Ok, nu na de 14e keer lezen zie ik eindelijk dat er staat piranha-pitbull-joekeloekes ipv een piran-hapit-bull-joekeloekes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
*knip*
piranhapitbulljoekeloekes?
*knip*
Hier moeten we met Xandy ook oppassen.. ze heeft Jade en Luna al één keer gebeten...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Schattig he, de mijne heeft tandjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Twinkly het volgende:
Stef![]()
Goede muzieksmaak heb je hoor
![]()
Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntjeHij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen
En Rienk heeft nu ineens 7 tanden, 2 hoektanden en 1 kies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die filmpjes![]()
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kanen Stef die swingt in zn stoel
Wat een heerlijkheid
![]()
Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies.![]()
En staat nu te springen in zn wipstoelBen benieuwd wanneer ie er uit klettert.
Oh. Nu dus
Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel![]()
Harry heeft vanmiddag even bij Ca.ra grondig de vloer geïnspecteerd en afgekeurd! Overal lagen kruimeltjes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok!Het kind had dus gelijk!
Senna en Isabeau zouden zusjes kunnen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!
Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder
De achterkant van die stoeltjes hangt zeg maar iets over het bankje heen, maar het is maar een erg kort stukje wat erover heen hangt. Dyon zat in een stoeltje aan de zijkant en het stoeltje gleed er dan denk ik vanaf. Misschien is het toeval dat het nu gebeurd is en is het verder wel veilig.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Ca.ra het volgende:
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
Dat is een goede tip Karin! Zal het volgende week doorgeven, misschien is dat daar ook mogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
Ik dacht eigenlijk het laatste of het is een combi daarvan, dus eerst (bijna) 'losgehaakt' en omdat hij aan de zijkant zat kon hij er afglijden. Volgens mij wisten ze het zelf ook niet precies...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |