abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91726657
O Oeke, dat is niet handig want je moet wat doen, van de andere kant, tis op te lossen en dan is het over. Bij Driekus weet je nooit hoe lang het duurt en je kunt er ook nog eens niets aan doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91726975
Ik vind het niet zo erg, het is al weer zo'n vooruitgang op een nachtvoeding geven. En dat water drinken is sinds een paar dagen, daarvoor werd hij weinig wakker 's nachts. Waarschijnlijk door zijn keelpijn.
Mijn neefje en nichtje kregen een tuitbeker met water mee naar bed, voor nachtelijke slokjes. Ik zit erover te denken dat ook te doen. Moet hij wel de tuitbeker snappen. :+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91727094
o nou ja, sinds Driekus ziek geweest is en zo hoest krijgt ie gewoon een flesje water mee naar bed. Puur water, iets van 60cc, werkt prima. Bij melk deden we dat nooit en eigenlijk drinkt ie overdag ook niet meer uit de fles, maar ach, dit werkt voor nu prima.
pi_91727262
Fijn dat Ko weer beter is!
Drinken meegeven naar bed doen we hier niet, ik denk dat ik dan een zeiknat bed en kind aantref later.
Lars had maar even een gat in de dag geslapen vanmi, van 13.00 tot 16.15 uur, toen had mijn vriend hem maar eens wakker gemaakt :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:32:31 #180
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91727291
Bij Thomas helpt het vaak al om even iets door de babyfoon te zeggen: "het is tijd om te slapen, ga maar weer lekker liggen", iets in die trant. Dan gaat hij 9 van de 10 keer weer lekker slapen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91727314
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
Ik vind het niet zo erg, het is al weer zo'n vooruitgang op een nachtvoeding geven. En dat water drinken is sinds een paar dagen, daarvoor werd hij weinig wakker 's nachts. Waarschijnlijk door zijn keelpijn.
Mijn neefje en nichtje kregen een tuitbeker met water mee naar bed, voor nachtelijke slokjes. Ik zit erover te denken dat ook te doen. Moet hij wel de tuitbeker snappen. :+
Mijn kinderen hebben ook allebei een tuitbeker met water in de hoek van hun bed staan. Gaat echt perfect. :Y
pi_91727391
Tess krijgt ook geen fles/beker mee naar bed, dat geeft alleen maar ellende denk ik..
Meestal wordt Tess zo rond 5 uur wakker en dan ga ik naar haar toe, geef haar speen en knuffel en zeg dat ze moet gaan slapen.9 van de 10 keer doet ze dat ook. Vanmorgen was ze om 4.30 wakker en daar had ik helemaal nog geen zin in.. toen is ze gaan slapen en werd ze (helaas al) om 5.30 wakker en toen wilde ze echt niet meer slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91727393
Het is vooral voor die ontstoken keel van de afgelopen dagen. Dan werd hij wakker van zijn gehoest en een slok water hielp hem om los te laten om door te slapen.
En inderdaad in de hoek van het bed zetten lijkt me een goed idee. :Y
pi_91727447
Grappig hoe verschillend kinderen reageren op praten door de babyfoon, als ik dat hier doe dan gaat Lars helemaal over de rooie.
Je moet ook echt fluisteren, anders komt het keihard binnen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:39:15 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91727651
Oh, bij onze babyfoon kun je het volume instellen, ook aan de babykant zeg maar.
Ik heb het (praten door de babyfoon) ook pas een paar maanden geleden ontdekt hoor. Tot die tijd hebben we hier heel wat trappen gelopen! (Thomas slaapt op de 2e verdieping, en we hebben een oud huis met van die fijne hoge plafonds)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91727789
wij gebruiken geen babyfoon, dus geen idee hoe Driekus daarop zou reageren. Die fles krijgt ie trouwens als ie gaat slapen, ik ga er eigenlijk vanuit dat ie em leegdrinkt voor ie slaapt. Dus in de nacht zelf heeft ie er weinig aan. Nou ja, dan maar een keer opstaan om em bij te vullen.

Ik ga afsluiten, kijken of ik nu wat beter kan slapen. Fijne nacht iedereen.
pi_91738466
Bij Mirte zet ik als ze niet zo lekker is nog wel eens een rietjesbeker met wat water in bed. Ik denk dat Iris er een grote bende van zou maken ;-). Die krijgt alles aan het lekken als ze wil. Maar die Hema rietjesbeker is wat dat betreft tot nu toe wel de beste eigenlijk.

Door de babyfoon praten doe ik eigenlijk bijna nooit, ga er meestal even heen.
Iris heeft ook vaak 's nachts dat ze een paar keer wat moppert, maar dan is ze niet echt wakker en heeft het ook weinig zin om erheen te gaan.
Fake it till you make it...
  zondag 23 januari 2011 @ 09:31:20 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91738473
Elmo welkom, wat een mooie collage Thirza <3

Interessant om te lezen over dat praten door de babyfoon, e.d. Alexa jengelt hier net als Driekus wel eens 's nachts, maar als ze echt over de rooie gaat, en ik zing een liedje, is het goed. Als Manlief dat probeert, gaat ze over de zeik.

Hoest trouwens met Amelie, huup?

En met Thomas ging het wat beter, fijn om te lezen :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 23 januari 2011 @ 09:35:40 #189
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91738518
Fijn dat het zoveel beter gaat met Ko, Oeke!

Huup, ik hoop dat Amélie en julliezelf een goede nacht gehad hebben :*

Innepin, heeft Willow ook zo vreselijk luieruitslag? Wat zielig joh! :* En dank voor je tip, ik ga er ook even voor kijken, luier verschonen is sinds al dat gedoe met kiezen en tanden nu niet bepaald feestelijk (althans, ligt eraan wat je feestelijk vind natuurlijk :Y) )

Groofsken O+ Ik snap niet waarom ik niet aan jou heb gedacht toen er bij de awards gestemd kon worden op 'ik wou dat jij mijn mama was' of zoiets :)

Qua slapengaan krijgt Stef vaak wel een flesje mee in bed, als hij verkouden is met wat water erin, anders leeg (i.v.m. enórme doorlekluiers). Hij vind het soms fijn als hij op zijn flesje kan sabbelen en wordt daar, als hij gedurende de nacht wakker wordt, snel weer slaperig van. Tuitbekertje met water hebben we ook geprobeerd, maar dat was 'm niet. Door de babyfoon tegen hem aankletsen werkt soms niet, maar heel vaak ook wel. We hebben wel eens gehad dat hij blééf spoken terwijl hij al in bed lag, de hele tijd jammeren, klagen, huilen, gebonk, iets van een half uur ofzo.. Ik heb één keer tegen hem gezegd "ga maar lekker slapen, ventje" of zoiets en het was gewoon *stil*. Metéén. Niet meer gehoord tot de volgende ochtend :o Alsof het een soort van bevestiging voor hem is dat we er ook zijn als hij ons niet ziet, ofzo. Wel fijn :) En met wakker-wordt-sessies rond een uurt of 3 's-nachts werkt het ook heel vaak..

Wij gaan strakjes onze kleine vent ophalen uit Lillytown, ik verheug me er enorm op om hem te zien. Tegelijk was het heel fijn om een avondje kroeg te kunnen doen en een klusdagje. Het beplakken van de mario-muur is niet meer gelukt (we konden niet kiezen uit mijn ontwerpjes), maar het stopcontact is nu weggewerkt en beveiligd, snoeren zijn weggewerkt, de koof aan de bovenkant van zijn muur is nu netjes afgedicht en we hebben schilderijtjes opgehangen (foto's volgen als we weer thuis zijn, ik ga ze zo maken :)). Zo fijn, zijn kamertje is nu dus af op de mario-muur na, een hele verademing, nu kunnen we hem veilig daar rond laten scharrelen na het douchen O+
3!
pi_91738592
*O* Hoeraaa Lennon is 2 jaar *O*
Gefeliciteerd Diaan en Peace!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:48:33 #191
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91738633
OMG, dat had ik niet gezien! Enorm gefeliciteerd, Diaan, Peaceman en Lennon!! Superfijne dag gewenst :*
3!
pi_91738747
Diaan, gefeliciteerd met je grote peuter! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91738842
Diaan, gefeliciteerd met je peuter! Maak er maar een gezellige dag van met je mannen!!! *O*

ELMO EN tirza van harte met de eerste verjaardag! Gezellig dat jullie nu ook hier zijn! *O*
pi_91739364
Inca, wat is Lilytown? En wat fijn dat hij straks lekker veilig in zijn kamertje kan rondscharrelen! O+

Lennon jarig? :o Ik dacht dat hij allang 2 was! Omdat Diaan in het peutertopic schrijft.
In elk geval, gefeliciteerd en een hele fijne dag! *O* *O*
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 11:12:12 #195
5428 crew  miss_sly
pi_91739867
Ik denk dat trix Leliestad bedoelt ;)

Diaan gefeliciteerd met Lennon *O* Twee jaar al, wat een grote jongen al! tot over een half jaar :W

Hoe is het met de zieke kindjes en kindjes die anderszins (tandjes, kapotte billen, enz) niet lekker in hun vel zitten? :* voor allemaal!

Hier gaat het allemaal erg lekker, gezellig, fijn. Senna is heel gezellig en vrolijk, verbaast ons nog steeds een aantal keer per week en eet en slaapt goed. Ze lijkt zelfs gegroeid, want ik kom ineens kleertjes tegen die toch net niet meer passen, te korte pijpen, te korte mouwtjes, toch echt een beetje te strak rond haar buikje :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91739870
Lennon 2 jaar *O* hoeraaaa fijne dag!
Fake it till you make it...
pi_91739934
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat trix Leliestad bedoelt ;)
Haha! Ik dacht een pretpark! :D
Lekker dat ze zo groeien he, Miss?
Ik vond Ko ook ineens zo'n lang end.
pi_91739991
Tirza welkom, alweer 1 jaar *O*

En Lennon alweer 2, gefeliciteerd!! *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91740037
Oh verrek vergeet ik helemaal Elmo en Tirza welkom te heten :o :@ Gefeliciteerd, wees welkom enzo! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91740260
Elmo, welkom met je mooie dochter O+ .

Diaan, gefeliciteerd met je grote zoon! *O* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')