Als je hem nooit veranderd hebt kan je er soms wel achterkomen wat het standaard ww is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het wachtwoord van m'n draadloos netwerk niet meer, iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen?
op het modem zit meestal wel een klein gaatje waar je met n pen in kan prikken, dat reset hem dan naar de fabrieksinstellingen en moet je dus weer een nieuwe sleutel bedenkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het wachtwoord van m'n draadloos netwerk niet meer, iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen?
Eensch! Je kunt het ook zien als een baan in motivering, of hulpverlenendheidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er komen ook genoeg mensen als jij hoor!
Als ik er van uit ga dat het stereotype sociaal huurder altijd geldt zou ik ook echt een klote baan hebben
Ik mag hopen voor de UWV-consulenten dat er meer leuke mensen zoals ik komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er komen ook genoeg mensen als jij hoor!
Als ik er van uit ga dat het stereotype sociaal huurder altijd geldt zou ik ook echt een klote baan hebben
Ohwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoorde gisteren nog op de radio dat 'bloggen uit was'
Ja, dat ritme is heel erg fijn. Nu kan ik mezlef vanavond ook gewoon die apple crumble toestaan. A is het vrijdag, B krijg ik eters, en C heb ik de hele week netjes gegeten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker uit eten Mo!
Fijn lijstje weer Jeager, halve kip, zo lekker! Volgens mij zit je aardig goed in je voedingsritme. Wordt het een stuk makkelijker van he?
Lijst:
O: boterham rosbief, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, mineola.
L: 2 boterhammen met rosbief, plak krentenbrood
T's: gekookt ei, 2 kommen champignonsoep
D: Taco's met bonen en mais, salade
T: 300 gr. kwark
T: weekend met de jongens: chips en toastjes
Geen tijd voor helaas..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, ga een uurtje wandelen, even frisse neus, nieuwe ideeen opdoen misschien.
Ja maar ik heb er last van als ik moet fietsen en ik heb al 3 keer tegen een laagstaande, felle zon in in gefietst deze week. Ik zal de gordijnen eens open doen, dan kan de zon zich ook hier eens laten zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
Echt zo hollands he... "oeh, de zon schijnt". " ja het is te warm. " Hij is te fel". Echt hoor
(niets persoonlijks vik)
nu 300 euro, en dat vind ik toch wel wat erg veel. Ben nu aan het kijken om of met ryanair heen te gaan, of met de trein. Dat laatste is ergens ook wel heel erg relaxed. boekje lezen, filmpje kijken, lekker eten oid...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
nynke wat kosten die tickets nu? balen wel...
Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
keifelIk las het als één woord en dacht
wat is dat nou weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |