Dat wist ik niet, dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Chicolate het volgende:
Je weet dat je als student via surfspot gratis een domeinnaam + webruimte enzo kan aanvragen?

x een heleboel!
 x een heleboel!   Dankjoewel!
 Dankjoewel!   
  Ga ik aangeleerde marketingtruukjes voor mezelf uitproberen
 Ga ik aangeleerde marketingtruukjes voor mezelf uitproberen   

Houdt het leven spannend, niewoar?
 Houdt het leven spannend, niewoar?   Geniet ervan!
 Geniet ervan!   

Herkenbaar ivm de veel ruimte innemende hobby van vriendje
 Herkenbaar ivm de veel ruimte innemende hobby van vriendje   

eensch!!quote:

Oh, dat van hoog/laagseizoen weet ik niet; het kostte ons nu in januari 20 euro enkele reis voor 1 tas inchecken .quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh die 20 enkele reis was toch alleen in het hoogseizoen? Laagseizoen is 15 euro voor bagage? (aannemen dat het ook ryanair was) <knip>
Klinkt als een heerlijke vakantie Sigme. En mooie foto's! Maar had jij nou echt een jurkje aan tijdens het lopen?
Was het zo warm en waait dat niet omhoog de hele tijd?
 .
.

Oeh ook een goeie!quote:

Maarja he!
 Maarja he!  

Oei. Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef neen het volgende:
Lijkt wel wat op dat tv programma wat een tijdje terug werd besproken

Nu ook van Sparta gewonnen...
 Nu ook van Sparta gewonnen... 

.
.

.
. . Ik vind ze niet zo trouwens
. Ik vind ze niet zo trouwens  . Maar ik heb dan ook een zeer specifieke smaak
. Maar ik heb dan ook een zeer specifieke smaak  .
.

.
. .
.

Ja, dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
De vorige heb ik teruggestuurd.
Mag hoor, smaken verschillen.
 .
. . Eerst "ja" of "nee" zeggen en dan hoor je de vraag pas. De kinderen vinden het geweldig
. Eerst "ja" of "nee" zeggen en dan hoor je de vraag pas. De kinderen vinden het geweldig  . Alleen zeiden ze net "nee" en bleek de vraag te zijn: "Ga je ook mee patat eten vanavond?"
. Alleen zeiden ze net "nee" en bleek de vraag te zijn: "Ga je ook mee patat eten vanavond?"  .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.

Genieten dit
 Genieten dit   

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik verliefd aan het worden. Doodeng.
 !
!

moet er nog 3.. heb een aantal dingen gehaald (een 7,5 en een 8) was bij een her ziek dus niet gehaald.. en die van gister twijfel ik over..quote:

maandag 2, maar die zijn tegelijkertijd?? en een opdracht inleveren.. dan vrijdag 1.. en deze week of volgende week een opdracht inleveren dan ben ik klaar met dit jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef neen het volgende:
Goed bezig, nog een weekje dan 3 stuks doen of wat?

Februari of Mei ja? Nou ja dat kan wel, maar heb je niet in Maart vakantiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil of in februari of in mei een city trip maken! Naar Milaan of zo, het moet wel een beetje warm zijn.. Dat kon via ryanair.com? Wat is dan het meest handig qua vertrek?
 nou ja anyways... even data invullen + plaats van vertrek/bestemming en dan invullen dat je flexibel bent met de datum. Als het goed is zie je dan de dagen van de kalender en de prjis.
 nou ja anyways... even data invullen + plaats van vertrek/bestemming en dan invullen dat je flexibel bent met de datum. Als het goed is zie je dan de dagen van de kalender en de prjis.Hebben ze weer lekker ingeroosterd dan zeker weten dat het gelijk is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
maandag 2, maar die zijn tegelijkertijd?? en een opdracht inleveren.. dan vrijdag 1.. en deze week of volgende week een opdracht inleveren dan ben ik klaar met dit jaar.
moet ik alleen nog in juni en her doen voor 1 studiepunt, als ik nu alles zou halen heb ik 59 studiepunten

In februari begint jaar 2, dan kan ik dat tentamen uit jaar 1 herkansen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Februari of Mei ja? Nou ja dat kan wel, maar heb je niet in Maart vakantienou ja anyways... even data invullen + plaats van vertrek/bestemming en dan invullen dat je flexibel bent met de datum. Als het goed is zie je dan de dagen van de kalender en de prjis.
Easyjet is ook goed te doen qua prijs dacht ik en vliegt wél van Amsterdam.
[..]
Hebben ze weer lekker ingeroosterd dan zeker weten dat het gelijk is?
En 59 van de 60 uit het eerste jaar neem ik aan? Dus die laatste in Juni? Ik heb ook m'n laatste voor m'n P dan, 2 kansen als het goed is.
 Maar wil een weekendje.. Als het maar 20 euro is of zo, woohoo
 Maar wil een weekendje.. Als het maar 20 euro is of zo, woohoo  

Heb je nu een half jaar studievertraging ofzo dan? Nou ja /care ook het gaat zoals het gaat, als het je maar een beetje bevalt ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In februari begint jaar 2, dan kan ik dat tentamen uit jaar 1 herkansen.
Ja in maart ga ik ook wegMaar wil een weekendje.. Als het maar 20 euro is of zo, woohoo

Ik ben gewisseld van opleiding in september..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je nu een half jaar studievertraging ofzo dan? Nou ja /care ook het gaat zoals het gaat, als het je maar een beetje bevalt ja.
En vliegen is dan vaak goedkoop met Ryan Air vanaf Weeze (dichtbij Arnhem/Nijmegen) of Eindhoven dus daar moet je dan ook nog heen, maar niet in het weekend gok ik. Eerder dagen als maandag/dinsdag/woensdag. Maar dat moet je dan maar even op de website bekijken.

Oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben gewisseld van opleiding in september..
 dan snap ik er helemaal geen donder meer van, doe je dan nu 2x een jaar in een half jaar ofzo
 dan snap ik er helemaal geen donder meer van, doe je dan nu 2x een jaar in een half jaar ofzo  

Hoe is het met jouw vriendje?
 Hoe is het met jouw vriendje?  

Maar ik zie 'm pas over twee weken weer.. En daarna weer twee weken niet. Dus de timing is niet echt lekker. Dus tijd zat om lekker onzeker te gaan doen enzo
 Maar ik zie 'm pas over twee weken weer.. En daarna weer twee weken niet. Dus de timing is niet echt lekker. Dus tijd zat om lekker onzeker te gaan doen enzo  

waarom zie je hem twee weken niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:42 schreef Merel het volgende:
M'n laptop loopt dus helemaal vast als ik het forum open heb in de standaard layout. Dus ik ga maar weer verder in text only
Vandaag lag een brief van werk in de bus over m'n nieuwe salaris. Hoger dan ik had verwacht
Ik kreeg een smsje van de collega dat ie het vannacht zo eenzaam vond om alleen te slapenMaar ik zie 'm pas over twee weken weer.. En daarna weer twee weken niet. Dus de timing is niet echt lekker. Dus tijd zat om lekker onzeker te gaan doen enzo

Ik ga vanaf maandag een weekje op vakantie. En dan weer een weekje werken waarin we elkaar wel gedag kunnen zeggen maar meer ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom zie je hem twee weken niet?
 en dan pas eind van die week tijd om af te spreken. En daarna gaat hij op vakantie.
 en dan pas eind van die week tijd om af te spreken. En daarna gaat hij op vakantie.

nee heb een half jaar vrijstelling van mijn vorige opleiding, ben dus halverwege het 1e jaar er bij gekomen. mijn jaar loopt van feb-janquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef neen het volgende:
[..]
Odan snap ik er helemaal geen donder meer van, doe je dan nu 2x een jaar in een half jaar ofzo

ja ik volg het maar half soms hoor sorry

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |