Huup! Wat een fijn nieuws!
Oh, gelukkig maar zeg. Ook al is het een lange weg om haar darmen op het goede pad te brengen, het is de beste optie die eruit had kunnen komen, nietwaar?
Inca, zoen voor Stef, wat sneu, al dat poepen, heb je al naar zijn dieet gekeken, wat Sserpente zegt? Ko reeg erge diarree van appeldiksap en appelsap bv.
Grappig dat zijn billetjes kietelden.
Oja, en over de stoel is alles al gezegd.
MeNicole, welkom terug! Ik moest laatst nog aan je denken.Fijn om te horen hoe het gaat, al is het jammer dat Leander de gebaren niet lijkt op te nemen op dit moment. Hopelijk komt dat nog.
En gefeliciteerd begreep ik! Nog een kindje erbij.
Ach, Sserpente, je tutmadammetje.

Wat is er dat ze zo tut?
En fijn dat dat werkt, van later slapen. Hoe laat Ko hier ook naar bed gaat, 6.30 is wel het moment om je ogen open te doen hoor.
Isabeau, wat klets je een hoop!

En wat fijn dat je zo lief voor je zieke mama bent!
Mette, hopelijk heb je snel je groeistapje gemaakt zodat je weer wat relaxter bent!
Ik weet niet precies wat er met Ko was. Misschien toch een terugval, hoewel ik vandaag verder niks gemerkt heb. Hij heeft heerlijk gespeeld met Senna, die nog steeds net zo leuk is als altijd!
En na zijn slaapje zijn we op zijn aandringen nog even saampjes naar buiten geweest om met de bal te spelen, en is hij heen en weer naar de Kruidvat gelopen, en heeft hij 2 trappen opgeklommen.
Dus ik dacht dat hij wat energie kwijt moest, na het zieke niks doen.
En hij heeft sinds vandaag 2 woordjes aan elkaar. En ik moet er echt hard om lachen:
Kopje thee! Oftewel, toppetje thee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir