abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:42:01 #51
5428 crew  miss_sly
pi_91869146
hahaha, wat een lekker verhaal vol irrelevante dingen :D maar ik snap je helemaal :Y

Is Thomas nog stil, Ca.ra?

mef geen fijne nacht en vicks ook al niet. pff, waarom kunnen kinderen nou niet gewoon lekker van 19-7 slapen, dat is goed voor ze!

Senna slaapt wel goed 's nachts tegenwoordig, maar gisteravond lukte het slapn in eerste instantie niet, en nu dus ook niet. Ze is nu aan het lezen met schaap :')
Ik denk dat we het middagdutje moeten inperken tot max 2 uur, want gisteren en vandaag heeft ze dik 3 uur geslapen en lukt het 's avonds ineens niet.

Ja, dat ijsje, ik vond het zo schattig hoe ze met hele korte likjes zo van haar ijsje geniet O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91869190
Miss, hier is het max 2,5 uur voor het middagslaapje anders heb ik 's avonds drama met inslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:44:50 #53
5428 crew  miss_sly
pi_91869301
We hadden dat nooit, maar ze was ook altijd vroeg wakker. De laatste tijd is het altijd na 7 uur, soms zelfs na 8 uur. Dan is kennelijk een slaapje vna 3 uur te veel om 's avonds nog goed te slapen. Ik ga het donderdag dus maar even proberen :)
pi_91869347
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, wat een lekker verhaal vol irrelevante dingen :D maar ik snap je helemaal :Y

Ik heb het toch maar even aangepast. Het was een grapje uiteraard, maar het zou nogal verkeerd over kunnen komen. Ik ga nu echt maar naar bed voordat ik nog meer misplaatste grapjes maak. :')
pi_91869372
Sliep Tess maar eens tot 7.00 uur... Het ging een tijdje goed, tot eenuurtje of half 7, maar de laatste dagen is het weer dramatisch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91869579
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Miss, ik denk dat nu ik zwanger ben ook weleens... straks is alles helemaal anders. Die rust en tevredenheid die er nu is... dat is dan eventjes misschien wel weg. Hoeft niet tuurlijk, maar ik kan me er ook nog helemaal geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dit gevoel, wat ik nu heb, zeker terug komt! Dat alles weer ying en yang is.
Dat vond ik vantevoren ook echt héél spannend. Het was zo fijn en rustig met Ivan alleen. Wat zou de komst van nog een kindje met onze gezinsdynamiek doen? Hoeveel van onze aandacht en energie slokt ze op en gaat dat niet ten koste van Ivan?

Voor wat het waard is: het gaat hier héérlijk. Echt, het is meteen goed en fijn en ik zou het niet anders meer willen. Voor een groot deel is dat puur mazzel hebben met een gemakkelijk kind, en voor een klein deel zal het ook wel onze houding zijn. Misschien is het volgende week anders, maar die loodzware eerste tijd waar ik soms wel eens huiverig voor was is er gewoon niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:49:45 #57
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91869607
Het duimen helpt dames!

De afgelopen twee dagen is het al slecht gegaan met het slaapje overdag. Gisteren bij mijn moeder 3 kwartier en vandaag op het kdv een krap half uurtje. Hij had alle andere kindjes wakker gegild, ze waren heel blij met hem :@
Ik hoop dat hij het morgen een beetje in kan halen. En niet dat meneer nu vindt dat hij het best zonder middagslaapje kan doen...

Senna, wat een verwennerij zo'n ijsje!

Vicky, ik kan me levendig voorstellen dat je wel eens wat langer zou willen slapen. Vooralsnog slaapt Thomas goed uit 's ochtends, maar ik zal t maar niet te hard roepen. Je weet maar nooit, met die fokwet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91869666
Daarom heb ik het er ook niet over gehad Ca.ra... de fokwet inderdaad :D
Maar helaas...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:13 #59
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91870166
Wat ik trouwens wel heel lief vond, toen alle andere kindjes uit bed waren heeft de leidster nog eens geprobeerd om Thomas in bed te leggen. Hij was wel moe namelijk. Toen is ze erbij gaan zitten om te kijken of ze hem rustig kon krijgen, beetje aaien over zijn rug enzo. Maar daar deed hij eigenlijk hetzelfde als daarstraks bij mij: keten geblazen! Daarna heeft ze nog gekeken of hij wel rustig in de box wou zitten met zijn slaapzakje aan en zijn knuf erbij, in de hoop dat hij dan toch nog even weg zou doezelen. Is helaas ook niet gelukt.
Maar ik vind het wel heel fijn dat ze er toch de tijd voor heeft genomen om het te proberen, en om alternatieven te verzinnen. Dan ben ik heel blij met ons kinderdagverblijf, totaal niet zoals de 'horrorverhalen' die je soms hoort of leest. De aandacht en liefde voor de kindjes is heel groot, en dan laat je hem toch met een rustiger hart achter om te gaan werken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91870195
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, Miss en Sserpente, maar hier is het omgekeerd.
In mijn werk- en vriendenkring is het normaal om 1 kind te nemen. Dat combineert blijkbaar volgens velen het makkelijkst met reizen en werken in de kunst. Dus mensen vinden ons echt zielig als we aangeven dat we er 2 willen. :')
Het erge is dat ik er nog van door mijn apropos raak ook, en ga twijfelen. |:(

Claudia, het klinkt heel fijn bij jullie! Heerlijk dat jullie viertjes er zo gemakkelijk in glijden. *;

Senna, wat sta je heerlijk van je ijsje te genieten! O+

Ik wilde een toppetje thee filmen maar meneer wilde niet. :')
Ik probeer het nog.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:59:33 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91870335
Ow help, de peuterpuberteit heeft zijn intrede gedaan hier... :X
'k was alweer vergeten hoe het ook al weer was. }:|
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91870403
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Memmel het volgende:
Ow help, de peuterpuberteit heeft zijn intrede gedaan hier... :X
'k was alweer vergeten hoe het ook al weer was. }:|
die heb ik al een paar maanden :X
zullen we ze weer een keer bij elkar zetten??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:29 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91870634
Kunnen ze lekker naar elkaar "NEEEEEE" gillen.

Ik zal echt eens Morris z'n stervende zwaan actie op camera vastleggen. Hij loopt dan echt naar het kleed, gaat uitgebreid op zijn knieen liggen en vouwt zijn handen voor zijn ogen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91870995
Haha, Mems dat klinkt meer alsof hij zich bekeerd heeft tot de Islam! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:26 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91871079
Dat roepen we hier ook wel eens Oeke. Dat we toch eens wat minder vaak naar Tunesie moeten gaan. (ik heb weer nieuwe briquevellen...kom snel eens langs!)
pi_91871598
ik heb ook zo'n stervende zwaan in huis... om flauw van te worden soms :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:29:13 #67
5428 crew  miss_sly
pi_91872475
Ons meisje zoekt nu al eindjes van verleng :o
Ze wil niet slapen en nu schaap haar net weer naar bed bracht, had ze allerlei smoesjes: potje plassen, tatjes poesen, drinke....alles om maar niet naar bed te hoeven. Helaas voor Senna moet ze dat toch echt om half 11 :')
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:30:14 #68
5428 crew  miss_sly
pi_91872540
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:
Kunnen ze lekker naar elkaar "NEEEEEE" gillen.

Ik zal echt eens Morris z'n stervende zwaan actie op camera vastleggen. Hij loopt dan echt naar het kleed, gaat uitgebreid op zijn knieen liggen en vouwt zijn handen voor zijn ogen.
Ow, dat moet een geweldig filmpje worden :D

oeke, laat ze maar kletsen. Als het maar is wat jullie willen, is het goed :*
pi_91872941
Miss wat een geweldig filmpje van Senna met ijsje O+
En haha, Timo doet dat ook sinds een paar weken :D Ineens moet zn boekje 20 keer gelezen terwijl hij die boekjes daarvoor nooit interessant vond :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:41:40 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91873331
Ow, stervende zwanen :X Ik steek nog even mijn kop in het zand, ok? ;)

Vicks, ik voel je pijn, echt :+ Eervorige week ging het een paar keer beter, maar pfff.. Je hele dag is dan gelijk zo sloom.. Tenminste, de mijne wel, op gang komen is dan zo moeilijk.

Mefke, nooit geweten dat konijnen zo'n herrie konden maken :o Voortaan even een watercheck voor het slapen, haha! Dit was vast ook niet voor herhaling vatbaar ;)

Ca.ra, wat lief dat ze bij het KDV zo hun best doen op die tukjes!

Tirza O+ Wat een geweldige foto's, nog gefeliciteerd, Elmo! :*

Miss, ik ga mijn best doen je filmpje terug te zoeken met mijn andere telefoon, daarop kan ik 'm kijken :) En huh? Heeft Claudia nu iets raars gequote of heb ik iets gemist?? :o :o :o

Claudia, wat klinkt dat prachtig! Ik vind dat ook zo'n eng iets, wat gooi je wel niet overhoop qua 'kabbelend vaarwater'? Je post is erg geruststellend O+

Ssserpente en Oeke, lief dat jullie meedenken O+ Qua voeding denk ik dat het wel goed gaat, als het echt zo blijft kunnen we natuurlijk wel eens een eet-dagboekje bijhouden een keer. Op dit moment ga ik nog even uit van een jammerlijke samenloop van omstandigheden, eerst kreeg Stef buikgriep, toen gewone griep (echt, er zaten 2 dagen tussen die twee :') ), daarna gingen er vier kiezen en twee hoektanden tegelijk moeilijk doen en nu heeft hij volgens mij weer een klein virusje opgelopen, er zijn ook groene snottebellen en twee ouders met lichtelijke rommeldarmen gesignaleerd :P Het komt vast wel goed, zodra de doorbrekende tanden en de darmpjes weer tot rust zijn gekomen.

En nu ga ik echt een tukje doen, morgen dag 2 van mijn werk-2-daagse. En lief gaat met Stef naar de kapper morgen, yay! Het arme kind ziet er verwaarloosd uit gewoon, als ik dan de geweldige krullenbollen van Groofsken en Memmel zie ben ik helemaal verliefd op weelderige haardossen, maar Stef is geboren met een middenscheiding, net als ik :') Ziet er niet uit als het langer wordt, zelfs the Beatles zouden hem uitlachen :') Anyway, truste! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 25-01-2011 22:52:45 ]
3!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:43:51 #71
5428 crew  miss_sly
pi_91873483
ow trix, even vlug uit de wereld helpen: het is een quote van seilram volgens mij, niet van mij. Nee hoor, Senna blijft een heel zielig kindje alleen :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:45:12 #72
95408 Incantrix
pi_91873598
Ik dacht al, dat moet wel héél per ongeluk zijn geweest dan, haha! Ik zat al in het update-topic te kijken, maar op de telefoon kan ik geen spoilers openen :')
3!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 22:45:49 #73
5428 crew  miss_sly
pi_91873632
whahaha, nee, dan zouden we echt iets heel erg fout gedaan moeten hebben :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:47:38 #74
95408 Incantrix
pi_91873763
Haha, nouja, glad we got that sorted out ;)
3!
pi_91882853
Zo, ik zal eens even goed bijlezen/reageren.

Wickie hoe gaat het nu met Mette en de ontwikkelingen waar ze zo tegenaan hangt? Dat kan echt voor flinke drama's zorgen hè?!

Trix Dus Stef ging lekker door de poep rollen? Grapjas!

Ssserpente handig zo'n klein beenplakkertje. Boekjes lezen is ook wel erg leuk natuurlijk.Oh en wat heb je prachtige boekjes voor Lente!
En die filmpjes van Isabeau plaats ik natuurlijk speciaal voor argwanende types als jij. :P
Je verhaal over dat nichtje van Nils. Ik moet er eigenlijk vooral om lachen. Ik krijg ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd dat het zielig is dat Isabeau geen broertje of zusje krijgt (hoezo? Ze heeft er al drie!). Ik kan er weinig mee, met die opmerkingen.

Claudia ik moest lachen om Ivan en zijn labello. Heeft hij schrale lippen? :P En nog steeds geen last van zijn kiezen? wat een geluk! Heerlijk om te lezen dat het zo soepel loopt in je nieuwe gezin van vier!

Oeke toppetje thee klinkt zo vreselijk lief! En wat heerlijk dat Ko zo gezellig met Senna heeft gespeeld!

Cara dat klinnkt gezellig zeg, Thomas bij de vrijwilligers!

Karin knikkeren met aardappelen, je moet er maar opkomen. Isabeau heeft het van de week met eieren gedaan. Dat liep niet echt goed af kan ik je vertellen :')

Twinkly heeft Niels ook in de tandartsstoel gelegen?

FTA
hoe was jullie nacht? En hoe gaat het nu met je mannetje?

Seilram Joep aan de AB, hopelijk helpt het snel! Op welke manier geef je probiotica?

Bar hoe ging de afgelopen nacht? En hoe is het nu met Roy?

Xenia wat knap van Xeentje! Stapjes! *O*

Elmo had ik al gejompeld voor de losse stapjes van Tirza? *O*

Miss ik kan het filmpje niet bekijken, maar zie op het plaatje al dat Senna echt geniet van haar ijsje! O+ En een enkele keer zo'n verwennerijtje, da's toch helemaal prima, dan blijft het iets speciaals!

Vicky wat is Tess toch een heerlijk kletskousje! O+

Ik ben zelf weer behoorlijk onder de levenden. Gelukkig maar. Vanmorgen eerst even gezellig ontbeten met Isabeau. We hadden een gekookt eitje. Dat vindt ze zooo lekker. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ze niets lekkerder vindt dan een gekookt eitje. Eis Eis Eis roept ze zodra ze de eierdoos ziet. En als het ei eenmaal gekookt is begitn het hap hap hap roepen. En zodra een hapje in haar mond zit zwaait ze met haar handje naast haar hoofd en hoor je mmmmmm mmmmmmmmm O+ Wat is het toch een heerlijk grietje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')