abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:46:50 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91936432
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
*knip*
piranhapitbulljoekeloekes?

*knip*
Ok, nu na de 14e keer lezen zie ik eindelijk dat er staat piranha-pitbull-joekeloekes ipv een piran-hapit-bull-joekeloekes! :o :D

Ik vond het maar een raar woord! :? :@
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:53:50 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91936745
Zoals ik ooit eens ergens een topic met de naam 'banaanvraag' tegenkwam op een ander forum. Het kostte me even tijd om erachter te komen dat het geen banaan-vraag maar een ban-aanvraag was :D

Bommel-dingen (bom-meldingen), ook zoëen :D
3!
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:55:00 #203
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91936785
(*Maar is offtopic dus rent maar snel weg*)
3!
pi_91937530
We hebben weer een gezellige ochtend gehad. Senna is helemaal gek op haar Hello Kitty duplo-achtig poppetje en samen met een ander duplo-poppetje is ze daar de hele tijd mee aan eht spelen. Ik herken nu pas het "mijn kind kan echt heel lang zelfstandig spelen"-idee :o we hadden gewoon nog niet het goede speelgoed, denk ik ;)

Nu ligt ze onder protest in bed. Ze mag hooguit 2 uurtjes slapen, hebbenw e besloten, want de afgelopen dagen iedere dag dik 3 uur zorgden ervoor dat ze 's avonds niet (op tijd) naar bed wil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91937554
En headbangende Stef is cute O+ zelfs met jam op zijn voorhoofd ;)

trix, ben jij ook op donderdag altijd vrij?
pi_91937789
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Schattig he, de mijne heeft tandjes :')
[ afbeelding ]
Hier moeten we met Xandy ook oppassen.. ze heeft Jade en Luna al één keer gebeten...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:24:51 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91943325
Miss, dat heb ik een paar maanden geleden met Joep ook zo gedaan. Wilde ik gister eigenlijk al zeggen. Die ging ook van 12 tot soms wel 16 liggen slapen en dan om 20.30 nog niet willen slapen. Nu haal ik gewoon om 15 eruit, ongeacht hoelaat ie erin ligt (uitzondering als ie niet lekker is tuurlijk) en dan gaat ie tussen 19.30 en 20 weer lekker slapen.

Stef :D wat doe jij dat gezellig!

Joep werd vroeg wakker, maar ik moet vandaag werken, dus vond ik wel gezellig. Samen ontbeten en nog wat gespeeld. Hij was 36,9!! Joehoe, mijn opgeknapte kind!
Zaterdag moet mijn lief spelen met zijn band, overdag en ik ga samen met Joep kijken. Dus mijn lief is Joep ook aan het overtuigen dat ie moet headbangen en zo'n metalgebaar met zijn hand maken hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91946855
oh Niels O+ dat doet Wolf ook! en dan in allerlei volumes en gekke stemmetjes
en wat een mooie curves

Dyon aan de wandel, knap hoor

Jemig die mini rocker laat gewoon echte bite marks achter :o

Stef headbangt hahaha vet cool. Die schoudertjes heen en weer :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91947217
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91947769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Twinkly het volgende:
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 27-01-2011 17:12:29 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:17:16 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91948306
Net headbangende Stef gezien O+ Ik vond 'm al O+ , maar nu nog meer!

Rocka, dat ziet er pijnlijk uit! :X

Ik las dat Joep koortsvrij is! *O*

Miss, schattig om te zien hoe je meisje met 2 kleine poppetjes zichzelf kan vermaken! O+

En een doorkomende kies voor Niels! *O*

Oh oh Rienk, acrobaat! Ik hoop dat 'ie niet te hard eraf is gekletterd Vlindur!

Tirza was vandaag lekker ondeugend, vertelde de gastouder! O~)
Heerlijk om te horen, gihihihi. Toen ik haar kwam halen, zag ze me niet eens!
Ze had het te druk om samen met haar partner in crime(een meisje van 14 maanden) een jongetje van 4 z'n speelgoed te ontfutselen! En het arme kereltje laat het maar gebeuren. Niks tegen te beginnen, 2 van die dreumesen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:27:20 #212
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91948745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]

_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;
En Rienk heeft nu ineens 7 tanden, 2 hoektanden en 1 kies?

Thomas mist onder nog een voortand, en van hoektanden heeft ie ook nog nooit gehoord. Maar al wel 4 kiezen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91948911
Iris moet alleen de laatste 4 kiezen nog volgens mij, de hoektanden zijn nu eindelijk echt door.
Fake it till you make it...
pi_91950453
Haha die Stef, lekker ding! En die jam staat decoratief Trix!
pi_91950643
Oh en Dyon! Stoere stappert!

Ik was iets eerder vrij vanmiddag. Isabeau was helemaal blij toen ik haar zo vroeg kwam halen.

Net na het eten heb ik nog even een filmpje gemaakt, ze was namelijk zo lekker aan het kletsen en toevallig heb ik twee dingen kunnen vastleggen die ik echt heel leuk vind. Namelijk 'nepsnurken' en 'nepeten'. <3 Spelen jullie kindjes ook van die spelletjes? Da's toch genieten?!

Even uploaden.
pi_91951426
Heerlijk filmpje O+

Senna heeft zich net helemaal rond gegeten aan couscous met tomatensaus en boontjes, maar toen ze Isabeau zag eten zei ze: Nenna ook eten :Y) Arm kind komt hier om van de honger, moet het ook met nepeten doen :P

Dat nepsnurken is echt schattig O+
pi_91951537
Dat arme kind van mij had net voor een weeshuis pasta gegeten. Ze hebben het maar slecht, die kinderen van ons :D
pi_91951632
Nepeten wordt hier ook druk gedaan :) en uitdelen van dat nepeten ook ;).
En snurken hahaha.

En ze zit nu op schoot zogenaamd oma te bellen... "Hallooo Moooma" O+
Fake it till you make it...
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:44:18 #220
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91951886
Geweldig filmpje! O+ Dat gesnurk,erg schattig!

Ik zat het filmpje te bekijken en Tirza hoorde Isabeau kletsen, zoefff gelijk haar hoofd naar de laptop gedraaid, met open mond zitten kijken en toen al wijzend naar Isabeau met een big smile"heyyyy!" O+

Tirza doet net alsof ze je wat wil geven, soms is het echt iets en soms doet ze net alsof ze iets vast heeft. En als je dan je hand uitsteekt en dankje zegt, trekt ze snel haar hand weg en draait ze zich giechelend om! :+
pi_91952965
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:09:22 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953118
Ooh, kijk dan al die dreumesjes op film O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:10:33 #223
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91953169
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:13:24 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953301
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
Harry heeft vanmiddag even bij Ca.ra grondig de vloer geïnspecteerd en afgekeurd! Overal lagen kruimeltjes! :o
pi_91953572
Geweldig filmpje, Sorbo! O+

Bij Lente is ook alles 'bah!' op het moment, elk pluisje, spettertje water, nat handje, noem maar op...
pi_91953956
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
Senna en Isabeau zouden zusjes kunnen zijn :D Hier dus ook, en sinds ik haar een keer voor de grap meegenomen heb naar de prullenbak om het (al dan niet bestaande, soms zijn ze zo mini dat ik aan het bestaan twijfel) pluisje daarin weg te gooien, moet ze met ieder dingetje naar de pulbak :') Heeft ze ook neit van mij, pluisjes genoeg hier in huis :P
pi_91954029
Ow, wij moesten laatst wel heel erg lachen: in de gang bij de voordeur had schaap wat dingetjes neergelegd die naar de afvalcontainer moesten: een oud modem, een lege doos, nou ja, echt een stapeltje dus. Senna ziet dat, wijst er naar en zegt: pluisje :D
pi_91955744
He hoi, heb wel bijgelezen maar zo verspreidt over de dag dat ik eigenlijk alweer helemaal kwijt ben waar het over ging... het was een aparte dag zullen we maar zeggen.

Die filmpjes heb ik wel bekeken, wat een lieverds en wat kunnen ze al goed lopen, praten, hobbelen, lief zijn!!! O+

Hier ook een pluisjesplukker... al wat friemelig is en op de grond ligt wordt opgeraapt en vol trots aangegeven...

Wat een beetje minder is, is dat we ons morgenvroeg bij de huisarts mogen melden... Minke heeft nu sinds een paar dagen een soort van blaasjes/wondjes rondom haar mond (niet er in zover ik kan zien). En dat wordt steeds maar erger dus de apotheker (waar ik vanmiddag was) raaadde me aan om toch even bij de huisarts langs te gaan. Dat + verhoging en veel gemiep en gekleef vanmiddag deed me toch maar direct bellen, ook omdat we zaterdag bij mijn verse neefje zijn geweest, die zondag met spoed is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een staphilokok-infectie... Huisarts gaf aan dat het vanalles kon zijn bij Minke, maar zij wil het wel even zelf zien eerst. Waterpokken en krentebaard waren de eerste gedachte bij haar.
Inmiddels heeft Minke een paracetamolletje gekregen en ligt ze voor het eerst vandaag effe lekker rustig te slapen. Ik ga dus de bank op zoeken en genieten van mijn vrije dag :')

Oh en omdat het toch filmpjes-in-topic-plaatsen-tijd is, hierbij onze bijdrage, dit is sinds vandaag een nieuwe mogelijkheid... Sta op en loop!

pi_91955920
Sorboo, wat een geweldig filmpje! :D Ze lijkt echt al veel te begrijpen!

Senna, pluisje? :D Dyon gooit hier nu regelmatig zn speelgoed (poppetjes, balleltjes) in de prullenbak...handig zo'n opruimer in huis ;)

Woei, Rienk al een kies!! Hier staat het nu al een hele tijd stil op 8 tanden.

Vanmiddag werd ik gebeld door het kdv. Dyon was in een houten stoeltje van een houten bankje afgevallen en had een enorme bult. Hij ging staan in zn stoeltje (wel met tuigje om, maar hij zat dus aan de zijkant en het stoeltje ging los van het bankje. Even voor het beeld, dit is het bankje met stoeltjes:
http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/bankje.jpg
Heb hm iets eerder op kunnen halen en gelukkig lijkt hij er niet al te veel last van te hebben. Ze gaan iig wel melding maken, aangezien zoiets natuurlijk wel veilig zou moeten zijn ondanks dat hij zelf ging staan.
pi_91955970
Aaah zie die dappere Minke stappen! :D

Klinkt wel als krentebaard! En da's een stafylokok, dus zou maarzo kunnen! Ik ben hier thuis de enige die dat niet met enige regelmaat heeft. Manlief heeft een paar jaar terug krentebaard gehad, mijn stiefdochter en Isabeau heeft al drie keer een stafylokokken infectie gehad, twee keer onder haar oksel en één keer op haar armpje. Gelukkig is krentebaard op de leeftijd van Minke niet gevaarlijk
pi_91956345
Lijnloos, ik vind het ook als impetigo (krentenbaard) klinken. Hopelijk weet je het snel en kun je misschien gaan zalven. Ik ben er zelf gelukkig net weer vanaf. Dyon had daardoor vermoed ik de 6e ziekte gekregen wat ook veroorzaakt wordt door de staphylococ.

Het filmpje laad hier heel langzaam (zal wel aan mn laptop liggen), dus ik ga zo een nieuwe poging wagen...maar alvast een *O* voor stappende Minke!
pi_91956744
Ah ok, dat klinkt allemaal geruststellend, dank jullie! O+
Ik geloof dat neefje dat dus ook had (onder zijn oksels) maar die is natuurlijk pas 2 weken, dan is het wel effe wat anders...

Meimeltje, wat eng dat Dyon zo ik gevallen... wel een goede gedachte dat ze er wel meteen melding van maken, voordat er nog meer kindjes af knikkeren. Hopelijk houdt Dyon er geen last van... :* voor op zijn buil!
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:30:27 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957152
Oh gatsie krentenbaard. Heb ik als kind ooit eens gehad, op vakantie. En de arts ter plekke had het niet herkend, en antischimmelzalf voorgeschreven. En schijnbaar is er een ding wat je niet moet smeren als je krentenbaard hebt..... juist. Ik zat van halverwege mijn rug tot aan mijn kuiten he-le-maal vol met die kl*te blaasjes.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:31:28 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91957194
Lijnloos, het lijkt wel of ik Harry zie zwalken lopen. Ook met die tong eruit en zo gek doen :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:39:37 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957679
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
pi_91957833
Minke O+ wat een leuk meiske toch!
Vervelend van die blaasjes. Krentenbaard hoeft niet erg te zijn, idd, maar wel onprettig toch? Dat jeukt toch? Nou ja, ik hoop dat de ha er iets voor kan geven.

Arme Dyon :* wij hebben ook zulke bankjes, nog nooit gehoord van valpartijen.
pi_91958304
Isabeau O+ . Zo leuk om te zien hoe ze de boel op gang houdt zo zonder niks in de stoel. met haar stem, haar handjes, haar ideetjes O+ (en de jouwe :P ).

En Minke, geweldig! Kan ze alleen gaan staan vanuit dat stoeltje? :D Ze lacht trouwens precies zoals R. leuk!
pi_91958888
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Ca.ra het volgende:
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
De achterkant van die stoeltjes hangt zeg maar iets over het bankje heen, maar het is maar een erg kort stukje wat erover heen hangt. Dyon zat in een stoeltje aan de zijkant en het stoeltje gleed er dan denk ik vanaf. Misschien is het toeval dat het nu gebeurd is en is het verder wel veilig.....
Ze zetten hier Dyon iig voortaan in een gewone stoel. Andere kindjes gaan ook vaak in die stoeltjes staan, daar heeft hij het denk ik ook van, want thuis staat hij nooit in zn stoel. Ik zit me net te bedenken dat het ook aan de tuigjes zou kunnen liggen. Als ze die strak genoeg doen kunnen ze toch niet in een stoeltje gaan staan?
pi_91958981
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91959046
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
Dat is een goede tip Karin! Zal het volgende week doorgeven, misschien is dat daar ook mogelijk.
pi_91959962

zo ziet dat er bij ons uit
pi_91960087
Hmmz ik kan het niet echt goed plaatsen, volgens mij is het dan toch wel een ander systeem...maar ik ga het zeker navragen!
pi_91960262
Misschien inderdaad wel een ander systeem, maar zoiets is misschien ook wel te vinden bij hun systeem. Het moet wel veilig zijn lijkt me
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:14 #244
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961058
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
pi_91961480
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
Ik dacht eigenlijk het laatste of het is een combi daarvan, dus eerst (bijna) 'losgehaakt' en omdat hij aan de zijkant zat kon hij er afglijden. Volgens mij wisten ze het zelf ook niet precies...
De leidster deed het iig voor door het 'loshaken'. Ze vond dat het wel erg makkelijk ging.
pi_91961796
ik heb al gezocht naar een ander plaatje, kan niet vinden }:|
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:46:05 #247
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961809
Gelukkig is het allemaal met een relatief kleine verwonding afgelopen, maar toch: het zou niet moeten kunnen he. Dat soort spul hoort toch veilig te zijn.
pi_91962202
Lijkt me ook dat het veilig moet zijn, ookal is dit misschien de eerste keer dat het gebeurd (de lokatie bestaat ook pas een jaar, dus allemaal nieuwe meubels). Ze waren zelf ook wel geschrokken dat het kon gebeuren. Ze hadden een 'incidentenformulier' ingevuld en zouden dit ook met het lokatiehoofd gaan bespreken, dus ik denk wel dat ze er goed naar zullen kijken.
pi_91964029
Vraagje tussendoor aan degenen die zo'n slab van de Ikea hebben met lange mouwen: lekt die bij jullie ook door? Wij hebben nu al 2 avonden achtereen dat er ineens rode vlekken zitten in Ivans truien van de tomatensaus. Dat hebben we nog niet eerder gehad. Het is net alsof de slab ineens viezigheid niet meer tegenhoudt of zo. :?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91964246
Ik weet niet welke slab dat precies is Claudia, maar met de slabbers die wij hebben gehad gebeurde dat niet. Waren ook van de Ikea, maar is wel minimaal 2 jaar geleden.

Deze waren het, maar dan een ander motief.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)5547_PE252951_S4.JPG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')