Fijn dat het zoveel beter gaat met Ko, Oeke!
Huup, ik hoop dat Amélie en julliezelf een goede nacht gehad hebben

Innepin, heeft Willow ook zo vreselijk luieruitslag? Wat zielig joh!

En dank voor je tip, ik ga er ook even voor kijken, luier verschonen is sinds al dat gedoe met kiezen en tanden nu niet bepaald feestelijk (althans, ligt eraan wat je feestelijk vind natuurlijk

)
Groofsken

Ik snap niet waarom ik niet aan jou heb gedacht toen er bij de awards gestemd kon worden op 'ik wou dat jij mijn mama was' of zoiets

Qua slapengaan krijgt Stef vaak wel een flesje mee in bed, als hij verkouden is met wat water erin, anders leeg (i.v.m. enórme doorlekluiers). Hij vind het soms fijn als hij op zijn flesje kan sabbelen en wordt daar, als hij gedurende de nacht wakker wordt, snel weer slaperig van. Tuitbekertje met water hebben we ook geprobeerd, maar dat was 'm niet. Door de babyfoon tegen hem aankletsen werkt soms niet, maar heel vaak ook wel. We hebben wel eens gehad dat hij blééf spoken terwijl hij al in bed lag, de hele tijd jammeren, klagen, huilen, gebonk, iets van een half uur ofzo.. Ik heb één keer tegen hem gezegd "ga maar lekker slapen, ventje" of zoiets en het was gewoon *stil*. Metéén. Niet meer gehoord tot de volgende ochtend

Alsof het een soort van bevestiging voor hem is dat we er ook zijn als hij ons niet ziet, ofzo. Wel fijn

En met wakker-wordt-sessies rond een uurt of 3 's-nachts werkt het ook heel vaak..
Wij gaan strakjes onze kleine vent ophalen uit Lillytown, ik verheug me er enorm op om hem te zien. Tegelijk was het heel fijn om een avondje kroeg te kunnen doen en een klusdagje. Het beplakken van de mario-muur is niet meer gelukt (we konden niet kiezen uit mijn ontwerpjes), maar het stopcontact is nu weggewerkt en beveiligd, snoeren zijn weggewerkt, de koof aan de bovenkant van zijn muur is nu netjes afgedicht en we hebben schilderijtjes opgehangen (foto's volgen als we weer thuis zijn, ik ga ze zo maken

). Zo fijn, zijn kamertje is nu dus af op de mario-muur na, een hele verademing, nu kunnen we hem veilig daar rond laten scharrelen na het douchen