abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:13:08 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91697485
En hoe was jullie nacht, Huup?

(Dan nu echt mijn uitgemergelde zielige bontjes vreten geven :P )
3!
pi_91697585
same ol' same ol'
ik ben aan het aftellen tot maandag tot we de uitslagen krijgen en weer eea door kunnen spreken met de kinderarts.

En verder doe ik maar net of nacht niet bestaat want overdag gaat t allemaal best prima :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:29:14 #153
95408 Incantrix
pi_91697769
:* :*

Snap ik inderdaad ja.. Ik duim voor jullie hoor, die uitslag moet maar gewoon veel goeds in gang zetten!
3!
pi_91697964
Claudia, wat fijn om je even te lezen! Ik was zo benieuwd naar Ivan als grote broer. Goed om te horen dat hij het zo prachtig vind. O+
En ik kan me voorstellen dat het even de balans vinden is met 2 prachtige kinders maar zo te lezen ben je er bewust en liefdevol mee bezig en werkt het goed. Fijn zeg!

Sorry Inca, ik zal je zo even beantwoorden, ik ben daar niet altijd even stipt in. :@

Huup, die nachten he? Denk ze inderdaad maar even weg. :*
En veel plezier vandaag op je uitje! :)

Hier ging het best goed, halverwege de nacht werd Ko huilend wakker, en heb ik hem een paracetamol gegeven en neusspray, even aan de borst gehad en hij sliep weer lekker verder.
Om een uur of 5 huilde hij hartverscheurend hard maar was even zo snel weer stil en in slaap. :?
En om 6 uur zijn we opgestaan om tv te kijken zodat P. even kon doorslapen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91697996
Claudia, wat heerlijk om te lezen. Fijn klinkt als echt genieten van de kraamweek als gezinnetje. En jeetje wat knap van Ivan om haar naam zo goed te zeggen. Hebben jullie de naam al voor de geboorte geintroduceerd bij Ivan?
Ik had gisteren even een paniekmomentje van 'waar zijn we aan begonnen'. Slaat natuurlijk nergens op, weet ik. Maar jou verhaal lezend heb ik weer extra vertrouwen gekregen, in 2 koters.

Huup, pfff... Wat zwaar zo, zeker als je hoogzwanger bent. En arme Amelie, wat een pijn moet ze toch doorstaan. Het is bijna maandag :*
Geniet lekker van vandaag, dan is er weer een dag om :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91698032
Beterschap voor de niet fitte kindjes :*

beetje in de meeleesmodus hier
Fake it till you make it...
pi_91699923
Huup, ik vind je zo'n bikkel. Serieus!

Da's ook een pittig, onderbroken nachtje voor jullie geweest, Oek. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat; of er verbetering in zit.

Claudia, wat een mooi stuk tekst. Ik vind het opvallend dat ie Lena al zo herkent als ze zusje en niet meer naar je buik wijst als je vraagt waar ze is. Wat heeft ie die omschakeling dan snel kunnen maken. Onvoorstelbaar!

Thanks voor de tip, In. Gelukkig heeft Lente normaalgesproken geen last van geirriteerde billen en is het nu ook al bijna over. Maar smeren was idd geen pretje. Ik hou die spray iig in gedachten.
pi_91701471
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:41 schreef wickie het volgende:
Claudia, wat heerlijk om te lezen. Fijn klinkt als echt genieten van de kraamweek als gezinnetje. En jeetje wat knap van Ivan om haar naam zo goed te zeggen. Hebben jullie de naam al voor de geboorte geintroduceerd bij Ivan?
Ik had gisteren even een paniekmomentje van 'waar zijn we aan begonnen'. Slaat natuurlijk nergens op, weet ik. Maar jou verhaal lezend heb ik weer extra vertrouwen gekregen, in 2 koters.
Nee, we hebben de naam maar heel sporadisch genoemd. Ik geloof dat we er ergens bang voor waren dat hij die echt op zou pikken en daarmee zou verraden, al achtten we dat ook wel weer onwaarschijnlijk. Het is niet zo dat je bij Ivan makkelijk woordjes in kunt prenten. Sommige dingen maken denk ik gewoon indruk op hem en pakt hij daardoor snel op.

Ik heb er altijd wel vertrouwen in gehad dat het ons zou lukken met twee kinderen, maar die paniekmomenten herken ik heus! Op een bepaald moment heb je een soort status quo gevonden als gezinnetje en dat is fijn en geruststellend. Met nog een kind erbij gooi je dat overhoop: je weet niet wat voor kind je krijgt en hoe de dynamiek verandert. Het is een behoorlijke sprong in het diepe!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:10:32 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91702212
Heerlijk om te lezen Claudia! Ik hoop dat de verlenging van je kraamzorg doorgaat, het is toch fijn om die ondersteunde start thuis te hebben. Ik heb er met Thomas ook 2 dagen bij gekregen en dat was echt heerlijk op dat moment.

De antibiotica slaan duidelijk al aan bij Thomas, hij heeft vanochtend heerlijk gespeeld en NIET geslapen. Hij eet ineens ook weer beter, niet meer de drie muizenhapjes van de laatste week.
Ik kan wel aan de slag straks, meneer heeft flink lopen slepen met meubels, box en speelgoed. En ik wil het juist een beetje netjes hebben want morgen is mijn man jarig. En ik moet nog hapjes maken, en dweilen en.... en....

Maar het maakt allemaal niet uit, met een beetje samenwerking krijgen we hier de boel zo weer aan kant als Thomas slaapt. Het belangrijkste is gewoon dat ons ventje weer zichzelf is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91707027
Wat klinkt het fijn bij jullie Claudia!
Knap dat je nu al wel een soort van balans kunt vinden in het verdelen van aandacht en de alledaagse dingen die je moet doen met twee erg jonge kinderen.
Wat klink je ontzettend lief en trots op/over Ivan O+ wat dapper en super dat hij zn zusje accepteert en haar lief vindt
Het lijkt me erg druk maar ook dubbel zo leuk als ik jouw verhalen hier lees
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91709213
Toch wel handig, zo'n telefoon. Ik zit in de auto met twee slapende kinderen. Voor mijn eigen huis :-p.
pi_91709314
Poppejans, nu ze wat groter worden, vermaken ze elkaar ook en wordt het zelfs minder druk, in a way.

Claudia, dat klinkt.fijn. gelukkig ervaar je nu alsnog een goede kraamtijd.
pi_91710900
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Toch wel handig, zo'n telefoon. Ik zit in de auto met twee slapende kinderen. Voor mijn eigen huis :-p.
Hahaha _O-
Wacht je echt tot ze wakker worden?
Ik probeer altijd zo voorzichtig mogelijk hem uit stoeltje te halen maar het lukt nooit zonder dat ie wakker wordt, wel beetje zielig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91710975
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, nu ze wat groter worden, vermaken ze elkaar ook en wordt het zelfs minder druk, in a way.

Dat lijkt me echt het leuke en (nog) gezellige aan twee kinderen O+
Maar het leeftijdsverschil tussen jouw kinderen lijkt me best pittig, laat staan dat van de kinderen van Claudia.
Echt respect hoor!
Lijkt me zo lastig als ze allebei huilen en dat soort dingen
pi_91714540
Ik heb gewacht totdat ik vond dat ze allebei genoeg geslapen hadden :+ . Als ze net slapen kan ik ze wel overhevelen. Maar ze sliepen al de hele weg naar huis en dan lukt dat niet meer goed.

Grappig en begrijpelijk dat dàt je zwaar lijkt, maar tegelijkertijd komt dat (hier) eigenlijk relatief weinig voor.

Vooruit dan, ik zal eens uitéénzetten wat ik zware momenten vind :P ;) .

Op dit moment vind ik het zwaar dat R nu zo groot is dat ik vind dat S en R zeg maar omdebeurt hun aanhankelijke momenten verdienen. Ik vind het zwaar dat R (mede omdat hij nog niet loopt) toch vaker 'voor' gaat dan S. Dat voelt niet goed en ik vind het moeilijk daar een goede manier in te vinden. Ik wil S niet tekort doen.

Wat ik ook moeilijk vind is als ik in gevecht ben met R omdat ik hem bijvoorbeeld moet verschonen en S vrolijk in mijn oren tettert en niet ophoudt totdat ik fatsoenlijk antwoord/ reactie heb gegeven.

Ik vind het ook moeilijk dat ik laatst ging zwemmen, speciaal met twee sets vrienden en hun kinderen zodat ik de nodige hulp had en R dan zo eenkennig is dat ik hem niet kan afstaan om met mijn dochter in het grote bad te gaan. ( Ik ga dus binnenkort maar een keertje alleen met S zodat ik alle tijd en mogelijkheid heb om met haar te doen waar zij aan toe is.)

Ik vind het ook moeilijk als mijn dochter steeds alles afpakt van mijn zoon :Y) .

Nou ja, dat soort dingen dus. :')

De momenten waarop ik merk dat het me juist ruimte geeft zijn bijvoorbeeld tijdens het koken en afwassen. Ze vermaken elkaar dan en ik kan mijn ding doen.

Het niet altijd één op één zijn, geeft ook lucht. Als je begrijpt wat ik bedoel.

En ik vind het gewoon meestal echt gezellig zo, ze hebben veel lol en knuffelmomenten samen. *;

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 22-01-2011 18:31:53 ]
pi_91716082
Klinkt eigenlijk best goed zo Groofs ;) <3 Fijn dat je het meestal niet als zwaar ervaart. En haha fokken in de auto omdat je kinderen liggen te slapen, ik zie het helemaal voor me O+

En Claudia, wat heb je dat prachtig omschreven. Echt, heel mooi. O+ En wat knap dat ie die omslag zo heeft gemaakt joh, dat ie al snapt dat z'n zusje die baby is en niet die bolle buik :o En dat ie nog Lena zegt ook :o O+
Poppedein, ik vind het ook knap dat jouw Lena al Nenna zegt hoor. Bij Willow is er volgens mij nog totaal geen besef wie zij is. Ze probeert niets in de richting van haar eigen naam te zeggen, en als je haar aanwijst op een foto snapt ze het ook niet, of zegt ze mama :')

:* voor Huup, ik kan me voorstellen dat het ontzettend zwaar is inmiddels, met je bollo 2.0, en Amélie, en dan slechte nachten, en het hele onderzoeksgebeuren erbij, poeh. :*

Oeke, das ook geen ideale nacht geweest zeg -O-

mijn blije ei zegt Aardbei, appel en manijn (mandarijn) :o Ze zegt nog steeds geen papa, maar wel appel, hahahaha.

Vandaag echter geen blij ei te bespeuren hier, over zware momenten gesproken :') . Ik zei vanmorgen tegen D. dat ik er een beetje doorheen zit 4 weken ziek geweest maar toch doorgegaan, drukke decembermaand gehad, verbouwing, scriptie plus de dagelijkse rompslomp, het begint er in te hakken.
En dus ( :+ ) besluit Willow vandaag niet te willen slapen overdag. Tegen beter weten in, want nu is ze dus al de hele dag moe. Ze huilt, ze jengelt, ze piept, ze wil niet eten, spelen of een boekje lezen. Helemaal niks is goed, en er komt een moment dat je dan even genoeg hebt van je jengeldreumes. ;(
Ik hoop dat ze morgen gewoon wel wil slapen overdag, zowel zij als ik wordt er een leuker mens door :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91719433
Oh arme jij. Jengeldagen komen ook altijd ongelegen hè. ;)

En wat rot dat je er zelf zo doorheen zit. :*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:02:09 #168
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91722042
Hallo!

Ik kom me hier even officieel melden met mijn dreumes! O+
Tirza is vandaag 1 geworden *O* Ze heeft genoten van alle aandacht, kadootjes uitgepakt, taart gegeten en een paar chipjes! :Y) Morgen volgt nog een party part II met een paar vriendjes en vriendinnetjes, dus we feesten nog even door!
Na morgen zal ik wel een fotoverslagje doen van het feestweekend!
Voor nu een kleine collage van Tirza's 1 ste jaar!
O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:11:53 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91722574
Thomas had dan wel geen jengeldag, maar potjandorie volgens mij heeft hij alle stoutigheid die hij de afgelopen week niet heeft uitgehaald vanavond even ingehaald. Hij ging toen ik wou koken steeds aandacht zoeken: graven in het bakje van de kat, lades open trekken, snel iets pakken en wegrennen. Overdragen aan mijn man hielp in ieder geval genoeg om even te kunnen koken, maar ook na het eten was het weer bal. Erbij gaan zitten en proberen mee te spelen hielp ook al niet, op de tafel klimmen was veeeeel interessanter dan samen met papa en mama een toren bouwen. Pffff. Ik was voor t eerst echt blij dat ik hem in bed kon leggen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91724950
Thirza O+

Innepin, jengeldagen :{. Ik duim voor je dat ze morgen ook overdag even lekker gaat slapen :*

Ca.ra, boevigheid inhalen, hihi. Maar wat heb je er dan je handen vol aan he?! :*

Iris begint 2 woord "zinnetjes" te maken, ik vind het zo schattig O+.
Maar wat een boef, als we waarschuwen dat we niet willen dat ze op de stoel gaat staan/op de bank staan/zich achterover gooit tegen je hoofd zodat je bijna je tanden uit je mond kan vissen/enz enz, dan kijkt ze je aan en begint te grijnzen, trekt van die spleetoogjes en begint te kraaien.
Alsof het allemaal een spelletje is...
Dat vind ik wel lastig.
pi_91725008
Zo hehe, even bijgelezen op een groter scherm dan dat van mijn telefoon.
Eerst even beterschap voor alle zieken, oorontsteking doet zo'n pijn weet ik nog.Oeke, gaat het echt beter nu? En Thomas knapt al op, fijn!

Slapen: geen peil op te trekken hier. Op het kdv meestal 2 keer en dan best lang, thuis soms 1 soms 2 keer en als ie in een auto moet kan het zomaar meer zijn.

Ik merk trouwens echt goed dat het minder melk geven prima werkt, je merkt het ook aan zijn hoestgedrag als ie wel iets van melk krijgt. Dus dat krijgt ie nog wel, maar dan overdag en met de puf in de buurt. Zo heeft ie vandaag een smoothie van yoghurt met mango op, een bakje yoghurt met cruesli en ook een pakje fristi (voor het eerst, op een verjaardag, hij vond het lekker geloof ik).

Wij zijn gisteren naar onze nieuwe slaapkamer verhuisd en liggen nu dichter bij Driekus. Dat was even wennen vannacht, zeker omdat hij last had van zijn tanden en dus ging liggen jengelen. Normaal horen we dat minder goed, dus dat viel even tegen.

Claudia, dat klinkt heel lief en al routineus, wauw! Ik hoop dat het bij ons ook zo gaat.

Huup :* voor een betere nacht!

Elmo en Tirza, welkom! Een echte dreumes al weer, de tijd vliegt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91725282
O nijna, klinkt bekend! Driekus zwaait tegenwoordig met zijn vingertje heen en weer, al roepend: nee nee nee. Om het vervolgens gewoon toch te doen.
pi_91725969
Tirza, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! *O* Welkom Elmo. :)
En wat een fijne fotocollage.

Wat fijn dat het beter gaat met Thomas! :)

He Innepin, dat is niks zo'n dag, hopelijk slaapt ze wel lekker door vannacht. :*

Klinkt fijn hoor Groof, zelfs de zware momenten geef je een liefdevol kleurtje mee. O+

Iris, ben je zo aan het uitdagen? Een beetje luisteren hoor naar je mama en papa. :7

Fijn dat het werkt Mefke, melk zoveel mogelijk schrappen.
Hoorden jullie Driekus voorheen dan niet zo goed? En bij jengelen, laten jullie hem dan liggen? Wij slapen 1 meter van Ko vandaan dus we horen alles, zijn gelukkig erg aan elkaar gewend en worden niet meer overal wakker van. maar van jengelen dus wel.
Daar probeer ik wel iets aan te doen als het langer dan een paar minuten aanhoudt omdat we anders te wakker worden. }:|

Ko lijkt weer helemaal beter! Vanochtend nog wat koorts en vanavond niet meer. Gelukkig maar. Hij was wel wat ondeugend, misschien omdat hij vandaag niet buiten is geweest. :)
pi_91726384
Voorheen sliepen wij aan de voorkant van het huis, Driekus aan de achterkant. Dat was pak em beetj twee deuren, een overloop en iets van vijf meter verderop. Nu liggen we in de kamer naast em, dus dat is ineens maar 1 dun muurtje verderop. En Driekus heeft de neiging om midden in de nacht even te jengelen zonder echt wakker te zijn. Daar sliep ik dus doorheen, maar gisternacht niet meer. Het klonk te hard. Hem wakker maken of er naar toe gaan heeft geen zin, hij is niet wakker en raakt alleen maar in paniek als je em toch wakker maakt.
pi_91726565
Oja, dat is anders dan Ko, als hij jengelt of huilt zit hij meestal ook al rechtop. En gaat dan niet zo makkelijk meer slapen, tenzij ik hem een slokje water geef en zijn speen, dan gaat hij meteen weer liggen. :D
pi_91726657
O Oeke, dat is niet handig want je moet wat doen, van de andere kant, tis op te lossen en dan is het over. Bij Driekus weet je nooit hoe lang het duurt en je kunt er ook nog eens niets aan doen.
pi_91726975
Ik vind het niet zo erg, het is al weer zo'n vooruitgang op een nachtvoeding geven. En dat water drinken is sinds een paar dagen, daarvoor werd hij weinig wakker 's nachts. Waarschijnlijk door zijn keelpijn.
Mijn neefje en nichtje kregen een tuitbeker met water mee naar bed, voor nachtelijke slokjes. Ik zit erover te denken dat ook te doen. Moet hij wel de tuitbeker snappen. :+
pi_91727094
o nou ja, sinds Driekus ziek geweest is en zo hoest krijgt ie gewoon een flesje water mee naar bed. Puur water, iets van 60cc, werkt prima. Bij melk deden we dat nooit en eigenlijk drinkt ie overdag ook niet meer uit de fles, maar ach, dit werkt voor nu prima.
pi_91727262
Fijn dat Ko weer beter is!
Drinken meegeven naar bed doen we hier niet, ik denk dat ik dan een zeiknat bed en kind aantref later.
Lars had maar even een gat in de dag geslapen vanmi, van 13.00 tot 16.15 uur, toen had mijn vriend hem maar eens wakker gemaakt :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:32:31 #180
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91727291
Bij Thomas helpt het vaak al om even iets door de babyfoon te zeggen: "het is tijd om te slapen, ga maar weer lekker liggen", iets in die trant. Dan gaat hij 9 van de 10 keer weer lekker slapen.
pi_91727314
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
Ik vind het niet zo erg, het is al weer zo'n vooruitgang op een nachtvoeding geven. En dat water drinken is sinds een paar dagen, daarvoor werd hij weinig wakker 's nachts. Waarschijnlijk door zijn keelpijn.
Mijn neefje en nichtje kregen een tuitbeker met water mee naar bed, voor nachtelijke slokjes. Ik zit erover te denken dat ook te doen. Moet hij wel de tuitbeker snappen. :+
Mijn kinderen hebben ook allebei een tuitbeker met water in de hoek van hun bed staan. Gaat echt perfect. :Y
pi_91727391
Tess krijgt ook geen fles/beker mee naar bed, dat geeft alleen maar ellende denk ik..
Meestal wordt Tess zo rond 5 uur wakker en dan ga ik naar haar toe, geef haar speen en knuffel en zeg dat ze moet gaan slapen.9 van de 10 keer doet ze dat ook. Vanmorgen was ze om 4.30 wakker en daar had ik helemaal nog geen zin in.. toen is ze gaan slapen en werd ze (helaas al) om 5.30 wakker en toen wilde ze echt niet meer slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91727393
Het is vooral voor die ontstoken keel van de afgelopen dagen. Dan werd hij wakker van zijn gehoest en een slok water hielp hem om los te laten om door te slapen.
En inderdaad in de hoek van het bed zetten lijkt me een goed idee. :Y
pi_91727447
Grappig hoe verschillend kinderen reageren op praten door de babyfoon, als ik dat hier doe dan gaat Lars helemaal over de rooie.
Je moet ook echt fluisteren, anders komt het keihard binnen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:39:15 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91727651
Oh, bij onze babyfoon kun je het volume instellen, ook aan de babykant zeg maar.
Ik heb het (praten door de babyfoon) ook pas een paar maanden geleden ontdekt hoor. Tot die tijd hebben we hier heel wat trappen gelopen! (Thomas slaapt op de 2e verdieping, en we hebben een oud huis met van die fijne hoge plafonds)
pi_91727789
wij gebruiken geen babyfoon, dus geen idee hoe Driekus daarop zou reageren. Die fles krijgt ie trouwens als ie gaat slapen, ik ga er eigenlijk vanuit dat ie em leegdrinkt voor ie slaapt. Dus in de nacht zelf heeft ie er weinig aan. Nou ja, dan maar een keer opstaan om em bij te vullen.

Ik ga afsluiten, kijken of ik nu wat beter kan slapen. Fijne nacht iedereen.
pi_91738466
Bij Mirte zet ik als ze niet zo lekker is nog wel eens een rietjesbeker met wat water in bed. Ik denk dat Iris er een grote bende van zou maken ;-). Die krijgt alles aan het lekken als ze wil. Maar die Hema rietjesbeker is wat dat betreft tot nu toe wel de beste eigenlijk.

Door de babyfoon praten doe ik eigenlijk bijna nooit, ga er meestal even heen.
Iris heeft ook vaak 's nachts dat ze een paar keer wat moppert, maar dan is ze niet echt wakker en heeft het ook weinig zin om erheen te gaan.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:31:20 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91738473
Elmo welkom, wat een mooie collage Thirza <3

Interessant om te lezen over dat praten door de babyfoon, e.d. Alexa jengelt hier net als Driekus wel eens 's nachts, maar als ze echt over de rooie gaat, en ik zing een liedje, is het goed. Als Manlief dat probeert, gaat ze over de zeik.

Hoest trouwens met Amelie, huup?

En met Thomas ging het wat beter, fijn om te lezen :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 23 januari 2011 @ 09:35:40 #189
95408 Incantrix
pi_91738518
Fijn dat het zoveel beter gaat met Ko, Oeke!

Huup, ik hoop dat Amélie en julliezelf een goede nacht gehad hebben :*

Innepin, heeft Willow ook zo vreselijk luieruitslag? Wat zielig joh! :* En dank voor je tip, ik ga er ook even voor kijken, luier verschonen is sinds al dat gedoe met kiezen en tanden nu niet bepaald feestelijk (althans, ligt eraan wat je feestelijk vind natuurlijk :Y) )

Groofsken O+ Ik snap niet waarom ik niet aan jou heb gedacht toen er bij de awards gestemd kon worden op 'ik wou dat jij mijn mama was' of zoiets :)

Qua slapengaan krijgt Stef vaak wel een flesje mee in bed, als hij verkouden is met wat water erin, anders leeg (i.v.m. enórme doorlekluiers). Hij vind het soms fijn als hij op zijn flesje kan sabbelen en wordt daar, als hij gedurende de nacht wakker wordt, snel weer slaperig van. Tuitbekertje met water hebben we ook geprobeerd, maar dat was 'm niet. Door de babyfoon tegen hem aankletsen werkt soms niet, maar heel vaak ook wel. We hebben wel eens gehad dat hij blééf spoken terwijl hij al in bed lag, de hele tijd jammeren, klagen, huilen, gebonk, iets van een half uur ofzo.. Ik heb één keer tegen hem gezegd "ga maar lekker slapen, ventje" of zoiets en het was gewoon *stil*. Metéén. Niet meer gehoord tot de volgende ochtend :o Alsof het een soort van bevestiging voor hem is dat we er ook zijn als hij ons niet ziet, ofzo. Wel fijn :) En met wakker-wordt-sessies rond een uurt of 3 's-nachts werkt het ook heel vaak..

Wij gaan strakjes onze kleine vent ophalen uit Lillytown, ik verheug me er enorm op om hem te zien. Tegelijk was het heel fijn om een avondje kroeg te kunnen doen en een klusdagje. Het beplakken van de mario-muur is niet meer gelukt (we konden niet kiezen uit mijn ontwerpjes), maar het stopcontact is nu weggewerkt en beveiligd, snoeren zijn weggewerkt, de koof aan de bovenkant van zijn muur is nu netjes afgedicht en we hebben schilderijtjes opgehangen (foto's volgen als we weer thuis zijn, ik ga ze zo maken :)). Zo fijn, zijn kamertje is nu dus af op de mario-muur na, een hele verademing, nu kunnen we hem veilig daar rond laten scharrelen na het douchen O+
3!
pi_91738592
*O* Hoeraaa Lennon is 2 jaar *O*
Gefeliciteerd Diaan en Peace!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:48:33 #191
95408 Incantrix
pi_91738633
OMG, dat had ik niet gezien! Enorm gefeliciteerd, Diaan, Peaceman en Lennon!! Superfijne dag gewenst :*
3!
pi_91738747
Diaan, gefeliciteerd met je grote peuter! *O*
pi_91738842
Diaan, gefeliciteerd met je peuter! Maak er maar een gezellige dag van met je mannen!!! *O*

ELMO EN tirza van harte met de eerste verjaardag! Gezellig dat jullie nu ook hier zijn! *O*
pi_91739364
Inca, wat is Lilytown? En wat fijn dat hij straks lekker veilig in zijn kamertje kan rondscharrelen! O+

Lennon jarig? :o Ik dacht dat hij allang 2 was! Omdat Diaan in het peutertopic schrijft.
In elk geval, gefeliciteerd en een hele fijne dag! *O* *O*
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 11:12:12 #195
5428 crew  miss_sly
pi_91739867
Ik denk dat trix Leliestad bedoelt ;)

Diaan gefeliciteerd met Lennon *O* Twee jaar al, wat een grote jongen al! tot over een half jaar :W

Hoe is het met de zieke kindjes en kindjes die anderszins (tandjes, kapotte billen, enz) niet lekker in hun vel zitten? :* voor allemaal!

Hier gaat het allemaal erg lekker, gezellig, fijn. Senna is heel gezellig en vrolijk, verbaast ons nog steeds een aantal keer per week en eet en slaapt goed. Ze lijkt zelfs gegroeid, want ik kom ineens kleertjes tegen die toch net niet meer passen, te korte pijpen, te korte mouwtjes, toch echt een beetje te strak rond haar buikje :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91739870
Lennon 2 jaar *O* hoeraaaa fijne dag!
pi_91739934
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat trix Leliestad bedoelt ;)
Haha! Ik dacht een pretpark! :D
Lekker dat ze zo groeien he, Miss?
Ik vond Ko ook ineens zo'n lang end.
pi_91739991
Tirza welkom, alweer 1 jaar *O*

En Lennon alweer 2, gefeliciteerd!! *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91740037
Oh verrek vergeet ik helemaal Elmo en Tirza welkom te heten :o :@ Gefeliciteerd, wees welkom enzo! *O*
pi_91740260
Elmo, welkom met je mooie dochter O+ .

Diaan, gefeliciteerd met je grote zoon! *O* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')