Niels snapt het!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef Twinkly het volgende:
Hahha erg herkenbaar van die pannenkoek, ik keek weg om mijn eigen pannenkoek te eten en hij had zijn helft al op!
En Niels is ook helemaal gek op curry's en ander kruidig eten en op linzen en andere peulvruchten![]()
Niels helpt altijd graag mee om het huis mooier te makenZo hoort de tripp trapp tegen de deur van de trapkast, stoelen horen echt niet rond een tafel en de salontafel hoort tegen de televisiekast.
Wat een goede tip! Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik smeer rondom prikplekken wel altijd spiroflor, om de stijfheid tegen te gaan.
OMG echt joh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh herkenbaar! Wij hebben een nieuwe tv (een megagrote led-tv) en eerst was Isabeau beaus. De oude tv stond nog in de woonkamer, maar ging ineens niet meer aan als ze op het knopje drukte. WOEST! Maar nu heeft ze ontdekt dat ze met haar friemelvingertjes net bij het led-scherm kan. En dat mag dus niet (want veel kwetsbaarder dan de oude tv), maar ze kan het niet laten!
Vlindur, volgens mij doet het haar geen pijn. Eerlijk gezegd kan ik ook hele plukken haar uit mijn hoofd trekken zonder pijn te voelen. Ik doe dat doorgaans niet, maar het kan wel. Ik heb een nogal hoge pijngrens... zou het erfelijk zijn?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Ik zit een boterhammetje met pindakaas te eten terwijl mn kind zich te goed doet aan een oven-gedoetje met mexicaans gehakt/groente. En zo te horen smaakt het...
when did that happen?geef mn broodje terug!
Die motorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Hij staat nog op het oude kastje, want geld op. Eerst de motor verkopen ()
Kus aan Isabeau!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk MP!
(we zitten ot te gaan! Ik ga nu naar huis doei)
Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt overquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat een prachtige curves, Twinkly! En fijn dat Niels niet zo van slag was door de prikken als Ivan. Bikkel!
Heerlijk dat Rienk goed eet, Vlindur. Ivan eet de laatste week als een bootwerker. Je kunt er niet genoeg boterhammen in stoppen. Maarja, hij loopt ook wat af op een dag. Ik vind het trouwens met dat slaan van Rienk wel meevallen; dat wil zeggen, het ziet er in mijn ogen heel onschuldig uit, al kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef -sabine- het volgende:
"Das dien holle"
Ik houd van it Frysk![]()
Ik heb het filmpje zonder geluid bekeken, maar zal straks nog wel een keertje kijken met geluid. Het zag er niet uit zoals het slaan dat je autistische kinderen bijvoorbeeld wel eens ziet doen, op een dwangmatige en 'geruststellende' manier. Maarja, ik ben geen expert dus aan mijn indruk heb je weinig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vind je niet? Hij doet het echt heel vaak en hard ook. Kun je ook wel horen. Het 'petst' er echt overIk hoop gewoon dat het heel snel over is
Ivan loopt inderdaad veel tussen ons drietjes in! Als ik Lena ga verschonen wandelt hij mee, papa moet de hele dag door in de gaten gehouden worden, in het wiegje gluren is ontzettend spannend en als Lena in de box ligt krijgt ze telkens een aai. Als hij haar niet goed kan zien vanwege de bunting bag waar ze in ligt dan geeft hij daar een ruk aan.quote:Loopt Ivan veel joh? Van jou, naar J, naar Lena en weer terug?Ivan is ook totaal niet jaloers nog hè? Hoe loopt alles nou eigenlijk? Makkelijker dan je ooit had durven hopen? Of gewoon zoals je had verwacht? Want als ik je zo hoor wil ik ook een tweede *NU*
Ja, dat is het ook, hoor! En we doen veel dingen samen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind dat ook niet jaloers, meer een "ik vind samen met jou dingen doen ook nog steeds heel leuk hoor" aandacht vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |