Hahahaha ik begon ook al meteen te steigeren. Zo eigenwijs zijn wijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hartgrondige hekel aan dat soort 'eigenwijsheid'. Ik vind het eerder dom. Van die mensen / organisaties die zo hard lopen te blčren dat ze zo 'anders' zijn.
Right.
Maar goed. Just my 2 cents.
Hij is tof!!!quote:
Ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je moest toch ook 20 sollicitaties per week wegsturen ofzo of is dat een fabeltje?
Ja he! (ook aan uniekquote:
Het Kantoor iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Vik, dat was dat Kantoor oids? Nounounou, poepoepoeh, wat een tenenkrommend berichtjeMisschien zijn ze wel een dekmantel
Tekstschrijfbureau annex pizzatent annex MAFFIAHIDEOUT *tuntuntuuuun*
quote:Ik ga tel contact opnemen met een collega op de Verheeskade , en mail jouw dan terug.
Goh, heb jij daar een contactpersoon?!? Wat een luxe. Ik heb geen idee wie de mijne is. Degene die mij was toegewezen, schijnt al anderhalf jaar weg te zijn kwam ik pas achter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Mailtje van contactpersoon bij UWV:
[..]en die moet mij helpen.
Maar hij beaamt dat ik vh kastje naar de muur word gestuurd, dus dat is al wat.
Als je zsm aan het werk moet krijg je wel een contactpersoon jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, heb jij daar een contactpersoon?!? Wat een luxe. Ik heb geen idee wie de mijne is. Degene die mij was toegewezen, schijnt al anderhalf jaar weg te zijn kwam ik pas achter.
Het UWV is een goed werkende organisatie hoor.
Dus daarom noemt elke werkloze zich tegenwoordig 'freelancer' op linkedin!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dit is wel tof! Als ik idd ga freelancen, kan ik maximaal een jaar vrijgesteld worden van uitkeringsplicht mét behoud van uitkering, zodat ik aan m'n onderneming kan werken. Maar het liefst ben ik zsm van die stomme uitkering af en ga ik zelf m'n geld verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |