abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:21:04 #151
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91904748
Claudia, dat herken ik wel hoor. Je moet er inderdaad voor waken. Nu is het de knuffeldoek, straks zijn het de cadeautjes voor de verjaardag en sinterklaas (onder het mom van 'we hebben alles al' ).
Met Anna ben ik bijvoorbeeld toen ze nog geen 1 was al eens alleen naar Parijs geweest. Dat heb ik met Morris nog nooit gedaan. Omdat ik dan vind dat Anna er ook bij hoort en Morris het toch nog niet snapt. Maar dat is natuurlijk heel krom gedacht.

Misschien is het een geruststellende gedachte voor je dat Morris alles nu - al dan niet met gepast geweld - terugpakt van zijn grote zus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91904960
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben een Tukker bij geboorte, maar woon meer dan de helft van mijn leven in Friesland.
Ik heb twee Friese kinderen op de wereld gezet hier in Sneek en dan mag je je een Fries noemen toch?

Mocht je ooit ff in Sneek zijn, kom ff je mooie jonkje laten zien dan in de blauwe kinderkledingwinkel.
Ik ben gek op die kleintjes. *O*
Ik kom regelmatig in Sneek! Familie! *O* Maar welke blauwe winkel? :@ Naam en straat please? :)

Claudia, ik weet dat het geen autistisch gedrag is, of gedrag waar we speciaal op moeten letten. Maar vind het wel naar dát hij het doet. Het is geen haartrekkerij, maar wel een tic die ik aan hem merk. Onder het spelen doet hij het niet, alleen als hij in de stoel zit.

Wat gaaf dat het thuis zo gaat. En inderdaad is het wel goed om hun speelgoed gescheiden te houden. :Y

Memmel _O-

Rienk heeft de telefoon geconfisqueerd en zit nu op zn motor te hobbelen en toetsen in te drukken :P Duiveltje. Eens even die telefoon afpakken.

Oh, hij is er nu vanaf en loopt die telefoon op zn hoofd te meppen :s) Tot zover mijn 'doet ie anders nooit' :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91905921
Kwebbelende snoepkont :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91906688
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk O+

@ZwabbereHuup
Die HMS en probleemhechtingen en problemen met de darmen he, dat matcht wel allemaal. Ik herken alles. Ik wil niet DrBien spelen, denk er al een tijdje over om het je te zeggen, misschien was het via een PM beter geweest. Maar ik kan niet doen alsof ik het niet herken. Snappie?
wat wat? :o
ik volg je niet helemaal geloof ik :@
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91907197
PM
pi_91907569
HMS, dat was ik toch? :D

Sabine, ik woon op kruipafstand van Sneek. WAARISDIEWINKEL? :)
pi_91907666
Haal ik Huup en jou door elkaar met de HMS?
Meen je? Triest van mezelf. :Y
pi_91907736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef -sabine- het volgende:
PM
thnx ik heb het gelezen, ik zal het voorleggen aan de arts tzt, toevallig is mn moeder daar bij, bij dat bezoek dus ze kan eea eventueel zelf toelichten.

En je haalt niemand door elkaar met HMS enzo hoor ;)
gevalletje en/en, niet of/of :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91907858
Pjieuw * veegt zweet van voorhoofd.
Ik ben altijd trots op wat ik kan onthouden en zag dit als begin van aftekeling.

Doen hoor, die HMS/EDS is zo onbekend, je moet er zelf mee komen. Begrijpelijk hoor, want het is niet levensbedreigend.
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:51:05 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91908295
Vlindur, die filmpjes :D wat is het toch een drolleke! En wat goed gegeten heeft ie vandaag zeg. Lekker.

En Amelie lekker het broodje van mama afgepikt.

Claudia, heel goed dat je dat nu al hebt aangegeven. Dat is van haar, klaar. Ik zou er zelf ook toe geneigd zijn hoor... maar dat lijkt me ook moeilijk. Stel straks, er komt kraambezoek en die brengen een leuk leesboekje mee voor onze nieuwe baby... Joep zit er ook bij en wil tuurlijk dat boekje. ... mag ie het dan gelijk lezen? of geef ik hem dan het idee dat het meteen van hem is.... Nu ik trouwens over nadenk... veel boekjes zullen we "gezamelijk bezit" worden. Naja, lastig eenieweej.

Joep heeft wel aardig gegeten. Een halve boomstam, anderhalve geprakte aardappel met wat stukjes brocolli erdoor en een beetje vanillevla. Hij had net 37,7. Dat is voor het eerst sinds een week dat ie onder de 38 zit in de avond :). Ik ben zo blij! Wat een genot als je kindje weer opknappende is. Hij was ook zo blij dat ik thuis kwam, dan gaat ie dansen en joelen. Heerlijk.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:02:54 #161
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91908939
Rienk O+ wat een heerlijk ventje!

Claudia, wat leuk om te lezen hoe je geniet van die twee koters van je! Kan ik vast een beetje spieken ;)

seilram dat is nog een fijn thuiskomen :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91909375
Als ik mijn dochter vertel 'dat is van R', dan is haar reactie standaard: "Oh, maar daar mag ik ook mee spelen hoor".

:')
pi_91909749
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"

Twinkly, mooi dat het allemaal meeviel! Jouw stoere!!

Lars vindt het kleine stoeltje van Meike niet meer grappig om op te klimmen. Is saai. Dus nu klimt hij bovenop de triptrap, en gaat dan met de handen los staan en zwaaien :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91910086
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"
:D Zo gaat het hier precies! Totdat Esmee het er niet mee eens is en de sirene aangaat }:|
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:41:33 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91911285
Even snel een filmpje posten voordat ik ga bijlezen, dan kunnen jullie alvast oeh-en en ah-en ;)

Thomas manouvreert achteruit op een krukje:
wel je geluid uitzetten want ik klink raar, en aan het eind struikel ik over een duploblokje 8)7
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91911339
ik zie geen filmpje Ca.ra. alleen een foto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:43:32 #167
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91911452
nu wel als t goed is. Verkeerde linkje. snurk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91911604
Die foto was wel super cute <3!
Wat knap dat hij op dat krukje kan gaan zitten, zo schattig dat kontje achteruit O+ En wat knap dat de kattenbak daar nog staat ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91911731
Oeeh O+ Ahhh O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 20:50:11 #170
5428 crew  miss_sly
pi_91911907
Leuk Ca.ra O+ dat doet Senna ook vaak, ik noem het achteruit inparkeren :D

twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves :Y

Sorbootje, wat rot dat Isabeau nog steeds aan haar haartjes plukt -O-

Lars acrobaat :o eng he, die kunsten?

Rienk O+ die ogen toch, iedere keer ben ik er weer verbaasd over, zo donker en mooi O+

Senna ligt in bed, maar wil nog niet slapen. Dus ze ligt mij te roepen: "mama, ikke uit" :') we doen har dons best het te negeren zolang het niet om huilen gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91912094
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves :Y
:D Wat grappig!
Volgens mij volgt Niels nu bijna precies dezelfde lijn als Ko.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91912199
Poefff, wij zijn hopelijk klaar met de griep voor dit jaar, ik heb m'n portie wel weer gehad (vind ik)

Maandag naar CB geweest: 10.9 kilo, 79cm. Precies op de middenlijn.
Wickie, meten ze bij jullie het hoofdje nog? Bij ons doen ze dat blijkbaar niet meer na een jaar.
Ik kwam wel een beetje met een domper thuis. Ze vond dat hij nog net niet achterlag in taalontwikkeling.... Blijkbaar had hij afgelopen week een oorontsteking gehad (niks aan gemerkt) en daarvoor moeten we nu in april terug komen. Kijken of het dan weg is en zijn woordenschat groter is... Zij redeneerde dat als hij een chronische oorontsteking had, klanken anders hoort en ze dan ook niet goed uitspreekt. Ik denk dat dit overtrokken is, het is niet zo'n prater, meer een doener... Maar ja, het blijft dan toch weer malen...
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 20:57:21 #173
5428 crew  miss_sly
pi_91912407
Ow, het wordt nog duidelijker.
"mama, mama, ikke uit, pelen (spelen)".
pi_91912549
Ca.ra, wat schattig :D
pi_91912580
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
pi_91912715
nou Miss, geen twijfel mogelijk :D (wel schattig, zeg)
pi_91912729
Niels was vanavond zo melig, ik weet niet wat ze in die vaccinatie-cocktail stoppen hoor ;) Hij giechelde om alles. Vooral het woord "cola" was erg grappig.
Lief: "cola"
Niels: hihihihiihi
Lief: "koala"
Niels: hihihihihih
Lief: "cloaca"
Niels heel droog "kut"
Echt we hadden het niet meer _O- _O_ :D Dat was gewoon een brabbel hoor, we hebben hem dat echt niet geleerd :P

En hij heeft een leuk truukje ontdekt met zijn tong
pi_91912844
Pfoe... ze was toch wel wat hangerig vandaag door de prik, ben benieuwd volgende week van de bijwerkingen van die andere prik.

Wij moeten ook in mei terug komen Aoraki. Is dit niet standaard? Ben inderdaad benieuwd hoever haar woordenschat dan is. Nu zegt ze nog vrijwel niks gericht na. Ik hoorde gister en vandaag een 'eten' tijdens het eten, zelfs mn moeder viel het op die aan de telefoon hing (op speakerstand).
Maar voor de rest gebeurd er helemaal niks. Ik maak me er geen zorgen over, we zien wel. Maar ik begrijp wel dat het misschien minder zou kunnen zijn door haar oorproblemen.
Maar 1x oorproblemen (of hebben jullie dat vaker), levert toch geen achterstand op?
Hoofdopmeten was de laatste keer dat ze deden zeiden ze.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91912940
Twinkly, wat fijn dat het meeviel met de prikjes. En terecht dat hij boos keek! }:|

Rienk, lekker hè, ei :9 . Ik vind het slaan er ook niet zorgelijk uitzien. :)
pi_91913155
Oh Niels, dat doet R ook! Nou, eigenlijk net iest anders, maar wel zoiets. Wij moeten er ook altijd erg om lachen. Wat heeft hij een lief stemmetje. Ik vind het toch zo'n moppie Twinkly O+ .
pi_91913177
Wickie, ik vond het ook een raar verhaal. Twee weken geleden waren we nog bij de huiarts, die zag niks aan zijn oren, dus dat hij nu nog niet veel zegt komt niet door zijn oren... Hij zegt 'papa', 'uitttt' en 'opppp'. Achja, ik zal me er wel weer te druk om maken...Dat hij de vormpjes door de gaten van de vormenstoof kreeg heeft hem geen pluspunten opgeleverd :')
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:15:02 #182
5428 crew  miss_sly
pi_91913712
Aoraki, raar is dat he? Ze kunnen toch niet alles tegelijk leren. Hartstikke knap dat hij dat met de vormenstoof wel kan!

Niels, wat een leuk geluidje O+ Hij zegt echt camera, twink!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:30:49 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91914778
Thomas' actieve woordenschat is ook nog niet zo groot, maar ik merk wel dat hij echt heel veel begrijpt. voorbeeldje: vandaag had hij het waterbakje van de kat omgestoten (hij was door de keuken aan het rollen :P ). Dus ik ging naar het kastje waar de hand- en vaatdoekjes liggen, heb twee vaatdoekjes gepakt en er een aan Thomas gegeven: kom, dan gaan we samen het water opruimen. Toen hij zag wat ik deed gooide hij zijn doekje in de plas water en liep terug naar het kastje om extra handdoeken te halen. De eerste twee heb ik gebruikt (en er netjes voor bedankt natuurlijk) maar toen was alles wel droog. Dus toen hij met een derde handdoek aan kwam zetten zei ik: mama heeft genoeg doekjes nu. En toen maakte hij rechtsomkeert en deed de handdoek terug in de kast.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:49:27 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91915906
Schattig he, de mijne heeft tandjes :')
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:51:43 #185
5428 crew  miss_sly
pi_91916057
ouch Rocks, da's niet fijn :o

Ca.ra, wat goed he, dat hij zoveel begrijpt!
pi_91916370
Auw Rocka :o

Wat leuk al die filmpjes :D
Niels vind ik echt zo'n sprekend gezichtje hebben...en dat tongetje hihi.
Thomas, wat doe je dat grappig en handig! ;)
Rienk, lekker ding!

Aangezien het toch filmpjes dag is doe ik ook even mee :P Dyon was vandaag erg druk met het oefenen om te kunnen lopen.
pi_91916495
Oh, wat knap! Echt zijn eerste stapjes zo. O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:58:17 #188
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91916558
Oh wat goed Dyon! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 21:59:05 #189
5428 crew  miss_sly
pi_91916613
Dyon, wat goed *O*
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 22:00:35 #190
5428 crew  miss_sly
pi_91916732
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
Ja, ze verbaast me de laatste dagen door ineens zinnetjes te maken.
Ze zei eerder vanavond ook: "poes kom es eten". Ik zat echt met mijn oren te klapperen, want tot voor kort was het echt max twee woordjes die min of meer bij elkaar hoorden.
pi_91917027
Dyon! *O*

BTW waarom we cloaca zo grappig vonden ;)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cloaca_(anatomie)
pi_91917033
Senna al zo aan het praten, knap zeg :D
Hier komt er niet meer uit dan papa en mama :P (eigenlijk voornamelijk mama).
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:13:13 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91917614
Is ook heel knap, al die woordjes in de dreumesleeftijd al.
Mijn oudste was ontzettend vroeg met verstaanbaar kleppen, ik vond dat toen heel gewoon. Flip babbelt ook de hele dag maar echt veel zinnigs komt er niet uit. Ik kan wel horen of ie tevreden is of niet ;) Dat laat hij goed merken maar soms is hij gewoon gefrustreerd omdat ik iets van hem niet begrijp en dan laat hij effe zin temperament zien... Hij moet nog wel effe leren met zijn boosheid om te gaan, geloof ik :P

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 26-01-2011 23:27:38 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:01:57 #194
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91920672
Auw Rocka! Minder prettig.

Dyon, wat goed!!

Ca.ra, dat filmpje, te lief dat kontje!

Miss, ze zegt gewoon hele zinnen joh! Nog even en ze kan met Isabeau gaan bellen... dan hebben ze ons niet meer nodig :')

Wickie, wat naar dat ze toch wat last had. Hopelijk komt er geen nare nasleep.

Twinkly, Niels is zo'n leukerd O+
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:42:09 #195
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91923018
Buh, t is dat we al een afspraak hebben bij de huisarts voor controle, anders had ik er alsnog een gemaakt. Het zint me niks hoe slecht Thomas de afgelopen dagen en nachten slaapt. Het middagslaapje van vandaag is het enige slaapje van deze week dat normaal is verlopen. En hij huilt bij het platleggen voor verschonen, pulkte regelmatig aan zijn oor vanmiddag en er zat ook weer iets van viezigheid in zijn oor. Geen pus, gelukkig, het was wat wateriger.
Hij heeft al buisjes en bijna een kuur augmentin achter de rug, dus het zou niet moeten mogen. Of zijn linker buisje is er misschien uit...
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:56:22 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91929011
Aww Thomas :*. Dat is inderdaad niks Ca.ra.... Laat het nog maar even goed checken.

Rocka! AU! Jeetje!

En wat een leuke filmpjes om te kijken O+

Iemand hier ervaringen met dreumesen die opeens minder slaap nodig lijken te hebben? Alexa is nu 16 mnd, en sliep nog maar één keer overdag 3u en 's nachts dan 12u. Sinds twee weken slaapt ze overdag nog maar 1,5 u, en 's nachts gaat het van 12u naar 11u naar 10u.

Is het zo dat ze rond een bepaalde leeftijd gewoon minder slaap nodig hebben??? Of maakt ze gewoon weer één of andere ontwikkeling door??? Het is niet zo dat ze enorm moe rondloopt :s... wij worden ook gewoon rond 6u gewekt door een slappe lach en vrolijk gepraat
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91929884
Goedemoooorgen!

Rocka, heb je een piranhapitbulljoekeloekes? Ben je klaar mee! Zo zagen mijn bovenarmen er afgelopen zomer uit. Erg fijn.

Het was nog hartstikke donker toen ik vanmorgen Isabeau naar het KDV bracht, ze zag de maan en zei wel 50 keer 'maan'. En toen we bij het KDV naar binnen gingen 'Doei maan'. Ik moest lachen O+
pi_91930476
haha seilram, ik zie het al helemaal voor me hoe Isabeau en Senna samen aan het bellen zijn :D

De maan is ook mooi, Sorbootje, die kun je wel bewonderen en groeten O+

Ach Thomas, hopelijk kan de dokter iets doen :*

Takkembah, ik heb het idee dat de slaapbehoefte wel degelijk op en af kan gaan. Hier nu ook minder slaap nodig, maar wel veel gezelliger. Misschien dat ze meer slaap nodig hebben als ze bijv. bezig zijn iets te leren/ontwikkelen?

Senna heeft nu het tuniekje van BFC aan dat ik van Sserpente heb gekocht en het is me toch een partij te groot :') het valt meer als een oversized jurk :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:56:01 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91931012
:o Rocka! Jeumig, ben je klaar mee ja, aardig hoor -O- :*

Goedemorgen! Ik ben bijgelezen en wel, maar ik ben het allemaal weer kwijt en ik ben moe, dus ik ga eerst even liggen nu the offspring tijdelijk stil ligt te zijn in zijn bed. Ik moest gewoon even hoi zeggen :)
3!
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:44:42 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91936341
Stef vind Muse trouwens leuk O+ Hij ging 'headbangen' op zijn eigen manier, haha! Heb ik hem niet eens geleerd, honest :+

Let alleen vooral niet op de jam op zijn voorhoofd }:|
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')