Nadeel daarvan is dat als het erg fout gaat je daar ook erg lang kan liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke omdat het bij ons vanmorgen op de galerij al een beetje wit was. Vandaar dat ik het even vraag voordat ik straks in mijn uppie in de polder onderuit ga. Voordeel daarvan is dus dat niemand het dan ziet.
Jij stond toch altijd al in de OP?quote:
Same here. Denk dat sommige mensen te lui zijn om even de nieuwste OP op te halenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Littlecreep het volgende:
Ik dacht dat ik mijn doel voor het seizoen in de OP had aangepast... Maar staat nog steeds mijn oude doel.
Dat stond je toch al maanden, met die grijnzende porem van je?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat stond je toch al maanden, met die grijnzende porem van je?
Niet slechter dan voor de winter, ook niet beter. Constant. Heb niet heel veel gefietst, maar wel genoeg om het op peil te houden..! Hoezo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw conditie oksel?
Ik moet eraan werken vandaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet slechter dan voor de winter, ook niet beter. Constant. Heb niet heel veel gefietst, maar wel genoeg om het op peil te houden..! Hoezo?
Hoe doe ik dat? En hoe kan ik de mijne aanpassen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef No-P het volgende:
CG? Kun je de OP updaten met de wiki gegevens? Even kopiëren-plakken.
Bij mijn lichaam kan er nog 3 kilo af denk ik, en dan zit ik ideaal volgens de site maar vind zo meer dan genoeg. Fiets kan denk ik nog zeker 4 kilo af en misschien wel 5-6.
De rechterlager zat helemaal vast, als je dan doorfietst trap je de hele crank kapot. En een Ultegra crank is vrij duurquote:
Dat is wel super zuur zeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja die kost wel wat ja, maar gelukkig is het opgelost.
CB heeft wel een probleem, portemonnee vergeten, bus gemist, trein gemist en nu mist hij waarschijnlijk ook zijn vliegtuig. Maar ja het is niet echt zijn probleem omdat die gasten van het Catalaans team vanmorgen pas met de vluchttijden kwamen terwijl hij hier 3 weken geleden al om gevraagd had. Dus als hij zijn vlucht mist geen Spaans kampioenschappen. Hij baalt er wel van. En ik kan m niet brengen want in zit in Capelle ad IJssel en er is dikke file dus is hij waarschijnlijk alsnog te laat.
Ja, ik hoezo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkigzijn er nog mensen die morgenochtend gaan fietsen?
Zuurquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja die kost wel wat ja, maar gelukkig is het opgelost.
CB heeft wel een probleem, portemonnee vergeten, bus gemist, trein gemist en nu mist hij waarschijnlijk ook zijn vliegtuig. Maar ja het is niet echt zijn probleem omdat die gasten van het Catalaans team vanmorgen pas met de vluchttijden kwamen terwijl hij hier 3 weken geleden al om gevraagd had. Dus als hij zijn vlucht mist geen Spaans kampioenschappen. Hij baalt er wel van. En ik kan m niet brengen want in zit in Capelle ad IJssel en er is dikke file dus is hij waarschijnlijk alsnog te laat.
En ik. Maar eventueel 's middags.quote:
Ik snap wel dat ze hem gebeld hebben met die schorsing van Contadorquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Er was file de andere kant op. Op Traphic stond een dikke rode lijn. Hij had het nooit gehaald.
Nu had de trein ook nog eens vertraging dus is hij nog thuis.
Maar kom op. Hij kreeg pas om 16.00 uur te horen van zijn voorrijder wat de tijden waren van Barcelona naar Mallorca. En hij moest toen al halsoverkop het vliegtuig boeken en weg. Sja.
Alles laatste moment bij die gasten. Hier is het wel meer stress maar ik ben altijd te vroeg lol.
Nu gaan we lekker samen fietsen.
Eh mijn aanstaande is ook een Spanjoolquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is wel super zuur zeg!![]()
Spanjolen, lakse herders
Ja maakt niet uit als die niet vast stond had ik naar m naar Rdam laten komen en m gebracht maar dat ging gewoon niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze hem gebeld hebben met die schorsing van Contador
Maar je hebt gelijk, de A13 was inderdaad helemaal vol, dacht ik ff niet aan.
Weet ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Eh mijn aanstaande is ook een Spanjool
ja klopt :|quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan gaan we toch fietsen?Maar jij werkt overdag, toch?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Oksel het volgende:
Ik niet. Maar het is nu toch nog te koud.. a.s. zondag weer op de ATB.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Oksel het volgende:
Ik ga op de ATB.
En nu even een topic zonder pijntjes, gehuil en mietjes aub? Stelletje wijven. Pilletjes, cremepjes, therapietjes.. tsk tsk tsk.
Je gaat naar een online spoke calculator, van DT Swiss oidquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef No-P het volgende:
Vingers bevroren. Zonnetje was wel lekker.
Hoe bepaal ik welke lengte spaken ik nodig heb. Op internet lees ik verschillende meetmethodes. Vorige keer heeft mijn LFM dat gedaan.
In dit weer onderscheiden de mannen zich van de mietjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Oksel het volgende:
Nul fucking graden. Ben je wel goed bij je hoofd.
Ik had best op de ATB gewild, maar niet op de racer. Helaas, helaas.. zaken, zaken, zaken. $$$. Over een tijdje kan ik een echte fiets kopen als het zo door gaat. Een Bianchi ofzo.
Ik vind dit meer bij jouw collectie passenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Oksel het volgende:
Nul fucking graden. Ben je wel goed bij je hoofd.
Ik had best op de ATB gewild, maar niet op de racer. Helaas, helaas.. zaken, zaken, zaken. $$$. Over een tijdje kan ik een echte fiets kopen als het zo door gaat. Een Bianchi ofzo.
GoPro. Wijdere lenshoek, beeld is stabieler en helderder, vangt minder windruis, wat meer bevestigingsmogelijkheden, waterdichte behuizing standaard meegeleverd, ook als fotocamera te gebruiken en instellingen zijn op camera aan te passen (bij contour alleen via software). Enige nadeel is dat hij opvallender is dan de Contour, niet gestroomlijnd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef No-P het volgende:
Waarom heb je voor de Go Pro gekozen of voor de Contour.
Vandaag was prima te doen, hoef je niet eens een man voor te zijn. Beetje NO-wind maar ach. Ruim 2,5u gereden, waarvan laatste 45min in het donker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In dit weer onderscheiden de mannen zich van de mietjes
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef eentwee het volgende:
@marcodej: Ga je wat op youtube zetten ofzo? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Uiteraard. Wil hem voor het fietsen gebruiken, en ik ga over een paar weken op skivakantie.quote:Op
vrijdag 28 januari 2011 06:54 schreef Freddeh het volgende:
@marcodej: Wel ff linkje posten als je een videootje hebt heWat betaal je nou voor zo'n GoPro eigenlijk?
Ze is van 1998, en ik ben de 1e eigenaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Freddeh het volgende:
Zo dan, dat ziet er helemaal niet fout uit hoor kaas!
Thanks. Omdat ik begin met wedstrijdrijden denk er toch over er eerst een te huren, dan kan ik later (volgend jaar) altijd een kopen als het me goed bevalt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, Marurk: Ik heb een chip gekocht
Ik heb altijd Sidi's en dan de Zeta geloof ik, met 3 klitteband straps. Die zijn 100/120 Euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Marurk het volgende:
Morgen ga ik eens kijken voor nieuwe pedalen en schoenen. Iemand tips?
Zat zelf aan gewone Shimano Ultegra-pedalen te denken i.c.m. een paar mooie schoenen. Wil eigenlijk niet meer dan 250-300 euro uitgeven en voor dat bedrag moet ik toch wel wat leuks kunnen vinden.
Ja, ze hadden in het begin wat problemen met de ketting van de 11 speed groepen. Die brak nog wel eens. Maar nu niet meer. Volgens Ivo is een 11 speed groep wel ietje minder robuust vergeleken met een oude 9 speed, en ietsje gevoeliger in de afstelling. Gaat dan alleen om de ketting en de tandwielen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef No-P het volgende:
En hoe zit het met de duurzaamheid? Wordt allemaal wel dunner met die 11sp groep, maar Campa kennende zit dat wel goed.
Wit is smettig, maar wel mooi altijd. Ben benieuwd wat 't wordt voor je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
Hoor net dat ik niet het 2011 model krijg, maar nu het 2010 model van de GTC Agree SL (denk ik): helemaal zwart met rode elementen. Moet even wennen, maar misschien wel praktischer door het ontbreken van wit (wat snel paintcracks oplevert)
Ok, thnx! Een pedaalsleutel kan ik lenen van iemand, maar ik heb natuurlijk ook nieuw vet nodig om de pedalen in te smeren, nietwaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb altijd Sidi's en dan de Zeta geloof ik, met 3 klitteband straps. Die zijn 100/120 Euro.
Ultegra pedaal is wel goed geloof ik hoor, als je toch met Shimano spullen rijdt. Ik heb nu Look keo classic. Dat bijt wat minder op een Campa crank![]()
[..]
Een klein likje op het schroefdraad is wel aan te raden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Marurk het volgende:
Ok, thnx! Een pedaalsleutel kan ik lenen van iemand, maar ik heb natuurlijk ook nieuw vet nodig om de pedalen in te smeren, nietwaar?
Gewone montagepasta/-vet, werkt dat ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een klein likje op het schroefdraad is wel aan te raden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
vandaag mijn nieuwe racer aangeschaft. een Ridley Orion afgemonteerd met Ultegra.
oplevering over ongeveer 10 dagen. was eerst aan het kijken voor een Colnago, maar uiteindelijk toch gekozen voor de Ridley omdat deze toch enkele honderden euro's goedkoper was en beter afgemonteerd
[ afbeelding ]
oh, da's weirdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
carbon frame, alleen de voorvork is alu volgens mij
van de ridley sitequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
oh, da's weird
Meestal is het andersom, alu frame met carbon voorvork.
Maar mooi fietsje! Is het je eerste fiets?
Gewoon handvast. Je kunt ze ook vanaf de achterkant met een inbussleutel vastdraaien, dan kun je minder geweld uitoefenen en is het beter. Pedalen schroeven zich tijdens het rijden zelf vast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef Marurk het volgende:
Nog even een vraagje, hoe hard moet ik de nieuwe pedalen vastzetten? Wil de schroefdraad van de crank natuurlijk niet slopen. Kan diewel wat hebben, of moet ik toch voorzichtig zijn? Heb geen momentsleutel bij de hand, maar zou ook zonder moeten kunnen, niet?
Van de binnenkant van de spaakbocht tot de onderkant. (bij klassieke spaken)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef No-P het volgende:
Weet jij Ivo van waar tot waar je de spaaklengte meet?
De vorkpijp zal wel alu zijn:)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
van de ridley site
Frame: 24-ton high modulus carbon monocoque.
Vork: 4ZA Orion carbon aluminium.
heb op dit moment een trek 1200 alu met 105 afgemonteerd.
werd wel eens tijd voor een nieuw fietsje ongeveer 4 jaar.
Tof ding... Kan niet anders zeggen. Ik digg de looks zeker voor een fiets van die leeftijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
Foto's van mijn huidige fiets: 9 kg
Zolas je ziet is alles een beetje versleten, al functioneerd alles nog wel redelijk. (behalve 't schakelen wat niet meer zo snel gaat)
Roest op de bovenbuis die door de lak komt. De wielen zijn ook nog strak, behalve een klein slagje in 't voorwiel. Ik ben zo snugger geweest om alu nippels te gebruiken, en omdat de spaken staal zijn, zitten ze allemaal vastgerot. De wielen bewaar ik voor trainen, daar kan een 11 speed cassette op van mijn nieuwe Chorus groep. Ik gooi zowiezo niks weg hoor, mss komt 't nog eens van pas.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, Marurk: Ik heb een chip gekocht
Schijten beren in het bos?quote:
Welke Colnago had je op het oog? Frame bepaalt wel veel van het weggedrag, power en dat soort zaken, Colnago is wat dat betreft niet misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
vandaag mijn nieuwe racer aangeschaft. een Ridley Orion afgemonteerd met Ultegra.
oplevering over ongeveer 10 dagen. was eerst aan het kijken voor een Colnago, maar uiteindelijk toch gekozen voor de Ridley omdat deze toch enkele honderden euro's goedkoper was en beter afgemonteerd
[ afbeelding ]
Nee?quote:
Precies. Dus geen slechte retorische vragen meer stellen hequote:
Volgens mij staat er beren... En geen ijsberen. Dus helaas, ik geef je geen gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Precies. Dus geen slechte retorische vragen meer stellen he
Zat zelf ff te kijken naar een leuk frame. Kwam een nieuw 2010 Scott Speedster S10 frame+vork tegen voor ¤400. Ook aardig spul.
Ik date geen meisjes van 13 meer.... Wel leuk hoor maar mijn omgeving kijkt er toch wat raar tegenaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Freddeh het volgende:
Voorlopig heb ik geen centjes voor een nieuw frame hoor, zat gewoon ff rond te kijken. Vind Scott een mooi merk, is qua racefietsen nog een beetje in opkomst, maar qua MTB's al wel een aardig gerenommeerd merk.
Voorlopig rij ik vast nog wel tot 2015 op m'n Giant OCR. Dan is hij 13 jaar oud, en gezien het feit dat 13 een magisch getal is in m'n relatie zal er dan wel een nieuwe komen
CLX 2.0 afgemonteerd met 105 (weet dat shimano op een colnago, is als vloeken in de kerk, maar dat terzijde). De Colnago zag er in de winkel echt fantastisch uit, maar uiteindelijk toch ergens anders voor gekozen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Schijten beren in het bos?
[..]
Welke Colnago had je op het oog? Frame bepaalt wel veel van het weggedrag, power en dat soort zaken, Colnago is wat dat betreft niet mis.
Geweldig frame qua looks! Achja, shimano of campagnolo, is meer een kwestie van smaak toch? Er zijn wel figuren die roepen dat Campa betere spullen maakt maar ik vraag het me wel eens af. Persoonlijk ben ik erg tevreden over campa maar heb nooit anders gereden behalve 1km op een fiets van een vriend van me. Vond die Shimano wel soepeltjes schakelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
CLX 2.0 afgemonteerd met 105 (weet dat shimano op een colnago, is als vloeken in de kerk, maar dat terzijde). De Colnago zag er in de winkel echt fantastisch uit, maar uiteindelijk toch ergens anders voor gekozen.
Hoe kun je dat nou zo bagatelliseren?! Nooit gehoord van de campa-politie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja, shimano of campagnolo, is meer een kwestie van smaak toch?
En zo is 'tquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet alleen in Nederland hoor, ook in Duitsland is dat een belediging voor het frame.
ik bedoel te zeggen dat er in Italië gewoon normaal gereageerd wordt op een Shimano groep op een Italiaans frame.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet alleen in Nederland hoor, ook in Duitsland is dat een belediging voor het frame.
Basso hoort niet echt in dat rijtje thuis vind ik. Uiteraard moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet maar op een volbloed Italiaan zou ik nooit een Shimano groep zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Wielracer het volgende:
ik bedoel te zeggen dat er in Italië gewoon normaal gereageerd wordt op een Shimano groep op een Italiaans frame.
Op de site van Pinarello, Colnago, Bianchi en Basso bijvoorbeeld staan gewoon fietsen met een Shimano groep afgebeeld.
Nou, Pinarello, Colnago, Bianchi of Gios zijn echte historische Italiaanse frame-fabrikanten in de wielersport.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:48 schreef Wielracer het volgende:
Waarom Basso niet?
Het wordt allemaal gebakken in Taiwan of China, alleen de ontwerpen zijn Italiaans
Is prima fietsen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
.....maar op een volbloed Italiaan zou ik nooit een Shimano groep zetten.
Oh ik dacht juist dat al je relaties op de 13e uitgingen, of na 13 weken of maanden of jaren. Aangezien je dan ook je fiets in wilt wisselen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Freddeh het volgende:[/b]
Ik date ook geen meisjes van 13 hoor't Is meer dat ik op de 13e verkering kreeg, verloofd ben, getrouwd ben en een dochtertje heb gekregen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef eentwee het volgende:
Oh ik dacht juist dat al je relaties op de 13e uitgingen, of na 13 weken of maanden of jaren. Aangezien je dan ook je fiets in wilt wisselen!
Verbaast me niks, als je in Azië een frame kan laten bouwen en 80% op arbeid kan besparen, waarom zou je dat dan niet doen? Zolang de kwaliteit gewaarborgd blijft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:57 schreef Wielracer het volgende:
hahaha, zie hier waar het vandaan komt
http://allanti.com/articles/where-was-my-bike-made-pg328.htm
Dat dus.quote:
K*t is dat ja. Het leven bestaat nou eenmaal vaak uit wachten omdat je van anderen afhankelijk bent.quote:
Heb nu mn keuze voor dat nieuwe frame (zwart met rood) bevestigd, dus als hij dat maandag doorgeeft kan het er binnen drie dagen zijn en dan nog opbouwen ja. Wordt waarschijnlijk vrijdag of zaterdag pas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat kan soms lang duren idden dan alles nog overzetten?
Prachtig frame, ik vind die Cube fietsen erg mooi. Enne waarom een compact stuur?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb nu mn keuze voor dat nieuwe frame (zwart met rood) bevestigd, dus als hij dat maandag doorgeeft kan het er binnen drie dagen zijn en dan nog opbouwen ja. Wordt waarschijnlijk vrijdag of zaterdag pas.
[ afbeelding ]Het gaat om dit frame. Denk even die rooie bandjes weg (spuuglelijk) voor een idee, ook ander zadel en compact stuurtje. Bij mij komt er ook een wit stuurlint omheen.
Zat er standaard op en vind het ideaal, valt vooral lekker in de hand in de drop. Heeft een iets kleinere reach en komt mooi uit omdat mn frame eigenlijk net een maatje te lang is, kan ik mee compenseren. En heel diep zitten hoeft voor mij sowieso niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Prachtig frame, ik vind die Cube fietsen erg mooi. Enne waarom een compact stuur?
Mooie fiets!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb nu mn keuze voor dat nieuwe frame (zwart met rood) bevestigd, dus als hij dat maandag doorgeeft kan het er binnen drie dagen zijn en dan nog opbouwen ja. Wordt waarschijnlijk vrijdag of zaterdag pas.
[ afbeelding ]Het gaat om dit frame. Denk even die rooie bandjes weg (spuuglelijk) voor een idee, ook ander zadel en compact stuurtje. Bij mij komt er ook een wit stuurlint omheen.
De afmontage wordt gewoon overgezet van mijn 'oude' fiets. Ultegra 6700 en Fulcrum 7 wielen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mooie fiets!
Hoe ga je haar () afmonteren?
Fulcrum R7quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
De afmontage wordt gewoon overgezet van mijn 'oude' fiets. Ultegra 6700 en Fulcrum 7 wielen.
Ik noem haar Coby trouwens.
Coby.......zo noem je je geliefde toch nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
De afmontage wordt gewoon overgezet van mijn 'oude' fiets. Ultegra 6700 en Fulcrum 7 wielen.
Ik noem haar Coby trouwens.
Ik neem altijd de eerste letters van merk, daarna type. Giovannaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
Coby.......zo noem je je geliefde toch niet
ik zie Wilma niet echt zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik neem altijd de eerste letters van merk, daarna type. Giovanna
Je hebt gelijk... kaasplankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
Henk; Coba; come on zeg je gaat je fiets toch geen naam geven
Dan zou ik hem de rest van je leven netjes ophangen in je schuur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
G*dverdomme
Hebben ze dus vanavond hier strooizout gestrooid.
En dat terwijl het al een aantal dagen gewoon droog is. Ok, het vriest 's nachts, maar waarom gaan ze in godsnaam pekelen?![]()
![]()
Nu vraag ik me af of ik morgen wel moet gaan, want wil m'n fiets echt niet naar de klote helpen.
Nee ik ga wel, maar moet ik 'm dan extra poetsen achteraf ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan zou ik hem de rest van je leven netjes ophangen in je schuur.
gewoon even goed schoonmaken johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee ik ga wel, maar moet ik 'm dan extra poetsen achteraf ofzo?
Dat viel me bij het invallen van de avond al op in Venray. Lag er ineens strooizout op de weg. Ben ik niet meer gewend dat ze een fietspad strooien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
G*dverdomme
Hebben ze dus vanavond hier strooizout gestrooid.
En dat terwijl het al een aantal dagen gewoon droog is. Ok, het vriest 's nachts, maar waarom gaan ze in godsnaam pekelen?![]()
![]()
Nu vraag ik me af of ik morgen wel moet gaan, want wil m'n fiets echt niet naar de klote helpen.
Gewoon zoals normaal dus?quote:
Precies, gewoon alles even goed schoonmaken. Cassette etc eventueel even demonteren en dan moet het prima kunnen. Het blijft natuurlijk een gebruiksvoorwerp hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gewoon zoals normaal dus?
Morgen is het tegen twaalven hopelijk droog. Zolang je niet met je fiets door het pekel-/smeltwater van de sneeuw fietst kan er denk ik niet zo veel gebeuren... Ze zullen ook niet heel veel gestrooid hebben denk ik...
Het is net andersom: ik had eerst SPD en nu SPD-SL. Met de SPD pedaaltjes doe ik niet veel meer en die mogen daarom weg; de SPD schoenplaatjes + schoenen wil ik eigenlijk nog wel gebruiken voor de indoortraining. Dus of je er iets aan hebt weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef No-P het volgende:
[..]
En Marurk, kan me vergissen maar het staat me bij dat je eerst SPD-SL had ipv SPD. Misschien heb ik dan wel een koper, moet ik even navragen.
Ik heb mijne bitch genoemd, dat is leuk op zondagen bij oma. Ja oma ik heb de hele ochtend op m'n bitch gereden maar na 3 uur was ik toch wel uitgeput. Zij wilde wel verder maar om te voorkomen dat ze er vandoor ging met een ander heb ik haar in m'n schuur opgehangen.quote:
Ik had ook 100+ km op de planning staan, maar na ~60 km was ik weer terug. Iets meer dan twee uurtjes gefietst. Tering, wat was het koud. -4 graden hier in het zuiden... mijn tenen vonden dat niet zo leuk.quote:
Bidons altijd goed schoonmaken, want anders gaat je bidon 'rotten'.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Marurk het volgende:
Oh ja, had dus twee bidons gevuld met water en van dat Isostar oplosspul. Omdat het zo koud was, heb ik één bidon helemaal niet nodig gehad. Dinsdag ga ik weer sporten, dus misschien dat ik het tot dan kan bewaren. Of kan ik het beter meteen opdrinken?
Beter wegmieteren dus?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bidons altijd goed schoonmaken, want anders gaat je bidon 'rotten'.
Ja, dat is echt niet lekker als je het eerst een paar dagen laat staanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Beter wegmieteren dus?
Wel zonde van dat dure spul.
Ik? Werkloos?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Oksel het volgende:
Wel jammer dat je hier niet om de hoek woont..Af en toe iemand die door blijft gaan heb ik nodig als motivatie. En je bent net als ik werkloos, dat is ook handig
Dinsdag zou voor mij wel uiterst zijn maar in de regel is het wel echt direct schoonmaken want het tast je bidons echt keihard aanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Marurk het volgende:
Beter wegmieteren dus?
Wel zonde van dat dure spul.
Goed idee!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Freddeh het volgende:
Lekker wijffie hoor kaasplankje
Neem aan dat die zadelpenklem wel wordt vervangen door een zwarte?
Dat is idd wel het mooist.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Freddeh het volgende:
Je hebt het vast al gezegd, maar waarmee wordt ze afgemonteerd? En neem je zadelpen/stuurpen etc allemaal wel van hetzelfde merk? Oogt wel zo fijn imho.
Ja, eigenlijk wel. Ik neem alles van 3T denk ik, en dan de Pro serie, de Team serie is wat duurder, mss neem ik wel de team zadelpen. Die heeft een rode streep en de Pro een witte. In ieder geval een Pro stuur, die kost maar 50.-quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Freddeh het volgende:
Je hebt het vast al gezegd, maar waarmee wordt ze afgemonteerd? En neem je zadelpen/stuurpen etc allemaal wel van hetzelfde merk? Oogt wel zo fijn imho.
Ik zou niet een frame met een spuitbus lakken, dat hecht onvoldoende dus je hebt in no time lakbeschadiging. In de winter spuiten is zowiezo lastig, aangezien je min. 15 graden temp. moet hebben voor een strak resultaat. Dan moet je 't binnen doen, als je een schuurtje hebt waar dat kan.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Freddeh het volgende:
Lekkere Cannondale System Six, gewoon met een spuitbusje geverfd... Ik ruik een project voor volgende winter.
[ afbeelding ]
Mooi spul, dat 3Tquote:Op zondag 30 januari 2011 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik neem alles van 3T denk ik, en dan de Pro serie, de Team serie is wat duurder, mss neem ik wel de team zadelpen. Die heeft een rode streep en de Pro een witte. In ieder geval een Pro stuur, die kost maar 50.-
Ik wil een stuurbocht zonder plat stukje, gewoon lekker old fashioned.
[..]
Ik zou niet een frame met een spuitbus lakken, dat hecht onvoldoende dus je hebt in no time lakbeschadiging. In de winter spuiten is zowiezo lastig, aangezien je min. 15 graden temp. moet hebben voor een strak resultaat. Dan moet je 't binnen doen, als je een schuurtje hebt waar dat kan.
Is dat een goudkleurige ketting ... , of corrosiekleurig?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Freddeh het volgende:
Lekkere Cannondale System Six, gewoon met een spuitbusje geverfd... Ik ruik een project voor volgende winter.
[afbeelding]
Goudkleurig, gevalletje KMC:quote:Op maandag 31 januari 2011 08:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Is dat een goudkleurige ketting ... , of corrosiekleurig?
Dus jij bent nu op zoek naar een betrouwbare koeiefluisteraar, om julie relatie weer te herstellen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef eentwee het volgende:
Vandaag een atb-tochtje gefietst op eh.. Brigitta (a.k.a. Milka Cow). Ze was nogal nukkig omdat ze vroeg d'r stal uit moest en de kou in werd gejaagd en besloot me van haar af te gooien in een bocht met diepe bevroren sporen.
Cool! Wist niet dat dat bestond.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:33 schreef Freddeh het volgende:
Goudkleurig, gevalletje KMC:
[afbeelding]
Principia, ook zo'n merk wat ik altijd wel vet heb gevonden, maar nooit eentje IRL heb gezien. Ik eis foto'squote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn princippia is mat blauw en ik vind dat er keurig uit zien.
Dan had ik zo met ze mee gekundquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou de trainingskoers ging goed maar volgende keer rij ik mooi met de elite mee. Sommigen kunnen echt niet sturen![]()
De training gisteren was ook lekker 75km met het team getraind. Straks ga ik nog een rondje
Terugvorderen en verloten in dit topicquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef eentwee het volgende:
Principia's zijn sowieso cool. Ik heb er vorig jaar een voor m'n broer gekocht (RSL evo) met 9sp 105 groep en CXP33 wielen voor 275 euro. Heeft-ie pas twee keer op gefietst
Ja ik eigenlijk ook.. heb het idee dat je daar toch wat makkelijker controle kunt houden met (stuur)vaardigheden. Al vond ik het ook wel lekker om wat meer tempo te kunnen maken door de harde ondergrond. Ben na mijn val nog 1,5 uur doorgereden op 1,5 been.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef No-P het volgende:
[..]
Terugvorderen en verloten in dit topic![]()
Ik ben gister ook gevallen door die rotsporen. Alleen ik viel vanuit stilstand en heb er dus gelukkig ook niks aan overgehouden. Heb liever zware zuigende modder dan die bevroren zooi van gister.
Maar barbecue black is gewoon geanodiseerd. Ziet er wel mat uit maar die nieuwe matte finish die je nu steeds vaker ziet is volgens mij matte verf.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Barbeque Black noemt Cannondale het
Klopt, veel merken lakken de fietsen zwart, desalniettemin een mooi resultaat hoor daar niet van. Heb eens gekeken wat precies het verschil in kosten is tussen powdercoaten en zelf spuiten met spuitbusjes. Dan maar powdercoaten want het scheelt maar iets van 30 euro. Áls het dan fout gaat kun je nog iemand op z'n kloten geven en het kostenloos opnieuw laten doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Maar barbecue black is gewoon geanodiseerd. Ziet er wel mat uit maar die nieuwe matte finish die je nu steeds vaker ziet is volgens mij matte verf.
Het is er even één gemaakt, zoals die er nu bij staat. Sorry dat die niet schoner is.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Principia, ook zo'n merk wat ik altijd wel vet heb gevonden, maar nooit eentje IRL heb gezien. Ik eis foto's
Leuke fiets, zou alleen wel opletten met dat pompje, dat dat ding niet tussen je aandrijfmechanisme schiet als je met >60 km/h een afdaling afgaat...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is er even één gemaakt, zoals die er nu bij staat. Sorry dat die niet schoner is.
[ afbeelding ]
Nog even over namen, van een Principia RSL kan ik eigenlijk alleen Priscilla maken en dat heb ik liever niet.
Dankjewel Marurk. Nooit over nagedacht eigenlijk. Hij zit ingeklemd en er zitten nog 2 elastiekjes omheen dus ik denk dat het wel meevalt maar ga bij de volgende grote schoonmaak wel even kijken of het anders kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuke fiets, zou alleen wel opletten met dat pompje, dat dat ding niet tussen je aandrijfmechanisme schiet als je met >60 km/h een afdaling afgaat...![]()
Op de zitbuis en dan aan de andere kant misschien?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dankjewel Marurk. Nooit over nagedacht eigenlijk. Hij zit ingeklemd en er zitten nog 2 elastiekjes omheen dus ik denk dat het wel meevalt maar ga bij de volgende grote schoonmaak wel even kijken of het anders kan.
Hoe weet jij dat het "gewoon geanodiseerd is"?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Maar barbecue black is gewoon geanodiseerd. Ziet er wel mat uit maar die nieuwe matte finish die je nu steeds vaker ziet is volgens mij matte verf.
Dat breekt wel mooi toch.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Op de zitbuis en dan aan de andere kant misschien?
Wel geinig trouwens, die rode pedaaltjes!![]()
Ja hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Oksel het volgende:
Staat mijn fiets al in dit topic eigenlijk?
Ja ik ook, en ik stuurde 'm met 1 vinger door de bocht, zo strak zijn ze.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind die Principia's altijd wel wat hebben van de wat oudere Cannondales. Van die lekkere sexy dikke buizen. Stoer, en er toch strak en snel uit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is al 13 jaar oud (volgens vorige eigenaar) dus hij houdt het nog aardig dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ik stuurde 'm met 1 vinger door de bocht, zo strak zijn ze.
Toch is 't gauw kapot; een superlicht alu frame.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Freddeh het volgende:
*edit* Op deze komt het frame wat mooier uit:Hoe vaak heb je een halve konijnenbout gehad met die wielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cannondale noemt het toch al jaren zo? Volgens mij al vanaf de CAAD7. Alleen, bedenk me nu, anodiseren kan niet bij carbon frames. Noemen ze het ook bbq bij een Supersix?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het "gewoon geanodiseerd is"?
Is er ook een plaats waar ik de toekomst van mijn Principia kan voorspellen EenTwee? Want ik heb die fiets nu zo'n 7 maand en echt fijn klinkt dat niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef eentwee het volgende:
[..]
@Kaasplank: bepaalde Principia's waren inderdaad notoire "scheurijzers". Gewoon de grenzen opgezicht bij het lichter maken en eroverheen gegaan. Dat alu was bij tijd en wijle ook echt érg dun. Die RSL Evo van mijn broer uit de tijd dat Principia al op de fles ging. Volgens mij 2005, de frames zijn af en toe in de jaren daarna nog uitgedeeld aan klanten die een framebreuk hadden en CRC heeft ze nog een tijdje gedumpt.
Als ik dat eens wist. Heb wel een owners manual maar daar wordt aandacht besteedt aan een 9 tal frames dus daarmee wordt het nog niet echt duidelijk. Hoe zou ik het uit moeten vinden?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef eentwee het volgende:
Jahoor, op de weegschaalWelk type heb je?
Het is ook mijn eerste fiets, dus dat past er dan wel weer goed bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef eentwee het volgende:
Oh wacht, er staat een foto hierboven! Dat is een RSL, een van de 'instappers', oneerbiedig gezegd.
Dat kreeg ik ook al te horen van de fietsenmaker, deze zij ook al dat ik daar verder niet echt druk over hoefde te maken. Voordat ik dat kreeg te horen heb ik nog wel een enkele keer behoorlijk getwijfeld over de herrie die de fiets produceerde.quote:Ze willen nog wel eens harde geluiden/tikken maken zonder duidelijke oorzaak.
Nooit, want dat is niet m'n fietsquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een halve konijnenbout gehad met die wielen?
Geen Campa wielen voor jou dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef Oksel het volgende:
Een fiets die geluiden maakt..Dat is wel echt het meest irritante. Bij moet alles stil, geruisloos en smooth gaan. Anders word ik gek.
Mijn zwager heeft campa wielen die geruisloos zijn hoor... Dus dat kan primaquote:
Ok... Campa staat voor mij een beetje gelijk aan van die heerlijk ratelende wiellagers. Heb zelf Fulcrum (ook Campa, maar dan met andere stickersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft campa wielen die geruisloos zijn hoor... Dus dat kan prima
voor, achter misschien een 1000 a 1500 minderquote:
Belachelijk. Had ik ook met een ik meen Pro Race bandje, te kansloos. Op de GPs rijd ik nu al ruim 1000km zonder lek en m'n laatste lek heb ik zelf veroorzaakt door een randje verkeerd in te schatten en er vol op te klappen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
Exit conti ultima sport (oid) en nu de gp4000s om het achterwiel gelegd. Vreemd zo'n opvouwbare band. Eerste 75 km zit erop zonder lek rijden. De vorige band ging gemiddeld om de 150-200 km lek (6 binnenbanden op iets meer dan 1000 km) en ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.
Zeker een van die hoge middenbermen bij Zuidpleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Belachelijk. Had ik ook met een ik meen Pro Race bandje, te kansloos. Op de GPs rijd ik nu al ruim 1000km zonder lek en m'n laatste lek heb ik zelf veroorzaakt door een randje verkeerd in te schatten en er vol op te klappen.
Dat je over een baksteen heen rijdt en heel die baksteen verdwijnt in je band zeg maar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Tommeke het volgende:
Pro Race zijn ook zo ongeveer steenabsorberend
Allemaal prima zijn, als die stenen maar niet door de binnenband gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Freddeh het volgende:Dat je over een baksteen heen rijdt en heel die baksteen verdwijnt in je band zeg maar?
Als het de wiellagers zouden zijn zou dat niet zo best zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok... Campa staat voor mij een beetje gelijk aan van die heerlijk ratelende wiellagers. Heb zelf Fulcrum (ook Campa, maar dan met andere stickers) en die ratelen ook zo lekker. Ik vind het zelf echt fijn om te horen.
Damn, zei ik écht wiellagers?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Als het de wiellagers zouden zijn zou dat niet zo best zijnBeetje flauw natuurlijk. Maar het is natuurlijk het freewheelsysteem. Eigenlijk een idioot systeem als je bedenkt dat de daadwerkelijke krachtoverdracht plaatsvindt bij (meestal) drie kleine palletjes die een beetje halfhalf op hun plaats worden gehouden door een veerachtig ringetje. Je hebt btw zeker geen Campa nodig voor een bak herrie, denk aan Chris King
De Ultegranaaf in mijn crossfiets maakt trouwens ook verrassend veel herrie inmiddels. Vet is natuurlijk allemaal weggespoeld in de loop der tijd.
Nog een bandentip: Vittoria Diamante Pro in de aanbieding bij Rose. 't Is dat ik al een tiental banden op voorraad heb..
Je wil niet weten wat ik allemaal uit die banden haaldequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat je over een baksteen heen rijdt en heel die baksteen verdwijnt in je band zeg maar?
Ja, lekker hoor. Alleen zondag buiten, en ik vond 't goed te doen 4.5 uur ongeveer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef CyclingGirl het volgende:
hey mochten jullie denken dat ik jullie verlaten heb, ik heb dus die nieuwe baan en Fok is geblokkeerd daar. Helaas. dus ik kan alleen in de avond als ik niet train even komen kijken.
Hebben jullie nog getraind van het weekend?
Ik wel, zaterdag bij de Mol en zondag 70km met het team, het was wel koud bah!
Volgens de beoordeling van de heer Barten bij Rose bij de Michelin latex 700 22-23c '40.000 km' geen lekke band. Absouut niet slecht. Kost 12,50 maar als je daardoor inderdaad het aantal lekken kan halveren of meer ..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef Tommeke het volgende:
@nogeenmaarten: Latex binnenbandjes schijnen minder gevoelig te zijn voor lek, volgens mij. Die moet je wel vaker oppompen omdat ze wat poreuzer zijn.
Ze zijn wel lastig met monteren; stroef en dun; als je 't niet goed doet klapt iequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
Volgens de beoordeling van de heer Barten bij Rose bij de Michelin latex 700 22-23c '40.000 km' geen lekke band. Absouut niet slecht. Kost 12,50 maar als je daardoor inderdaad het aantal lekken kan halveren of meer ..
Maar eerst eens zien wat de nieuwe buitenband doet op het aantal lekke banden.
Zondag 75 km, was wel lekker. Interessant was het stuk door de duinen Hvh - Kijkduin, waar we als koppel aansloten bij een drietal. Eerst even lekker uit de wind, daarna toch eens op kop, maar dat ging kennelijk te langezaam want ze spoten er vandoor. Keek op te teller, voila reden we 38-39 tegen de wind. Overnemen was er even niet meer bij. Wel mooi stukje mee kunnen profiteren, want na kijkduin hadden we nog 20 km tegenwind te gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Hebben jullie nog getraind van het weekend?
Latex moet ook niet in contact komen met oliebasis smeermiddelen ..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zijn wel lastig met monteren; stroef en dun; als je 't niet goed doet klapt ie
he.. dan reed je vlak in de buurt hier..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zondag 75 km, was wel lekker. Interessant was het stuk door de duinen Hvh - Kijkduin, waar we als koppel aansloten bij een drietal. Eerst even lekker uit de wind, daarna toch eens op kop, maar dat ging kennelijk te langezaam want ze spoten er vandoor. Keek op te teller, voila reden we 38-39 tegen de wind. Overnemen was er even niet meer bij. Wel mooi stukje mee kunnen profiteren, want na kijkduin hadden we nog 20 km tegenwind te gaan.
Met zomertijd standaard doordeweekse avond een rondje Hoek van Holland. Nu met de wintertijd alleen weekend en dan wisselt het rondje nogal. Gaan dan ook wel eens richting noorden/ oosten: Leiden, Rotte, polders richting Waddinxveen, Boskoop, Benthuizen die kant op, of een keer de pont naar Rozenburg nemen. Maar eigenlijk fiets ik nog niet zo lang en zijn er nog zat rondjes om uit te proberen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Stage het volgende:
he.. dan reed je vlak in de buurt hier..
rij je altijd hier??
http://www.bikeshopnicode(...)-Two--N_art_784.htmlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok... Campa staat voor mij een beetje gelijk aan van die heerlijk ratelende wiellagers. Heb zelf Fulcrum (ook Campa, maar dan met andere stickers) en die ratelen ook zo lekker. Ik vind het zelf echt fijn om te horen.
SPD schoentjes erbij en klaar toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat denken jullie over deze pedaaltjes? Voor op de vakantiefiets...
http://www.decathlon.nl/NL/pedalen-2-functies-11566289/
Hangt er vanaf. Ik heb ook race-SPD schoenen, die lopen ook niet heel comfortabel. Er zijn echter schoenen waar het SPD mechanisme in de schoenzool is verzonken. Ik kan mijn voorstellen dat zoiets wel comfortabel loopt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
dat is het idee inderdaad![]()
Hoe loopt het op SPD schoenen naast de fiets, min of meer normaal toch? Ik neem natuurlijk een stel andere schoentjes mee, maar als ik een half uurtje afstap en rond wil kijken, wissel ik liever geen schoenen onderweg!
Dat heb ik, maar met hardere zool dan dan mtb SPD schoenen. Lopen redelijk maar ik denk dat een wat soepelere schoen met verzonken SPD-plaatje in de schoenzool beter loopt. Denk dat je het even moet uitproberen. Met pedalen kun je niet echt een miskoop oplopen lijkt mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik heb ook race-SPD schoenen, die lopen ook niet heel comfortabel. Er zijn echter schoenen waar het SPD mechanisme in de schoenzool is verzonken. Ik kan mijn voorstellen dat zoiets wel comfortabel loopt...
Dopinghond die Boogerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik zat net ff op de wikipedia pagina van Boogerd te kijken, 26 keer top 10 in een WB klassieker, waarvan 14 keer op een podium
Die gast blijft m'n held
Zeg jij met 'n vriendin die co-schappen loopt.quote:
Vandenbroucke heeft ook gezegd dat Boogerd tijdens de LBL in 1999 aan de doping zat.quote:
Ik ga bij de mol fietsen, in koers heb je er niet zoveel last van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Freddeh het volgende:
Wie gaat er zaterdag trainen? Ik hoor dingen over storm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |