in de ah liggen volgens mij
je bedoelt wel het tijdschrift toch?
dan was het vast de viva of de flair, ik vind die drie tijdschriften altijd precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tijdschrift ja. Kom net op de site en er staat: helaas na 24 jaar is Yes niet meer. En dan kan ik verder naar Viva of Flair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |