SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ja dat had ik ook, heeft volgens mij met de nieuwe layout te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Excuus voor TT, maar ik had het dus écht niet door. Opeens realiseerde ik me: fuck, de layout wordt rood.
Ja en door de automatische updates zie ik het verloop van de pagina's niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, heeft volgens mij met de nieuwe layout te maken.
Mijn portobello's zijn eindelijk op. Heel eenvoudig met een uitje, knoflook, beetje room en veel platte peterselie door schelpjespasta. Héérlijk!
Een avondje huiswerkloosquote:
Wie/Wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef m[quote]
[b] Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt een snoepie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef sigme het volgende:
Foto's, in een spoilertje om niet steeds die hele post voorbij te hoeven scrollen.Wow. Mooi daar zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat klinkt idd heerlijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Swietje het volgende:
[..]
Een avondje huiswerkloos![]()
Foto van de jassss!
De mouwen zijn iets te lang, maar de eerste jas die dat niet heeft, moet nog gemaakt wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Phaidra!
Maar, issie niet een beetje te groot?
Ik had inderdaad de mouwen gespotquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De mouwen zijn iets te lang, maar de eerste jas die dat niet heeft, moet nog gemaakt worden. Verder zit 'ie precies goed!
Hahaha! Ja, ik heb me er maar bij neergelegd dat mouwen altijd te lang zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had inderdaad de mouwen gespot. Maar, mooi zo dan!
Als ik mee was geweest hadden jullie me met geweld van dat dakterras moeten slepen vrees ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
Dan zal ik jullie ook nog verblijden met een korte opsomming van het programma:
Eerste dag in Tenerife gebleven, in een studio'tje. Tweede dag naar La Palma gevaren (mén wat een dure boot. En we waren bijna op het verkeerde eiland uitgestapt, wisten wij veel dat de boot een tussenstop ging maken op La Gomera). Mooie pensionkamer in een oud gebouw.
Volgende dag een kampeervergunning gehaald op het ministerie, en omdat we moesten opgeven wanéér we op die ene camping gingen zijn die dag maar die kant op gaan wandelen. Die was iets verder dan haalbaar bleek, dus 2km voor de camping hebben we gekampeerd. Om een uur of 7 kwam er een bosbouwer ons uit de tent schudden, hij moest precies dáár bomen vellen. De volgende dag een mooi kalm loopdagje van 2km, naar de camping dus. Dit alles was bergop, door naaldbossen.
De dag daarna zijn we 17 kilometer over de vulkaanruggen gelopen. Dat was nogal ver. In het dorpje waar we aankwamen hadden we een pensionnetje gereserveerd, wat een appartementje bleek. De eerste dag ná de 17km konden we slechts onder luid gekerm de trap op en af en zijn dus niet verder gekomen dan de supermarkt en het dakterras (au au). De dag erna durfden we, hoewel nog steeds zachtkermend, de 7km tocht (en 7km terug) naar de vuurtorentjes aan (zonder bepakking).
Daarna zijn we weer gaan wandelen. Een rustige wandeldagje, totdat we een klein tussendoorpaadje tegenkwamen, dat een helse afdaling bedoeld voor geiten bleek te bevatten. Op zeeniveau was er alleen een asfaltweg tussen lelijke bananenplantages door, dus na een paar kilometer hebben we de bus genomen. Om in een stad in een te duur hotel te belanden, lelijk glimmend en modern. Volgende dag voornamelijk bezig geweest een diepe kloof eerst helemaal af te dalen en daarna hetzelfde end weer te klimmen, 's middags weer een stukje bussen en naar een camping waar we een dag genikst hebben en de volgende dag vertrokken voor een meerdaagse tocht door wildernis.
Met 4,5 liter water en de verwachting wel ergens bij te kunnen tappen. Dat laatste was dus niet zo, dus we hebben het maar drie dagen volgehouden (1 dag klimmen naar 2400 meter, 1 dag op hoogte over de vulkaanruggen lopen, 1 dag weer afdalen naar zee). Daar weer een appartement, dag erop naar Tenerife gevlogen (pension), nog drie nachten in een touristengribus geslapen en met de auto rondgetoerd door de prachtige natuur en mooie strandjes bezocht.
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed zeg! zo'n vakantie wil ik ook! En dt met ryanair, geweldig!
Mooie foto's, Sigme!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.
Ryanair is echt bizar goedkoop; dat kan vast niet lang duren maar zolang het er is ga ik er toch maar van profiteren. Enkeltje Duitsland - Tenerife kost 40,-
vlogen jullie vanaf Bremen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.
Ryanair is echt bizar goedkoop; dat kan vast niet lang duren maar zolang het er is ga ik er toch maar van profiteren. Enkeltje Duitsland - Tenerife kost 40,-
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).quote:
tof zeg! We hebben geld gekregen van de duutser z'n vader voor een reisje (500 euro) en zijn aan het overwegen wat we gaan doen. Of een city trip, of de zon opzoeken, of een huisje op een eiland, veel boeken mee en lange wandelingen over het strand maken zijn allemaal opties...Nog niets concreets though..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).
wow, dat biedt perspectieven!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij die tickets die ik net zag, zat ook geen belasting en een treinkaartje met de Hispeed naar Weeze kost 19 euro enkele reis, dus inclusief dat, is het dus een retourtje voor 50 euro.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).
Wat lief van zn papa!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof zeg! We hebben geld gekregen van de duutser z'n vader voor een reisje (500 euro) en zijn aan het overwegen wat we gaan doen. Of een city trip, of de zon opzoeken, of een huisje op een eiland, veel boeken mee en lange wandelingen over het strand maken zijn allemaal opties...Nog niets concreets though..
Haha, dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en als je van de herfst vanaf bremen vliegt kunnen we wel meeten! Als ik daar dan tenminste ben...
Waar is het 11 graden? In Beziers? En die Hispeed komt vast niet op Weeze-vliegveld aan, dat ligt namelijk in een diep Duits woud met kazernes en verder niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij die tickets die ik net zag, zat ook geen belasting en een treinkaartje met de Hispeed naar Weeze kost 19 euro enkele reis, dus inclusief dat, is het dus een retourtje voor 50 euro.
Maar hoe zit het met bagage, is dat alleen handbagage? Nou ja, voor een weekje kan dat ook best natuurlijk. Tempting. Nog even wachten op iets beter weer, though. 11 graden is niet goed genoeg.
QFT.quote:
Nee, dat is het andere vliegveld in Dusseldorf. De echte. Weeze is een oude militaire basis, omgebouwd. Volgens mij gaan er bussen vanaf Arnhem naar toe, maar het is echt in de middl eo f nowhere!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef conleche het volgende:
http://www.nshispeed.nl/n(...)airport-met-de-trein
Was het niet dit vliegveld dan?
oeh, receptje! Ik heb al sinds vorig weekend geen chocola gehad, en sta mezelf 1 dag in de week toe om dit soort dignen te eten. Zondag! Ik kijk er nu al naar uit..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
De chocolade-speculaaskoekjes zijn heerlijk!
Ryan Air he, die noemen Eindhoven Airport voor het gemak ook Amsterdam. Er gaat geloof ik een bus vanaf Arnhem CS.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef conleche het volgende:
http://www.nshispeed.nl/n(...)airport-met-de-trein
Was het niet dit vliegveld dan?
Hehe, toen m'n moeder voor het eerst een keer terugging naar haar geboortegrond was het ook met haar zus en had m'n vader ook geen zinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had het er laatst nog over met het vriendje dat ik mn ass een keer naar Chili moet slepen. Maar hij heeft er niet zoveel mee en kan geen Spaans (ik ook nog niet zo goed), dus heeft zoiets van, mjaaa om dan samen te gaan... Maar ergens zou ik het wel met hem willen beleven, zeg maar. Maar misschien ook niet, want ik moet daar gaan zien hoe mn familie is enzo![]()
Nu gaat het waarschijnlijk zo: ik ga ooit es () in mn eentje of met mn zus. Als ik dan besluit dat het gaaf is en ik vaker op familiebezoek wil gaat ie de 2e keer mee
![]()
Maar misschien moeten we voor dit jaar maar een goedkope locatie uitzoeken
Maar het vliegveld van Bremen zit op een kwartiertje met de tram van de stad. Ideaal. Jammer dat stockholm nog anderhalf uur met de bus is, vanaf Stockholm. En jammer dat ryanair geen airmiles heeft, want ik vlieg er meestal mee...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef neen het volgende:
Gefeliciteerd Viking!
[..]
Ryan Air he, die noemen Eindhoven Airport voor het gemak ook Amsterdam. Er gaat geloof ik een bus vanaf Arnhem CS.
Eigenlijk wel belachelijk dat het zo godse goedkoop is maar goed ik doe er zelf ook aan mee.
Het is sowieso altijd wel handig om het goed uit te zoeken, als je helemaal in Amsterdam woont is het waarschijnlijk sowieso niet zo slim om voor 10 euro minder helemaal naar Bremen te gaan. Een keer vloog ik met Ryan Air ergens naar Londen vanaf Eindhoven. Kostte niet alleen 10 miljoen miljard uur maar ook nog eens allemaal euro's voor de trein daar. Achteraf had ik beter op een ander vliegveld kunnen zoeken, misschien 10 euro duurder en 10.000x chiller.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar het vliegveld van Bremen zit op een kwartiertje met de tram van de stad. Ideaal. Jammer dat stockholm nog anderhalf uur met de bus is, vanaf Stockholm. En jammer dat ryanair geen airmiles heeft, want ik vlieg er meestal mee...
Nog 3 dagen tot stufi?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:58 schreef neen het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd wel handig om het goed uit te zoeken, als je helemaal in Amsterdam woont is het waarschijnlijk sowieso niet zo slim om voor 10 euro minder helemaal naar Bremen te gaan. Een keer vloog ik met Ryan Air ergens naar Londen vanaf Eindhoven. Kostte niet alleen 10 miljoen miljard uur maar ook nog eens allemaal euro's voor de trein daar. Achteraf had ik beter op een ander vliegveld kunnen zoeken, misschien 10 euro duurder en 10.000x chiller.
Bremen is dan wel fijn ja, Weeze voor mij ook wel maar de volgende keer vlieg ik vanaf Amsterdam
Ik heb nog 69 eurocent
Ja, maandag weer geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nog 3 dagen tot stufi?
Ja, volgende keer als ik vlieg is het denk ik KLM. Kost me 20 euro meer, maar zoveel meer gemak....Dat is pas in Maart! Ik kan me niet herinneren zo lang niet gevlogen te hebben....
yes, KLM kun je sparen, en de 13e is hij hier. Duurt nog lang!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maandag weer geloof ik
Met KLM kun je wel miles sparen dacht iken je vriendje kwam nog in Zweden langs ervoor toch? of vergis ik mij
Ja is ook! Kan wel wachten tot ie enthousiast wordt, maarja hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef neen het volgende:
Hehe, toen m'n moeder voor het eerst een keer terugging naar haar geboortegrond was het ook met haar zus en had m'n vader ook geen zinniet denken van "oh dit en dat" gewoon doen.
Dat duurt nog wel ff ja, dan is m'n stufi ook alweer bijna opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes, KLM kun je sparen, en de 13e is hij hier. Duurt nog lang!
De 24e! Ik heb de mail al gehad!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maandag weer geloof ik
Met KLM kun je wel miles sparen dacht iken je vriendje kwam nog in Zweden langs ervoor toch? of vergis ik mij
Heb je je familie daar ooit ontmoet? En je had toch niet zo'n goede band met je vader, toch? Heb je dan wel zin om die familie te ontmoeten? Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan reizen door chili!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is ook! Kan wel wachten tot ie enthousiast wordt, maarja he![]()
Ik vind het alleen zelf ook een beetje ehh... 'eng'. Niet helemaal het goeie woord, maar ik weet ook niet echt wat ik moet verwachtenMaarja. Gewoon gaan zien. I guess.
Het is ook eng maar dat maakt niet uit want je bent niet gek, als het dan is gelukt denke je van "heee, ik kan dit en het was heul niet eng"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is ook! Kan wel wachten tot ie enthousiast wordt, maarja he![]()
Ik vind het alleen zelf ook een beetje ehh... 'eng'. Niet helemaal het goeie woord, maar ik weet ook niet echt wat ik moet verwachtenMaarja. Gewoon gaan zien. I guess.
Stufiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg jij mails over het vriendje van Jagermeisterin?
Ooit, toen ik net 4 was! Er is wel wat contact via internet met mn oom daaro, en die is wel heel leuk! En zn vrouw en zoontje ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je je familie daar ooit ontmoet? En je had toch niet zo'n goede band met je vader, toch? Heb je dan wel zin om die familie te ontmoeten? Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan reizen door chili!
ff serieusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had het er laatst nog over met het vriendje dat ik mn ass een keer naar Chili moet slepen. Maar hij heeft er niet zoveel mee en kan geen Spaans (ik ook nog niet zo goed), dus heeft zoiets van, mjaaa om dan samen te gaan... Maar ergens zou ik het wel met hem willen beleven, zeg maar. Maar misschien ook niet, want ik moet daar gaan zien hoe mn familie is enzo![]()
Nu gaat het waarschijnlijk zo: ik ga ooit es () in mn eentje of met mn zus. Als ik dan besluit dat het gaaf is en ik vaker op familiebezoek wil gaat ie de 2e keer mee
![]()
Maar misschien moeten we voor dit jaar maar een goedkope locatie uitzoeken
Hoezo? Als je iets graag wil moet je het toch echt zelf doen en het niet af laten hangen van iemand anders. Het is volgens mij niet zo dat hij dit initiatief dwarsboomt ofzo, je kunt best iets stimuleren zonder er zelf aan deel te nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ff serieusHet is toch belangrijk voor jou? Stukje van jouw cultuur/achtergrond etc.
imo beetje raar dat hij niet mee wil....
Niet meegaan betekent niet dat hij niet geïnteresseerd is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef _aurum_ het volgende:
ik zeg toch niet dat ze niet moet gaan? Ik zou het vreemd vinden om zoiets te doen zonder mijn wederhelft. Het is niet een weekendje weg, het heeft imo meer impact en ik zou het vreemd vinden als mijn wederhelft er niet in geïnteresseerd zou zijn.
Maar da's mijn mening
Waar kijk jij dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Mooie foto's, Sigme!!![]()
OMG, ik kijk even naar wat het kost om met Ryanair naar Beziers te vliegen en ik ben voor 12 euro heen en terug.
Shit. Nu wil ik gaan een weekje. Kijken wat het weer doet.
Heeft je vader dan nooit een bh gezien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Whehe.
M'n moeder: "Papa vindt een beha op de overloop, waar moet 'ie heen?". Ik moet even wat beter om m'n spullen denken
.
Jawel, maar ik vind het toch een beetje raar. Een gedragen slip was gênanter geweest, thoughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heeft je vader dan nooit een bh gezien?
quote:Zo, lekker rondje gelopen. Nu even uitblazen, dan douchen!
ah. Ik denk dat wij daar bij m'n ouders thuis anders mee omgaan. Ik loop daar rustig naakt door de hal en we hebben het rustig over seks en dat soort zaken..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het toch een beetje raar. Een gedragen slip was gênanter geweest, though.
[..].
Srsly? Oh dat is echt ondenkbaar bij ons.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah. Ik denk dat wij daar bij m'n ouders thuis anders mee omgaan. Ik loop daar rustig naakt door de hal en we hebben het rustig over seks en dat soort zaken..
Njaaa ik weet het allemaal niet zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik snap zowel Maria als Aurum wel. Enerzijds denk je: "Oh, dit wil ik met mijn liefste delen!" en anderzijds is het allemaal ook nog nieuw voor jou, Maria, en dus zul je zelf ook een hoop te verwerken hebben, al kan een vriendje daar weer erg handig bij zijn. Miss ben je (onbewust) bang dat het allemaal rotmensen zijn en wil je je vriendje daar niet mee confronteren?
Omdat ik zwak benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom vier je het eigenlijk daar? En niet in Den Haag?
Dat is het idd. Ik voel me enorm betutteld. Ik woon al 10 jaar op mezelf, maar nog steeds doet ze alsof ik niks kan. Ze gelooft ook niet eens dat ik hardloop, want 'dat kunnen wij niet in onze familie'.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Lastig he, vik. Je moeder ziet je nog als kind, maar zo voelt het zelf niet. Als je dat nu eens met je moeder probeert te communiceren? "Ik woon al XX jaar op mezelf, en heb zelf vele taarten gemaakt. Zullen we onze manieren combineren, dan wordt het vast een lekkere taart".
Maar, ik snap je heel goed, ik heb er met kerst ook veel last van gehad.
Nee!quote:
Wutwutwutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het idd. Ik voel me enorm betutteld. Ik woon al 10 jaar op mezelf, maar nog steeds doet ze alsof ik niks kan. Ze gelooft ook niet eens dat ik hardloop, want 'dat kunnen wij niet in onze familie'.
De visite die hier straks komt?quote:
Is het het waard?quote:
M'n pa was wel onder de indruk van m'n 9 km/uquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WutwutwutLaat haar je nike grafiekjes maar zien, you're breaking down family boundaries! Harrr!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg! Ik ben echt even heel boos nu.
Ik zou samen met mijn moeder taarten gaan maken, maar ze zit de hele tijd de lakens uit te delen: dit moet zus en dit moet zo. Net alsof ik zelf nooit een taart heb gemaakt. Zegt m'n vader ook nog dat ik haar maar even moet laten begaan. Ja daag. Nu maakt ze die dingen zelf maar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een nare situatie, Vik. Luister naar Maria..
Ik had gister m'n vader nog aan de telefoon, we kunnen steeds beter met elkaar praten.. We zaten wat te ouwehoeren en op een gegeven moment zei 'ie heel serieus: "Lieverd, ik wilde toch even zeggen hoe ontzettend blij we zijn dat het nu zo goed met je gaat." Aww.
.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef conleche het volgende:
Vik, ga naar de bakker en koop een slagroomtaart!! Dan laat je je moeder gewoon haar eigen taarten maken neemt daar een hap van en zegt dat ze niet te vreten zijn en dan heb je vast en zeker een beregoeie sfeer!
Oeh!!! Dat liedje ga ik niet aanklikken, want door alleen de titel te lezen zit het al irritant in mijn hoofd, maar Ibiza!!! Lijkt me best tof!quote:
Ibiza! in ieder geval wel semi-tropisch toch? Toffffquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:57 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen idee of Ibiza wel of niet tof is, maar ik vind het idee van een vakantie die alleen bestaat uit luieren en een paar avondjes uit heeeeeerlijk! Heb ik al zo lang niet meer gedaan en ben ik echt even aan toe. Doe ik daarna wel weer een keer een cultureel verantwoorde vakantie
Hmh. Qua stad: ik denk York, al is het wel nogal toeristisch. Daar heb je in Leeds geen last vanquote:
Nouja dan ben ik morgenavond iig zekersteweten moe genoeg denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
awh![]()
maar is doorhalen dan wel slim?
Dacht je dat ook niet van oud & nieuw?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb niet zo veel mensen om uit te nodigen, dus vier het niet zo graag/vaak
Dat scheeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
*twijfel*
Heb gisteren wel meteen York gemailed al met 'hoe nu verder', en heb goed contact met die mensen opzich, van het international office, tot nu toe...
en de master daar lijkt me ook erg leuk, maar master kan ik altijd nog later beslissen..
teeeeeeeringgoeietekstquote:
Dat zou nice zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheeltIk kan wel wat gedetailleerdere info vragen aan mn York-vriendinnetje, die zie ik dinsdag weer!
En voor een tekstschrijf-vertaal-ohaiikschrijfdingen-eenmansbedrijfjeLaatste brainstormsessie met zus leverde niks beters op dan 'leukerdanhetlijkt.nl'
Ik werk freelance voor de Leedsies dus moet me registreren als freelancer.
Ik zou deze niet als reclame voor jezelf opnemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
teeeeeeeringgoeietekst![]()
tewauzeteksten![]()
taaltoetersenbellen![]()
literariteiten![]()
Teun de Tekstboer![]()
Psssh! Ik vind ze vet goed heur!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou deze niet als reclame voor jezelf opnemen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psssh! Ik vind ze vet goed heur!
Teun de Tekstboer is getrouwd met Tina de Taalhoer
Oh! Snorriequote:
Stimmt! Iets interlingueels is inderdaad denk ik wel handig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]!
Ik zou iets Engelserigs doen? Aangezien je klant nu een Engels bedrijf is.......
TextOnly!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
TextOnly van co vond ik eigenlijk best heel leuk
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psssh! Ik vind ze vet goed heur!
Teun de Tekstboer is getrouwd met Tina de Taalhoer
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik liep ook ooit met zo'n plan rond, maar ik ga toch het allerliefst in loondienst. Of bijv 4 dagen loondienst en op de 5e dag freelance dingetjes.
Bovendien vind ik dat je met zo'n plan eigenlijk eerst wat ervaring moet hebben opgedaan als tekstschrijver. Mijn zelfvertrouwen op tekstgebied is er niet groot genoeg voor om aan zoiets te beginnen.
Wat valt er aan door te hebben dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadMaar ja, hij is leuk!
![]()
quote:Yay, bedankt zegIk heb nu twee opties (de andere is wat met mn achternaam
) en ik ga er nog even op broeden
![]()
Als mensen dit lezen die doen aan domein-registratie: waag het niet![]()
![]()
Mja ik heb ook niet echt veel (betaalde) ervaring. Punt is nu gewoon dat ik me tóch moet registreren voor mijn werkzaamheden voor de Leedsies, en gezien ik daar als 'linguist' ben aangenomen, maak ik er maar meteen een freelance gebeuren van in iets waar ik misschien meer in wil gaan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik liep ook ooit met zo'n plan rond, maar ik ga toch het allerliefst in loondienst. Of bijv 4 dagen loondienst en op de 5e dag freelance dingetjes.
Bovendien vind ik dat je met zo'n plan eigenlijk eerst wat ervaring moet hebben opgedaan als tekstschrijver. Mijn zelfvertrouwen op tekstgebied is er niet groot genoeg voor om aan zoiets te beginnen.
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.In het onderwijs krijg je misschien niet genoeg werk en dan is af en toe zo'n freelance klus wel fijn om erbij te doen!
Verkijk je niet op het uitzoekwerk hè. Als freelancer moet je je eigen administratie regelen (en zelf voor je pensioen e.d. zorgen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mja ik heb ook niet echt veel (betaalde) ervaring. Punt is nu gewoon dat ik me tóch moet registreren voor mijn werkzaamheden voor de Leedsies, en gezien ik daar als 'linguist' ben aangenomen, maak ik er maar meteen een freelance gebeuren van in iets waar ik misschien meer in wil gaan doenDus ik begin gewoon daarmee, en probeer wat opdrachtjes te krijgen uit mn netwerk, en als het dan daarbij blijft, so be it! En zo niet, dan is het alsnog wel interessant om eens zoiets op poten te zetten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verkijk je niet op het uitzoekwerk hè. Als freelancer moet je je eigen administratie regelen (en zelf voor je pensioen e.d. zorgen).
Ik reageerde natuurlijk op dat nu-nog-niet-durven gedeelte!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook. Zeker als ik iets niet-taligs ga doen (en dat is goed mogelijk), dan lijkt het me wel leuk om ernaast te gaan freelancen, want ik vind het zonde om niets meer met mijn taalgevoel te doen. Dan doe ik de wereld onrecht aan ofzo
.
Thnx! Voel jij je al wat beter?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Co je hebt echt heerlijke lijstjes!!
LIjst:
O: 4 cracottes met FA en smeerkaas, wortels
T's: appel, een broodje bij bakker Bart
D: wokken
T: bier en Guido Weijers
Nou dat is behoorlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef _Calimero_ het volgende:
pfff lopen ging kut. Ik ben veel te snel begonnen (rond de 13 km/h) en kreeg last van allemaal van die stomme kleine pijntjes en steken. Maargoed, toch 3.5 km met 12.3 km/h gemiddeld gelopen. beter dan niets
Crisis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef sigme het volgende:
Ok, ik heb inmiddels een half pond kaas op, een heel pond yoghurt, een ei, een gerookte haring, een pond zuurkool, stuk worst, wat mayonaise en een hele komkommer. Voorlopig bemerkt ik nog niets van verminderde eetlust.
Ik ga maar eens een rondje lopen met de hond, dan ben ik in elk geval even uit de buurt van het eten.
Hey wat cool, doe jij dat op regelmatige basis, hockey?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje:
O: boterham filet americain, halfvolle melk
S: rolstoelhockey
L: lunchen in de stad![]()
T: twee mandarijntjes
D: lasagne met spinazie, rauwkostsalade
T: yoghurt/vla/iets
T: verse sinaasappelsap
Huh die 20 enkele reis was toch alleen in het hoogseizoen? Laagseizoen is 15 euro voor bagage? (aannemen dat het ook ryanair was)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Haha, dat zou leuk zijn!
[..]
Waar is het 11 graden? In Beziers? En die Hispeed komt vast niet op Weeze-vliegveld aan, dat ligt namelijk in een diep Duits woud met kazernes en verder niks.
Bagage is alleen handbagage, maximaal 10kg. Een tas (1!) tot 15kg inchecken (en evt dus ook nog 10kg handbagage) kost 20,- enkele reis extra.
Je weet dat je als student via surfspot gratis een domeinnaam + webruimte enzo kan aanvragen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadMaar ja, hij is leuk!
![]()
Yay, bedankt zegIk heb nu twee opties (de andere is wat met mn achternaam
) en ik ga er nog even op broeden
![]()
Als mensen dit lezen die doen aan domein-registratie: waag het niet![]()
![]()
GO WITH THE FLOW!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik verliefd aan het worden. Doodeng.
Oehhhh spannend! Enjoy!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
Wat zal ik nu eens roepen...........eh..............deze post is zo waardeloos zonder FOTO!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen had ik ineens prachtige zwarte laarzen van Fred de la Bretonniere in de uitverkoop gescoord.
Dat wist ik niet, dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Chicolate het volgende:
Je weet dat je als student via surfspot gratis een domeinnaam + webruimte enzo kan aanvragen?
eensch!!quote:
Oh, dat van hoog/laagseizoen weet ik niet; het kostte ons nu in januari 20 euro enkele reis voor 1 tas inchecken .quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh die 20 enkele reis was toch alleen in het hoogseizoen? Laagseizoen is 15 euro voor bagage? (aannemen dat het ook ryanair was) <knip>
Klinkt als een heerlijke vakantie Sigme. En mooie foto's! Maar had jij nou echt een jurkje aan tijdens het lopen?
Was het zo warm en waait dat niet omhoog de hele tijd?
Oeh ook een goeie!quote:
Oei. Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef neen het volgende:
Lijkt wel wat op dat tv programma wat een tijdje terug werd besproken
Ja, dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
De vorige heb ik teruggestuurd.
Mag hoor, smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
moet er nog 3.. heb een aantal dingen gehaald (een 7,5 en een 8) was bij een her ziek dus niet gehaald.. en die van gister twijfel ik over..quote:
maandag 2, maar die zijn tegelijkertijd?? en een opdracht inleveren.. dan vrijdag 1.. en deze week of volgende week een opdracht inleveren dan ben ik klaar met dit jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef neen het volgende:
Goed bezig, nog een weekje dan 3 stuks doen of wat?
Februari of Mei ja? Nou ja dat kan wel, maar heb je niet in Maart vakantiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil of in februari of in mei een city trip maken! Naar Milaan of zo, het moet wel een beetje warm zijn.. Dat kon via ryanair.com? Wat is dan het meest handig qua vertrek?
Hebben ze weer lekker ingeroosterd dan zeker weten dat het gelijk is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maandag 2, maar die zijn tegelijkertijd?? en een opdracht inleveren.. dan vrijdag 1.. en deze week of volgende week een opdracht inleveren dan ben ik klaar met dit jaar.
moet ik alleen nog in juni en her doen voor 1 studiepunt, als ik nu alles zou halen heb ik 59 studiepunten
In februari begint jaar 2, dan kan ik dat tentamen uit jaar 1 herkansen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Februari of Mei ja? Nou ja dat kan wel, maar heb je niet in Maart vakantienou ja anyways... even data invullen + plaats van vertrek/bestemming en dan invullen dat je flexibel bent met de datum. Als het goed is zie je dan de dagen van de kalender en de prjis.
Easyjet is ook goed te doen qua prijs dacht ik en vliegt wél van Amsterdam.
[..]
Hebben ze weer lekker ingeroosterd dan zeker weten dat het gelijk is?
En 59 van de 60 uit het eerste jaar neem ik aan? Dus die laatste in Juni? Ik heb ook m'n laatste voor m'n P dan, 2 kansen als het goed is.
Heb je nu een half jaar studievertraging ofzo dan? Nou ja /care ook het gaat zoals het gaat, als het je maar een beetje bevalt ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In februari begint jaar 2, dan kan ik dat tentamen uit jaar 1 herkansen.
Ja in maart ga ik ook wegMaar wil een weekendje.. Als het maar 20 euro is of zo, woohoo
Ik ben gewisseld van opleiding in september..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je nu een half jaar studievertraging ofzo dan? Nou ja /care ook het gaat zoals het gaat, als het je maar een beetje bevalt ja.
En vliegen is dan vaak goedkoop met Ryan Air vanaf Weeze (dichtbij Arnhem/Nijmegen) of Eindhoven dus daar moet je dan ook nog heen, maar niet in het weekend gok ik. Eerder dagen als maandag/dinsdag/woensdag. Maar dat moet je dan maar even op de website bekijken.
Oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben gewisseld van opleiding in september..
waarom zie je hem twee weken niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef Merel het volgende:
M'n laptop loopt dus helemaal vast als ik het forum open heb in de standaard layout. Dus ik ga maar weer verder in text only
Vandaag lag een brief van werk in de bus over m'n nieuwe salaris. Hoger dan ik had verwacht![]()
Ik kreeg een smsje van de collega dat ie het vannacht zo eenzaam vond om alleen te slapenMaar ik zie 'm pas over twee weken weer.. En daarna weer twee weken niet. Dus de timing is niet echt lekker. Dus tijd zat om lekker onzeker te gaan doen enzo
Ik ga vanaf maandag een weekje op vakantie. En dan weer een weekje werken waarin we elkaar wel gedag kunnen zeggen maar meer ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zie je hem twee weken niet?
nee heb een half jaar vrijstelling van mijn vorige opleiding, ben dus halverwege het 1e jaar er bij gekomen. mijn jaar loopt van feb-janquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef neen het volgende:
[..]
Odan snap ik er helemaal geen donder meer van, doe je dan nu 2x een jaar in een half jaar ofzo
![]()
ja ik volg het maar half soms hoor sorry
mmm... weet niet.. ja wel goed of zo maar.. nu zit ik weer 'vast' aan iemand, was er toch al wel een beetje aan gewend om dat niet te zijn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vriendinnetjes die vinden dat ik de ex moet informeren. maar ik heb zo iets van.. ik heb hem niets te melden.. ze vonden het allemaal wel een goeie streek al zou ik t vriendje niet eens leuk vinden maar gewoon voor de streek. toen dacht ik echt aaah nee dat is echt t laatste waar ik aan denk!
[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 22-01-2011 19:58:32 ]
Mm.. jammer. Maar op het werk kun je vast wel eens een stiekem kusje geven ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga vanaf maandag een weekje op vakantie. En dan weer een weekje werken waarin we elkaar wel gedag kunnen zeggen maar meer ook nieten dan pas eind van die week tijd om af te spreken. En daarna gaat hij op vakantie.
Nou de meeste stelletjes die ik ken (ook studenten ja) wonen op een gegeven moment half/heel bij elkaar. Deed ik eigenlijk ook half met mn ex.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Merel het volgende:
Pief, wat is het samenwonengesprek?
Jagär, ik ga gewoon een weekje CenterParcs'en, niks bijzondersStiekem zoenen op werk durf ik niet hoor
Maar ik vind het wel tof dat we nu al hebben afgesproken hebben voor over twee weken, dan geeft me in ieder geval het idee dat hij denkt dat ie me voor de komende twee weken tenminste nog wel leuk zal vinden
Klopt. Ik woon er 20 minuutjes rijden vandaan en meot toch echt met de auto.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere vliegveld in Dusseldorf. De echte. Weeze is een oude militaire basis, omgebouwd. Volgens mij gaan er bussen vanaf Arnhem naar toe, maar het is echt in de middl eo f nowhere!
Ook voor Vik en de rest: freelancen is juist heel geschikt om in korte klussen ervaring op te doen. Omdat je nog op junior-niveau werkt zullen je tarieven wat lager zijn en is er zeker genoeg werk. En je opdrachtgever loopt geen risico: beval je niet, dan voor jou 10 anderen. Als je richting senior groeit is het te overwegen wel in loondienst te gaan, behalve als je heel goed bent, want dan kun je de hoofdprijs vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik sluit me bij de rest aan, Merel! En spannend zeg, Maria...Ik denk er soms ook over om m'n eigen consultancy berdrijfje op te richten, maar een beetje meer ervaring is wel goed, denk ik!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mehe! Vriendje heeft Broesss herontdekt, en nu moet ik de hele tijd aan DaD denken!
En PF, goed zeg, een 7.5 en een 8.0! Je zit dan nu beter op je plekje, of nie?
Ja, had alleen wel zo iets van, je hebt het er wel vaak over, dan wel in negatieve zin, maar tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Merel het volgende:
Maar wat hebben jullie besproken dan? Dat je gewoon ook lekker je vrijheid wilt houden en niet 24/7 op elkaars lip wilt zitten?
Vertel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onwijs heerlijke dag, trouwens..
Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat?!!
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat?!!
De lijst werd uiteindelijk:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef sigme het volgende:
Ok, ik heb inmiddels een half pond kaas op, een heel pond yoghurt, een ei, een gerookte haring, een pond zuurkool, stuk worst, wat mayonaise en een hele komkommer. Voorlopig bemerkt ik nog niets van verminderde eetlust.
Ik ga maar eens een rondje lopen met de hond, dan ben ik in elk geval even uit de buurt van het eten.
Nou ja iedereen vraagt of ik m'n ex al verteld heb dat ik geen vrijgezel meer ben. Omdat we nog wel heel soms contact hebben over luchtige dingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?
Ze denken dat ie zodra ie terug is weer bij mij aan komt kloppen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is de mooie streek dan? Ik zie het niet zo. Het is toch uit?
Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Pief, als het ter sprake komt als je 'm toch een keer spreekt zou ik het niet ontkennen ofzo, maar ik zou niet speciaal contact opnemen om het mee te delen. Daarmee zou je je alleen maar laten kennen!
Ik hoop voor je dat de confrontatie snel komt. dAn kun je het afsluiten en verder met je leven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.
Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc
Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant'
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen
Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen
Nou ja toen ie weg ging ging 't niet zo goed met mij en hij zei van: maak er gewoon een hele mooie tijd van doe je best etc. en nog voor 't uit was: doe je ding wacht niet op mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet
Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat
Gewoon, een vrije zaterdag, met Baardmans.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De lijst werd uiteindelijk:
• een half pond kaas
• een heel pond yoghurt
• een ei
• een gerookte haring
• een pond zuurkool
• stuk worst
• wat mayonaise
• een hele komkommer
• kwart liter melk
• avondeten: 1 stronk witlof met gehakt & tomatensaus
• toe: half pond yoghurtmet (zure) aalbessen
een en ander hopelijk ietwat gecompenseerd door
• 50 liter water sjouwen
• 1 uur wandelen
• 4 x 10 maal knieën optrekken aan rekstok
• 200 touwtjespringsprongen
• 7,3 km hardlopen met 10,0 km/u
Duurt nog even, maar ja!quote:
Het zijn nog de speculaas-chocoladekoekjes hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?
And if all else fails, just fake it!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef neen het volgende:
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |