quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef oeke het volgende:
Huup! Wat een fijn nieuws!![]()
Oh, gelukkig maar zeg. Ook al is het een lange weg om haar darmen op het goede pad te brengen, het is de beste optie die eruit had kunnen komen, nietwaar?
![]()
Inca, zoen voor Stef, wat sneu, al dat poepen, heb je al naar zijn dieet gekeken, wat Sserpente zegt? Ko reeg erge diarree van appeldiksap en appelsap bv.
Grappig dat zijn billetjes kietelden.![]()
Oja, en over de stoel is alles al gezegd.![]()
MeNicole, welkom terug! Ik moest laatst nog aan je denken.Fijn om te horen hoe het gaat, al is het jammer dat Leander de gebaren niet lijkt op te nemen op dit moment. Hopelijk komt dat nog.
En gefeliciteerd begreep ik! Nog een kindje erbij.![]()
Ach, Sserpente, je tutmadammetje.Wat is er dat ze zo tut?
En fijn dat dat werkt, van later slapen. Hoe laat Ko hier ook naar bed gaat, 6.30 is wel het moment om je ogen open te doen hoor.![]()
Isabeau, wat klets je een hoop!En wat fijn dat je zo lief voor je zieke mama bent!
![]()
Mette, hopelijk heb je snel je groeistapje gemaakt zodat je weer wat relaxter bent!![]()
Ik weet niet precies wat er met Ko was. Misschien toch een terugval, hoewel ik vandaag verder niks gemerkt heb. Hij heeft heerlijk gespeeld met Senna, die nog steeds net zo leuk is als altijd!![]()
En na zijn slaapje zijn we op zijn aandringen nog even saampjes naar buiten geweest om met de bal te spelen, en is hij heen en weer naar de Kruidvat gelopen, en heeft hij 2 trappen opgeklommen.![]()
Dus ik dacht dat hij wat energie kwijt moest, na het zieke niks doen.
En hij heeft sinds vandaag 2 woordjes aan elkaar. En ik moet er echt hard om lachen:
Kopje thee! Oftewel, toppetje thee.![]()
Deze woorden spoken maar door mijn hoofd. Dat is namelijk zo ontzettend hoe het nu is. We hebben nu'echt een status quo als gezin, we kennen elkaar, weten wat we kunnen verwachten. Het is zo gemakkelijk en comfortabel zo, heerlijk! En ik bedoel dit dan ook echt als geniet-post, want ik zit in een heerlijke comfortabele zone nu, met een fijn gezinnetje, een kind dat het fijn doet, we hebben het gezellig, geen grote problemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op een bepaald moment heb je een soort status quo gevonden als gezinnetje en dat is fijn en geruststellend. Met nog een kind erbij gooi je dat overhoop: je weet niet wat voor kind je krijgt en hoe de dynamiek verandert. Het is een behoorlijke sprong in het diepe!
Ja zeg, kuttekopje, doe's een 'oeh' en een 'ah' dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Elmo76 het volgende:
Lente, jij ondeugd, maar oh zo leuk!Ik zag al wat foto's in het fototopic voorbij komen! Lekker mama pesten!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga noooooit meer oehen en aahen om foto's van Lentedie ondankbare moeder van haar is me te lastig!
Ik heb het toch maar even aangepast. Het was een grapje uiteraard, maar het zou nogal verkeerd over kunnen komen. Ik ga nu echt maar naar bed voordat ik nog meer misplaatste grapjes maak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, wat een lekker verhaal vol irrelevante dingenmaar ik snap je helemaal
Dat vond ik vantevoren ook echt héél spannend. Het was zo fijn en rustig met Ivan alleen. Wat zou de komst van nog een kindje met onze gezinsdynamiek doen? Hoeveel van onze aandacht en energie slokt ze op en gaat dat niet ten koste van Ivan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Miss, ik denk dat nu ik zwanger ben ook weleens... straks is alles helemaal anders. Die rust en tevredenheid die er nu is... dat is dan eventjes misschien wel weg. Hoeft niet tuurlijk, maar ik kan me er ook nog helemaal geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dit gevoel, wat ik nu heb, zeker terug komt! Dat alles weer ying en yang is.
die heb ik al een paar maandenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Memmel het volgende:
Ow help, de peuterpuberteit heeft zijn intrede gedaan hier...![]()
'k was alweer vergeten hoe het ook al weer was.
Ow, dat moet een geweldig filmpje wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:
Kunnen ze lekker naar elkaar "NEEEEEE" gillen.
Ik zal echt eens Morris z'n stervende zwaan actie op camera vastleggen. Hij loopt dan echt naar het kleed, gaat uitgebreid op zijn knieen liggen en vouwt zijn handen voor zijn ogen.
Het enige wat bij ons hielp was zo snel mogelijk weggaan. Ik probeerde Ivan na afloop in de wachtkamer een banaantje te geven maar hij was zo boos en hysterisch dat hij die telkens wegsmeet. Toen we eenmaal het consultatiebureau uit waren, was hij ineens weer lekker vrolijk. En gelukkig heeft hij geen nasleep gehad van de prikken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Mette helemaal goedgekeurdKreeg ze ook prikjes? Hoe ging dat?
Wij moeten vanmiddag ook naar het CB, ik zie op tegen de prikjes. Helaas prikken ze hier de armen een voor een en de tweede arm vind ik dan zo gemeen. Hopelijk is hij snel afgeleid.
Ik denk dat je het wel goed zegt. Het is dat jullie brak op de bank zitten, anders zou ik zeggen: filmpje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef huuphuup het volgende:
@Claudia, ik weet eigk niet of ik het nu goed zeg, nu twijfel ikze loopt met haar voetjes naar binnen toe zeg maar.
oh okay op die manier. Hmm nee het zijn echt de voetjes die naar binnen toe staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Memmel het volgende:
Huup, bij x-benen gaan de knietjes ook naar elkaar. Bij o-benen niet.
Morris heeft ook extreme o-benen, maar het schijnt dat dat tot een jaar of vijf zo is en dan gaan ze weer anders lopen. En lopen ze dus uiteindelijk recht.
Niels snapt het!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef Twinkly het volgende:
Hahha erg herkenbaar van die pannenkoek, ik keek weg om mijn eigen pannenkoek te eten en hij had zijn helft al op!
En Niels is ook helemaal gek op curry's en ander kruidig eten en op linzen en andere peulvruchten![]()
Niels helpt altijd graag mee om het huis mooier te makenZo hoort de tripp trapp tegen de deur van de trapkast, stoelen horen echt niet rond een tafel en de salontafel hoort tegen de televisiekast.
Wat een goede tip! Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik smeer rondom prikplekken wel altijd spiroflor, om de stijfheid tegen te gaan.
OMG echt joh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh herkenbaar! Wij hebben een nieuwe tv (een megagrote led-tv) en eerst was Isabeau beaus. De oude tv stond nog in de woonkamer, maar ging ineens niet meer aan als ze op het knopje drukte. WOEST! Maar nu heeft ze ontdekt dat ze met haar friemelvingertjes net bij het led-scherm kan. En dat mag dus niet (want veel kwetsbaarder dan de oude tv), maar ze kan het niet laten!
Vlindur, volgens mij doet het haar geen pijn. Eerlijk gezegd kan ik ook hele plukken haar uit mijn hoofd trekken zonder pijn te voelen. Ik doe dat doorgaans niet, maar het kan wel. Ik heb een nogal hoge pijngrens... zou het erfelijk zijn?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Ik zit een boterhammetje met pindakaas te eten terwijl mn kind zich te goed doet aan een oven-gedoetje met mexicaans gehakt/groente. En zo te horen smaakt het...
when did that happen?geef mn broodje terug!
Die motorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Hij staat nog op het oude kastje, want geld op. Eerst de motor verkopen ()
Kus aan Isabeau!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk MP!
(we zitten ot te gaan! Ik ga nu naar huis doei)
Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt overquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat een prachtige curves, Twinkly! En fijn dat Niels niet zo van slag was door de prikken als Ivan. Bikkel!
Heerlijk dat Rienk goed eet, Vlindur. Ivan eet de laatste week als een bootwerker. Je kunt er niet genoeg boterhammen in stoppen. Maarja, hij loopt ook wat af op een dag. Ik vind het trouwens met dat slaan van Rienk wel meevallen; dat wil zeggen, het ziet er in mijn ogen heel onschuldig uit, al kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk![]()
Ik heb het filmpje zonder geluid bekeken, maar zal straks nog wel een keertje kijken met geluid. Het zag er niet uit zoals het slaan dat je autistische kinderen bijvoorbeeld wel eens ziet doen, op een dwangmatige en 'geruststellende' manier. Maarja, ik ben geen expert dus aan mijn indruk heb je weinig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt overIk hoop gewoon dat het heel snel over is
Ivan loopt inderdaad veel tussen ons drietjes in! Als ik Lena ga verschonen wandelt hij mee, papa moet de hele dag door in de gaten gehouden worden, in het wiegje gluren is ontzettend spannend en als Lena in de box ligt krijgt ze telkens een aai. Als hij haar niet goed kan zien vanwege de bunting bag waar ze in ligt dan geeft hij daar een ruk aan.quote:Loopt Ivan veel joh? Van jou, naar J, naar Lena en weer terug?Ivan is ook totaal niet jaloers nog hè? Hoe loopt alles nou eigenlijk? Makkelijker dan je ooit had durven hopen? Of gewoon zoals je had verwacht? Want als ik je zo hoor wil ik ook een tweede *NU*
Ja, dat is het ook, hoor! En we doen veel dingen samen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind dat ook niet jaloers, meer een "ik vind samen met jou dingen doen ook nog steeds heel leuk hoor" aandacht vragen.
Ik kom regelmatig in Sneek! Familie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben een Tukker bij geboorte, maar woon meer dan de helft van mijn leven in Friesland.
Ik heb twee Friese kinderen op de wereld gezet hier in Sneek en dan mag je je een Fries noemen toch?
Mocht je ooit ff in Sneek zijn, kom ff je mooie jonkje laten zien dan in de blauwe kinderkledingwinkel.
Ik ben gek op die kleintjes.
wat wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk![]()
@ZwabbereHuup
Die HMS en probleemhechtingen en problemen met de darmen he, dat matcht wel allemaal. Ik herken alles. Ik wil niet DrBien spelen, denk er al een tijdje over om het je te zeggen, misschien was het via een PM beter geweest. Maar ik kan niet doen alsof ik het niet herken. Snappie?
thnx ik heb het gelezen, ik zal het voorleggen aan de arts tzt, toevallig is mn moeder daar bij, bij dat bezoek dus ze kan eea eventueel zelf toelichten.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves
Ja, ze verbaast me de laatste dagen door ineens zinnetjes te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
Ok, nu na de 14e keer lezen zie ik eindelijk dat er staat piranha-pitbull-joekeloekes ipv een piran-hapit-bull-joekeloekes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
*knip*
piranhapitbulljoekeloekes?
*knip*
Hier moeten we met Xandy ook oppassen.. ze heeft Jade en Luna al één keer gebeten...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Schattig he, de mijne heeft tandjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Twinkly het volgende:
Stef![]()
Goede muzieksmaak heb je hoor
![]()
Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntjeHij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen
En Rienk heeft nu ineens 7 tanden, 2 hoektanden en 1 kies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die filmpjes![]()
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kanen Stef die swingt in zn stoel
Wat een heerlijkheid
![]()
Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies.![]()
En staat nu te springen in zn wipstoelBen benieuwd wanneer ie er uit klettert.
Oh. Nu dus
Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel![]()
Harry heeft vanmiddag even bij Ca.ra grondig de vloer geïnspecteerd en afgekeurd! Overal lagen kruimeltjes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok!Het kind had dus gelijk!
Senna en Isabeau zouden zusjes kunnen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!
Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder
De achterkant van die stoeltjes hangt zeg maar iets over het bankje heen, maar het is maar een erg kort stukje wat erover heen hangt. Dyon zat in een stoeltje aan de zijkant en het stoeltje gleed er dan denk ik vanaf. Misschien is het toeval dat het nu gebeurd is en is het verder wel veilig.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Ca.ra het volgende:
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
Dat is een goede tip Karin! Zal het volgende week doorgeven, misschien is dat daar ook mogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
Ik dacht eigenlijk het laatste of het is een combi daarvan, dus eerst (bijna) 'losgehaakt' en omdat hij aan de zijkant zat kon hij er afglijden. Volgens mij wisten ze het zelf ook niet precies...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
Moet je die strijken?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef Ca.ra het volgende:
Oho, claudia heeft de handleiding niet goed gelezen
Als je ze waterdicht wilt houden moet je ze strijken na het wassen. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk altijd uitspoel en over de verwarming hang, Thomas eet redelijk netjes en ach, zo nu en dan een vochtplekje is de moeite niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
Mn dreumes heeft speldjes in haar haaren dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
Mn dreumes heeft speldjes in haar haaren dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
ja dat gaat wel helpen. je smelt ze dan gewoon weer dichtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Strijken? Maar dat doe ik nooit!
Ik spoel ze meestal uit en hang ze te drogen. Heel soms gooi ik ze in de wasmachine. Zou het helpen om ze nu alsnog een keer te strijken? Anders moest ik maar eens nieuwe slabben scoren.
Heel herkenbaar (hoewel ik die ene collega wel mag, het mijn baas is en we zo samen nog in de trein zitten)...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt zooo geen zin meer!
Dus dan maar fokken, er is verder niemand meer op kantoor, alleen die ene collega die ik toch niet mag!
Mefke, wat een stom mens! lastig vind ik dat altijd, als anderen zich ermee bemoeien en er zo naast zitten. Alsof ze echt denken dat ik achterlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |