Klinkt eigenlijk best goed zo Groofs

<3 Fijn dat je het meestal niet als zwaar ervaart. En haha fokken in de auto omdat je kinderen liggen te slapen, ik zie het helemaal voor me
En Claudia, wat heb je dat prachtig omschreven. Echt, heel mooi.

En wat knap dat ie die omslag zo heeft gemaakt joh, dat ie al snapt dat z'n zusje die baby is en niet die bolle buik

En dat ie nog Lena zegt ook
Poppedein, ik vind het ook knap dat jouw Lena al Nenna zegt hoor. Bij Willow is er volgens mij nog totaal geen besef wie zij is. Ze probeert niets in de richting van haar eigen naam te zeggen, en als je haar aanwijst op een foto snapt ze het ook niet, of zegt ze mama

voor Huup, ik kan me voorstellen dat het ontzettend zwaar is inmiddels, met je bollo 2.0, en Amélie, en dan slechte nachten, en het hele onderzoeksgebeuren erbij, poeh.
Oeke, das ook geen ideale nacht geweest zeg

mijn blije ei zegt Aardbei, appel en manijn (mandarijn)

Ze zegt nog steeds geen papa, maar wel appel, hahahaha.
Vandaag echter geen blij ei te bespeuren hier, over zware momenten gesproken

. Ik zei vanmorgen tegen D. dat ik er een beetje doorheen zit
4 weken ziek geweest maar toch doorgegaan, drukke decembermaand gehad, verbouwing, scriptie plus de dagelijkse rompslomp, het begint er in te hakken. En dus (

) besluit Willow vandaag niet te willen slapen overdag. Tegen beter weten in, want nu is ze dus al de hele dag moe. Ze huilt, ze jengelt, ze piept, ze wil niet eten, spelen of een boekje lezen. Helemaal niks is goed, en er komt een moment dat je dan even genoeg hebt van je jengeldreumes.
Ik hoop dat ze morgen gewoon wel wil slapen overdag, zowel zij als ik wordt er een leuker mens door
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website