Jemig Sorbo, ben er stil van.

Heeft ze er geen pijn van dan?
Rienk sláát zich zelf. Echt op zn hoofd met vlakke hand. Geen idee waarom ie dat doet. Maar ik denk dat het door mn man komt, die trommelde Rienk es een keer voor de lief zachtjes op zn hoofd en Rienk deed dat na

Nu mept ie zich dus elke keer op zn hoofd, vooral als hij moe wordt

Meestal negeer ik het en als hij te lang doorgaat leg ik mijn hand er tussen en zeg ik zachtjes dat het nu goed is en dat hij weer verder kan spelen. Afleiden helpt soms ook wel. Vind het echt heel naar
Rienk is echt een DJ is progress. Hij zet de stereo aan en uit en gaat aan de volume knop draaien. En KEIHARD is zn favo positie. Jemig, ik weet niet hoe snel ik dan bij hem moet komen. We hebben alles al geprobeerd en nu negeren we hem als hij de radio aan of uit zet, maar bij de volume knop ga ik echt er met spoed heen. "dat mag niet Rienk" en hem dan ergens anders neer zetten. Maar meestal maakt ie dan rechtsomkeert

Ik baal ervan dat dat ding geen kinderslot heeft. Was er anders duur genoeg voor

Ook kan (net als vroeger) de volume knop er niet af. Ik had laatst de salon tafel er voor geschoven, maar die schoof ie gewoon vrolijk opzij
Rienk moet 28 februari weer naar het CB voor die prikken. Dan is hij 14 maanden.
Ko

Ik bedenk me dat ik nog diepvriesfruit in de vriezer heb liggen. Zo even wat laten ontdooien voor vanmiddag. Ben benieuwd of hij het lust
En gossie, Senna met dr ijsje

Dat likje steeds, wat schattig! Rienk neemt gewoon hele happen!