Haha, wat cute, Miss
Stef heeft als bijnaam 'Stuntman Stef' omdat hij ook altijd van die debiele dingen doet. Overal opklimmen, met stoel en al omklappen (expres).. Zie een gesprek eerder deze week over een zekere kinderstoel

Mefke, pfff, zó irritant he? Toen Stef nog een helmpje droeg mocht hij geen schoenen of sloffen aan, omdat hij dan zijn warmte niet kwijt zou kunnen. Uiteraard zorgde ik er buiten wel voor dat hij het niet koud zou krijgen, maar ik heb toch zó vaak nare blikken en opmerkingen gekregen omdat hij alleen sokjes aanhad

Gelukkig kon ik dan tenminste nog zeggen dat zij dan maar even aan het Sofia Kinderziekenhuis uit moesten leggen dat zíj het beter wisten en dat het advies van het ziekenhuis niet goed was, maar pfff, wat voel je je dan gekleineerd en voor schut gezet..

voor jou, hoop dat de rest van je dag beter was!
Ehm, ik ben het kwijt, verder. Hier was het gisteravond en vannacht wederom bal, ik denk dat er wéér een kies op springen staat. Heel fijn dat Stef om 3 uur in de nacht zo weer slaapt als hij een beetje PCM en een flesje heeft gekregen, maar vervolgens slaap ik gewoon niet meer..

Ik ben dus wel moe en ik hoop dat hij vannacht lekker door kan slapen, al was het maar omdat hij er vanmorgen ook al zo creselijk moe uitzag. Arm jochie..
Ow, en Stef doet echt nog niks zinnerigs hoor! En hij kan al best wel veel woorden zeggen, maar hij doet het nooit

Sinds vandeweek zegt hij wel ineens 'haai!' en bij de kapper riep hij naar zijn papa 'kijk!' terwijl hij naar de spiegel wees