Ik kom regelmatig in Sneek! Familie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben een Tukker bij geboorte, maar woon meer dan de helft van mijn leven in Friesland.
Ik heb twee Friese kinderen op de wereld gezet hier in Sneek en dan mag je je een Fries noemen toch?
Mocht je ooit ff in Sneek zijn, kom ff je mooie jonkje laten zien dan in de blauwe kinderkledingwinkel.
Ik ben gek op die kleintjes.
wat wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk![]()
@ZwabbereHuup
Die HMS en probleemhechtingen en problemen met de darmen he, dat matcht wel allemaal. Ik herken alles. Ik wil niet DrBien spelen, denk er al een tijdje over om het je te zeggen, misschien was het via een PM beter geweest. Maar ik kan niet doen alsof ik het niet herken. Snappie?
thnx ik heb het gelezen, ik zal het voorleggen aan de arts tzt, toevallig is mn moeder daar bij, bij dat bezoek dus ze kan eea eventueel zelf toelichten.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft daar ook haar trucs voor...dan gaat ze vlakbij Lars zitten en vraagt: "lars mag ik even met jouw ...(vul maar in) spelen??? Lars zegt niks.... Meike: "mama, hij zei ja hoor!"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, Niels is dan nu precies even groot en zwaar als Senna. Fijn dat het met de prikjes meeviel. Mooie curves
Ja, ze verbaast me de laatste dagen door ineens zinnetjes te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wow Miss, dat is al een behoorlijk lange zin zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |