abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 15:41:45 #26
5428 crew  miss_sly
pi_91850711
Ow ja Tirza O+ ik zie echt wel wat gelijkenis met Senna. Dezelfde vorm van ogen, neusje, wangetjes. Tirza's gezichtje is wat ronder, van Senna wat langer, maar ik zie er wel wat hetzelfde in. Zal straks eens een foto zoeken war je het op ziet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:53:00 #27
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91851251
Gefeliciteerd Elmo!

Ik zie het ook miss... zeker op die foto waar Tirza op haar fiets zit, met die zwarte haarband.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91862986
Gefeliciteerd Elmo! Is zie het helemaal niet, maar misschien ben ik wel kippig :P

Maarreh.. HOI!
pi_91863163
Gefeliciteerd met je jarige meisje, Elmo! *O* *O* *O* Ik zie ook wel wat gelijkenis met Senna. :Y

Zo, 't dametje ligt op bed. Wat wat die vandaag op boeventocht, zeg. Pfoe! En ze zat werkelijk overal met d'r neus op, in en tussen. Als ik de vaatwasser opendeed zat ze klem onder de klep, zodra ik m'n kont keerde zat ze op tafel, tijdens het stofzuigen zat ze bovenop de stofzuiger en als ik de kast opendeed zat ze er in voordat ik met m'n ogen kon knipperen. En zodra ik nog maar aanstalten maakte om te gaan zitten, klom ze al bij me op schoot. Morgen mag ze lekker razen op het kdv. >:)
pi_91863301
Tirza, wat een leuke foto's!!! Mooie meisje ben je toch!
Maaruh Elmo, staat er nou een 2 op haar verjaardagsmuts? ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:07:44 #31
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91863483
Tirza! Altijd weer leuk he, zo'n foto-reportage.

Thomas wil niet slapen vanavond, hij is BOOS...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:24:35 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91864533
Thomas, lekker slapen ventje. Boos zijn, daar hebbie niks aan.

Joep ligt lekker te ronken... wel met koorts weer :(. Ik ben als de dood dat ie een longontsteking heeft ofzo. Ik weet niet, hij had wel wat kip gegeten en een paar worteltjes, heb hem ook een flesje pap gegeven omdat ik daar makkelijk die probiotica door kan doen. Morgenochtend bel ik gewoon de ha weer.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:44:16 #33
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91865660
Thanks mama's!

Ik ben wel benieuwd naar een foto van Senna!
Heb wel al vaker foto's van haar gezien, maar nu kan ik me er ff geen beeld bij vormen!

Joh Thomas, niet boos zijn! Ga es lekker slapen! :z

Hopelijk is Joep morgen weer beter als 'ie opstaat en heeft hij geen longonsteking. Beterschap!

Lente, jij ondeugd, maar oh zo leuk! O+ Ik zag al wat foto's in het fototopic voorbij komen! Lekker mama pesten!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_91865862
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Elmo76 het volgende:
Lente, jij ondeugd, maar oh zo leuk! O+ Ik zag al wat foto's in het fototopic voorbij komen! Lekker mama pesten!
Ja zeg, kuttekopje, doe's een 'oeh' en een 'ah' dan. ~O>
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:56:36 #35
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91866370
Ik heb net een tijdje bij hem gezeten, en eerst kwam hij even lekker bij mij op de bost liggen. Maar dat was 5 minuten goed, en daarna wou hij alleen maar lekker keten. Aai mama, kusjes, spelen met mijn ketting... En ja, mama is wel goed, maar niet gek he. Ik heb in twee sessies ongeveer drie kwartier bij hem gezeten, en om half 9 toch nog maar een poging gedaan. Met een paar adempauzes ertussen heeft hij het nog volgehouden tot kwart voor 9 maar sinds dien is het gelukkig stil.

Duimen jullie mee?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91866503
Ik duim Cara. ^O^
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:05:59 #37
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91866939
*Fingers crossed!*

Ff naar het kinderfototopic om te oeh'en en ah'en bij de foto's van Lente! :+
pi_91867462
Sterkte, Cara, ik duim mee. ^O^
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:16:25 #39
5428 crew  miss_sly
pi_91867539
Ik ga noooooit meer oehen en aahen om foto's van Lente :{w die ondankbare moeder van haar is me te lastig!
pi_91867573
Ha Groofs, leuk die foto, het staat hem goed!!

Ik zit net mijn bevallingsverhaal van Lars terug te lezen, leuk is dat. Ik lees allerlei dingen die ik alweer was vergeten.Die van Meike kan ik niet vinden. Nou moe
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:20:37 #41
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91867831
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga noooooit meer oehen en aahen om foto's van Lente :{w die ondankbare moeder van haar is me te lastig!
_O_
pi_91867937
Ik ga naar bed. :( Krijg een minderwaardigheidscomplex van jullie. :P
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:11 #43
5428 crew  miss_sly
pi_91868023
We waren even in de stad met vrienden en zij gaven hun jongens een ijsje. En Senna is inmiddels te oud om haar dan niets te geven, dus hebben we met de hand over ons hart gestreken en een klein bolletje citroenijs gegeven. Zie hier hoe onze dame geniet :D O+

Ow ja, het is een filmpje, dus klikbaar :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:31:53 ]
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:34 #44
5428 crew  miss_sly
pi_91868050
Ja, hallo, eerst oehen en aahen voor Senna hoor :(
pi_91868058
Haai!
Eerst even beterschap voor de zieken..het lijkt wel of jullie ukken nu hebben wat Driekus twee weken terug had. Seilram, je zou Joep natuurlijk ook even geen pap kunnen geven voor het slapen, vooral als ie last heeft van slijm. Melk zorgt voor extra slijm en dan dus wat minder eten. En...vorige week zei het cb nog dat Driekus vanzelf zou gaan inhalen en dat hebben we geweten. We hebben weer een jochie zonder bodem lijkt het wel. Hij eet prima.

Wij hadden voor het eerst in tijden een doorwaakte nacht. Onze nijnen hadden geen water meer en lieten ons dat vannacht om twee uur weten door om de 20 seconden op de vloer te stampen. Daar werd ik wakker van, Driekus dus ook. Maar net niet helemaal wakker. Dus die raakte compleet overstuur en wilde alleen maar bij zijn papa hangen. Prima, maar papa moet ook slapen, dus samen in bed. Na een minuut of 10 sliep ie weer, terug naar eigen bed. Weer brullen. Nou ja, je moet toch slapen, dus weer bij ons. En toen werd ie, na een kwartier ofzo, ineens echt wakker en ging ie zitten spelen. Dat is de bedoeling niet, dus uiteindelijk sliep ie wel bij ons op de kamer, maar dan in het campingbedje. En boos dat ie was dat vanochtend de wekker ging...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91868218
Senna, je eigen ijsje! Wat een mooi gezicht zo. En een prima smaakje, citroen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91868359
Aggos, wat een lief meisje toch. O+ En wat eet ze dat netjes! Dat 'papa' zegt ze ook wel erg schattig! O+ Was haar eerste woordje nou ook 'ijs'? Of was Willow dat?

Pfoe, Mef, wat een nacht. :O Maar de konijnen kregen hun zin! :+
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:34:27 #48
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91868659
Oh Senna! Zo te zien was het ijsje lekker he!

Miss, ik zie op het filmpje ook wel al een beetje de gelijkenis met Tirza! :Y
pi_91868750
O ja, nog even dit hoor.

Wij waren vorige week op een verjaardag van een vriend van Nils. En de zus van die vriend heeft zich laten bezwangeren door een kerel en de tweeling(!), een jongen en een meisje, die daaruit voort zijn gekomen, voedt ze nu alleen op, want paps heeft nooit meer iets van zich laten horen. Ze heten Vanity en G-nogwat, of iets in de trant. Ze zijn wel erg mooi trouwens, een is donker met kroes en de ander is hartstikke licht.

Op een gegeven moment kwam het hebben van een of meer kinderen ter sprake. En toen ze hoorde dat Lente geen broertje of zusje zou krijgen, was haar reactie: "Aaaah, dat vind ik zielig!"

Nou zal het me roesten wat zij daar van vindt, maar ik moest me zooo hard inhouden om niet te zeggen: "Weet je wat ik zielig vind..?" Vul maar in. :P

Edit: toch maar even aangepast vanwege het risico op verkeerde interpretatie...

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 25-01-2011 21:44:15 ]
pi_91868885
Smikkelaar Senna :Y)
Beterschap voor de zieken!

Tess was vanavond verstoppertje aan het doen achter haar handen en ipv kiekiek zei ze ineens biekekoe O+ O+
en vanavond zat ze met mjn telefoon te spelen en daar staat TomCat op. Ze had het op het verkeerde knopje gedrukt, kijkt me heel beteutert aan en zegt: mama, doetetnie!

Afgelopen nacht was leuk :X Mevrouw werd meerdere keren wakker en rond 3.30 ging ze echtniet meer slapen in haar eigen bed. Uiteindelijk heeft ze nog heel even in ons bed geslapen maar om 6.00 uur was het echt over }:| :O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')