abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91937554
En headbangende Stef is cute O+ zelfs met jam op zijn voorhoofd ;)

trix, ben jij ook op donderdag altijd vrij?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91937789
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Schattig he, de mijne heeft tandjes :')
[ afbeelding ]
Hier moeten we met Xandy ook oppassen.. ze heeft Jade en Luna al één keer gebeten...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:24:51 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91943325
Miss, dat heb ik een paar maanden geleden met Joep ook zo gedaan. Wilde ik gister eigenlijk al zeggen. Die ging ook van 12 tot soms wel 16 liggen slapen en dan om 20.30 nog niet willen slapen. Nu haal ik gewoon om 15 eruit, ongeacht hoelaat ie erin ligt (uitzondering als ie niet lekker is tuurlijk) en dan gaat ie tussen 19.30 en 20 weer lekker slapen.

Stef :D wat doe jij dat gezellig!

Joep werd vroeg wakker, maar ik moet vandaag werken, dus vond ik wel gezellig. Samen ontbeten en nog wat gespeeld. Hij was 36,9!! Joehoe, mijn opgeknapte kind!
Zaterdag moet mijn lief spelen met zijn band, overdag en ik ga samen met Joep kijken. Dus mijn lief is Joep ook aan het overtuigen dat ie moet headbangen en zo'n metalgebaar met zijn hand maken hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91946855
oh Niels O+ dat doet Wolf ook! en dan in allerlei volumes en gekke stemmetjes
en wat een mooie curves

Dyon aan de wandel, knap hoor

Jemig die mini rocker laat gewoon echte bite marks achter :o

Stef headbangt hahaha vet cool. Die schoudertjes heen en weer :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91947217
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91947769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Twinkly het volgende:
Stef :D O+ Goede muzieksmaak heb je hoor ^O^

Niels krijgt -eindelijk- een kies!!! Ik voelde en zag net een puntje :D Hij heeft maanden lang zes tanden gehad, ik dacht al bijna dat hij zijn hele leven met zes tanden zou moeten doen ;)
_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 27-01-2011 17:12:29 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:17:16 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91948306
Net headbangende Stef gezien O+ Ik vond 'm al O+ , maar nu nog meer!

Rocka, dat ziet er pijnlijk uit! :X

Ik las dat Joep koortsvrij is! *O*

Miss, schattig om te zien hoe je meisje met 2 kleine poppetjes zichzelf kan vermaken! O+

En een doorkomende kies voor Niels! *O*

Oh oh Rienk, acrobaat! Ik hoop dat 'ie niet te hard eraf is gekletterd Vlindur!

Tirza was vandaag lekker ondeugend, vertelde de gastouder! O~)
Heerlijk om te horen, gihihihi. Toen ik haar kwam halen, zag ze me niet eens!
Ze had het te druk om samen met haar partner in crime(een meisje van 14 maanden) een jongetje van 4 z'n speelgoed te ontfutselen! En het arme kereltje laat het maar gebeuren. Niks tegen te beginnen, 2 van die dreumesen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:27:20 #212
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91948745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]

_O- _O-

Die filmpjes O+
Dyon de eerste stappen, Senna dr ijsje, Thomas die achteruit kan ^O^ en Stef die swingt in zn stoel O+ Wat een heerlijkheid O+

Rienk heeft nu 8 tanden, 2 hoektanden en 1 kies. *)
En staat nu te springen in zn wipstoel :X Ben benieuwd wanneer ie er uit klettert.

Oh. Nu dus :')

Edit: Er was geen schade, maar kwam wel huilend naar me toe voor een knuffel *;
En Rienk heeft nu ineens 7 tanden, 2 hoektanden en 1 kies?

Thomas mist onder nog een voortand, en van hoektanden heeft ie ook nog nooit gehoord. Maar al wel 4 kiezen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91948911
Iris moet alleen de laatste 4 kiezen nog volgens mij, de hoektanden zijn nu eindelijk echt door.
Fake it till you make it...
pi_91950453
Haha die Stef, lekker ding! En die jam staat decoratief Trix!
pi_91950643
Oh en Dyon! Stoere stappert!

Ik was iets eerder vrij vanmiddag. Isabeau was helemaal blij toen ik haar zo vroeg kwam halen.

Net na het eten heb ik nog even een filmpje gemaakt, ze was namelijk zo lekker aan het kletsen en toevallig heb ik twee dingen kunnen vastleggen die ik echt heel leuk vind. Namelijk 'nepsnurken' en 'nepeten'. <3 Spelen jullie kindjes ook van die spelletjes? Da's toch genieten?!

Even uploaden.
pi_91951426
Heerlijk filmpje O+

Senna heeft zich net helemaal rond gegeten aan couscous met tomatensaus en boontjes, maar toen ze Isabeau zag eten zei ze: Nenna ook eten :Y) Arm kind komt hier om van de honger, moet het ook met nepeten doen :P

Dat nepsnurken is echt schattig O+
pi_91951537
Dat arme kind van mij had net voor een weeshuis pasta gegeten. Ze hebben het maar slecht, die kinderen van ons :D
pi_91951632
Nepeten wordt hier ook druk gedaan :) en uitdelen van dat nepeten ook ;).
En snurken hahaha.

En ze zit nu op schoot zogenaamd oma te bellen... "Hallooo Moooma" O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:44:18 #220
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91951886
Geweldig filmpje! O+ Dat gesnurk,erg schattig!

Ik zat het filmpje te bekijken en Tirza hoorde Isabeau kletsen, zoefff gelijk haar hoofd naar de laptop gedraaid, met open mond zitten kijken en toen al wijzend naar Isabeau met een big smile"heyyyy!" O+

Tirza doet net alsof ze je wat wil geven, soms is het echt iets en soms doet ze net alsof ze iets vast heeft. En als je dan je hand uitsteekt en dankje zegt, trekt ze snel haar hand weg en draait ze zich giechelend om! :+
pi_91952965
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:09:22 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953118
Ooh, kijk dan al die dreumesjes op film O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:10:33 #223
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91953169
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:13:24 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91953301
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh zo heb ik er hier ook eentje! Zelfs bij kleine kruimeltjes oid. Soms zie ik het niet eens en zit zij met 'r vinger in de lucht 'bah!' Laatst waren we bij de h&m, ik stond in een rek te snuffelen. D.stond ergens te wachten met Tirza die in de wagen zat. Wijst ze naar de grond 'BAH!'........lag er echt zo'n mega dikke stofvlok! :') Het kind had dus gelijk! :P
Harry heeft vanmiddag even bij Ca.ra grondig de vloer geïnspecteerd en afgekeurd! Overal lagen kruimeltjes! :o
pi_91953572
Geweldig filmpje, Sorbo! O+

Bij Lente is ook alles 'bah!' op het moment, elk pluisje, spettertje water, nat handje, noem maar op...
pi_91953956
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dat is ook wel grappig van Tirza!

Isabeau pakt de hele dag échte pluisjes en dan zegt ze 'bah!'. Heb ik weer, een kind met smetvrees. Heeft ze niet van d'r moeder :')
Senna en Isabeau zouden zusjes kunnen zijn :D Hier dus ook, en sinds ik haar een keer voor de grap meegenomen heb naar de prullenbak om het (al dan niet bestaande, soms zijn ze zo mini dat ik aan het bestaan twijfel) pluisje daarin weg te gooien, moet ze met ieder dingetje naar de pulbak :') Heeft ze ook neit van mij, pluisjes genoeg hier in huis :P
pi_91954029
Ow, wij moesten laatst wel heel erg lachen: in de gang bij de voordeur had schaap wat dingetjes neergelegd die naar de afvalcontainer moesten: een oud modem, een lege doos, nou ja, echt een stapeltje dus. Senna ziet dat, wijst er naar en zegt: pluisje :D
pi_91955744
He hoi, heb wel bijgelezen maar zo verspreidt over de dag dat ik eigenlijk alweer helemaal kwijt ben waar het over ging... het was een aparte dag zullen we maar zeggen.

Die filmpjes heb ik wel bekeken, wat een lieverds en wat kunnen ze al goed lopen, praten, hobbelen, lief zijn!!! O+

Hier ook een pluisjesplukker... al wat friemelig is en op de grond ligt wordt opgeraapt en vol trots aangegeven...

Wat een beetje minder is, is dat we ons morgenvroeg bij de huisarts mogen melden... Minke heeft nu sinds een paar dagen een soort van blaasjes/wondjes rondom haar mond (niet er in zover ik kan zien). En dat wordt steeds maar erger dus de apotheker (waar ik vanmiddag was) raaadde me aan om toch even bij de huisarts langs te gaan. Dat + verhoging en veel gemiep en gekleef vanmiddag deed me toch maar direct bellen, ook omdat we zaterdag bij mijn verse neefje zijn geweest, die zondag met spoed is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een staphilokok-infectie... Huisarts gaf aan dat het vanalles kon zijn bij Minke, maar zij wil het wel even zelf zien eerst. Waterpokken en krentebaard waren de eerste gedachte bij haar.
Inmiddels heeft Minke een paracetamolletje gekregen en ligt ze voor het eerst vandaag effe lekker rustig te slapen. Ik ga dus de bank op zoeken en genieten van mijn vrije dag :')

Oh en omdat het toch filmpjes-in-topic-plaatsen-tijd is, hierbij onze bijdrage, dit is sinds vandaag een nieuwe mogelijkheid... Sta op en loop!

pi_91955920
Sorboo, wat een geweldig filmpje! :D Ze lijkt echt al veel te begrijpen!

Senna, pluisje? :D Dyon gooit hier nu regelmatig zn speelgoed (poppetjes, balleltjes) in de prullenbak...handig zo'n opruimer in huis ;)

Woei, Rienk al een kies!! Hier staat het nu al een hele tijd stil op 8 tanden.

Vanmiddag werd ik gebeld door het kdv. Dyon was in een houten stoeltje van een houten bankje afgevallen en had een enorme bult. Hij ging staan in zn stoeltje (wel met tuigje om, maar hij zat dus aan de zijkant en het stoeltje ging los van het bankje. Even voor het beeld, dit is het bankje met stoeltjes:
http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/bankje.jpg
Heb hm iets eerder op kunnen halen en gelukkig lijkt hij er niet al te veel last van te hebben. Ze gaan iig wel melding maken, aangezien zoiets natuurlijk wel veilig zou moeten zijn ondanks dat hij zelf ging staan.
pi_91955970
Aaah zie die dappere Minke stappen! :D

Klinkt wel als krentebaard! En da's een stafylokok, dus zou maarzo kunnen! Ik ben hier thuis de enige die dat niet met enige regelmaat heeft. Manlief heeft een paar jaar terug krentebaard gehad, mijn stiefdochter en Isabeau heeft al drie keer een stafylokokken infectie gehad, twee keer onder haar oksel en één keer op haar armpje. Gelukkig is krentebaard op de leeftijd van Minke niet gevaarlijk
pi_91956345
Lijnloos, ik vind het ook als impetigo (krentenbaard) klinken. Hopelijk weet je het snel en kun je misschien gaan zalven. Ik ben er zelf gelukkig net weer vanaf. Dyon had daardoor vermoed ik de 6e ziekte gekregen wat ook veroorzaakt wordt door de staphylococ.

Het filmpje laad hier heel langzaam (zal wel aan mn laptop liggen), dus ik ga zo een nieuwe poging wagen...maar alvast een *O* voor stappende Minke!
pi_91956744
Ah ok, dat klinkt allemaal geruststellend, dank jullie! O+
Ik geloof dat neefje dat dus ook had (onder zijn oksels) maar die is natuurlijk pas 2 weken, dan is het wel effe wat anders...

Meimeltje, wat eng dat Dyon zo ik gevallen... wel een goede gedachte dat ze er wel meteen melding van maken, voordat er nog meer kindjes af knikkeren. Hopelijk houdt Dyon er geen last van... :* voor op zijn buil!
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:30:27 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957152
Oh gatsie krentenbaard. Heb ik als kind ooit eens gehad, op vakantie. En de arts ter plekke had het niet herkend, en antischimmelzalf voorgeschreven. En schijnbaar is er een ding wat je niet moet smeren als je krentenbaard hebt..... juist. Ik zat van halverwege mijn rug tot aan mijn kuiten he-le-maal vol met die kl*te blaasjes.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:31:28 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91957194
Lijnloos, het lijkt wel of ik Harry zie zwalken lopen. Ook met die tong eruit en zo gek doen :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:39:37 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91957679
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
pi_91957833
Minke O+ wat een leuk meiske toch!
Vervelend van die blaasjes. Krentenbaard hoeft niet erg te zijn, idd, maar wel onprettig toch? Dat jeukt toch? Nou ja, ik hoop dat de ha er iets voor kan geven.

Arme Dyon :* wij hebben ook zulke bankjes, nog nooit gehoord van valpartijen.
pi_91958304
Isabeau O+ . Zo leuk om te zien hoe ze de boel op gang houdt zo zonder niks in de stoel. met haar stem, haar handjes, haar ideetjes O+ (en de jouwe :P ).

En Minke, geweldig! Kan ze alleen gaan staan vanuit dat stoeltje? :D Ze lacht trouwens precies zoals R. leuk!
pi_91958888
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Ca.ra het volgende:
Meimel, bij ons kdv hebben ze ook zo'n bankjes. Ik ga t toch maar even melden morgen...
De achterkant van die stoeltjes hangt zeg maar iets over het bankje heen, maar het is maar een erg kort stukje wat erover heen hangt. Dyon zat in een stoeltje aan de zijkant en het stoeltje gleed er dan denk ik vanaf. Misschien is het toeval dat het nu gebeurd is en is het verder wel veilig.....
Ze zetten hier Dyon iig voortaan in een gewone stoel. Andere kindjes gaan ook vaak in die stoeltjes staan, daar heeft hij het denk ik ook van, want thuis staat hij nooit in zn stoel. Ik zit me net te bedenken dat het ook aan de tuigjes zou kunnen liggen. Als ze die strak genoeg doen kunnen ze toch niet in een stoeltje gaan staan?
pi_91958981
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91959046
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben op ons kdv ook van die bankjes (tenminste, zoiets) en daarbij kun je als extra onderdeel een beugeltje bestellen die op het uiteinde kan, waardoor zoiets dus niet kan gebeuren
Dat is een goede tip Karin! Zal het volgende week doorgeven, misschien is dat daar ook mogelijk.
pi_91959962

zo ziet dat er bij ons uit
pi_91960087
Hmmz ik kan het niet echt goed plaatsen, volgens mij is het dan toch wel een ander systeem...maar ik ga het zeker navragen!
pi_91960262
Misschien inderdaad wel een ander systeem, maar zoiets is misschien ook wel te vinden bij hun systeem. Het moet wel veilig zijn lijkt me
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:14 #244
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961058
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
pi_91961480
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben de weg ook een beetje kwijt in dat plaatje Karin.
Meimel, ik begrijp t toch goed dat hij er aan de zijkant is afgegleden he? Niet dat hij door t gaan staan is 'losgehaakt' van de leuning, toch?
Ik dacht eigenlijk het laatste of het is een combi daarvan, dus eerst (bijna) 'losgehaakt' en omdat hij aan de zijkant zat kon hij er afglijden. Volgens mij wisten ze het zelf ook niet precies...
De leidster deed het iig voor door het 'loshaken'. Ze vond dat het wel erg makkelijk ging.
pi_91961796
ik heb al gezocht naar een ander plaatje, kan niet vinden }:|
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:46:05 #247
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91961809
Gelukkig is het allemaal met een relatief kleine verwonding afgelopen, maar toch: het zou niet moeten kunnen he. Dat soort spul hoort toch veilig te zijn.
pi_91962202
Lijkt me ook dat het veilig moet zijn, ookal is dit misschien de eerste keer dat het gebeurd (de lokatie bestaat ook pas een jaar, dus allemaal nieuwe meubels). Ze waren zelf ook wel geschrokken dat het kon gebeuren. Ze hadden een 'incidentenformulier' ingevuld en zouden dit ook met het lokatiehoofd gaan bespreken, dus ik denk wel dat ze er goed naar zullen kijken.
pi_91964029
Vraagje tussendoor aan degenen die zo'n slab van de Ikea hebben met lange mouwen: lekt die bij jullie ook door? Wij hebben nu al 2 avonden achtereen dat er ineens rode vlekken zitten in Ivans truien van de tomatensaus. Dat hebben we nog niet eerder gehad. Het is net alsof de slab ineens viezigheid niet meer tegenhoudt of zo. :?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91964246
Ik weet niet welke slab dat precies is Claudia, maar met de slabbers die wij hebben gehad gebeurde dat niet. Waren ook van de Ikea, maar is wel minimaal 2 jaar geleden.

Deze waren het, maar dan een ander motief.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)5547_PE252951_S4.JPG
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:23:24 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91964372
Oho, claudia heeft de handleiding niet goed gelezen :P
Als je ze waterdicht wilt houden moet je ze strijken na het wassen. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk altijd uitspoel en over de verwarming hang, Thomas eet redelijk netjes en ach, zo nu en dan een vochtplekje is de moeite niet.
pi_91964696
Nu Cara dat zo zegt....ik deed ze ook nooit in de wasmachine. Spoelde ze ook altijd uit.

Ik vind zelf de silly billyz slabbers echt super. Ze worden hier echt altijd schoon en die kunnen gewoon in de wasmachine!
pi_91969869
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef Ca.ra het volgende:
Oho, claudia heeft de handleiding niet goed gelezen :P
Als je ze waterdicht wilt houden moet je ze strijken na het wassen. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk altijd uitspoel en over de verwarming hang, Thomas eet redelijk netjes en ach, zo nu en dan een vochtplekje is de moeite niet.
Moet je die strijken?! :o Whaha. Nou ik strijk ze ook nooit. Maar hier lekken ze ook niet door. Ze gaan een keer in de week in de wasmachine en de andere dagen spoel ik ze uit en hang ze over de verwarming. Maar hier lekken ze niet door.

Isabeau. Wat een actrice ben je al! O+

Minke, Die stoel! Die zou ik ook wel voor mijzelf willen hebben O+

En wat eng dat Dyon van die bank is gevallen :{
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:47:39 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91977881
Die slabbers moet je inderdaad strijken op een lage temperatuur. Ik gebruik ze nog niet want Harry moet dan de mouwen 6x omgeslagen krijgen :D
pi_91978197
Strijken? Maar dat doe ik nooit! :o

Ik spoel ze meestal uit en hang ze te drogen. Heel soms gooi ik ze in de wasmachine. Zou het helpen om ze nu alsnog een keer te strijken? Anders moest ik maar eens nieuwe slabben scoren.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:30:07 #256
5428 crew  miss_sly
pi_91978637
Gisteren hebben we het uitgeprobeerd om Senna na 2 uur slapen in de middag wakker te maken, en dat heeft goed uitgepakt! Ze was wel helemaal fit na die twee uurtjes, we hebben nog lekker gewandeld en gespeeld. Toen gegeten en na het eten begon ze in haar oogjes te wrijven en zei dat ze moe was. In bad, Dora kijken en naar bed; om half 8 lag ze er in, niet meer gehoord tot half 8 vanochtend!

Ik heb op het kdv dus ook maar aangegeven dat ze haar na 2 uurtjes wakker moeten maken!
pi_91978645
Mn dreumes heeft speldjes in haar haar O+ en dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:43:51 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91978965
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
Mn dreumes heeft speldjes in haar haar O+ en dan roept ze de heel tijd "moooooooooooooi"
O+ O+ O+ O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:48:53 #259
5428 crew  miss_sly
pi_91979105
Mijna O+ zo schattig he O+
Onze dreumes heeft het jurkje van Villa Happ aan dat ik van Sserpente heb overgenomen en ze was er ook erg blij mee O+ Kleine ijdeltuitjes :D
pi_91979654
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
lief O+

Tess was vanmorgen wakker, ik had haar naar ons bed meegenomen maar dat werd beantwoord door een keiharde NEE, UIT!! Slaapzak moest uit en mevrouw rende heel hard naar de kamer. Wees naar de tv: aan, kijken! Mama, drinken klimme toel deken, poes bij!
Oftewel, de tv moet aan, mama ik wil wat drinken en ik ga op de stoel klimmen, ik wil een deken en poes :D

Ze zat een filmpje te kijken en die was afgelopen. Mama, afteloopt, jammer! Nog keer kijken?
En mevrouw zingt haar eigen versie van twinkel twinkel kleine ster O+

Ik snap gewoon bijna alles wat ze zegt en wil :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91980304
Wat heerlijk Vicky, dat jullie elkaar zo goed begrijpen en wat kan ze zich al goed verstaanbaar maken! :D

Nijna, wat schattig!

Miss, FOTO! ;)

Ons meiske heeft ons uit laten slapen tot 8.15u. Topdreumes!
pi_91980331
oeh ik ben jaloers op het uitslapen Sorbo!! het was hier weer 6.00 uur :X :O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:35:25 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91980411
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Strijken? Maar dat doe ik nooit! :o

Ik spoel ze meestal uit en hang ze te drogen. Heel soms gooi ik ze in de wasmachine. Zou het helpen om ze nu alsnog een keer te strijken? Anders moest ik maar eens nieuwe slabben scoren.
ja dat gaat wel helpen. je smelt ze dan gewoon weer dicht
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 10:36:23 #264
5428 crew  miss_sly
pi_91980445
Kletstante Tess O+ leuk!
Ik merk dat Senna sinds deze week eigenlijk ook weer een stapje erbij doet met praten, want nu zijn het eigenlijk allemaal 2-woordszinentjes'. Niet meer een enkel woordje, maar altijd een samenstelling.

Lekker uitgeslapen Sorbootje heerlijk!

Foto komt vanavond, nu op mijn werk, maar hij is gemaakt al!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:46:47 #265
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91980788
Wat gaan die meisjes toch allemaal hard met praten! Thomas heeft gisteren 'pauw' aan zijn repertoire toegevoegd, maar verder blijft het qua spreken rustig hier. Maar hij kan wel (als hij zin heeft....) de meeste beestjes aanwijzen in zijn boekje, dus er zit wel progressie in. Maar ik moet ook zeggen dat hij pas sinds een week of twee echt langer dan 30 seconden interesse heeft in zijn boekjes, 's avonds als hij de energie van de dag uitgeraasd heeft.

Oh, en een paard doet natuurlijk: hihihi (giechelgeluidje)
pi_91983234
Wat leuk al die klets kindjes hier! Wat gaaf dat Senna nu meer tweewoords zinnen maakt,knappe meid

Wolf immiteert echt heel veel, zo hilarisch soms.Er was een opera op tv en hij kijkt er eens goed naar, kijkt naar mij en slaakt een hele hoge lange gil: ieeeeeeeh :D
en hij zegt sinds een paar dagen ''dah'' (bah) als ik hem weer ergens weg moet halen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 12:03:04 #267
5428 crew  miss_sly
pi_91983545
Wat grappig is, is dat we nu zo gewend zijn dat Senna echt iets zegt en we het verstaan, dat we soms, als ze weer eens wat brabbelt (dat doet ze ook nog hoor ;) ) haar niet verstaan en dat dan weer raar vinden. En Senna vindt dat niet fijn, want die is gewend dat we haar verstaan en correct reageren op wat ze zegt :')

Ow, en ze telt tot 3 :o
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:15:23 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_91984038
Ondanks dat ik niet veel post (maar wel lees) komen wij jullie gedag zeggen!
Onze dame is jarig & wij verhuizen naar het peutertopic!
pi_91984909
Fruppel, van harte gefeliciteerD! *O* En veel plezier met je grote meid bij de peuters!!

Vanochtend bij de huisarts geweest, het is inderdaad krentebaard (of heel misschien koortslip-iets), dus we hebben zalf meegekregen. Wel mocht ze (na enig overleg) naar het kdv, dus ik zit nu op mijn werk en mijn man gaat op tijd weg om haar vroeg op te halen. Gelukkig geen koorts of verhoging meer, dus vanochtend om half 7 was het tijd om te spelen! :O
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:43:44 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91985013
Lijnloos gelukkig is het met zalf op te lossen en is de koorts bij Minke weg, hopelijk heeft ze er snel weinig last meer van!

Fruppel tot over een paar maandjes :W en van harte 2 *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91987799
Fruppel, gefeliciteerd! Het lijkt zo kort geleden dat we bij miss_sly op de bank zaten en ze nog niet kon zitten. :o

Ivan doet nog steeds 2 dutjes overdag, maar de laatste drie dagen ging het inslapen erg moeizaam. Vandaag heb ik hem wakker gehouden tot half 1. Mijn hemel, wat een omschakeling ineens! Ik ben het zo gewend dat hij na 2 uurtjes (rond 9-10 uur 's ochtends) nog eventjes een dutje doet. Hij was heel lief, daar niet van, maar ik moet zelf duidelijk mijn gewoontes aanpassen en nog meer dingen samen met hem doen, bijvoorbeeld douchen.
pi_91989041
Claudia wij zitten ook in de omschakeling naar 1 keer slapen. Ik haalde hem net op op het kdv en hij is gewoon op de fiets in slaap gevallen. Tja, daar gaan ze dan rond half 1 naar bed en nu was het al half 2.

Pff, ik had vanochtend echt een rampochtend. Eerst al een rampnacht met te weinig slaap en toen moest ik vanochtend alles alleen doen omdat mijn man al naar het vliegveld was voor zijn werk. Prima, ik lekker rustig aan gedaan. Stonden we klaar om te gaan, kan ik de autosleutels nergens vinden. Nou ja, dan maar de reservesleutels. Maar wat bleek, slot dichtgevroren en er is maar 1 slot en de reservesleutel heeft niet zo'n elektrisch open-spring knop. Goed, Driekus ging er ondertussen vandoor dus die moest ik bij de buren weer vangen.
Dan maar op de fiets. Wantjes aan, 10 seconden later,wantjes uit. Nou, dan laat maar, dan maar zo. En toen krijg ie een drifbui van heb ik jou daar. Hij ging gewoon staan en zich achterovergooien in de fietsstoel.Leuk joh, zo'n brullend kind op schooltijd. Dus er was al zo'n moeder die voor me fietste en steeds achterom keek. En ik maar aan Driekus vragen wat er was, beetje over zijn bol aaien, handjes vasthouden. Zijn we er bijna, remt die moeder voor me af en bijt me toe: hij heeft gewoon koude handjes. Echt, ik was zo pissed. Alles deed zeer, ik was moe, kind krijst, waar bemoeit ze zich mee.
Op het kdv bleek de oorzaak een poepbroek, hoorde ik toen ik daar weer ging. Maar echt, ik ben jankend naar mijn werk gefietst. Pfff.

Zinnetjes doet Driekus niet aan. Wel losse woorden op een rijtje. Dus iets van Mama. (stilte) koe (stilte) woef (stilte). O en hij heeft het voor elkaar gekregen mijn ouders te bellen, de voicemail in te spreken en dat alles zonder dat wij het door hadden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91989117
Fruppel gefeliciteerd met je kleine grote meid, twee al weer...de tijd vliegt!
pi_91989224
Jeumig Mefke, wat een regelrechte rampochtend dan... dikke :* voor jou! Komt je vent snel weer terug of ben je het weekend alleen met Driekus?
pi_91989685
gelukkig is mijn man er vanavond weer. Tenzij het in Munchen zo hard sneeuwt dat ie niet wegkomt ofzo. Maar die kans is bijna nihil zag ik. Gelukkig.

Krentebaard is het dus toch. Vervelend!
pi_91989726
Nou Mefke, je dag begon niet echt goed vandaag....ik hoop dat de rest van de dag wat beter is verlopen. :*

Miss, wat leuk he, die taalontwikkeling. 2 woordszinnetjes O+ leuk.
Lars doet dat nog lang niet, hij praat nog niet zo heel veel. Hij zegt: boe, toktok, kakkak (eend), papa, mama, bah (dat betekent zowel vies, als op als bal) en uiteraard }:| Bamma (Bumba)
Ach het komt allemaal vanzelf, Lars heeft het drukker met andere dingen.

Minke toch krentenbaard dus. Ziet er zo vies uit he? Nichtje van ons heeft het ook regelmatig, het is wel besmettelijk dus ik kijk er wel altijd mee uit, maar verder onschuldig natuurlijk.

Ik vind het wel heel apart om te merken hoe anders ik met Lars omga als destijds met Meike. Toen was ik zo veel voorzichtiger (en Meike ook). Lars maakt er een spelletje van om zo cool mogelijke stunts uit te halen, en ik ben op het punt dat ik denk: "je doet maar!" Ik kan wel blijven grijpen en zeggen dat hij niet op stoelen of loopkarren moet gaan staan, maar ik ben net de politie, en ik merk dat als ik niet reageer hij er voorzichtig afklimt (nou ja, behalve dan pas dat filmpje dat ik postte, toen viel hij wel van de stoel, echt een blooper was dat)
Lars durft ook veel meer als Meike, die vindt alles altijd maar eng, en Lars ziet nergens gevaar in. De hoogste glijbaan vindt hij nog leuk.
pi_91989959
Karin, hier ook zo'n stuntpiloot. Hij staat het liefst op zijn stoel die is, speciaal daarvoor, naar het midden van de kamer sleept. Ik zit echt te wachten op de dag dat ie zijn stoel bij de deur zet en die open gaat maken. Glijbanen zijn gaaf! En zeker in het zwembad. Sowieso blijft zwemmen hier een hit. Liefst met het hoofd onder water...nou ja, jongens he..
pi_91990118
Jemig Mefke, wat een trut o|O Bemoei je met je eigen zaken :{w

Rienk is ook een stuntpiloot en het maakt me niet zoveel uit eigenlijk :@ Zolang ie niet al te raar doet gaat ie zn gang maar. Als hij staat te springen in zijn wipstoel moet hij dat vooral doen. En er af vallen dus ook :') Maar sindsdien heeft ie dat niet weer gedaan :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 28-01-2011 15:12:45 ]
pi_91993876
Mefke, ik geloof dat ik die wantjes door haar strot geramd had. Maar verder ben ik heel vredelievend hoor.
pi_91995240
Mefke, ik voel helemaal met je mee...
Ik was een keer met Dyon Kyllian naar school aan het brengen, lopend in de wagen. Hij trok steeds zn wantjes uit en ik wist van te voren niet dat er zo'n harde wind stond bij het veld wat we over moesten steken. Ik heb steeds zn wantjes weer aangedaan en ze ook in de voetzak gestopt. Dat was dus helaas steeds maar voor 10 sec een oplossing.
Hij was echt aan het krijsen en ik was dus zeer gestressed omdat ik zo snel mogelijk op school wilde zijn. Hoeveel reacties ik daar wel niet heb gehad over zn koude handjes. Voelde me echt een slechte moeder, alleen maar door die reacties. Sindsdien ben ik altijd met de auto naar school gegaan, al is het maar 7 minuten lopen.
pi_91995438
Minke dus toch krentebaard. Ik heb het vroeger heel erg gehad en mocht toen niet naar school (maar ik zat ook echt wel heel erg onder). Hoop dat het zich bij Minke niet uit gaat breiden en de zalf z'n werking gaat doen.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 16:49:25 #282
5428 crew  miss_sly
pi_91995465
Ik heb echt zooo geen zin meer!
Dus dan maar fokken, er is verder niemand meer op kantoor, alleen die ene collega die ik toch niet mag!

Mefke, wat een stom mens! lastig vind ik dat altijd, als anderen zich ermee bemoeien en er zo naast zitten. Alsof ze echt denken dat ik achterlijk ben :{w
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 16:52:34 #283
5428 crew  miss_sly
pi_91995628
Toch krentenbaard, wat naar voor Minke. Heeft ze er last van, als in jeuk of pijn?

Claudia, dat is even omschakelen. Maar goed, dat is opvoeden, heb ik het idee: telkens omschakelen, terijwl het net zo lekker loopt allemaal.

Stuntpilootjes :o :D Senna is natuurlijk een meisje, en best voorzichtig, maar ook niet altijd. Ik probeer maar niet de al te bezorgde moeder te zijn, want ze moet ook leren vallen, klimmen, gevaar inschatten, maar soms is het wel moeilijk, hoor!

Senna is nu ook iets nieuws aan het proberen, maar het lukt nog helemaal niet: spring :D
Dan gaat ze door haar knietjes, veert omhoog en zegt dan heel blij 'pring pring pring'. haar voetjes komen niet van de grond, hoor, maar ze heeft volgens mij zelf het idee dat ze lekker aan het rondspringen is :D O+
pi_91995849
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt zooo geen zin meer!
Dus dan maar fokken, er is verder niemand meer op kantoor, alleen die ene collega die ik toch niet mag!

Mefke, wat een stom mens! lastig vind ik dat altijd, als anderen zich ermee bemoeien en er zo naast zitten. Alsof ze echt denken dat ik achterlijk ben :{w
Heel herkenbaar (hoewel ik die ene collega wel mag, het mijn baas is en we zo samen nog in de trein zitten)...
Ze heeft er overigens geen last van volgens mij, althans laat het niet als zodanig merken... Dat scheelt een boel.

En wat schattig dat Senna probeert te springen... O+

Oh ja stuntpilootje hebben we hier ook wel. Mevrouw zat gister ineens op de salontafel, waar ze via dat kleine stoeltje op was geklommen... Gelukkig kan ze wel heel goed ook van dingen afklimmen, net als de bank en zo.
pi_91995965
Hihi die stuntpilootjes toch. Minke ziet er ook echt ondernemend uit of valt dat wel mee Lijnloos? ;)

Dyon klimt nu ook weleens op zijn loopkoetje om zo bij zn tafeltje te kunnen, maar eigenlijk valt het verder wel mee.
pi_91996053
Die is wel aardig ondernemend ja... Wel leuk hoor, maar je moet echt wel blijven opletten. Als ze de kans krijgt piept ze de kamer uit om via de gang de trap te beklimmen en ook op het kdv krijgen we regelmatig te horen dat ze weer de gang in is gesneakt om opo het klimtoestel te spelen... kleine kabouter.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 17:09:31 #287
5428 crew  miss_sly
pi_91996483
Ow, maar Senna heeft tegenwoordig een legitiem klimrekje, en dat gebruikt ze iedere gelegenheid die ze ziet: het trapkrukje van Ikea om de handjes te wassen aan het aanrecht. En als ik iets aan het aanrecht aan het doen ben, wat dan ook, schuift ze het krukje erbij "kijken kijken" :D

Ze was er zelfs laatst mee onderweg naar de badkamer omdat ze niet in de spiegel kon kijken :D
pi_91997224
we hebben hier weer een nieuw woord: boeba! Gevolgd door een uitgebreide wauw als ik dan de biba boerderij aan zet.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:27:17 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91997354
Haha, wat cute, Miss O+

Stef heeft als bijnaam 'Stuntman Stef' omdat hij ook altijd van die debiele dingen doet. Overal opklimmen, met stoel en al omklappen (expres).. Zie een gesprek eerder deze week over een zekere kinderstoel :+

Mefke, pfff, zó irritant he? Toen Stef nog een helmpje droeg mocht hij geen schoenen of sloffen aan, omdat hij dan zijn warmte niet kwijt zou kunnen. Uiteraard zorgde ik er buiten wel voor dat hij het niet koud zou krijgen, maar ik heb toch zó vaak nare blikken en opmerkingen gekregen omdat hij alleen sokjes aanhad :') Gelukkig kon ik dan tenminste nog zeggen dat zij dan maar even aan het Sofia Kinderziekenhuis uit moesten leggen dat zíj het beter wisten en dat het advies van het ziekenhuis niet goed was, maar pfff, wat voel je je dan gekleineerd en voor schut gezet.. :* voor jou, hoop dat de rest van je dag beter was!

Ehm, ik ben het kwijt, verder. Hier was het gisteravond en vannacht wederom bal, ik denk dat er wéér een kies op springen staat. Heel fijn dat Stef om 3 uur in de nacht zo weer slaapt als hij een beetje PCM en een flesje heeft gekregen, maar vervolgens slaap ik gewoon niet meer.. :') Ik ben dus wel moe en ik hoop dat hij vannacht lekker door kan slapen, al was het maar omdat hij er vanmorgen ook al zo creselijk moe uitzag. Arm jochie..

Ow, en Stef doet echt nog niks zinnerigs hoor! En hij kan al best wel veel woorden zeggen, maar hij doet het nooit :{ Sinds vandeweek zegt hij wel ineens 'haai!' en bij de kapper riep hij naar zijn papa 'kijk!' terwijl hij naar de spiegel wees O+
3!
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:00:07 #290
5428 crew  miss_sly
pi_92004754
De beloofde foto's van in het roze jurkje van Lente.

"moet dat echt nu, papa"

Met een beetje hulp van mama staat ze er dan toch nog leuk op :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:33:38 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:04:40 #291
95408 Incantrix
pi_92004963
OMG, dat júrkje! O+ En wat lijkt ze op jou op die tweede foto, Miss! Ik ben echt een beetje verliefd op Senna, we moeten maar vaak blijven meeten ;) Mag ik dat jurkje niet dibbsen voor een eventueel zusje voor Stef? O-) is zo heel erg misschienerig dat het eigenlijk nergens op slaat, maar nouja :+
3!
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:33:13 #292
5428 crew  miss_sly
pi_92006545
Hij is leuk he, het jurkje O+ Wist ook meteen toen ik hem zag dat ik hem wilde :Y Ik zal hem voor je bewaren, voor het zusje van Stef :Y
pi_92006976
en anders maak je er maar Stefanie van Incantrix...het is een superleuk jurkje! O+ En het staat Senna heel lief! En wat kan zij ook al goed praten zeg, isabeau kan er wat van, maar Senna is ook erg goed bezig! Knap.

De broer-zusliefde is erg aanwezig hier O+ Toen Lars vanmiddag sliep zei Meike na een uurtje dat ik Lars er maar weer uit moest halen O+ ze wou met hem spelen.....
pi_92007455
Senna, staat je goed hoor!

Karin, wat lief O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:51:15 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92007701
Senna lijkt inderdaad veel op jou miss!

Een zusje voor Stef O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:51:39 #296
95408 Incantrix
pi_92007733
Wat lief Miss, thnx :* :* En dan maar hopen dat 'ie net zo mooi staat als bij Senna O+

Haha, Karin, ik schat alleen dat Stef(anie) er al niet meer inpast, die zit al in maatje 92 :P
3!
pi_92007805
Proppen Incantrix, dan lijkt het maar op een topje. Naveltje bloot...net als in de jaren 90
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 20:53:55 #298
5428 crew  miss_sly
pi_92007901
haha, nee Stef(anie) gaat al niet meer passen, dit is 80 :D

Senna is nog lang niet moe en is hier z'n best aan het rondhuppelen en spelen :')
Ze doet haar allerleukste dingetjes, en zo had ik dus ook even snel dit filmpje gemaakt. Terwijl ik dat aan het uploaden ben, is ze heel lief aan het knuffelen met de loophond om vervolgens erop te willen klimmen "paadje rijen" maar dat kon ik dus weer niet filmen :')

Klikken dus voor het filmpje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:34:26 ]
pi_92007936
Staat echt superleuk! Ik kan me niet herinneren hoe lente het droeg.

Ik vind ook dat Stef best een dag een jurkje aan mag :Y .
pi_92008122
Geweldig filmpje! En ongelooflijk herkenbaar, dat gedreutel en geklets. Ze spreekt echt al goed zeg!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:02:42 #301
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92008510
awww wat een schatje is het Miss_Sly <3
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')