Ow, stervende zwanen

Ik steek nog even mijn kop in het zand, ok?

Vicks, ik voel je pijn, echt

Eervorige week ging het een paar keer beter, maar pfff.. Je hele dag is dan gelijk zo sloom.. Tenminste, de mijne wel, op gang komen is dan zo moeilijk.
Mefke, nooit geweten dat konijnen zo'n herrie konden maken

Voortaan even een watercheck voor het slapen, haha! Dit was vast ook niet voor herhaling vatbaar

Ca.ra, wat lief dat ze bij het KDV zo hun best doen op die tukjes!
Tirza

Wat een geweldige foto's, nog gefeliciteerd, Elmo!
Miss, ik ga mijn best doen je filmpje terug te zoeken met mijn andere telefoon, daarop kan ik 'm kijken

En huh? Heeft Claudia nu iets raars gequote of heb ik iets gemist??

Claudia, wat klinkt dat prachtig! Ik vind dat ook zo'n eng iets, wat gooi je wel niet overhoop qua 'kabbelend vaarwater'? Je post is erg geruststellend

Ssserpente en Oeke, lief dat jullie meedenken

Qua voeding denk ik dat het wel goed gaat, als het echt zo blijft kunnen we natuurlijk wel eens een eet-dagboekje bijhouden een keer. Op dit moment ga ik nog even uit van een jammerlijke samenloop van omstandigheden, eerst kreeg Stef buikgriep, toen gewone griep (echt, er zaten 2 dagen tussen die twee

), daarna gingen er vier kiezen en twee hoektanden tegelijk moeilijk doen en nu heeft hij volgens mij weer een klein virusje opgelopen, er zijn ook groene snottebellen en twee ouders met lichtelijke rommeldarmen gesignaleerd

Het komt vast wel goed, zodra de doorbrekende tanden en de darmpjes weer tot rust zijn gekomen.
En nu ga ik echt een tukje doen, morgen dag 2 van mijn werk-2-daagse. En lief gaat met Stef naar de kapper morgen, yay! Het arme kind ziet er verwaarloosd uit gewoon, als ik dan de geweldige krullenbollen van Groofsken en Memmel zie ben ik helemaal verliefd op weelderige haardossen, maar Stef is geboren met een middenscheiding, net als ik

Ziet er niet uit als het langer wordt, zelfs the Beatles zouden hem uitlachen

Anyway, truste!
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 25-01-2011 22:52:45 ]