abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91818993
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 107

Dreumesen:

28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 24-01-2011 23:12:38 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91819144
Mijn laatste post:
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef oeke het volgende:
Huup! Wat een fijn nieuws! *O*
Oh, gelukkig maar zeg. Ook al is het een lange weg om haar darmen op het goede pad te brengen, het is de beste optie die eruit had kunnen komen, nietwaar?
*O*

Inca, zoen voor Stef, wat sneu, al dat poepen, heb je al naar zijn dieet gekeken, wat Sserpente zegt? Ko reeg erge diarree van appeldiksap en appelsap bv.
Grappig dat zijn billetjes kietelden. :D
Oja, en over de stoel is alles al gezegd. ;)

MeNicole, welkom terug! Ik moest laatst nog aan je denken.Fijn om te horen hoe het gaat, al is het jammer dat Leander de gebaren niet lijkt op te nemen op dit moment. Hopelijk komt dat nog.
En gefeliciteerd begreep ik! Nog een kindje erbij. O+

Ach, Sserpente, je tutmadammetje. O+ Wat is er dat ze zo tut?
En fijn dat dat werkt, van later slapen. Hoe laat Ko hier ook naar bed gaat, 6.30 is wel het moment om je ogen open te doen hoor. :O

Isabeau, wat klets je een hoop! :D En wat fijn dat je zo lief voor je zieke mama bent! O+

Mette, hopelijk heb je snel je groeistapje gemaakt zodat je weer wat relaxter bent! ;)

Ik weet niet precies wat er met Ko was. Misschien toch een terugval, hoewel ik vandaag verder niks gemerkt heb. Hij heeft heerlijk gespeeld met Senna, die nog steeds net zo leuk is als altijd! O+
En na zijn slaapje zijn we op zijn aandringen nog even saampjes naar buiten geweest om met de bal te spelen, en is hij heen en weer naar de Kruidvat gelopen, en heeft hij 2 trappen opgeklommen. :o
Dus ik dacht dat hij wat energie kwijt moest, na het zieke niks doen.

En hij heeft sinds vandaag 2 woordjes aan elkaar. En ik moet er echt hard om lachen:
Kopje thee! Oftewel, toppetje thee. c_/ _O-
pi_91819155
Gister ging Ivan met de blauwe dop van de Labello in zijn mond rennend de gang door. :X

Kobus zegt 'toppetje thee'? :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91819422
Haha, ja! Met het kopje erbij en het theepotje. O+

Die doppen, ik word er gek van. :X
Ko pakt altijd mijn lege spa flesjes af en draait de dop eraf en erop en rent ermee rond terwijl die dop in zijn mond zit, inderdaad.
Hij kan het nu ook al een hele tijd met colaflessen en het gaat maar niet over. :{
pi_91819509
Haha, 'toppetke thee' is wel errug schattig, hoor! Dat verdient eigenlijk een filmpje!

Er is verder niets hoor, dat ze zo tut, ze wil alleen de hele dag op schoot boekjes lezen. Gewoon, omdat het kan... Nou ja, eigenlijk niet dus, dat is juist het probleem. :P
pi_91819682
Hier wordt gelukkig niet meer gerend met doppen in de mond, ik vond dat ook altijd doodeng :X

De dop van de colafles wil ze wel nog steeds hebben maar dan om steeds op de fles te draaien, het lukt best wel aardig moet ik zeggen! Helemaal vastgedraaid krijgt ze hem natuurlijk niet daar heeft ze de kracht nog niet helemaal voor, maar erop en aandraaien gaat wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91820557
Ko met zn toppetje thee O+.

Huup, ik las dat er goed nieuws was in de zin van dat de dingen waar ze naar hebben gekeken, uitgesloten konden worden? Fijn *O*
Fake it till you make it...
  maandag 24 januari 2011 @ 21:30:43 #8
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91820592
Huup, goed nieuws lees ik! Hopelijk zet de behandeling snel zoden aan de dijk. Ze heeft nog steeds last, toch? Dan hoop ik maar een beetje dat op de volgende foto blijkt dat ze nog niet helemaal leeg is, en dat de pijn daar vandaan komt. Of dat het komt door het opgerekt-zijn wat je beschrijft, dat t dan (snel!) vanzelf wegtrekt tijdens het krimpen. In ieder geval iets waar nog wat aan te doen is.

Toppetje thee O+ aaaah Ko'tje... Ultieme gezelligheid.

Thomas had gelogeerd bij opa en oma (meegegaan na de verjaardag hier gisteren) en was vandaag met oma in het buurthuis aan het opruimen. Hij had zo de hele vrijwilligersploeg om zijn kleine vingertje gewonden als ik het zo hoorde. Hij reageert goed op de antibiotica, en zit weer lekker in zijn velletje zo te zien. Ook geen diarree deze keer, gelukkig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91820958
Fijn dat ie geen diarree had, Cara.

Leuk he, om je eigen kind tussen de mensen te zien? O+ Wij hadden dit weekend een verjaardag bij vrienden met een zoontje van twee. Lente heeft de dag van d'r leven gehad. Ze heeft de hele middag rondgerend tussen iedereen die maar een boekje wilde lezen en klom bij jan en alleman op schoot. Van eenkennigheid heeft ze iig nog nooit gehoord.

Vanaf wanneer worden kinderen over het algemeen eigenlijk eenkennig?
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 21:36:51 #10
5428 crew  miss_sly
pi_91821059
huup, fijn dat er geen nare, enge dingen uit de onderzoeken zijn gekomen! Goed dat ze zo meedenken en er nu verder wel aan gewerkt wordt.

Ko, toppetje thee O+ het is ook echt een heel schattig serviesje, oeke! De geluidjes ook, geweldig! Wat naar dat Ko toch weer niet helemaal lekker was en paracetamol nodig had. Hopelijk slaapt hij goed en is hij morgen weer een stuk beter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91821150
Aah Ko, wat gezellig zeg, gaat ie je toppetjes thee inschenken met zijn mooie serviesje. Geweldig! Hopelijk issie morgen ook weer helemaal lekker te pas, en niet meer ziek.
Maar toch, het is toch ook wel genieten als ze weer eens lekker tegen je aan liggen he...?

Ivan met de Labello, haha, dat krijgt Lars hier niet gedaan hoor, die zou net als Amélie met zijn vingertje erin gaan roeren.
Lars heeft het keer op keer voorzien op de vaseline pot,....deksel erop en eraf, (dat is de afleidingstruc) en als ik dan niet oplet met zijn vingertjes in de pot.

Vandaag was Lars aan het knikkeren met aardappelen, net zo geconcentreerd elke aardappel nakijken haha.
Heb er een filmpje van, wie mijn hyves heeft kan em daar bekijken.
Meike had wel even zoiets van: dat mag niet...grommmm! toen Lars Jip en Janneke ging kleuren, maar echt een issue was het ook niet voor dr. Pfiew.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:56:25 #12
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91836540
Hahah knikkeren met aardappelen! Geniaal!

Oeke, wat gezellig bij jullie <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91836681
Iris is ziek, spugen en koorts :{
pi_91836694
Ko gaat dus lekker toppetjes thee zetten... O+ Heerlijk Oeke!
Ca.ra, wat fijn dat Thomas weer helemaal de goeie kant op gaat met de AB. En zo lief dat ie bij Opa en Oma ging helpen, lijkt me geweldig als je zulke verhalen over je kind hoort. O+

Och Nijna, wat naar... Beterschap voor Iris! :*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:21:23 #15
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91837039
Nijna beterschap met Iris :*. Hier in de regio hoor je echt overal buikgriep, buikgriep, buikgriep. *met afklops* zijn wij nog niet getroffen...
Alexa en Seth zijn lief
pi_91837068
Huup, wat fijn dat er niets ernstigs aan de hand is met Amélie! Hopelijk kunnen ze toch de symptomen verhelpen en groeit ze er snel overheen :*

Arme Iris, beterschap! :*

Kobus een beetje van slag, wat lief dat hij wel bij jou op schoot in slaap kon vallen oeke O+
"Toppetje thee"! Wat schattig! O+

Haha die Lars! Ik heb het filmpje gezien :D Aardappels stuiteren ook zo leuk!

Thomas en Lente die het zo gezellig vinden met andere mensen O+
Zo waren wij gisteren bij de tandarts en had Niels grote lol in de wachtkamer :D Aan iedereen de duplo laten zien die daar was en leunen tegen de benen van mensen.
Volgens mij is er een fase van eenkennigheid rond de 8 maanden en weer aan het begin van de peutertijd als ze echt ontdekken dat ze een individu zijn.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91837574
Huup wat fijn dat ernstige dingen nu uitgesloten zijn! Nog een lange weg te gaan, maar ik hoop dat het eind van de weg positief uitpakt voor Amélie!

Iris en Ko ziek, beterschap :*

Lars lekker spelen met aardappels! Heeft hij er ook nog van geproefd? Dat deed Finn laatst, het beviel hem niet echt haha!

Finn was gisteravond niet zo lekker, vlak nadat ik hem in bed had gelegd spuugde hij het hele bed onder. Helaas was ik steeds vergeten een extra hoeslaken bij de kopen, dus ik moest snel alles wassen en drogen, voordat hij in bed lag was het 22.00uur. Gelukkig was hij wel op de bank al in slaap gevallen. Nu heeft hij gelukkig nergens meer last van.
De laatste 4 nachten zijn ook echt weer drama! Veel wakker, niet meer willen slapen en 's ochtends op onmogelijke tijden willen opstaan.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:18:00 #18
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91838506
Iris, Kobus en Finn beterschap! Wat naar dat er weer zoveel niet lekker zijn en jullie moeten nog spugen ook ....

Joep zit aan een abkuur. Hij was vorige week gewoon vrolijk, maar kei verkouden en iedere avond zo 38,2 - 38,3 dus dat is gewoon niet goed. In het weekend was dat weer, dus gisterochtend naar de huisarts. Die zei ook: hij is wel vrolijk en oogt helemaal niet ziek! Nee dat klopt ook, maar ja. Er zat wel slijm vast op de longen, dus toch een kuur... Maar ik geef probiotica erbij, zodat zijn darmflora op peil blijft.

Ca.ra fijn dat ie lekker opknapt!!

Huup, wat een heerlijk nieuws!

Karin, ik heb je hyves niet, maar het klinkt erg gezellig en vermakelijk :D
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 12:07:04 #19
5428 crew  miss_sly
pi_91842255
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op een bepaald moment heb je een soort status quo gevonden als gezinnetje en dat is fijn en geruststellend. Met nog een kind erbij gooi je dat overhoop: je weet niet wat voor kind je krijgt en hoe de dynamiek verandert. Het is een behoorlijke sprong in het diepe!
Deze woorden spoken maar door mijn hoofd. Dat is namelijk zo ontzettend hoe het nu is. We hebben nu'echt een status quo als gezin, we kennen elkaar, weten wat we kunnen verwachten. Het is zo gemakkelijk en comfortabel zo, heerlijk! En ik bedoel dit dan ook echt als geniet-post, want ik zit in een heerlijke comfortabele zone nu, met een fijn gezinnetje, een kind dat het fijn doet, we hebben het gezellig, geen grote problemen.

Ik geniet!

maar kan me zonder meer voorstellen dat het na even zoeken weer net zo fijn en comfortabel kan zijn met een tweede, hoor. Dus niet dat ik het een-kind-gezin wil promoten :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:24:32 #20
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91842822
Wat een boel leuke en fijne verhalen over het gezin O+

Beterschap Iris,Finn en Ko !

SSerpente hier hangt Roy ook zo aan mij, zodra hij me ziet wilt hij dat ik hem pak alleen ik mag er niet mee gaan zitten dan word hij boos.
Dus ik loop weer wat af met Roy in de armen O+

Verder is hij nog steeds erg onrustig vannacht van 01.00 tot 03.00 uur wakker geweest niet meer willen slapen, en om 05.00 was hij weer wakker en ook niet meer willen slapen ;(
Hoesten snottebellen en huilen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91843651
Dag lieve mama's!
Ik heb een paar dagen gemist en ben niet erg bijgelezen, maar ik zag net wel het goede nieuws van Huup. Fijn Huup! Hopelijk gaat dit behandelplan goed werken en hoeft Amelie nooit meer zo'n buikpijn te hebben :*

Serpente, Xeentje is eenkennig vanaf dat ze kon kruipen zeg maar. Alleen papa, mama en de kdv leidsters mogen haar vasthouden. Het lijkt nu wel eindelijk iets minder te worden.

Voor alle zieke kindjes een hele dikke beterschapsknuffel! En een extra knuffel voor Bar :*

Xeentje heeft gisteren haar eerste stapjes los gezet *O* De timing was zo apart.. exact op de minuut af 1 week na het overlijden van haar opa. De crematiedienst was afgelopen en wij zaten nog met de familie bij elkaar in de familiekamer, toen ze zomaar ineens vier stapjes los deed. We waren met een stuk of 20 familieleden daar en iedereen begon spontaan te klappen voor haar. Ze glunderde en klapte mee en deed het toen heel trots nog een keer O+ Mijn kleine meisje wordt groot O+
pi_91843697
Haha, als je over een paar weken maar niet ergens een rotte aardappel onder de bank vindt, Karin. :D

Arme Iris, beterschap voor je meiske, Nijna. :*

Thanks, Twink, kan dus zijn dat Lente dan alsnog eenkennig wordt. Tot nu toe heb ik er weinig van gemerkt iig. :) Grappig dat ie zo'n lol had in de wachtkamer. Leuk om te zien dat ze zich op de meest onverwachte plekken ineens kunnen vermaken. :D

Da's zwaar, FTA, die gebroken nachten. Mss zat ie wel tegen het ziek zijn aan te hikken. Hoop voor jullie dat ie straks weer lekker in z'n velletje zit en beter slaapt. :* En een extra hoeslaken is geen overbodige luxe idd. :')

Lullig is dat he, Seilram, als als ze bij de dokter ineens helemaal opleven? Lente heeft dat eens gedaan bij de HAP. Ze was thuis al zeker een half uur non stop aan het huilen. En niet zomaar huilen, echt gillen en krijsen. Dat had ik 'r nog nooit zien doen. Ook onderweg in de auto hield ze maar niet op. Ik was echt de wanhoop nabij. Maar zodra ik met 'r de wachtkamer van de HAP binnenstapte was het over... Ze rende rond, begon te lachen en met puzzeltjes te spelen. Kortom, niets meer aan het handje. Ik natuurlijk toch maar bij de ha naar binnen en bij zijn vraag wat eraan scheelde gezegd dat ze net "'t Is echt waar!" nog ontroostbaar huilde. De dokter lachte eens schamper, zei toen heel cynisch dat soms de aanblik van de dokter alleen al genezend werkte, gaf me een hand en wenste ons nog een fijne avond... Daar sta je dan. :D

Maar goed, wel fijn dat de ha jullie toch serieus nam, Seilram. Hoop dat ie snel opknapt! :*

Miss, wat klink je toch weer ongelooflijk gelukkig. O+

Pfoe, dat was voor jullie ook een kort nachtje, Bar. Trek je het nog een beetje?

Lente kijkt nu niet meer alleen plaatjes als ze een boekje 'leest' en slaat zsm mogelijk de pagina's om, ze lijkt nu ook echt te begrijpen dat er een verhaaltje inzit. En ze vindt het prachtig! Ik heb een hoop antieke miniboekjes uit deze serie van de vriend van mn moeder gekregen en daar loopt ze de hele dag mee te slepen. Vooral "Oom Otto maakt een loopje" is favoriet. Gaat helemaal nergens over natuurlijk, want het enige dat Oom Otto doet is langs huisjes lopen, de eendjes voeren en bij de bakker twee koeken kopen, maar ze kan er geen genoeg van krijgen.

dinsdag 25 januari 2011 @ 13:00:04 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91843939
Xeentje, wat goed!!

Serpente, hij was niet alleen zo bij de dokter hoor. Je merkt gewoon niet aan het ventje dat ie ziek is joh! Hij is echt gewoon vrolijk, alleen al meer dan een week koorts en dat zat mij niet lekker, dus vandaar dat ik gebeld had.
Wat leuk dat Lente zelf aan het lezen is gegaan! Lief is dat :). Ik heb nu een boek van de bieb. Klip-klop klipperdeklop heet het en als ik dat voorlees ligt Joep helemaal in een deuk. (4 beestjes rijden op een paard zijn rug en gaan dan heeeeel hard en ze vallen eraf en dan lacht ie jongen!) Ow en over eenkennig. Joep is niet echt eenkennig, maar wel echt een mamahanger. Ik word de hele dag geknuffeld en bekust en dat doet ie bij niemand anders.

Miss, ik denk dat nu ik zwanger ben ook weleens... straks is alles helemaal anders. Die rust en tevredenheid die er nu is... dat is dan eventjes misschien wel weg. Hoeft niet tuurlijk, maar ik kan me er ook nog helemaal geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dit gevoel, wat ik nu heb, zeker terug komt! Dat alles weer ying en yang is.
pi_91845625
Xeentje *O*

Finn en Ko ook ziekig :*

Iris vanmorgen 3 keer gespuugd, maar daarna leek het wat beter... ze heeft ook wat fruit op dus hoop dat dat erin blijft. Ze ligt nu te slapen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:33:40 #25
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91850318
Hallo!
Ik heb een poging gedaan om een beetje bij te lezen, maar het enige wat is blijven hangen is dat er goed nieuws was over Amelie, maar dat het nog niet is wat het zijn moet. Hopelijk gaat het gauw beter met je meisje Huup! :*
Een hele bunch zieke, koortsige en :r kindjes. Beterschap allemaal!!
En Lente die graag boekjes leest! O+ Zooo schattig!
Oh en Isabeau die maar meer en meer woordjes zegt! O+ Cute!

En toen zaten we in dreumesland.......m'n meisje is nu ook een heuse dreumes :Y
De nacht voor haar verjaardag en de 2 nachten erna heeft ze even flink doorgefeest :') Lekker krijsen midden in de nacht. Het enige dat hielp was dat D. haar meenam naar beneden, ff spelen, beetje babytv kijken en dan ging ze gewoon weer slapen. Alle spanning van het hele gebeuren moest duidelijk verwerkt worden! Afgelopen nacht heeft ze gewoon weer prima als vanouds doorgeslapen! *O*

Tirza kon al een aantal weken een tijdje los staan, maar ze heeft gewacht tot haar verjaardag met haar eerste losse stapjes!! O+ De dag erna, toen feestje deel 2 was, hield ze nog even een demonstratie van 3 a 4 stapjes tussen iedereen in!
Hieronder nog even een fotoverslagje van haar verjaardagsweekend!
Lekker in pyjama kadootjes uitpakken!

Even afleiden zodat ze de kroon op haar hoofd liet voor de foto!

Fietsje gekregen!

Eerste keer taart! Zelluf doen! :Y)

Oeh, de eerste keer chips! Smaakt goed! ^O^

Feestdag 2, vriendje Harry was er ook! O+

Na al dat gefeest moet er ook gepoetst worden! :+

Jeujjj, ik ben een heuse dreumes! *O*

De feestjes zitten er op, het was gezellig! ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 15:41:45 #26
5428 crew  miss_sly
pi_91850711
Ow ja Tirza O+ ik zie echt wel wat gelijkenis met Senna. Dezelfde vorm van ogen, neusje, wangetjes. Tirza's gezichtje is wat ronder, van Senna wat langer, maar ik zie er wel wat hetzelfde in. Zal straks eens een foto zoeken war je het op ziet!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:53:00 #27
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91851251
Gefeliciteerd Elmo!

Ik zie het ook miss... zeker op die foto waar Tirza op haar fiets zit, met die zwarte haarband.
pi_91862986
Gefeliciteerd Elmo! Is zie het helemaal niet, maar misschien ben ik wel kippig :P

Maarreh.. HOI!
pi_91863163
Gefeliciteerd met je jarige meisje, Elmo! *O* *O* *O* Ik zie ook wel wat gelijkenis met Senna. :Y

Zo, 't dametje ligt op bed. Wat wat die vandaag op boeventocht, zeg. Pfoe! En ze zat werkelijk overal met d'r neus op, in en tussen. Als ik de vaatwasser opendeed zat ze klem onder de klep, zodra ik m'n kont keerde zat ze op tafel, tijdens het stofzuigen zat ze bovenop de stofzuiger en als ik de kast opendeed zat ze er in voordat ik met m'n ogen kon knipperen. En zodra ik nog maar aanstalten maakte om te gaan zitten, klom ze al bij me op schoot. Morgen mag ze lekker razen op het kdv. >:)
pi_91863301
Tirza, wat een leuke foto's!!! Mooie meisje ben je toch!
Maaruh Elmo, staat er nou een 2 op haar verjaardagsmuts? ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:07:44 #31
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91863483
Tirza! Altijd weer leuk he, zo'n foto-reportage.

Thomas wil niet slapen vanavond, hij is BOOS...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:24:35 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91864533
Thomas, lekker slapen ventje. Boos zijn, daar hebbie niks aan.

Joep ligt lekker te ronken... wel met koorts weer :(. Ik ben als de dood dat ie een longontsteking heeft ofzo. Ik weet niet, hij had wel wat kip gegeten en een paar worteltjes, heb hem ook een flesje pap gegeven omdat ik daar makkelijk die probiotica door kan doen. Morgenochtend bel ik gewoon de ha weer.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:44:16 #33
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91865660
Thanks mama's!

Ik ben wel benieuwd naar een foto van Senna!
Heb wel al vaker foto's van haar gezien, maar nu kan ik me er ff geen beeld bij vormen!

Joh Thomas, niet boos zijn! Ga es lekker slapen! :z

Hopelijk is Joep morgen weer beter als 'ie opstaat en heeft hij geen longonsteking. Beterschap!

Lente, jij ondeugd, maar oh zo leuk! O+ Ik zag al wat foto's in het fototopic voorbij komen! Lekker mama pesten!
pi_91865862
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Elmo76 het volgende:
Lente, jij ondeugd, maar oh zo leuk! O+ Ik zag al wat foto's in het fototopic voorbij komen! Lekker mama pesten!
Ja zeg, kuttekopje, doe's een 'oeh' en een 'ah' dan. ~O>
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:56:36 #35
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91866370
Ik heb net een tijdje bij hem gezeten, en eerst kwam hij even lekker bij mij op de bost liggen. Maar dat was 5 minuten goed, en daarna wou hij alleen maar lekker keten. Aai mama, kusjes, spelen met mijn ketting... En ja, mama is wel goed, maar niet gek he. Ik heb in twee sessies ongeveer drie kwartier bij hem gezeten, en om half 9 toch nog maar een poging gedaan. Met een paar adempauzes ertussen heeft hij het nog volgehouden tot kwart voor 9 maar sinds dien is het gelukkig stil.

Duimen jullie mee?
pi_91866503
Ik duim Cara. ^O^
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:05:59 #37
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91866939
*Fingers crossed!*

Ff naar het kinderfototopic om te oeh'en en ah'en bij de foto's van Lente! :+
pi_91867462
Sterkte, Cara, ik duim mee. ^O^
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:16:25 #39
5428 crew  miss_sly
pi_91867539
Ik ga noooooit meer oehen en aahen om foto's van Lente :{w die ondankbare moeder van haar is me te lastig!
pi_91867573
Ha Groofs, leuk die foto, het staat hem goed!!

Ik zit net mijn bevallingsverhaal van Lars terug te lezen, leuk is dat. Ik lees allerlei dingen die ik alweer was vergeten.Die van Meike kan ik niet vinden. Nou moe
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:20:37 #41
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91867831
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga noooooit meer oehen en aahen om foto's van Lente :{w die ondankbare moeder van haar is me te lastig!
_O_
pi_91867937
Ik ga naar bed. :( Krijg een minderwaardigheidscomplex van jullie. :P
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:11 #43
5428 crew  miss_sly
pi_91868023
We waren even in de stad met vrienden en zij gaven hun jongens een ijsje. En Senna is inmiddels te oud om haar dan niets te geven, dus hebben we met de hand over ons hart gestreken en een klein bolletje citroenijs gegeven. Zie hier hoe onze dame geniet :D O+

Ow ja, het is een filmpje, dus klikbaar :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:31:53 ]
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:34 #44
5428 crew  miss_sly
pi_91868050
Ja, hallo, eerst oehen en aahen voor Senna hoor :(
pi_91868058
Haai!
Eerst even beterschap voor de zieken..het lijkt wel of jullie ukken nu hebben wat Driekus twee weken terug had. Seilram, je zou Joep natuurlijk ook even geen pap kunnen geven voor het slapen, vooral als ie last heeft van slijm. Melk zorgt voor extra slijm en dan dus wat minder eten. En...vorige week zei het cb nog dat Driekus vanzelf zou gaan inhalen en dat hebben we geweten. We hebben weer een jochie zonder bodem lijkt het wel. Hij eet prima.

Wij hadden voor het eerst in tijden een doorwaakte nacht. Onze nijnen hadden geen water meer en lieten ons dat vannacht om twee uur weten door om de 20 seconden op de vloer te stampen. Daar werd ik wakker van, Driekus dus ook. Maar net niet helemaal wakker. Dus die raakte compleet overstuur en wilde alleen maar bij zijn papa hangen. Prima, maar papa moet ook slapen, dus samen in bed. Na een minuut of 10 sliep ie weer, terug naar eigen bed. Weer brullen. Nou ja, je moet toch slapen, dus weer bij ons. En toen werd ie, na een kwartier ofzo, ineens echt wakker en ging ie zitten spelen. Dat is de bedoeling niet, dus uiteindelijk sliep ie wel bij ons op de kamer, maar dan in het campingbedje. En boos dat ie was dat vanochtend de wekker ging...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91868218
Senna, je eigen ijsje! Wat een mooi gezicht zo. En een prima smaakje, citroen.
pi_91868359
Aggos, wat een lief meisje toch. O+ En wat eet ze dat netjes! Dat 'papa' zegt ze ook wel erg schattig! O+ Was haar eerste woordje nou ook 'ijs'? Of was Willow dat?

Pfoe, Mef, wat een nacht. :O Maar de konijnen kregen hun zin! :+
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:34:27 #48
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91868659
Oh Senna! Zo te zien was het ijsje lekker he!

Miss, ik zie op het filmpje ook wel al een beetje de gelijkenis met Tirza! :Y
pi_91868750
O ja, nog even dit hoor.

Wij waren vorige week op een verjaardag van een vriend van Nils. En de zus van die vriend heeft zich laten bezwangeren door een kerel en de tweeling(!), een jongen en een meisje, die daaruit voort zijn gekomen, voedt ze nu alleen op, want paps heeft nooit meer iets van zich laten horen. Ze heten Vanity en G-nogwat, of iets in de trant. Ze zijn wel erg mooi trouwens, een is donker met kroes en de ander is hartstikke licht.

Op een gegeven moment kwam het hebben van een of meer kinderen ter sprake. En toen ze hoorde dat Lente geen broertje of zusje zou krijgen, was haar reactie: "Aaaah, dat vind ik zielig!"

Nou zal het me roesten wat zij daar van vindt, maar ik moest me zooo hard inhouden om niet te zeggen: "Weet je wat ik zielig vind..?" Vul maar in. :P

Edit: toch maar even aangepast vanwege het risico op verkeerde interpretatie...

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 25-01-2011 21:44:15 ]
pi_91868885
Smikkelaar Senna :Y)
Beterschap voor de zieken!

Tess was vanavond verstoppertje aan het doen achter haar handen en ipv kiekiek zei ze ineens biekekoe O+ O+
en vanavond zat ze met mjn telefoon te spelen en daar staat TomCat op. Ze had het op het verkeerde knopje gedrukt, kijkt me heel beteutert aan en zegt: mama, doetetnie!

Afgelopen nacht was leuk :X Mevrouw werd meerdere keren wakker en rond 3.30 ging ze echtniet meer slapen in haar eigen bed. Uiteindelijk heeft ze nog heel even in ons bed geslapen maar om 6.00 uur was het echt over }:| :O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:42:01 #51
5428 crew  miss_sly
pi_91869146
hahaha, wat een lekker verhaal vol irrelevante dingen :D maar ik snap je helemaal :Y

Is Thomas nog stil, Ca.ra?

mef geen fijne nacht en vicks ook al niet. pff, waarom kunnen kinderen nou niet gewoon lekker van 19-7 slapen, dat is goed voor ze!

Senna slaapt wel goed 's nachts tegenwoordig, maar gisteravond lukte het slapn in eerste instantie niet, en nu dus ook niet. Ze is nu aan het lezen met schaap :')
Ik denk dat we het middagdutje moeten inperken tot max 2 uur, want gisteren en vandaag heeft ze dik 3 uur geslapen en lukt het 's avonds ineens niet.

Ja, dat ijsje, ik vond het zo schattig hoe ze met hele korte likjes zo van haar ijsje geniet O+
pi_91869190
Miss, hier is het max 2,5 uur voor het middagslaapje anders heb ik 's avonds drama met inslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:44:50 #53
5428 crew  miss_sly
pi_91869301
We hadden dat nooit, maar ze was ook altijd vroeg wakker. De laatste tijd is het altijd na 7 uur, soms zelfs na 8 uur. Dan is kennelijk een slaapje vna 3 uur te veel om 's avonds nog goed te slapen. Ik ga het donderdag dus maar even proberen :)
pi_91869347
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, wat een lekker verhaal vol irrelevante dingen :D maar ik snap je helemaal :Y

Ik heb het toch maar even aangepast. Het was een grapje uiteraard, maar het zou nogal verkeerd over kunnen komen. Ik ga nu echt maar naar bed voordat ik nog meer misplaatste grapjes maak. :')
pi_91869372
Sliep Tess maar eens tot 7.00 uur... Het ging een tijdje goed, tot eenuurtje of half 7, maar de laatste dagen is het weer dramatisch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91869579
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Miss, ik denk dat nu ik zwanger ben ook weleens... straks is alles helemaal anders. Die rust en tevredenheid die er nu is... dat is dan eventjes misschien wel weg. Hoeft niet tuurlijk, maar ik kan me er ook nog helemaal geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dit gevoel, wat ik nu heb, zeker terug komt! Dat alles weer ying en yang is.
Dat vond ik vantevoren ook echt héél spannend. Het was zo fijn en rustig met Ivan alleen. Wat zou de komst van nog een kindje met onze gezinsdynamiek doen? Hoeveel van onze aandacht en energie slokt ze op en gaat dat niet ten koste van Ivan?

Voor wat het waard is: het gaat hier héérlijk. Echt, het is meteen goed en fijn en ik zou het niet anders meer willen. Voor een groot deel is dat puur mazzel hebben met een gemakkelijk kind, en voor een klein deel zal het ook wel onze houding zijn. Misschien is het volgende week anders, maar die loodzware eerste tijd waar ik soms wel eens huiverig voor was is er gewoon niet.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:49:45 #57
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91869607
Het duimen helpt dames!

De afgelopen twee dagen is het al slecht gegaan met het slaapje overdag. Gisteren bij mijn moeder 3 kwartier en vandaag op het kdv een krap half uurtje. Hij had alle andere kindjes wakker gegild, ze waren heel blij met hem :@
Ik hoop dat hij het morgen een beetje in kan halen. En niet dat meneer nu vindt dat hij het best zonder middagslaapje kan doen...

Senna, wat een verwennerij zo'n ijsje!

Vicky, ik kan me levendig voorstellen dat je wel eens wat langer zou willen slapen. Vooralsnog slaapt Thomas goed uit 's ochtends, maar ik zal t maar niet te hard roepen. Je weet maar nooit, met die fokwet.
pi_91869666
Daarom heb ik het er ook niet over gehad Ca.ra... de fokwet inderdaad :D
Maar helaas...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:13 #59
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91870166
Wat ik trouwens wel heel lief vond, toen alle andere kindjes uit bed waren heeft de leidster nog eens geprobeerd om Thomas in bed te leggen. Hij was wel moe namelijk. Toen is ze erbij gaan zitten om te kijken of ze hem rustig kon krijgen, beetje aaien over zijn rug enzo. Maar daar deed hij eigenlijk hetzelfde als daarstraks bij mij: keten geblazen! Daarna heeft ze nog gekeken of hij wel rustig in de box wou zitten met zijn slaapzakje aan en zijn knuf erbij, in de hoop dat hij dan toch nog even weg zou doezelen. Is helaas ook niet gelukt.
Maar ik vind het wel heel fijn dat ze er toch de tijd voor heeft genomen om het te proberen, en om alternatieven te verzinnen. Dan ben ik heel blij met ons kinderdagverblijf, totaal niet zoals de 'horrorverhalen' die je soms hoort of leest. De aandacht en liefde voor de kindjes is heel groot, en dan laat je hem toch met een rustiger hart achter om te gaan werken.
pi_91870195
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, Miss en Sserpente, maar hier is het omgekeerd.
In mijn werk- en vriendenkring is het normaal om 1 kind te nemen. Dat combineert blijkbaar volgens velen het makkelijkst met reizen en werken in de kunst. Dus mensen vinden ons echt zielig als we aangeven dat we er 2 willen. :')
Het erge is dat ik er nog van door mijn apropos raak ook, en ga twijfelen. |:(

Claudia, het klinkt heel fijn bij jullie! Heerlijk dat jullie viertjes er zo gemakkelijk in glijden. *;

Senna, wat sta je heerlijk van je ijsje te genieten! O+

Ik wilde een toppetje thee filmen maar meneer wilde niet. :')
Ik probeer het nog.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:59:33 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91870335
Ow help, de peuterpuberteit heeft zijn intrede gedaan hier... :X
'k was alweer vergeten hoe het ook al weer was. }:|
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91870403
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Memmel het volgende:
Ow help, de peuterpuberteit heeft zijn intrede gedaan hier... :X
'k was alweer vergeten hoe het ook al weer was. }:|
die heb ik al een paar maanden :X
zullen we ze weer een keer bij elkar zetten??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:29 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91870634
Kunnen ze lekker naar elkaar "NEEEEEE" gillen.

Ik zal echt eens Morris z'n stervende zwaan actie op camera vastleggen. Hij loopt dan echt naar het kleed, gaat uitgebreid op zijn knieen liggen en vouwt zijn handen voor zijn ogen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91870995
Haha, Mems dat klinkt meer alsof hij zich bekeerd heeft tot de Islam! :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:26 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91871079
Dat roepen we hier ook wel eens Oeke. Dat we toch eens wat minder vaak naar Tunesie moeten gaan. (ik heb weer nieuwe briquevellen...kom snel eens langs!)
pi_91871598
ik heb ook zo'n stervende zwaan in huis... om flauw van te worden soms :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:29:13 #67
5428 crew  miss_sly
pi_91872475
Ons meisje zoekt nu al eindjes van verleng :o
Ze wil niet slapen en nu schaap haar net weer naar bed bracht, had ze allerlei smoesjes: potje plassen, tatjes poesen, drinke....alles om maar niet naar bed te hoeven. Helaas voor Senna moet ze dat toch echt om half 11 :')
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:30:14 #68
5428 crew  miss_sly
pi_91872540
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:
Kunnen ze lekker naar elkaar "NEEEEEE" gillen.

Ik zal echt eens Morris z'n stervende zwaan actie op camera vastleggen. Hij loopt dan echt naar het kleed, gaat uitgebreid op zijn knieen liggen en vouwt zijn handen voor zijn ogen.
Ow, dat moet een geweldig filmpje worden :D

oeke, laat ze maar kletsen. Als het maar is wat jullie willen, is het goed :*
pi_91872941
Miss wat een geweldig filmpje van Senna met ijsje O+
En haha, Timo doet dat ook sinds een paar weken :D Ineens moet zn boekje 20 keer gelezen terwijl hij die boekjes daarvoor nooit interessant vond :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:41:40 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91873331
Ow, stervende zwanen :X Ik steek nog even mijn kop in het zand, ok? ;)

Vicks, ik voel je pijn, echt :+ Eervorige week ging het een paar keer beter, maar pfff.. Je hele dag is dan gelijk zo sloom.. Tenminste, de mijne wel, op gang komen is dan zo moeilijk.

Mefke, nooit geweten dat konijnen zo'n herrie konden maken :o Voortaan even een watercheck voor het slapen, haha! Dit was vast ook niet voor herhaling vatbaar ;)

Ca.ra, wat lief dat ze bij het KDV zo hun best doen op die tukjes!

Tirza O+ Wat een geweldige foto's, nog gefeliciteerd, Elmo! :*

Miss, ik ga mijn best doen je filmpje terug te zoeken met mijn andere telefoon, daarop kan ik 'm kijken :) En huh? Heeft Claudia nu iets raars gequote of heb ik iets gemist?? :o :o :o

Claudia, wat klinkt dat prachtig! Ik vind dat ook zo'n eng iets, wat gooi je wel niet overhoop qua 'kabbelend vaarwater'? Je post is erg geruststellend O+

Ssserpente en Oeke, lief dat jullie meedenken O+ Qua voeding denk ik dat het wel goed gaat, als het echt zo blijft kunnen we natuurlijk wel eens een eet-dagboekje bijhouden een keer. Op dit moment ga ik nog even uit van een jammerlijke samenloop van omstandigheden, eerst kreeg Stef buikgriep, toen gewone griep (echt, er zaten 2 dagen tussen die twee :') ), daarna gingen er vier kiezen en twee hoektanden tegelijk moeilijk doen en nu heeft hij volgens mij weer een klein virusje opgelopen, er zijn ook groene snottebellen en twee ouders met lichtelijke rommeldarmen gesignaleerd :P Het komt vast wel goed, zodra de doorbrekende tanden en de darmpjes weer tot rust zijn gekomen.

En nu ga ik echt een tukje doen, morgen dag 2 van mijn werk-2-daagse. En lief gaat met Stef naar de kapper morgen, yay! Het arme kind ziet er verwaarloosd uit gewoon, als ik dan de geweldige krullenbollen van Groofsken en Memmel zie ben ik helemaal verliefd op weelderige haardossen, maar Stef is geboren met een middenscheiding, net als ik :') Ziet er niet uit als het langer wordt, zelfs the Beatles zouden hem uitlachen :') Anyway, truste! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 25-01-2011 22:52:45 ]
3!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:43:51 #71
5428 crew  miss_sly
pi_91873483
ow trix, even vlug uit de wereld helpen: het is een quote van seilram volgens mij, niet van mij. Nee hoor, Senna blijft een heel zielig kindje alleen :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:45:12 #72
95408 Incantrix
pi_91873598
Ik dacht al, dat moet wel héél per ongeluk zijn geweest dan, haha! Ik zat al in het update-topic te kijken, maar op de telefoon kan ik geen spoilers openen :')
3!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:45:49 #73
5428 crew  miss_sly
pi_91873632
whahaha, nee, dan zouden we echt iets heel erg fout gedaan moeten hebben :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:47:38 #74
95408 Incantrix
pi_91873763
Haha, nouja, glad we got that sorted out ;)
3!
pi_91882853
Zo, ik zal eens even goed bijlezen/reageren.

Wickie hoe gaat het nu met Mette en de ontwikkelingen waar ze zo tegenaan hangt? Dat kan echt voor flinke drama's zorgen hè?!

Trix Dus Stef ging lekker door de poep rollen? Grapjas!

Ssserpente handig zo'n klein beenplakkertje. Boekjes lezen is ook wel erg leuk natuurlijk.Oh en wat heb je prachtige boekjes voor Lente!
En die filmpjes van Isabeau plaats ik natuurlijk speciaal voor argwanende types als jij. :P
Je verhaal over dat nichtje van Nils. Ik moet er eigenlijk vooral om lachen. Ik krijg ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd dat het zielig is dat Isabeau geen broertje of zusje krijgt (hoezo? Ze heeft er al drie!). Ik kan er weinig mee, met die opmerkingen.

Claudia ik moest lachen om Ivan en zijn labello. Heeft hij schrale lippen? :P En nog steeds geen last van zijn kiezen? wat een geluk! Heerlijk om te lezen dat het zo soepel loopt in je nieuwe gezin van vier!

Oeke toppetje thee klinkt zo vreselijk lief! En wat heerlijk dat Ko zo gezellig met Senna heeft gespeeld!

Cara dat klinnkt gezellig zeg, Thomas bij de vrijwilligers!

Karin knikkeren met aardappelen, je moet er maar opkomen. Isabeau heeft het van de week met eieren gedaan. Dat liep niet echt goed af kan ik je vertellen :')

Twinkly heeft Niels ook in de tandartsstoel gelegen?

FTA
hoe was jullie nacht? En hoe gaat het nu met je mannetje?

Seilram Joep aan de AB, hopelijk helpt het snel! Op welke manier geef je probiotica?

Bar hoe ging de afgelopen nacht? En hoe is het nu met Roy?

Xenia wat knap van Xeentje! Stapjes! *O*

Elmo had ik al gejompeld voor de losse stapjes van Tirza? *O*

Miss ik kan het filmpje niet bekijken, maar zie op het plaatje al dat Senna echt geniet van haar ijsje! O+ En een enkele keer zo'n verwennerijtje, da's toch helemaal prima, dan blijft het iets speciaals!

Vicky wat is Tess toch een heerlijk kletskousje! O+

Ik ben zelf weer behoorlijk onder de levenden. Gelukkig maar. Vanmorgen eerst even gezellig ontbeten met Isabeau. We hadden een gekookt eitje. Dat vindt ze zooo lekker. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ze niets lekkerder vindt dan een gekookt eitje. Eis Eis Eis roept ze zodra ze de eierdoos ziet. En als het ei eenmaal gekookt is begitn het hap hap hap roepen. En zodra een hapje in haar mond zit zwaait ze met haar handje naast haar hoofd en hoor je mmmmmm mmmmmmmmm O+ Wat is het toch een heerlijk grietje.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:03:01 #76
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91883023
Sorbo, ik heb poeder. Dat moet je in lauw water of melk oplossen en dat moet hij binnen 5 minuten opdrinken. En dat dan 2 x per dag een beetje. Als hij opstaat en voor hij gaat slapen.
Maar goed, vanmorgen was hij 37,6 en dat vind ik voor een ochtend wel hoog. Dat is hij de hele week al en dan in de avond is het net boven de 38. Dus net de ha weer gebeld en hij mag om 11.00 even komen. Ik ben aan het werk, dus hij gaat even met lief.

Senna, wat verwend! Lekker zeg :)

Oeke, ik ben ook heel benieuwd naar Kobus met zijn thee.

Claudia, dat klinkt heel fijn. Ik denk zelf ook dat dat voor een groot deel aan je eigen instelling ligt. Daarom heb ik er zelf ook veel vertrouwen in dat het hier ook wel goed komt.
pi_91883663
O+ momentje:
ik hoor driekus vanuit mij bed wakker worden. Dus ik roep em. Komt er terug: mama! Helemaal vrolijk en blij. Kom ik op zijn kamer en vraag ik: lekker geslapen? Ja! Uit! Mama!
Beter kan ik m'n dag niet beginnen. En dat wordt niet eens verpest door de lekluier, het plassen op de vloer of de drol in bad ;(

seilram heeft joep puf?
Sorbo wat grappig van dat ei. Driekus griezelt van ei.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:35:18 #78
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91883708
Joep houdt ook van ei O+

Mefke, dat is echt lekker wakker worden! Lief. Wat bedoel je met puf?
pi_91884030
seilram van dat inhalatie spul dat ze moeten inademen. Driekus had het vorige winter al en nu gebruiken we het ook dagelijks. Het zorgt er voor dat zijn luchtwegen redelijk open blijven en hij er veel minder last van heeft. We doen dit om ab kuren zo veel mogelijk te voorkomen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:50:40 #80
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91884087
Nee zoiets heeft ie niet....
pi_91884163
Tess is ook gek op ei :)

Mevrouw was net een boekje aan het lezen en had er een heel verhaal bi:

Mama, waarissekoe? Koe isse weg! Kijk, koe bjoemen etuh, jumjum. Poesje koekie etuh. Wafwaf ook etuh. Wafwaf kwakwak etuh :') O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91885536
Goedemorgen. We komen net van het CB af. Ik heb een slank kindje.
Ze weegt 7,9 kilo en is 73 cm. Haar lengte zat heel mooi op het lijntje, haar gewicht boog iets af naar beneden. Maar niks ergs, ze beweegt veel en haar lengte en hoofdomtrek was gewoon goed.

Zo, ze ligt lekker te slapen, dus kan ik eindelijk even bijlezen en een koppie thee drinken c_/
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91885723
Even een vraagje.

Mijn zoon gaat nu overal staan, maar hij staat echt extreem op de binnenkant van zijn voet. Ik zie gewoon aan de zijkanten de hele zool van zijn slofjes zo ongeveer. Was dat bij jullie net-staande kindjes ook zo. Ik kan me niet herinneren dat S zo stond in het begin. Ik weet wel dat ze in het begin een beetje x-beentjes kunnen hebben, maar dit ziet er wel heel gek uit.
pi_91885846
hier ook een ei-liefhebber! :9

beterschap voor Joep seilram. Lukt het wel een beetje met die AB, drinkt hij het?

Wickie, je hebt met recht een slanke dame! Fijn dat ze helemaal goedgekeurd is, geniet van je thee ;)

Oh wauw Tess! Wat een verhalen al :o wat knap! Dat gaat wel beyond 2 woord zinnen al. Stoer hoor :Y

Groofs geen idee, Amélie heeft wel x-beentjes nu nog, maar niets zorgwekkends. Anders ff aankijken en voorleggen op het volgende cb-bezoek ofzo.

Wij zijn met zn 2 brakker dan brak aan het zijn :') we hangen allebei voor dood op de bank. Géén gezicht :D en arme B. moet uiteraard gewoon werken...
Oeh en we oefenen met uit een bekertje drinken, met volle yoghurt (want lekker dik) gaat keigoed! Ik heb zo'n bekertje met dubbele wand met van die glitters en frutsels er tussen zeg maar, ze vindt het geweldig haha. Ze heeft nu wel zo'n dikke "got milk?" snor though.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:51:27 #85
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91885854
Mooi Wickie! Klein maar fijn (is Joep ook).

Groofsken, Joep heeft een tijdje op zijn tenen gestaan en even op de buitenkant van zijn voet. Ik vond dat ook gek en heb het toen bij het cb gevraagd. Zij zeiden dat het niks abnormaals was. Nu loopt en staat ie gewoon recht.

Huup, lekker brakken :) Doet mijn lief nu ook met Joep. En ja, hij drinkt het wel!
Dat yoghurt drinken vraagt om een foto :)
pi_91885879
Hmm, lekker ei! Je brengt me op een idee Isabeau :9

hihi dat verhaaltje van Tess O+

Mette helemaal goedgekeurd ^O^ Kreeg ze ook prikjes? Hoe ging dat?
Wij moeten vanmiddag ook naar het CB, ik zie op tegen de prikjes. Helaas prikken ze hier de armen een voor een en de tweede arm vind ik dan zo gemeen. Hopelijk is hij snel afgeleid.

Groofsken zou dat niet gewoon bij de ontwikkeling horen? Sommige kinderen lopen ook een tijdje op hun tenen bijvoorbeeld. Als het zo blijft kun je misschien eens op het CB vragen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91885938
Heeft Amelie X-beentjes? Ik wist niet eens dat dat kon bij een dreumesje! Ivan heeft extreme O-benen als hij loopt. Het ziet er behoorlijk lachwekkend uit. Hij doet me denken aan Marc Overmars. :')
pi_91885996
Wat is Mette licht! :o Het klinkt alsof het consultatiebureau vindt dat het gewoon bij haar hoort. Die houding lijkt me wel heel fijn! Je zit er ook niet op te wachten om maar telkens te horen te krijgen dat ze zo licht is en meer zou moeten eten of zo. Net alsof je je kind voeding ontzegt.
pi_91886016
ah fijn! dat scheelt al de helft als hij het netjes drinkt.
Hoop dat het snel aanslaat enzo dan! Brakse voor Joep en papa-Joep :*

Twinks hier gingen die prikken ook ombeurten in de armpjes, ik moest haar echt in de houtgreep houden in mn eentje, zo naar vond ik dat. Ze huilde wel, heel hard ook, maar t was wel weer redelijk over toen er een pleistertje op zat en ze wat lekkers kreeg. Ik had zo'n doosje van die hema-stukjes meegenomen en ben nog even gaan zitten daar met haar.

@Claudia, ik weet eigk niet of ik het nu goed zeg, nu twijfel ik :D ze loopt met haar voetjes naar binnen toe zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91886058
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:

Mette helemaal goedgekeurd ^O^ Kreeg ze ook prikjes? Hoe ging dat?
Wij moeten vanmiddag ook naar het CB, ik zie op tegen de prikjes. Helaas prikken ze hier de armen een voor een en de tweede arm vind ik dan zo gemeen. Hopelijk is hij snel afgeleid.
Het enige wat bij ons hielp was zo snel mogelijk weggaan. Ik probeerde Ivan na afloop in de wachtkamer een banaantje te geven maar hij was zo boos en hysterisch dat hij die telkens wegsmeet. Toen we eenmaal het consultatiebureau uit waren, was hij ineens weer lekker vrolijk. En gelukkig heeft hij geen nasleep gehad van de prikken!
pi_91886094
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef huuphuup het volgende:

@Claudia, ik weet eigk niet of ik het nu goed zeg, nu twijfel ik :D ze loopt met haar voetjes naar binnen toe zeg maar.
Ik denk dat je het wel goed zegt. Het is dat jullie brak op de bank zitten, anders zou ik zeggen: filmpje!

Ik ga je Facebookfoto's wel even checken.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:59:13 #92
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91886097
Huup, bij x-benen gaan de knietjes ook naar elkaar. Bij o-benen niet.
Morris heeft ook extreme o-benen, maar het schijnt dat dat tot een jaar of vijf zo is en dan gaan ze weer anders lopen. En lopen ze dus uiteindelijk recht.
pi_91886292
Oh, goed idee om wat lekkers mee te nemen Huup, ik ga zo maar even rozijntjes kopen! ^O^
pi_91886394
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Memmel het volgende:
Huup, bij x-benen gaan de knietjes ook naar elkaar. Bij o-benen niet.
Morris heeft ook extreme o-benen, maar het schijnt dat dat tot een jaar of vijf zo is en dan gaan ze weer anders lopen. En lopen ze dus uiteindelijk recht.
oh okay op die manier. Hmm nee het zijn echt de voetjes die naar binnen toe staan.
Ik ben altijd bang dat ze dr nek breekt over haar eigen voetjes :D

Hier is t wel een klein beetje te zien. Heb er verder nooit echt bewust foto's van gemaakt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91886440
Twinks, succes vanmiddag. Prikjes waren naar, eentje in been ander in de arm. Maar ze deed het heel erg snel, vond het deze keer minder moeilijk dan de vorige keer. En nu een hele tijd niet meer gelukkig.

Ze is heel licht maar volgt echt geheel nauwkeurig de groeicurve. Het was de eerst keer dat ze qua gewicht iets afboog, maar ook wel logischer met dat gekruip de hele dag. Ze eet heel erg goed, is vrolijk enzo, dus geen reden tot zorgen. Ik vind het heel fijn dat ze die instelling ook hebben op het CB.

x en o-benen, daar heb ik eigenlijk nog nooit op gelet, volgens mij staan ze best recht hier, maar kan pas echt oordelen als ze echt loopt.

Speaking of, gisteren 2 stapjes en net ook weer *O*
Ze is nog steeds heftig druk, maar je merkt dat ze er zekerheid in begint te krijgen. Ook kan ze zonder handjes opstaan, dat vind ze helemaal geweldig. De frustratie is overgeslagen naar trotsheid, heel schattig. Ik zal vragen of R. morgen een filmpje kan opnemen ervan O+

Oh Huups, brakkie met zn 2tjes -O- Hopelijk kan jij zo nog wat slaap pakken als Amelie ligt te dutten. Arme B. werken...

Nu ga ik even het filmpje van Senna kijken
Gekeken, Senna smikkelaartje O+ O+

[ Bericht 7% gewijzigd door wickie op 26-01-2011 11:16:25 ]
pi_91886441
Dat is wel heel herkenbaar, huup. Dat wil zeggen, ik ben zelf ook geneugd dat met mijn voeten te doen en ik heb X-benen! Ik zal er eens op letten hoe Ivan zijn voeten neerzet.
pi_91886946
Haha, op die foto wijst ze met haar teentjes naar binnen, ziet er wel schattig uit.

Op deze foto zie je een beetje wat ik bedoel. Als hij zelf aan de bank gaat staan, is het extremer. Hij staat dus op de binnenkant van zijn voetjes, maar wel in de eerste positie :P (dus juist niet zoals Amélie met de teentjes naar binnen).

[ Bericht 11% gewijzigd door groofskendezoveelste op 26-01-2011 16:23:06 ]
pi_91887075
Groofken nu ik het zo zie herken ik het wel een beetje van toen Niels net begon met lopen. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden.
pi_91887306
Het zal wel normaal zijn hoor, maar ik ben er alerter op door zijn zwakke heup, denk ik. Ik wilde graag even horen dat het normaal was. ;)

Fijn dat Niels het ook deed :Y .

[ Bericht 11% gewijzigd door groofskendezoveelste op 26-01-2011 11:44:51 ]
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:42:34 #100
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91887501
Nou, Joep was net met lief bij de huisarts. En ik ben weer gerustgesteld. Longen zijn schoon. Dat vond ik het belangrijkst. Verder dat ie in de avond nog wat koorts heeft is waarschijnlijk een nasleep, misschien dat abkuur wat langzaam op gang komt. Iig moet dat aan het eind van de week over zijn. Lief moest nog even in de stad zijn, dus Joep was even mee. Ik hoorde hem vrolijk joelen op de achtergrond O+
pi_91887543
Fijn Seilram!

Groofs, wat heb je toch een prachtig mannetje!
pi_91887718
Hoe Amélie haar voetjes zet vind ik echt schattig <3

Sorbootje, Niels heeft niet in de tandartsstoel gezeten want de afspraak was een maand later :') (foutje van de assistente)

Groofsken hier zie je het wel een beetje
pi_91887934
Oh ja, inderdaad. Dat is wel een beetje hetzelfde ja!
pi_91888051
Het eitje ging met smaak op :Y) Al vindt hij het eigeel te lastig dus dat wordt nu in de tafel getimmerd :D
pi_91888157
Gaat de tafel vast mooi van glanzen Twinkly :D
pi_91888211
Gisteravond waren we vrij laat en heb ik snel een pannenkoek gebakken voor Isabeau en er wat suikervrije jam op gedaan. Ik wist niet dat een pannenkoek zo snel op kon! :D

En ze vindt mijn viscurry met bloemkool en linzen ook lekker <3

Dat wilde ik nog even kwijt.
pi_91888653
Hahha erg herkenbaar van die pannenkoek, ik keek weg om mijn eigen pannenkoek te eten en hij had zijn helft al op!
En Niels is ook helemaal gek op curry's en ander kruidig eten en op linzen en andere peulvruchten :9

Niels helpt altijd graag mee om het huis mooier te maken :Y Zo hoort de tripp trapp tegen de deur van de trapkast, stoelen horen echt niet rond een tafel en de salontafel hoort tegen de televisiekast.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:26:20 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91889088
even een vraag;

Zitten jullie kinderen ook geregeld aan het hoofd te wrijven/krabbelen?

Ik vraag het mij af omdat Roy dit nu wel heel vaak doet, en ik eigenlijk niet meer zo goed weet of hij dit nu ook al veel deed voordat hij ziek werd.
pi_91889163
Nee, Niels zit alleen aan zijn hoofd met "op je boze bolletje" :)
Maar Roy's haartjes zijn toch afgeschoren? Misschien voelt het leuk/ lekker/ anders om daarover heen te krabbelen?
pi_91889233
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef Twinkly het volgende:
Hahha erg herkenbaar van die pannenkoek, ik keek weg om mijn eigen pannenkoek te eten en hij had zijn helft al op!
En Niels is ook helemaal gek op curry's en ander kruidig eten en op linzen en andere peulvruchten :9

Niels helpt altijd graag mee om het huis mooier te maken :Y Zo hoort de tripp trapp tegen de deur van de trapkast, stoelen horen echt niet rond een tafel en de salontafel hoort tegen de televisiekast.
Niels snapt het!
Barkrukken die horen niet bij een kookeiland, maar tegen de muur! En keukengerei hoort niet aan een rekje te hangen, maar hoort op de grond.

Ik weet het trouwens meteen als Isabeau iets heel lekker vindt, want dan blijft ze maar mmmmmm'en. Zal het eens filmen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:30:43 #111
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91889249
Bar, hier geen hoofd krabbelaar... wat me wel aan iets doet denken. Sorbo, hoe gaat het met Isabeau?

Hier ook geen pannekoekenfan. Als we die eten, dan eet ie 4 of 5 happen en dan is ie klaar.
pi_91889321
Hier niet Bar, wel aan zn oor te trekken als hij moe is.

aaah Ko met zn toppetje thee O+ O+ Volgens mij is hij echt zo'n lief zacht jongetje en niet zo'n jongetjes-jongen die wild en druk zijn

Xeentje aan de stapjes *O*

aah Senna met ijsje, wat ontzettend lief

Ik moest heel hard lachen om het tweeling/geen tweede kind verhaal van Ssserpente :D

Beterschap voor zieke Iris

Succes bij het CB Twinkly, ben erg benieuwd naar zn curves! en alvast een :* voor de prikjes.
En Niels mag hier wel even komen poetsen hoor haha
Wat zijn jullie nu dan trouwens ''laat'' met de 14 mnd prikjes, ik moet volgende maand daar al voor. Maar qua data's krijg ik trouwens wel vaker vage dingen door van die assistente

Groofsken, volgens mij las ik in het consultatieburo boekje (of Oei ik groei) dat heel veel ouders zich zorgen maken als een kindje gaat lopen omdat er dan veel met de voetjes naar binnen/buiten staan.
Dit is dus vrij normaal en corrigeren ze vaak zelf ook weer.
Wolf doet het trouwens ook met 1 voet, die staat dan juist naar buiten toe dus steunend op zn kleine teen zeg maar.
Ik heb zelf altijd met steunzolen gelopen in basisschooltijd dus ben er wel waakzaam op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:36:01 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91889400
ja dat klopt zijn haartjes zijn er af geschoren door papa ;(
Nou ja dan zal het wel goed zitten :P

Bij de fysio vielt het haar op zeg maar vandaar, het zelfde is dat toch nog wegvallen tijdens kruipen/spelen.
Ze vind het verstandig dat wij nog eens naar Gent opbellen zouden ook kleine aanvalletjes kunnen zijn.

Verder is Roy echt wel achter in ontwikkeling hij hangt nu tussen de 12 en 15 maanden in, word notitie voor Gent gemaakt wat meegenomen word in feb.

En owjaa er is een tand door *O* en we hadden 2 losse stappen *O*
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:37:08 #114
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91889434
Twinkly, dan kunnen Niels en Joep een keer samen aan de slag :D. Dat is hier ook favoriet. Salontafels inderdaad tegen het tv meubel. Stoelen bij het raam. Triptrap tegen het aanrecht. Voetenbankje heel ver weg van de stoel :) En luiers... die zet je op je hoofd en dan ga je lopen zingen.
pi_91889460
Met de haartjes van Isabeau gaat het matig. Ze kan natuurlijk niet trekken als ze sokjes of wantjes draagt en het haar lijkt ook wel wat terug te groeien, maar afgelopen week was B. vergeten haar wantjes aan te doen in de autostoel en toen had ze ineens een baldadige bui en trok ze echt enorme plukken haar zo uit haar hoofd. Verder grijpt ze onmiddelijk naar d'r haar als ze op het aankleedkussen ligt. Ik leid haar zoveel mogelijk af en zet haar zoveel mogelijk rechtop, maar ze zodra ze ligt gaat ze graaien.Ik weet echt niet wat ik daarmee aanmoet. Ik steek nog even mijn hoofd in het zand en hou nog even vol.
pi_91890150
Ko werd vanochtend wakker met een Mama! om 8.10! :D
En aangezien hij onze wekker is, werden we alledrie pas zo laat wakker. O+
Dus ik heb me voor het eerst moeten haasten om op tijd op het kdv te zijn. Gelukkig werd daar het fruit geserveerd, dus Ko had geen tijd om te huilen, hij moest de aardbeien in de gaten houden. :Y)

Groof, Ko staat ook zo met zijn voetjes naar binnen. :Y

Xeentje, je eerste stappen gezet! *O*
Hoe was het op de begrafenis, Xenia, ging het goed met Xeentje?
pi_91890219
Haha, handig die aardbeien Oeke :D O+

Wat rot dat ze aan haar haartjes blijft trekken Sorbootje ;(

Lol Joep, zingen met een luier op je hoofd :D O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:20:28 #118
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91891104
Het verbouwen blijft hier beperkt tot de stoelen van de eettafel, de voorleesstoel in de speelkamer en zijn lego-tafeltje. We hebben gelukkig een hele zware salontafel ;)

Thomas heeft vandaag voor het eerst mandarijn gegeten, tot nog toe heeft hij dat altijd geweigerd (sinaasappel ook ook trouwens). Hij hielp me wel altijd met pellen, maar weigerde om ook maar en stukje te proeven. Maar vandaag had hij er een uit mijn werktas gevist, en die wou hij ineens wel proberen. En daarna nog een!
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen gedachten kan lezen, ik ben zo benieuwd wat er nou in dat kopie omgaat en waarom hij het nu wel wil proberen...
pi_91891729
Jemig Sorbo, ben er stil van. ;( Heeft ze er geen pijn van dan?

Rienk sláát zich zelf. Echt op zn hoofd met vlakke hand. Geen idee waarom ie dat doet. Maar ik denk dat het door mn man komt, die trommelde Rienk es een keer voor de lief zachtjes op zn hoofd en Rienk deed dat na :') Nu mept ie zich dus elke keer op zn hoofd, vooral als hij moe wordt -O- Meestal negeer ik het en als hij te lang doorgaat leg ik mijn hand er tussen en zeg ik zachtjes dat het nu goed is en dat hij weer verder kan spelen. Afleiden helpt soms ook wel. Vind het echt heel naar :{

Rienk is echt een DJ is progress. Hij zet de stereo aan en uit en gaat aan de volume knop draaien. En KEIHARD is zn favo positie. Jemig, ik weet niet hoe snel ik dan bij hem moet komen. We hebben alles al geprobeerd en nu negeren we hem als hij de radio aan of uit zet, maar bij de volume knop ga ik echt er met spoed heen. "dat mag niet Rienk" en hem dan ergens anders neer zetten. Maar meestal maakt ie dan rechtsomkeert :') Ik baal ervan dat dat ding geen kinderslot heeft. Was er anders duur genoeg voor :( Ook kan (net als vroeger) de volume knop er niet af. Ik had laatst de salon tafel er voor geschoven, maar die schoof ie gewoon vrolijk opzij :6

Rienk moet 28 februari weer naar het CB voor die prikken. Dan is hij 14 maanden.

Ko _O- Ik bedenk me dat ik nog diepvriesfruit in de vriezer heb liggen. Zo even wat laten ontdooien voor vanmiddag. Ben benieuwd of hij het lust :Y

En gossie, Senna met dr ijsje O+ Dat likje steeds, wat schattig! Rienk neemt gewoon hele happen! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91893071
Herkenbaar Vlindur (hier is het de boekenkast waar hij niet afblijft en boeken kapot maakt)
Deze faaaaase duurt me toch wel erg lang, denk toch dat we niet meer kunnen doen dan blijven zeggen dat het niet mag en dat ze het vanzelf een keer niet interessant meer vinden.
Wolf vindt het trouwens een prachtig spelletje;al voordat hij een boek pakt kijkt hij achterom of ik er wel aan kom :') :X
Hahaha dat Rienk gewoon een tafel omzij schuift om erbij te komen is nog best knap

Diepvriesfruit ''gemengd zomerfruit'' vond Wolf heel vies, dus hebben wij er shakes van gedronken :9
Heb nog een diepvriesdoosje mango stukjes liggen maar nog niet geprobeerd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91893092
Groofs hier hebben we een echte voetballer met mega o-benen, mijn moeder vond dat ik er maar eens naar moest vragen op het CB of het kwaad kon, ik zie er zelf geen kwaad in, en helemaal niet meer als ik jullie meningen hierover lees.

Mette, lichtgewichtje! fijn dat het allemaal goed met haar gaat!

Joep ook goedgekeurd bij de dokter, fijn, weer een hele geruststelling denk ik

Twinkly, succes bij het CB, die prikken werden hier ook niet erg gewaardeerd. En er ging er 1 in de arm en 1 in het been.
Ik smeer rondom prikplekken wel altijd spiroflor, om de stijfheid tegen te gaan.
pi_91893193
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik smeer rondom prikplekken wel altijd spiroflor, om de stijfheid tegen te gaan.
Wat een goede tip! Dank je
pi_91893412
Ben er mee begonnen toen we zelf ook die mexicaanse griepprik kregen. De eerste keer niks gesmeerd, en net zo'n last. Stijf en pijnlijk.
De tweede keer spiroflor gesmeerd, en niks aan de hand.
pi_91893512
Heel herkenbaar Vlindur en Poppejans, vooral ook dat kijken of je er wel aankomt!

Goed idee Karin, volgens mij heb ik nog wel Spiroflor in huis!
pi_91894095
Oeh herkenbaar! Wij hebben een nieuwe tv (een megagrote led-tv) en eerst was Isabeau beaus. De oude tv stond nog in de woonkamer, maar ging ineens niet meer aan als ze op het knopje drukte. WOEST! Maar nu heeft ze ontdekt dat ze met haar friemelvingertjes net bij het led-scherm kan. En dat mag dus niet (want veel kwetsbaarder dan de oude tv), maar ze kan het niet laten!

Vlindur, volgens mij doet het haar geen pijn. Eerlijk gezegd kan ik ook hele plukken haar uit mijn hoofd trekken zonder pijn te voelen. Ik doe dat doorgaans niet, maar het kan wel :') . Ik heb een nogal hoge pijngrens... zou het erfelijk zijn?
pi_91895255
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh herkenbaar! Wij hebben een nieuwe tv (een megagrote led-tv) en eerst was Isabeau beaus. De oude tv stond nog in de woonkamer, maar ging ineens niet meer aan als ze op het knopje drukte. WOEST! Maar nu heeft ze ontdekt dat ze met haar friemelvingertjes net bij het led-scherm kan. En dat mag dus niet (want veel kwetsbaarder dan de oude tv), maar ze kan het niet laten!

Vlindur, volgens mij doet het haar geen pijn. Eerlijk gezegd kan ik ook hele plukken haar uit mijn hoofd trekken zonder pijn te voelen. Ik doe dat doorgaans niet, maar het kan wel :') . Ik heb een nogal hoge pijngrens... zou het erfelijk zijn?
OMG echt joh? :o Ik gok dat Isabeau dan dat stomme gen heeft over genomen -O-

Nieuwe tv joh! Tof! *O* *O*
pi_91895800
Mijn man belde net dat hij probeert om eerder naar huis te komen, hij vindt het leuk om mee te gaan naar het CB <3

Bij de televisie zeggen wij nu "alleen kijken Niels", en dat werkt ook nog :o
Hij kan niet bij de radio, wel bij het Mediacenter, maar mijn man heeft het snoertje naar de volumeknop afgekoppeld :D
pi_91896239
Slim Twinks! Kan bij onze niet :( Ik heb op film hoe Rienk zich mept. Even uploaden binnenkort. Nu kan ik eerst de ei uit zn schoongewassen haren poetsen }:|

En oh ja. De boekenkast :') Heb zn speelgoedtent er maar voor gezet. Nu staat ie wat minder in beeld..
pi_91896516
Ik zit een boterhammetje met pindakaas te eten terwijl mn kind zich te goed doet aan een oven-gedoetje met mexicaans gehakt/groente. En zo te horen smaakt het...
when did that happen? :') geef mn broodje terug! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91896920
Hahaha Huup, ze laat zich gewoon niet afschepen met pindakaas. Madam heeft smaak!

Vlindur, ja hij is zoooo mooi! En megagroot en we hebben hem echt voor een spotprijsje! Isabeau moest wel even wennen aan teletubbies op ware grootte :P
pi_91896978
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Ik zit een boterhammetje met pindakaas te eten terwijl mn kind zich te goed doet aan een oven-gedoetje met mexicaans gehakt/groente. En zo te horen smaakt het...
when did that happen? :') geef mn broodje terug! :D
:o _O- _O-

Sorbo, ik zou ook schrikken van de tubbies op ware grote :) Hebben jullie er dan ook een meubel bij? Of staat ie op het oude kastje?
pi_91898503
Hij staat nog op het oude kastje, want geld op. Eerst de motor verkopen ( :'( )
pi_91898902
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Hij staat nog op het oude kastje, want geld op. Eerst de motor verkopen ( :'( )
Die motor :9~
Maar ik rij niet meer :N ;(

Marktplaats? Of via de motorzaak?
pi_91899012
Ik denk MP!

(we zitten ot te gaan! Ik ga nu naar huis doei :P )
pi_91899094
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk MP!

(we zitten ot te gaan! Ik ga nu naar huis doei :P )
Kus aan Isabeau!
Dag! :W
pi_91900460
Filmpje van meppende Rienk. Vanaf 40 seconden begint ie te meppen. Verder heerlijk gezellige lunch hier :)
pi_91901512
Internet is nogal traag hier en het filmpje stopt steeds, ik ga het straks nog een keer proberen Vlindur!

lol Amélie weet wel wat lekker is :Y)

We zijn weer terug van het CB en de prikken vielen echt heel erg mee. Niels huilde bij de eerste prik niet en bij de tweede heel eventjes. Hij keek de arts heel boos aan en ging toen spelen :D

pi_91901627
Het lukt me niet om het bericht te wijzigen, maar hij weegt 10,35 kg en is 77 cm lang.
pi_91902838
Wat ziet het er goed uit zeg! :Y ^O^

Rienk had honger!
250 gram potje eten, de andere heft van zn fruit van vanochtend, potje want diepvriesfruit vergeten :@ En nog kwark er achteraan :o

En vanmiddag dus een ei en anderhalve cracker. Doet ie goed! *O*
pi_91902865
Zo heej Rienk! Groeispurtje?
pi_91903052
Wauw, wat een prachtige curves, Twinkly! En fijn dat Niels niet zo van slag was door de prikken als Ivan. Bikkel!

Heerlijk dat Rienk goed eet, Vlindur. Ivan eet de laatste week als een bootwerker. Je kunt er niet genoeg boterhammen in stoppen. Maarja, hij loopt ook wat af op een dag. Ik vind het trouwens met dat slaan van Rienk wel meevallen; dat wil zeggen, het ziet er in mijn ogen heel onschuldig uit, al kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt.
pi_91903284
netjes zeg Twinks! mooie curves :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91903635
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk O+

@ZwabbereHuup
Die HMS en probleemhechtingen en problemen met de darmen he, dat matcht wel allemaal. Ik herken alles. Ik wil niet DrBien spelen, denk er al een tijdje over om het je te zeggen, misschien was het via een PM beter geweest. Maar ik kan niet doen alsof ik het niet herken. Snappie?
pi_91903729
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat een prachtige curves, Twinkly! En fijn dat Niels niet zo van slag was door de prikken als Ivan. Bikkel!

Heerlijk dat Rienk goed eet, Vlindur. Ivan eet de laatste week als een bootwerker. Je kunt er niet genoeg boterhammen in stoppen. Maarja, hij loopt ook wat af op een dag. Ik vind het trouwens met dat slaan van Rienk wel meevallen; dat wil zeggen, het ziet er in mijn ogen heel onschuldig uit, al kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt.
Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt over :o Ik hoop gewoon dat het heel snel over is ;)

Loopt Ivan veel joh? Van jou, naar J, naar Lena en weer terug? *; Ivan is ook totaal niet jaloers nog hè? Hoe loopt alles nou eigenlijk? Makkelijker dan je ooit had durven hopen? Of gewoon zoals je had verwacht? Want als ik je zo hoor wil ik ook een tweede *NU* O+
pi_91903803
^O^ Mooi he als je kind in de curves past? Vinnik wel.

Mijn zoon was met de lengte op de onderste, met gewicht op de bovenste. Mijn kleine boeddha.
Zeiden ze op het consternatieburo dat hij te klein en te dik was. Echt serieus, zonder een enkele mimiek. Ik reageerde met "Ik zal hem vanavond platslaan en oprekken".
Ik was jaloers op mooie curves. Zou het nog zijn als het om mijn eigen curves zou gaan.
pi_91903881
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk O+
:D Jij bent ook een Fries toch? In de buurt? We wonen in Drachten O+
pi_91904166
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt over :o Ik hoop gewoon dat het heel snel over is ;)
Ik heb het filmpje zonder geluid bekeken, maar zal straks nog wel een keertje kijken met geluid. Het zag er niet uit zoals het slaan dat je autistische kinderen bijvoorbeeld wel eens ziet doen, op een dwangmatige en 'geruststellende' manier. Maarja, ik ben geen expert dus aan mijn indruk heb je weinig.

quote:
Loopt Ivan veel joh? Van jou, naar J, naar Lena en weer terug? *; Ivan is ook totaal niet jaloers nog hè? Hoe loopt alles nou eigenlijk? Makkelijker dan je ooit had durven hopen? Of gewoon zoals je had verwacht? Want als ik je zo hoor wil ik ook een tweede *NU* O+
Ivan loopt inderdaad veel tussen ons drietjes in! Als ik Lena ga verschonen wandelt hij mee, papa moet de hele dag door in de gaten gehouden worden, in het wiegje gluren is ontzettend spannend en als Lena in de box ligt krijgt ze telkens een aai. Als hij haar niet goed kan zien vanwege de bunting bag waar ze in ligt dan geeft hij daar een ruk aan. :+

Ivan is niet echt jaloers, maar hij vond het maar niks dat ik op bed lag. Hij is veel beter gehumeerd nu ik me niet meer terugtrek in de slaapkamer. En ik merk dat hij vaker gewoon eventjes bij me wil zitten, waarschijnlijk omdat Lena vaak bij me ligt. Dat is wel een vorm van jaloers gedrag, denk ik. Nou ja, hij vraagt in ieder geval om aandacht en die krijgt hij flink.

Ik dacht dat het véél moeilijker zou zijn. Er kan eigenlijk niet zoveel mis gaan. Dat wil zeggen, het ergste wat kan gebeuren is dat één kind eventjes moet wachten. Maar vaak kan ik dat soort momenten wel voorkomen door erop te anticiperen. Als ik bijvoorbeeld weet dat Ivan moet gaan lunchen dan geef ik Lena net daarvoor eten. Of ik ga gezellig bij Ivan aan tafel zitten en geef Lena dan de borst. Er is gewoon geen stress. Nee, het is echt héél gezellig!
pi_91904195
Ik ben een Tukker bij geboorte, maar woon meer dan de helft van mijn leven in Friesland.
Ik heb twee Friese kinderen op de wereld gezet hier in Sneek en dan mag je je een Fries noemen toch?

Mocht je ooit ff in Sneek zijn, kom ff je mooie jonkje laten zien dan in de blauwe kinderkledingwinkel.
Ik ben gek op die kleintjes. *O*
pi_91904367
Ik vind dat ook niet jaloers, meer een "ik vind samen met jou dingen doen ook nog steeds heel leuk hoor" aandacht vragen. Denk je wel eens hoe je dat moet managen met een twee- of drieling? Dat deed ik wel :D
pi_91904545
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind dat ook niet jaloers, meer een "ik vind samen met jou dingen doen ook nog steeds heel leuk hoor" aandacht vragen.
Ja, dat is het ook, hoor! En we doen veel dingen samen.

Vandaag bemerkte ik wel iets grappigs aan mezelf. Lena heeft een Nijntje-knuffeldoek gekregen en Ivan is dol op Nijntje. Hij pakte haar knuffeldoek en ik was geneigd te zeggen dat hij die wel mocht hebben; Lena heeft immers nog geen besef van bezit en kan niet jaloers zijn. Da's ook wel iets om alert op te zijn, dat makkelijker met Lena omgaan. Afijn, het knuffeldoekje heb ik dus maar weer teruggepakt. :Y)
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:21:04 #151
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91904748
Claudia, dat herken ik wel hoor. Je moet er inderdaad voor waken. Nu is het de knuffeldoek, straks zijn het de cadeautjes voor de verjaardag en sinterklaas (onder het mom van 'we hebben alles al' ).
Met Anna ben ik bijvoorbeeld toen ze nog geen 1 was al eens alleen naar Parijs geweest. Dat heb ik met Morris nog nooit gedaan. Omdat ik dan vind dat Anna er ook bij hoort en Morris het toch nog niet snapt. Maar dat is natuurlijk heel krom gedacht.

Misschien is het een geruststellende gedachte voor je dat Morris alles nu - al dan niet met gepast geweld - terugpakt van zijn grote zus.
pi_91904960
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben een Tukker bij geboorte, maar woon meer dan de helft van mijn leven in Friesland.
Ik heb twee Friese kinderen op de wereld gezet hier in Sneek en dan mag je je een Fries noemen toch?

Mocht je ooit ff in Sneek zijn, kom ff je mooie jonkje laten zien dan in de blauwe kinderkledingwinkel.
Ik ben gek op die kleintjes. *O*
Ik kom regelmatig in Sneek! Familie! *O* Maar welke blauwe winkel? :@ Naam en straat please? :)

Claudia, ik weet dat het geen autistisch gedrag is, of gedrag waar we speciaal op moeten letten. Maar vind het wel naar dát hij het doet. Het is geen haartrekkerij, maar wel een tic die ik aan hem merk. Onder het spelen doet hij het niet, alleen als hij in de stoel zit.

Wat gaaf dat het thuis zo gaat. En inderdaad is het wel goed om hun speelgoed gescheiden te houden. :Y

Memmel _O-

Rienk heeft de telefoon geconfisqueerd en zit nu op zn motor te hobbelen en toetsen in te drukken :P Duiveltje. Eens even die telefoon afpakken.

Oh, hij is er nu vanaf en loopt die telefoon op zn hoofd te meppen :s) Tot zover mijn 'doet ie anders nooit' :')
pi_91905921
Kwebbelende snoepkont :Y)
pi_91906688
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk O+

@ZwabbereHuup
Die HMS en probleemhechtingen en problemen met de darmen he, dat matcht wel allemaal. Ik herken alles. Ik wil niet DrBien spelen, denk er al een tijdje over om het je te zeggen, misschien was het via een PM beter geweest. Maar ik kan niet doen alsof ik het niet herken. Snappie?
wat wat? :o
ik volg je niet helemaal geloof ik :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91907197
PM
pi_91907569
HMS, dat was ik toch? :D

Sabine, ik woon op kruipafstand van Sneek. WAARISDIEWINKEL? :)
pi_91907666
Haal ik Huup en jou door elkaar met de HMS?
Meen je? Triest van mezelf. :Y
pi_91907736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef -sabine- het volgende:
PM
thnx ik heb het gelezen, ik zal het voorleggen aan de arts tzt, toevallig is mn moeder daar bij, bij dat bezoek dus ze kan eea eventueel zelf toelichten.

En je haalt niemand door elkaar met HMS enzo hoor ;)
gevalletje en/en, niet of/of :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91907858
Pjieuw * veegt zweet van voorhoofd.
Ik ben altijd trots op wat ik kan onthouden en zag dit als begin van aftekeling.

Doen hoor, die HMS/EDS is zo onbekend, je moet er zelf mee komen. Begrijpelijk hoor, want het is niet levensbedreigend.
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:51:05 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91908295
Vlindur, die filmpjes :D wat is het toch een drolleke! En wat goed gegeten heeft ie vandaag zeg. Lekker.

En Amelie lekker het broodje van mama afgepikt.

Claudia, heel goed dat je dat nu al hebt aangegeven. Dat is van haar, klaar. Ik zou er zelf ook toe geneigd zijn hoor... maar dat lijkt me ook moeilijk. Stel straks, er komt kraambezoek en die brengen een leuk leesboekje mee voor onze nieuwe baby... Joep zit er ook bij en wil tuurlijk dat boekje. ... mag ie het dan gelijk lezen? of geef ik hem dan het idee dat het meteen van hem is.... Nu ik trouwens over nadenk... veel boekjes zullen we "gezamelijk bezit" worden. Naja, lastig eenieweej.

Joep heeft wel aardig gegeten. Een halve boomstam, anderhalve geprakte aardappel met wat stukjes brocolli erdoor en een beetje vanillevla. Hij had net 37,7. Dat is voor het eerst sinds een week dat ie onder de 38 zit in de avond :). Ik ben zo blij! Wat een genot als je kindje weer opknappende is. Hij was ook zo blij dat ik thuis kwam, dan gaat ie dansen en joelen. Heerlijk.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:02:54 #161
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91908939
Rienk O+ wat een heerlijk ventje!

Claudia, wat leuk om te lezen hoe je geniet van die twee koters van je! Kan ik vast een beetje spieken ;)

seilram dat is nog een fijn thuiskomen :Y
Alexa en Seth zijn lief
pi_91909375
Als ik mijn dochter vertel 'dat is van R', dan is haar reactie standaard: "Oh, maar daar mag ik ook mee spelen hoor".

:')
pi_91909749
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"

Twinkly, mooi dat het allemaal meeviel! Jouw stoere!!

Lars vindt het kleine stoeltje van Meike niet meer grappig om op te klimmen. Is saai. Dus nu klimt hij bovenop de triptrap, en gaat dan met de handen los staan en zwaaien :o
pi_91910086
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"
:D Zo gaat het hier precies! Totdat Esmee het er niet mee eens is en de sirene aangaat }:|
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:41:33 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91911285
Even snel een filmpje posten voordat ik ga bijlezen, dan kunnen jullie alvast oeh-en en ah-en ;)

Thomas manouvreert achteruit op een krukje:
wel je geluid uitzetten want ik klink raar, en aan het eind struikel ik over een duploblokje 8)7
pi_91911339
ik zie geen filmpje Ca.ra. alleen een foto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:43:32 #167
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91911452
nu wel als t goed is. Verkeerde linkje. snurk!
pi_91911604
Die foto was wel super cute <3!
Wat knap dat hij op dat krukje kan gaan zitten, zo schattig dat kontje achteruit O+ En wat knap dat de kattenbak daar nog staat ;)
pi_91911731
Oeeh O+ Ahhh O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 20:50:11 #170
5428 crew  miss_sly
pi_91911907
Leuk Ca.ra O+ dat doet Senna ook vaak, ik noem het achteruit inparkeren :D

twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves :Y

Sorbootje, wat rot dat Isabeau nog steeds aan haar haartjes plukt -O-

Lars acrobaat :o eng he, die kunsten?

Rienk O+ die ogen toch, iedere keer ben ik er weer verbaasd over, zo donker en mooi O+

Senna ligt in bed, maar wil nog niet slapen. Dus ze ligt mij te roepen: "mama, ikke uit" :') we doen har dons best het te negeren zolang het niet om huilen gaat.
pi_91912094
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves :Y
:D Wat grappig!
Volgens mij volgt Niels nu bijna precies dezelfde lijn als Ko.
pi_91912199
Poefff, wij zijn hopelijk klaar met de griep voor dit jaar, ik heb m'n portie wel weer gehad (vind ik)

Maandag naar CB geweest: 10.9 kilo, 79cm. Precies op de middenlijn.
Wickie, meten ze bij jullie het hoofdje nog? Bij ons doen ze dat blijkbaar niet meer na een jaar.
Ik kwam wel een beetje met een domper thuis. Ze vond dat hij nog net niet achterlag in taalontwikkeling.... Blijkbaar had hij afgelopen week een oorontsteking gehad (niks aan gemerkt) en daarvoor moeten we nu in april terug komen. Kijken of het dan weg is en zijn woordenschat groter is... Zij redeneerde dat als hij een chronische oorontsteking had, klanken anders hoort en ze dan ook niet goed uitspreekt. Ik denk dat dit overtrokken is, het is niet zo'n prater, meer een doener... Maar ja, het blijft dan toch weer malen...
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 20:57:21 #173
5428 crew  miss_sly
pi_91912407
Ow, het wordt nog duidelijker.
"mama, mama, ikke uit, pelen (spelen)".
pi_91912549
Ca.ra, wat schattig :D
pi_91912580
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
pi_91912715
nou Miss, geen twijfel mogelijk :D (wel schattig, zeg)
pi_91912729
Niels was vanavond zo melig, ik weet niet wat ze in die vaccinatie-cocktail stoppen hoor ;) Hij giechelde om alles. Vooral het woord "cola" was erg grappig.
Lief: "cola"
Niels: hihihihiihi
Lief: "koala"
Niels: hihihihihih
Lief: "cloaca"
Niels heel droog "kut"
Echt we hadden het niet meer _O- _O_ :D Dat was gewoon een brabbel hoor, we hebben hem dat echt niet geleerd :P

En hij heeft een leuk truukje ontdekt met zijn tong
pi_91912844
Pfoe... ze was toch wel wat hangerig vandaag door de prik, ben benieuwd volgende week van de bijwerkingen van die andere prik.

Wij moeten ook in mei terug komen Aoraki. Is dit niet standaard? Ben inderdaad benieuwd hoever haar woordenschat dan is. Nu zegt ze nog vrijwel niks gericht na. Ik hoorde gister en vandaag een 'eten' tijdens het eten, zelfs mn moeder viel het op die aan de telefoon hing (op speakerstand).
Maar voor de rest gebeurd er helemaal niks. Ik maak me er geen zorgen over, we zien wel. Maar ik begrijp wel dat het misschien minder zou kunnen zijn door haar oorproblemen.
Maar 1x oorproblemen (of hebben jullie dat vaker), levert toch geen achterstand op?
Hoofdopmeten was de laatste keer dat ze deden zeiden ze.
pi_91912940
Twinkly, wat fijn dat het meeviel met de prikjes. En terecht dat hij boos keek! }:|

Rienk, lekker hè, ei :9 . Ik vind het slaan er ook niet zorgelijk uitzien. :)
pi_91913155
Oh Niels, dat doet R ook! Nou, eigenlijk net iest anders, maar wel zoiets. Wij moeten er ook altijd erg om lachen. Wat heeft hij een lief stemmetje. Ik vind het toch zo'n moppie Twinkly O+ .
pi_91913177
Wickie, ik vond het ook een raar verhaal. Twee weken geleden waren we nog bij de huiarts, die zag niks aan zijn oren, dus dat hij nu nog niet veel zegt komt niet door zijn oren... Hij zegt 'papa', 'uitttt' en 'opppp'. Achja, ik zal me er wel weer te druk om maken...Dat hij de vormpjes door de gaten van de vormenstoof kreeg heeft hem geen pluspunten opgeleverd :')
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:15:02 #182
5428 crew  miss_sly
pi_91913712
Aoraki, raar is dat he? Ze kunnen toch niet alles tegelijk leren. Hartstikke knap dat hij dat met de vormenstoof wel kan!

Niels, wat een leuk geluidje O+ Hij zegt echt camera, twink!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:30:49 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91914778
Thomas' actieve woordenschat is ook nog niet zo groot, maar ik merk wel dat hij echt heel veel begrijpt. voorbeeldje: vandaag had hij het waterbakje van de kat omgestoten (hij was door de keuken aan het rollen :P ). Dus ik ging naar het kastje waar de hand- en vaatdoekjes liggen, heb twee vaatdoekjes gepakt en er een aan Thomas gegeven: kom, dan gaan we samen het water opruimen. Toen hij zag wat ik deed gooide hij zijn doekje in de plas water en liep terug naar het kastje om extra handdoeken te halen. De eerste twee heb ik gebruikt (en er netjes voor bedankt natuurlijk) maar toen was alles wel droog. Dus toen hij met een derde handdoek aan kwam zetten zei ik: mama heeft genoeg doekjes nu. En toen maakte hij rechtsomkeert en deed de handdoek terug in de kast.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:49:27 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91915906
Schattig he, de mijne heeft tandjes :')
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:51:43 #185
5428 crew  miss_sly
pi_91916057
ouch Rocks, da's niet fijn :o

Ca.ra, wat goed he, dat hij zoveel begrijpt!
pi_91916370
Auw Rocka :o

Wat leuk al die filmpjes :D
Niels vind ik echt zo'n sprekend gezichtje hebben...en dat tongetje hihi.
Thomas, wat doe je dat grappig en handig! ;)
Rienk, lekker ding!

Aangezien het toch filmpjes dag is doe ik ook even mee :P Dyon was vandaag erg druk met het oefenen om te kunnen lopen.
pi_91916495
Oh, wat knap! Echt zijn eerste stapjes zo. O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:58:17 #188
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91916558
Oh wat goed Dyon! O+
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:59:05 #189
5428 crew  miss_sly
pi_91916613
Dyon, wat goed *O*
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 22:00:35 #190
5428 crew  miss_sly
pi_91916732
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
Ja, ze verbaast me de laatste dagen door ineens zinnetjes te maken.
Ze zei eerder vanavond ook: "poes kom es eten". Ik zat echt met mijn oren te klapperen, want tot voor kort was het echt max twee woordjes die min of meer bij elkaar hoorden.
pi_91917027
Dyon! *O*

BTW waarom we cloaca zo grappig vonden ;)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cloaca_(anatomie)
pi_91917033
Senna al zo aan het praten, knap zeg :D
Hier komt er niet meer uit dan papa en mama :P (eigenlijk voornamelijk mama).
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:13:13 #193
190853 RockabeIIa
pi_91917614
Is ook heel knap, al die woordjes in de dreumesleeftijd al.
Mijn oudste was ontzettend vroeg met verstaanbaar kleppen, ik vond dat toen heel gewoon. Flip babbelt ook de hele dag maar echt veel zinnigs komt er niet uit. Ik kan wel horen of ie tevreden is of niet ;) Dat laat hij goed merken maar soms is hij gewoon gefrustreerd omdat ik iets van hem niet begrijp en dan laat hij effe zin temperament zien... Hij moet nog wel effe leren met zijn boosheid om te gaan, geloof ik :P

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 26-01-2011 23:27:38 ]
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:01:57 #194
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91920672
Auw Rocka! Minder prettig.

Dyon, wat goed!!

Ca.ra, dat filmpje, te lief dat kontje!

Miss, ze zegt gewoon hele zinnen joh! Nog even en ze kan met Isabeau gaan bellen... dan hebben ze ons niet meer nodig :')

Wickie, wat naar dat ze toch wat last had. Hopelijk komt er geen nare nasleep.

Twinkly, Niels is zo'n leukerd O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:42:09 #195
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91923018
Buh, t is dat we al een afspraak hebben bij de huisarts voor controle, anders had ik er alsnog een gemaakt. Het zint me niks hoe slecht Thomas de afgelopen dagen en nachten slaapt. Het middagslaapje van vandaag is het enige slaapje van deze week dat normaal is verlopen. En hij huilt bij het platleggen voor verschonen, pulkte regelmatig aan zijn oor vanmiddag en er zat ook weer iets van viezigheid in zijn oor. Geen pus, gelukkig, het was wat wateriger.
Hij heeft al buisjes en bijna een kuur augmentin achter de rug, dus het zou niet moeten mogen. Of zijn linker buisje is er misschien uit...
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:56:22 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91929011
Aww Thomas :*. Dat is inderdaad niks Ca.ra.... Laat het nog maar even goed checken.

Rocka! AU! Jeetje!

En wat een leuke filmpjes om te kijken O+

Iemand hier ervaringen met dreumesen die opeens minder slaap nodig lijken te hebben? Alexa is nu 16 mnd, en sliep nog maar één keer overdag 3u en 's nachts dan 12u. Sinds twee weken slaapt ze overdag nog maar 1,5 u, en 's nachts gaat het van 12u naar 11u naar 10u.

Is het zo dat ze rond een bepaalde leeftijd gewoon minder slaap nodig hebben??? Of maakt ze gewoon weer één of andere ontwikkeling door??? Het is niet zo dat ze enorm moe rondloopt :s... wij worden ook gewoon rond 6u gewekt door een slappe lach en vrolijk gepraat
Alexa en Seth zijn lief
pi_91929884
Goedemoooorgen!

Rocka, heb je een piranhapitbulljoekeloekes? Ben je klaar mee! Zo zagen mijn bovenarmen er afgelopen zomer uit. Erg fijn.

Het was nog hartstikke donker toen ik vanmorgen Isabeau naar het KDV bracht, ze zag de maan en zei wel 50 keer 'maan'. En toen we bij het KDV naar binnen gingen 'Doei maan'. Ik moest lachen O+
pi_91930476
haha seilram, ik zie het al helemaal voor me hoe Isabeau en Senna samen aan het bellen zijn :D

De maan is ook mooi, Sorbootje, die kun je wel bewonderen en groeten O+

Ach Thomas, hopelijk kan de dokter iets doen :*

Takkembah, ik heb het idee dat de slaapbehoefte wel degelijk op en af kan gaan. Hier nu ook minder slaap nodig, maar wel veel gezelliger. Misschien dat ze meer slaap nodig hebben als ze bijv. bezig zijn iets te leren/ontwikkelen?

Senna heeft nu het tuniekje van BFC aan dat ik van Sserpente heb gekocht en het is me toch een partij te groot :') het valt meer als een oversized jurk :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:56:01 #199
95408 Incantrix
pi_91931012
:o Rocka! Jeumig, ben je klaar mee ja, aardig hoor -O- :*

Goedemorgen! Ik ben bijgelezen en wel, maar ik ben het allemaal weer kwijt en ik ben moe, dus ik ga eerst even liggen nu the offspring tijdelijk stil ligt te zijn in zijn bed. Ik moest gewoon even hoi zeggen :)
3!
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:44:42 #200
95408 Incantrix
pi_91936341
Stef vind Muse trouwens leuk O+ Hij ging 'headbangen' op zijn eigen manier, haha! Heb ik hem niet eens geleerd, honest :+

Let alleen vooral niet op de jam op zijn voorhoofd }:|
3!
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:46:50 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91936432
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
*knip*
piranhapitbulljoekeloekes?

*knip*
Ok, nu na de 14e keer lezen zie ik eindelijk dat er staat piranha-pitbull-joekeloekes ipv een piran-hapit-bull-joekeloekes! :o :D

Ik vond het maar een raar woord! :? :@
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:53:50 #202
95408 Incantrix
pi_91936745
Zoals ik ooit eens ergens een topic met de naam 'banaanvraag' tegenkwam op een ander forum. Het kostte me even tijd om erachter te komen dat het geen banaan-vraag maar een ban-aanvraag was :D

Bommel-dingen (bom-meldingen), ook zoëen :D
3!
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:55:00 #203
95408 Incantrix
pi_91936785
(*Maar is offtopic dus rent maar snel weg*)
3!
pi_91937530
We hebben weer een gezellige ochtend gehad. Senna is helemaal gek op haar Hello Kitty duplo-achtig poppetje en samen met een ander duplo-poppetje is ze daar de hele tijd mee aan eht spelen. Ik herken nu pas het "mijn kind kan echt heel lang zelfstandig spelen"-idee :o we hadden gewoon nog niet het goede speelgoed, denk ik ;)

Nu ligt ze onder protest in bed. Ze mag hooguit 2 uurtjes slapen, hebbenw e besloten, want de afgelopen dagen iedere dag dik 3 uur zorgden ervoor dat ze 's avonds niet (op tijd) naar bed wil.
pi_91937554
En headbangende Stef is cute O+ zelfs met jam op zijn voorhoofd ;)

trix, ben jij ook op donderdag altijd vrij?
pi_91937789
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Schattig he, de mijne heeft tandjes :')
[ afbeelding ]
Hier moeten we met Xandy ook oppassen.. ze heeft Jade en Luna al één keer gebeten...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:24:51 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91943325
Miss, dat heb ik een paar maanden geleden met Joep ook zo gedaan. Wilde ik gister eigenlijk al zeggen. Die ging ook van 12 tot soms wel 16 liggen slapen en dan om 20.30 nog niet willen slapen. Nu haal ik gewoon om 15 eruit, ongeacht hoelaat ie erin ligt (uitzondering als ie niet lekker is tuurlijk) en dan gaat ie tussen 19.30 en 20 weer lekker slapen.

Stef :D wat doe jij dat gezellig!

Joep werd vroeg wakker, maar ik moet vandaag werken, dus vond ik wel gezellig. Samen ontbeten en nog wat gespeeld. Hij was 36,9!! Joehoe, mijn opgeknapte kind!
Zaterdag moet mijn lief spelen met zijn band, overdag en ik ga samen met Joep kijken. Dus mijn lief is Joep ook aan het overtuigen dat ie moet headbangen en zo'n metalgebaar met zijn hand maken hahaha.
pi_91946855
oh Niels O+ dat doet Wolf ook! en dan in allerlei volumes en gekke stemmetjes
en wat een mooie curves

Dyon aan de wandel, knap hoor

Jemig die mini rocker laat gewoon echte bite marks achter :o

Stef headbangt hahaha vet cool. Die schoudertjes heen en weer :D
pi_91947217
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
pi_91947769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Twinkly het volgende:
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 27-01-2011 17:12:29 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:17:16 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91948306
Net headbangende Stef gezien O+ Ik vond 'm al O+ , maar nu nog meer!

Rocka, dat ziet er pijnlijk uit! :X

Ik las dat Joep koortsvrij is! *O*

Miss, schattig om te zien hoe je meisje met 2 kleine poppetjes zichzelf kan vermaken! O+

En een doorkomende kies voor Niels! *O*

Oh oh Rienk, acrobaat! Ik hoop dat 'ie niet te hard eraf is gekletterd Vlindur!

Tirza was vandaag lekker ondeugend, vertelde de gastouder! O~)
Heerlijk om te horen, gihihihi. Toen ik haar kwam halen, zag ze me niet eens!
Ze had het te druk om samen met haar partner in crime(een meisje van 14 maanden) een jongetje van 4 z'n speelgoed te ontfutselen! En het arme kereltje laat het maar gebeuren. Niks tegen te beginnen, 2 van die dreumesen!
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:27:20 #212
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91948745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]

_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;
En Rienk heeft nu ineens 7 tanden, 2 hoektanden en 1 kies?

Thomas mist onder nog een voortand, en van hoektanden heeft ie ook nog nooit gehoord. Maar al wel 4 kiezen...
pi_91948911
Iris moet alleen de laatste 4 kiezen nog volgens mij, de hoektanden zijn nu eindelijk echt door.
pi_91950453
Haha die Stef, lekker ding! En die jam staat decoratief Trix!
pi_91950643
Oh en Dyon! Stoere stappert!

Ik was iets eerder vrij vanmiddag. Isabeau was helemaal blij toen ik haar zo vroeg kwam halen.

Net na het eten heb ik nog even een filmpje gemaakt, ze was namelijk zo lekker aan het kletsen en toevallig heb ik twee dingen kunnen vastleggen die ik echt heel leuk vind. Namelijk 'nepsnurken' en 'nepeten'. <3 Spelen jullie kindjes ook van die spelletjes? Da's toch genieten?!

Even uploaden.
pi_91951426
Heerlijk filmpje O+

Senna heeft zich net helemaal rond gegeten aan couscous met tomatensaus en boontjes, maar toen ze Isabeau zag eten zei ze: Nenna ook eten :Y) Arm kind komt hier om van de honger, moet het ook met nepeten doen :P

Dat nepsnurken is echt schattig O+
pi_91951537
Dat arme kind van mij had net voor een weeshuis pasta gegeten. Ze hebben het maar slecht, die kinderen van ons :D
pi_91951632
Nepeten wordt hier ook druk gedaan :) en uitdelen van dat nepeten ook ;).
En snurken hahaha.

En ze zit nu op schoot zogenaamd oma te bellen... "Hallooo Moooma" O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:44:18 #220
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91951886
Geweldig filmpje! O+ Dat gesnurk,erg schattig!

Ik zat het filmpje te bekijken en Tirza hoorde Isabeau kletsen, zoefff gelijk haar hoofd naar de laptop gedraaid, met open mond zitten kijken en toen al wijzend naar Isabeau met een big smile"heyyyy!" O+

Tirza doet net alsof ze je wat wil geven, soms is het echt iets en soms doet ze net alsof ze iets vast heeft. En als je dan je hand uitsteekt en dankje zegt, trekt ze snel haar hand weg en draait ze zich giechelend om! :+
pi_91952965
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:09:22 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953118
Ooh, kijk dan al die dreumesjes op film O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:10:33 #223
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91953169
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:13:24 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953301
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
Harry heeft vanmiddag even bij Ca.ra grondig de vloer geïnspecteerd en afgekeurd! Overal lagen kruimeltjes! :o
pi_91953572
Geweldig filmpje, Sorbo! O+

Bij Lente is ook alles 'bah!' op het moment, elk pluisje, spettertje water, nat handje, noem maar op...
pi_91953956
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
Senna en Isabeau zouden zusjes kunnen zijn :D Hier dus ook, en sinds ik haar een keer voor de grap meegenomen heb naar de prullenbak om het (al dan niet bestaande, soms zijn ze zo mini dat ik aan het bestaan twijfel) pluisje daarin weg te gooien, moet ze met ieder dingetje naar de pulbak :') Heeft ze ook neit van mij, pluisjes genoeg hier in huis :P
pi_91954029
Ow, wij moesten laatst wel heel erg lachen: in de gang bij de voordeur had schaap wat dingetjes neergelegd die naar de afvalcontainer moesten: een oud modem, een lege doos, nou ja, echt een stapeltje dus. Senna ziet dat, wijst er naar en zegt: pluisje :D
pi_91955744
He hoi, heb wel bijgelezen maar zo verspreidt over de dag dat ik eigenlijk alweer helemaal kwijt ben waar het over ging... het was een aparte dag zullen we maar zeggen.

Die filmpjes heb ik wel bekeken, wat een lieverds en wat kunnen ze al goed lopen, praten, hobbelen, lief zijn!!! O+

Hier ook een pluisjesplukker... al wat friemelig is en op de grond ligt wordt opgeraapt en vol trots aangegeven...

Wat een beetje minder is, is dat we ons morgenvroeg bij de huisarts mogen melden... Minke heeft nu sinds een paar dagen een soort van blaasjes/wondjes rondom haar mond (niet er in zover ik kan zien). En dat wordt steeds maar erger dus de apotheker (waar ik vanmiddag was) raaadde me aan om toch even bij de huisarts langs te gaan. Dat + verhoging en veel gemiep en gekleef vanmiddag deed me toch maar direct bellen, ook omdat we zaterdag bij mijn verse neefje zijn geweest, die zondag met spoed is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een staphilokok-infectie... Huisarts gaf aan dat het vanalles kon zijn bij Minke, maar zij wil het wel even zelf zien eerst. Waterpokken en krentebaard waren de eerste gedachte bij haar.
Inmiddels heeft Minke een paracetamolletje gekregen en ligt ze voor het eerst vandaag effe lekker rustig te slapen. Ik ga dus de bank op zoeken en genieten van mijn vrije dag :')

Oh en omdat het toch filmpjes-in-topic-plaatsen-tijd is, hierbij onze bijdrage, dit is sinds vandaag een nieuwe mogelijkheid... Sta op en loop!

pi_91955920
Sorboo, wat een geweldig filmpje! :D Ze lijkt echt al veel te begrijpen!

Senna, pluisje? :D Dyon gooit hier nu regelmatig zn speelgoed (poppetjes, balleltjes) in de prullenbak...handig zo'n opruimer in huis ;)

Woei, Rienk al een kies!! Hier staat het nu al een hele tijd stil op 8 tanden.

Vanmiddag werd ik gebeld door het kdv. Dyon was in een houten stoeltje van een houten bankje afgevallen en had een enorme bult. Hij ging staan in zn stoeltje (wel met tuigje om, maar hij zat dus aan de zijkant en het stoeltje ging los van het bankje. Even voor het beeld, dit is het bankje met stoeltjes:
http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/bankje.jpg
Heb hm iets eerder op kunnen halen en gelukkig lijkt hij er niet al te veel last van te hebben. Ze gaan iig wel melding maken, aangezien zoiets natuurlijk wel veilig zou moeten zijn ondanks dat hij zelf ging staan.
pi_91955970
Aaah zie die dappere Minke stappen! :D

Klinkt wel als krentebaard! En da's een stafylokok, dus zou maarzo kunnen! Ik ben hier thuis de enige die dat niet met enige regelmaat heeft. Manlief heeft een paar jaar terug krentebaard gehad, mijn stiefdochter en Isabeau heeft al drie keer een stafylokokken infectie gehad, twee keer onder haar oksel en één keer op haar armpje. Gelukkig is krentebaard op de leeftijd van Minke niet gevaarlijk
pi_91956345
Lijnloos, ik vind het ook als impetigo (krentenbaard) klinken. Hopelijk weet je het snel en kun je misschien gaan zalven. Ik ben er zelf gelukkig net weer vanaf. Dyon had daardoor vermoed ik de 6e ziekte gekregen wat ook veroorzaakt wordt door de staphylococ.

Het filmpje laad hier heel langzaam (zal wel aan mn laptop liggen), dus ik ga zo een nieuwe poging wagen...maar alvast een *O* voor stappende Minke!
pi_91956744
Ah ok, dat klinkt allemaal geruststellend, dank jullie! O+
Ik geloof dat neefje dat dus ook had (onder zijn oksels) maar die is natuurlijk pas 2 weken, dan is het wel effe wat anders...

Meimeltje, wat eng dat Dyon zo ik gevallen... wel een goede gedachte dat ze er wel meteen melding van maken, voordat er nog meer kindjes af knikkeren. Hopelijk houdt Dyon er geen last van... :* voor op zijn buil!
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:30:27 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957152
Oh gatsie krentenbaard. Heb ik als kind ooit eens gehad, op vakantie. En de arts ter plekke had het niet herkend, en antischimmelzalf voorgeschreven. En schijnbaar is er een ding wat je niet moet smeren als je krentenbaard hebt..... juist. Ik zat van halverwege mijn rug tot aan mijn kuiten he-le-maal vol met die kl*te blaasjes.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:31:28 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91957194
Lijnloos, het lijkt wel of ik Harry zie zwalken lopen. Ook met die tong eruit en zo gek doen :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:39:37 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957679
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
pi_91957833
Minke O+ wat een leuk meiske toch!
Vervelend van die blaasjes. Krentenbaard hoeft niet erg te zijn, idd, maar wel onprettig toch? Dat jeukt toch? Nou ja, ik hoop dat de ha er iets voor kan geven.

Arme Dyon :* wij hebben ook zulke bankjes, nog nooit gehoord van valpartijen.
pi_91958304
Isabeau O+ . Zo leuk om te zien hoe ze de boel op gang houdt zo zonder niks in de stoel. met haar stem, haar handjes, haar ideetjes O+ (en de jouwe :P ).

En Minke, geweldig! Kan ze alleen gaan staan vanuit dat stoeltje? :D Ze lacht trouwens precies zoals R. leuk!
pi_91958888
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Ca.ra het volgende:
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
De achterkant van die stoeltjes hangt zeg maar iets over het bankje heen, maar het is maar een erg kort stukje wat erover heen hangt. Dyon zat in een stoeltje aan de zijkant en het stoeltje gleed er dan denk ik vanaf. Misschien is het toeval dat het nu gebeurd is en is het verder wel veilig.....
Ze zetten hier Dyon iig voortaan in een gewone stoel. Andere kindjes gaan ook vaak in die stoeltjes staan, daar heeft hij het denk ik ook van, want thuis staat hij nooit in zn stoel. Ik zit me net te bedenken dat het ook aan de tuigjes zou kunnen liggen. Als ze die strak genoeg doen kunnen ze toch niet in een stoeltje gaan staan?
pi_91958981
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
pi_91959046
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
Dat is een goede tip Karin! Zal het volgende week doorgeven, misschien is dat daar ook mogelijk.
pi_91959962

zo ziet dat er bij ons uit
pi_91960087
Hmmz ik kan het niet echt goed plaatsen, volgens mij is het dan toch wel een ander systeem...maar ik ga het zeker navragen!
pi_91960262
Misschien inderdaad wel een ander systeem, maar zoiets is misschien ook wel te vinden bij hun systeem. Het moet wel veilig zijn lijkt me
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:14 #244
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961058
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
pi_91961480
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
Ik dacht eigenlijk het laatste of het is een combi daarvan, dus eerst (bijna) 'losgehaakt' en omdat hij aan de zijkant zat kon hij er afglijden. Volgens mij wisten ze het zelf ook niet precies...
De leidster deed het iig voor door het 'loshaken'. Ze vond dat het wel erg makkelijk ging.
pi_91961796
ik heb al gezocht naar een ander plaatje, kan niet vinden }:|
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:46:05 #247
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961809
Gelukkig is het allemaal met een relatief kleine verwonding afgelopen, maar toch: het zou niet moeten kunnen he. Dat soort spul hoort toch veilig te zijn.
pi_91962202
Lijkt me ook dat het veilig moet zijn, ookal is dit misschien de eerste keer dat het gebeurd (de lokatie bestaat ook pas een jaar, dus allemaal nieuwe meubels). Ze waren zelf ook wel geschrokken dat het kon gebeuren. Ze hadden een 'incidentenformulier' ingevuld en zouden dit ook met het lokatiehoofd gaan bespreken, dus ik denk wel dat ze er goed naar zullen kijken.
pi_91964029
Vraagje tussendoor aan degenen die zo'n slab van de Ikea hebben met lange mouwen: lekt die bij jullie ook door? Wij hebben nu al 2 avonden achtereen dat er ineens rode vlekken zitten in Ivans truien van de tomatensaus. Dat hebben we nog niet eerder gehad. Het is net alsof de slab ineens viezigheid niet meer tegenhoudt of zo. :?
pi_91964246
Ik weet niet welke slab dat precies is Claudia, maar met de slabbers die wij hebben gehad gebeurde dat niet. Waren ook van de Ikea, maar is wel minimaal 2 jaar geleden.

Deze waren het, maar dan een ander motief.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)5547_PE252951_S4.JPG
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:23:24 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91964372
Oho, claudia heeft de handleiding niet goed gelezen :P
Als je ze waterdicht wilt houden moet je ze strijken na het wassen. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk altijd uitspoel en over de verwarming hang, Thomas eet redelijk netjes en ach, zo nu en dan een vochtplekje is de moeite niet.
pi_91964696
Nu Cara dat zo zegt....ik deed ze ook nooit in de wasmachine. Spoelde ze ook altijd uit.

Ik vind zelf de silly billyz slabbers echt super. Ze worden hier echt altijd schoon en die kunnen gewoon in de wasmachine!
pi_91969869
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef Ca.ra het volgende:
Oho, claudia heeft de handleiding niet goed gelezen :P
Als je ze waterdicht wilt houden moet je ze strijken na het wassen. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk altijd uitspoel en over de verwarming hang, Thomas eet redelijk netjes en ach, zo nu en dan een vochtplekje is de moeite niet.
Moet je die strijken?! :o Whaha. Nou ik strijk ze ook nooit. Maar hier lekken ze ook niet door. Ze gaan een keer in de week in de wasmachine en de andere dagen spoel ik ze uit en hang ze over de verwarming. Maar hier lekken ze niet door.

Isabeau. Wat een actrice ben je al! O+

Minke, Die stoel! Die zou ik ook wel voor mijzelf willen hebben O+

En wat eng dat Dyon van die bank is gevallen :{
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:47:39 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91977881
Die slabbers moet je inderdaad strijken op een lage temperatuur. Ik gebruik ze nog niet want Harry moet dan de mouwen 6x omgeslagen krijgen :D
pi_91978197
Strijken? Maar dat doe ik nooit! :o

Ik spoel ze meestal uit en hang ze te drogen. Heel soms gooi ik ze in de wasmachine. Zou het helpen om ze nu alsnog een keer te strijken? Anders moest ik maar eens nieuwe slabben scoren.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:30:07 #256
5428 crew  miss_sly
pi_91978637
Gisteren hebben we het uitgeprobeerd om Senna na 2 uur slapen in de middag wakker te maken, en dat heeft goed uitgepakt! Ze was wel helemaal fit na die twee uurtjes, we hebben nog lekker gewandeld en gespeeld. Toen gegeten en na het eten begon ze in haar oogjes te wrijven en zei dat ze moe was. In bad, Dora kijken en naar bed; om half 8 lag ze er in, niet meer gehoord tot half 8 vanochtend!

Ik heb op het kdv dus ook maar aangegeven dat ze haar na 2 uurtjes wakker moeten maken!
pi_91978645
Mn dreumes heeft speldjes in haar haar O+ en dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:43:51 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91978965
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
Mn dreumes heeft speldjes in haar haar O+ en dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
O+ O+ O+ O+
Alexa en Seth zijn lief
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:48:53 #259
5428 crew  miss_sly
pi_91979105
Mijna O+ zo schattig he O+
Onze dreumes heeft het jurkje van Villa Happ aan dat ik van Sserpente heb overgenomen en ze was er ook erg blij mee O+ Kleine ijdeltuitjes :D
pi_91979654
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
lief O+

Tess was vanmorgen wakker, ik had haar naar ons bed meegenomen maar dat werd beantwoord door een keiharde NEE, UIT!! Slaapzak moest uit en mevrouw rende heel hard naar de kamer. Wees naar de tv: aan, kijken! Mama, drinken klimme toel deken, poes bij!
Oftewel, de tv moet aan, mama ik wil wat drinken en ik ga op de stoel klimmen, ik wil een deken en poes :D

Ze zat een filmpje te kijken en die was afgelopen. Mama, afteloopt, jammer! Nog keer kijken?
En mevrouw zingt haar eigen versie van twinkel twinkel kleine ster O+

Ik snap gewoon bijna alles wat ze zegt en wil :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91980304
Wat heerlijk Vicky, dat jullie elkaar zo goed begrijpen en wat kan ze zich al goed verstaanbaar maken! :D

Nijna, wat schattig!

Miss, FOTO! ;)

Ons meiske heeft ons uit laten slapen tot 8.15u. Topdreumes!
pi_91980331
oeh ik ben jaloers op het uitslapen Sorbo!! het was hier weer 6.00 uur :X :O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:35:25 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91980411
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Strijken? Maar dat doe ik nooit! :o

Ik spoel ze meestal uit en hang ze te drogen. Heel soms gooi ik ze in de wasmachine. Zou het helpen om ze nu alsnog een keer te strijken? Anders moest ik maar eens nieuwe slabben scoren.
ja dat gaat wel helpen. je smelt ze dan gewoon weer dicht
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 10:36:23 #264
5428 crew  miss_sly
pi_91980445
Kletstante Tess O+ leuk!
Ik merk dat Senna sinds deze week eigenlijk ook weer een stapje erbij doet met praten, want nu zijn het eigenlijk allemaal 2-woordszinentjes'. Niet meer een enkel woordje, maar altijd een samenstelling.

Lekker uitgeslapen Sorbootje heerlijk!

Foto komt vanavond, nu op mijn werk, maar hij is gemaakt al!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:46:47 #265
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91980788
Wat gaan die meisjes toch allemaal hard met praten! Thomas heeft gisteren 'pauw' aan zijn repertoire toegevoegd, maar verder blijft het qua spreken rustig hier. Maar hij kan wel (als hij zin heeft....) de meeste beestjes aanwijzen in zijn boekje, dus er zit wel progressie in. Maar ik moet ook zeggen dat hij pas sinds een week of twee echt langer dan 30 seconden interesse heeft in zijn boekjes, 's avonds als hij de energie van de dag uitgeraasd heeft.

Oh, en een paard doet natuurlijk: hihihi (giechelgeluidje)
pi_91983234
Wat leuk al die klets kindjes hier! Wat gaaf dat Senna nu meer tweewoords zinnen maakt,knappe meid

Wolf immiteert echt heel veel, zo hilarisch soms.Er was een opera op tv en hij kijkt er eens goed naar, kijkt naar mij en slaakt een hele hoge lange gil: ieeeeeeeh :D
en hij zegt sinds een paar dagen ''dah'' (bah) als ik hem weer ergens weg moet halen.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 12:03:04 #267
5428 crew  miss_sly
pi_91983545
Wat grappig is, is dat we nu zo gewend zijn dat Senna echt iets zegt en we het verstaan, dat we soms, als ze weer eens wat brabbelt (dat doet ze ook nog hoor ;) ) haar niet verstaan en dat dan weer raar vinden. En Senna vindt dat niet fijn, want die is gewend dat we haar verstaan en correct reageren op wat ze zegt :')

Ow, en ze telt tot 3 :o
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:15:23 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_91984038
Ondanks dat ik niet veel post (maar wel lees) komen wij jullie gedag zeggen!
Onze dame is jarig & wij verhuizen naar het peutertopic!
pi_91984909
Fruppel, van harte gefeliciteerD! *O* En veel plezier met je grote meid bij de peuters!!

Vanochtend bij de huisarts geweest, het is inderdaad krentebaard (of heel misschien koortslip-iets), dus we hebben zalf meegekregen. Wel mocht ze (na enig overleg) naar het kdv, dus ik zit nu op mijn werk en mijn man gaat op tijd weg om haar vroeg op te halen. Gelukkig geen koorts of verhoging meer, dus vanochtend om half 7 was het tijd om te spelen! :O
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:43:44 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91985013
Lijnloos gelukkig is het met zalf op te lossen en is de koorts bij Minke weg, hopelijk heeft ze er snel weinig last meer van!

Fruppel tot over een paar maandjes :W en van harte 2 *O*
pi_91987799
Fruppel, gefeliciteerd! Het lijkt zo kort geleden dat we bij miss_sly op de bank zaten en ze nog niet kon zitten. :o

Ivan doet nog steeds 2 dutjes overdag, maar de laatste drie dagen ging het inslapen erg moeizaam. Vandaag heb ik hem wakker gehouden tot half 1. Mijn hemel, wat een omschakeling ineens! Ik ben het zo gewend dat hij na 2 uurtjes (rond 9-10 uur 's ochtends) nog eventjes een dutje doet. Hij was heel lief, daar niet van, maar ik moet zelf duidelijk mijn gewoontes aanpassen en nog meer dingen samen met hem doen, bijvoorbeeld douchen.
pi_91989041
Claudia wij zitten ook in de omschakeling naar 1 keer slapen. Ik haalde hem net op op het kdv en hij is gewoon op de fiets in slaap gevallen. Tja, daar gaan ze dan rond half 1 naar bed en nu was het al half 2.

Pff, ik had vanochtend echt een rampochtend. Eerst al een rampnacht met te weinig slaap en toen moest ik vanochtend alles alleen doen omdat mijn man al naar het vliegveld was voor zijn werk. Prima, ik lekker rustig aan gedaan. Stonden we klaar om te gaan, kan ik de autosleutels nergens vinden. Nou ja, dan maar de reservesleutels. Maar wat bleek, slot dichtgevroren en er is maar 1 slot en de reservesleutel heeft niet zo'n elektrisch open-spring knop. Goed, Driekus ging er ondertussen vandoor dus die moest ik bij de buren weer vangen.
Dan maar op de fiets. Wantjes aan, 10 seconden later,wantjes uit. Nou, dan laat maar, dan maar zo. En toen krijg ie een drifbui van heb ik jou daar. Hij ging gewoon staan en zich achterovergooien in de fietsstoel.Leuk joh, zo'n brullend kind op schooltijd. Dus er was al zo'n moeder die voor me fietste en steeds achterom keek. En ik maar aan Driekus vragen wat er was, beetje over zijn bol aaien, handjes vasthouden. Zijn we er bijna, remt die moeder voor me af en bijt me toe: hij heeft gewoon koude handjes. Echt, ik was zo pissed. Alles deed zeer, ik was moe, kind krijst, waar bemoeit ze zich mee.
Op het kdv bleek de oorzaak een poepbroek, hoorde ik toen ik daar weer ging. Maar echt, ik ben jankend naar mijn werk gefietst. Pfff.

Zinnetjes doet Driekus niet aan. Wel losse woorden op een rijtje. Dus iets van Mama. (stilte) koe (stilte) woef (stilte). O en hij heeft het voor elkaar gekregen mijn ouders te bellen, de voicemail in te spreken en dat alles zonder dat wij het door hadden.
pi_91989117
Fruppel gefeliciteerd met je kleine grote meid, twee al weer...de tijd vliegt!
pi_91989224
Jeumig Mefke, wat een regelrechte rampochtend dan... dikke :* voor jou! Komt je vent snel weer terug of ben je het weekend alleen met Driekus?
pi_91989685
gelukkig is mijn man er vanavond weer. Tenzij het in Munchen zo hard sneeuwt dat ie niet wegkomt ofzo. Maar die kans is bijna nihil zag ik. Gelukkig.

Krentebaard is het dus toch. Vervelend!
pi_91989726
Nou Mefke, je dag begon niet echt goed vandaag....ik hoop dat de rest van de dag wat beter is verlopen. :*

Miss, wat leuk he, die taalontwikkeling. 2 woordszinnetjes O+ leuk.
Lars doet dat nog lang niet, hij praat nog niet zo heel veel. Hij zegt: boe, toktok, kakkak (eend), papa, mama, bah (dat betekent zowel vies, als op als bal) en uiteraard }:| Bamma (Bumba)
Ach het komt allemaal vanzelf, Lars heeft het drukker met andere dingen.

Minke toch krentenbaard dus. Ziet er zo vies uit he? Nichtje van ons heeft het ook regelmatig, het is wel besmettelijk dus ik kijk er wel altijd mee uit, maar verder onschuldig natuurlijk.

Ik vind het wel heel apart om te merken hoe anders ik met Lars omga als destijds met Meike. Toen was ik zo veel voorzichtiger (en Meike ook). Lars maakt er een spelletje van om zo cool mogelijke stunts uit te halen, en ik ben op het punt dat ik denk: "je doet maar!" Ik kan wel blijven grijpen en zeggen dat hij niet op stoelen of loopkarren moet gaan staan, maar ik ben net de politie, en ik merk dat als ik niet reageer hij er voorzichtig afklimt (nou ja, behalve dan pas dat filmpje dat ik postte, toen viel hij wel van de stoel, echt een blooper was dat)
Lars durft ook veel meer als Meike, die vindt alles altijd maar eng, en Lars ziet nergens gevaar in. De hoogste glijbaan vindt hij nog leuk.
pi_91989959
Karin, hier ook zo'n stuntpiloot. Hij staat het liefst op zijn stoel die is, speciaal daarvoor, naar het midden van de kamer sleept. Ik zit echt te wachten op de dag dat ie zijn stoel bij de deur zet en die open gaat maken. Glijbanen zijn gaaf! En zeker in het zwembad. Sowieso blijft zwemmen hier een hit. Liefst met het hoofd onder water...nou ja, jongens he..
pi_91990118
Jemig Mefke, wat een trut o|O Bemoei je met je eigen zaken :{w

Rienk is ook een stuntpiloot en het maakt me niet zoveel uit eigenlijk :@ Zolang ie niet al te raar doet gaat ie zn gang maar. Als hij staat te springen in zijn wipstoel moet hij dat vooral doen. En er af vallen dus ook :') Maar sindsdien heeft ie dat niet weer gedaan :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 28-01-2011 15:12:45 ]
pi_91993876
Mefke, ik geloof dat ik die wantjes door haar strot geramd had. Maar verder ben ik heel vredelievend hoor.
pi_91995240
Mefke, ik voel helemaal met je mee...
Ik was een keer met Dyon Kyllian naar school aan het brengen, lopend in de wagen. Hij trok steeds zn wantjes uit en ik wist van te voren niet dat er zo'n harde wind stond bij het veld wat we over moesten steken. Ik heb steeds zn wantjes weer aangedaan en ze ook in de voetzak gestopt. Dat was dus helaas steeds maar voor 10 sec een oplossing.
Hij was echt aan het krijsen en ik was dus zeer gestressed omdat ik zo snel mogelijk op school wilde zijn. Hoeveel reacties ik daar wel niet heb gehad over zn koude handjes. Voelde me echt een slechte moeder, alleen maar door die reacties. Sindsdien ben ik altijd met de auto naar school gegaan, al is het maar 7 minuten lopen.
pi_91995438
Minke dus toch krentebaard. Ik heb het vroeger heel erg gehad en mocht toen niet naar school (maar ik zat ook echt wel heel erg onder). Hoop dat het zich bij Minke niet uit gaat breiden en de zalf z'n werking gaat doen.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 16:49:25 #282
5428 crew  miss_sly
pi_91995465
Ik heb echt zooo geen zin meer!
Dus dan maar fokken, er is verder niemand meer op kantoor, alleen die ene collega die ik toch niet mag!

Mefke, wat een stom mens! lastig vind ik dat altijd, als anderen zich ermee bemoeien en er zo naast zitten. Alsof ze echt denken dat ik achterlijk ben :{w
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 16:52:34 #283
5428 crew  miss_sly
pi_91995628
Toch krentenbaard, wat naar voor Minke. Heeft ze er last van, als in jeuk of pijn?

Claudia, dat is even omschakelen. Maar goed, dat is opvoeden, heb ik het idee: telkens omschakelen, terijwl het net zo lekker loopt allemaal.

Stuntpilootjes :o :D Senna is natuurlijk een meisje, en best voorzichtig, maar ook niet altijd. Ik probeer maar niet de al te bezorgde moeder te zijn, want ze moet ook leren vallen, klimmen, gevaar inschatten, maar soms is het wel moeilijk, hoor!

Senna is nu ook iets nieuws aan het proberen, maar het lukt nog helemaal niet: spring :D
Dan gaat ze door haar knietjes, veert omhoog en zegt dan heel blij 'pring pring pring'. haar voetjes komen niet van de grond, hoor, maar ze heeft volgens mij zelf het idee dat ze lekker aan het rondspringen is :D O+
pi_91995849
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt zooo geen zin meer!
Dus dan maar fokken, er is verder niemand meer op kantoor, alleen die ene collega die ik toch niet mag!

Mefke, wat een stom mens! lastig vind ik dat altijd, als anderen zich ermee bemoeien en er zo naast zitten. Alsof ze echt denken dat ik achterlijk ben :{w
Heel herkenbaar (hoewel ik die ene collega wel mag, het mijn baas is en we zo samen nog in de trein zitten)...
Ze heeft er overigens geen last van volgens mij, althans laat het niet als zodanig merken... Dat scheelt een boel.

En wat schattig dat Senna probeert te springen... O+

Oh ja stuntpilootje hebben we hier ook wel. Mevrouw zat gister ineens op de salontafel, waar ze via dat kleine stoeltje op was geklommen... Gelukkig kan ze wel heel goed ook van dingen afklimmen, net als de bank en zo.
pi_91995965
Hihi die stuntpilootjes toch. Minke ziet er ook echt ondernemend uit of valt dat wel mee Lijnloos? ;)

Dyon klimt nu ook weleens op zijn loopkoetje om zo bij zn tafeltje te kunnen, maar eigenlijk valt het verder wel mee.
pi_91996053
Die is wel aardig ondernemend ja... Wel leuk hoor, maar je moet echt wel blijven opletten. Als ze de kans krijgt piept ze de kamer uit om via de gang de trap te beklimmen en ook op het kdv krijgen we regelmatig te horen dat ze weer de gang in is gesneakt om opo het klimtoestel te spelen... kleine kabouter.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 17:09:31 #287
5428 crew  miss_sly
pi_91996483
Ow, maar Senna heeft tegenwoordig een legitiem klimrekje, en dat gebruikt ze iedere gelegenheid die ze ziet: het trapkrukje van Ikea om de handjes te wassen aan het aanrecht. En als ik iets aan het aanrecht aan het doen ben, wat dan ook, schuift ze het krukje erbij "kijken kijken" :D

Ze was er zelfs laatst mee onderweg naar de badkamer omdat ze niet in de spiegel kon kijken :D
pi_91997224
we hebben hier weer een nieuw woord: boeba! Gevolgd door een uitgebreide wauw als ik dan de biba boerderij aan zet.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:27:17 #289
95408 Incantrix
pi_91997354
Haha, wat cute, Miss O+

Stef heeft als bijnaam 'Stuntman Stef' omdat hij ook altijd van die debiele dingen doet. Overal opklimmen, met stoel en al omklappen (expres).. Zie een gesprek eerder deze week over een zekere kinderstoel :+

Mefke, pfff, zó irritant he? Toen Stef nog een helmpje droeg mocht hij geen schoenen of sloffen aan, omdat hij dan zijn warmte niet kwijt zou kunnen. Uiteraard zorgde ik er buiten wel voor dat hij het niet koud zou krijgen, maar ik heb toch zó vaak nare blikken en opmerkingen gekregen omdat hij alleen sokjes aanhad :') Gelukkig kon ik dan tenminste nog zeggen dat zij dan maar even aan het Sofia Kinderziekenhuis uit moesten leggen dat zíj het beter wisten en dat het advies van het ziekenhuis niet goed was, maar pfff, wat voel je je dan gekleineerd en voor schut gezet.. :* voor jou, hoop dat de rest van je dag beter was!

Ehm, ik ben het kwijt, verder. Hier was het gisteravond en vannacht wederom bal, ik denk dat er wéér een kies op springen staat. Heel fijn dat Stef om 3 uur in de nacht zo weer slaapt als hij een beetje PCM en een flesje heeft gekregen, maar vervolgens slaap ik gewoon niet meer.. :') Ik ben dus wel moe en ik hoop dat hij vannacht lekker door kan slapen, al was het maar omdat hij er vanmorgen ook al zo creselijk moe uitzag. Arm jochie..

Ow, en Stef doet echt nog niks zinnerigs hoor! En hij kan al best wel veel woorden zeggen, maar hij doet het nooit :{ Sinds vandeweek zegt hij wel ineens 'haai!' en bij de kapper riep hij naar zijn papa 'kijk!' terwijl hij naar de spiegel wees O+
3!
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:00:07 #290
5428 crew  miss_sly
pi_92004754
De beloofde foto's van in het roze jurkje van Lente.

"moet dat echt nu, papa"

Met een beetje hulp van mama staat ze er dan toch nog leuk op :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:33:38 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:04:40 #291
95408 Incantrix
pi_92004963
OMG, dat júrkje! O+ En wat lijkt ze op jou op die tweede foto, Miss! Ik ben echt een beetje verliefd op Senna, we moeten maar vaak blijven meeten ;) Mag ik dat jurkje niet dibbsen voor een eventueel zusje voor Stef? O-) is zo heel erg misschienerig dat het eigenlijk nergens op slaat, maar nouja :+
3!
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:33:13 #292
5428 crew  miss_sly
pi_92006545
Hij is leuk he, het jurkje O+ Wist ook meteen toen ik hem zag dat ik hem wilde :Y Ik zal hem voor je bewaren, voor het zusje van Stef :Y
pi_92006976
en anders maak je er maar Stefanie van Incantrix...het is een superleuk jurkje! O+ En het staat Senna heel lief! En wat kan zij ook al goed praten zeg, isabeau kan er wat van, maar Senna is ook erg goed bezig! Knap.

De broer-zusliefde is erg aanwezig hier O+ Toen Lars vanmiddag sliep zei Meike na een uurtje dat ik Lars er maar weer uit moest halen O+ ze wou met hem spelen.....
pi_92007455
Senna, staat je goed hoor!

Karin, wat lief O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:51:15 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92007701
Senna lijkt inderdaad veel op jou miss!

Een zusje voor Stef O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:51:39 #296
95408 Incantrix
pi_92007733
Wat lief Miss, thnx :* :* En dan maar hopen dat 'ie net zo mooi staat als bij Senna O+

Haha, Karin, ik schat alleen dat Stef(anie) er al niet meer inpast, die zit al in maatje 92 :P
3!
pi_92007805
Proppen Incantrix, dan lijkt het maar op een topje. Naveltje bloot...net als in de jaren 90
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:53:55 #298
5428 crew  miss_sly
pi_92007901
haha, nee Stef(anie) gaat al niet meer passen, dit is 80 :D

Senna is nog lang niet moe en is hier z'n best aan het rondhuppelen en spelen :')
Ze doet haar allerleukste dingetjes, en zo had ik dus ook even snel dit filmpje gemaakt. Terwijl ik dat aan het uploaden ben, is ze heel lief aan het knuffelen met de loophond om vervolgens erop te willen klimmen "paadje rijen" maar dat kon ik dus weer niet filmen :')

Klikken dus voor het filmpje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:34:26 ]
pi_92007936
Staat echt superleuk! Ik kan me niet herinneren hoe lente het droeg.

Ik vind ook dat Stef best een dag een jurkje aan mag :Y .
pi_92008122
Geweldig filmpje! En ongelooflijk herkenbaar, dat gedreutel en geklets. Ze spreekt echt al goed zeg!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:02:42 #301
190853 RockabeIIa
pi_92008510
awww wat een schatje is het Miss_Sly <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')