Mja ik heb ook niet echt veel (betaalde) ervaring. Punt is nu gewoon dat ik me tķch moet registreren voor mijn werkzaamheden voor de Leedsies, en gezien ik daar als 'linguist' ben aangenomen, maak ik er maar meteen een freelance gebeuren van in iets waar ik misschien meer in wil gaan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik liep ook ooit met zo'n plan rond, maar ik ga toch het allerliefst in loondienst. Of bijv 4 dagen loondienst en op de 5e dag freelance dingetjes.
Bovendien vind ik dat je met zo'n plan eigenlijk eerst wat ervaring moet hebben opgedaan als tekstschrijver. Mijn zelfvertrouwen op tekstgebied is er niet groot genoeg voor om aan zoiets te beginnen.
 Dus ik begin gewoon daarmee, en probeer wat opdrachtjes te krijgen uit mn netwerk, en als het dan daarbij blijft, so be it! En zo niet, dan is het alsnog wel interessant om eens zoiets op poten te zetten
 Dus ik begin gewoon daarmee, en probeer wat opdrachtjes te krijgen uit mn netwerk, en als het dan daarbij blijft, so be it! En zo niet, dan is het alsnog wel interessant om eens zoiets op poten te zetten   

Ja dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.In het onderwijs krijg je misschien niet genoeg werk en dan is af en toe zo'n freelance klus wel fijn om erbij te doen!
 . Zeker als ik iets niet-taligs ga doen (en dat is goed mogelijk), dan lijkt het me wel leuk om ernaast te gaan freelancen, want ik vind het zonde om niets meer met mijn taalgevoel te doen. Dan doe ik de wereld onrecht aan ofzo
. Zeker als ik iets niet-taligs ga doen (en dat is goed mogelijk), dan lijkt het me wel leuk om ernaast te gaan freelancen, want ik vind het zonde om niets meer met mijn taalgevoel te doen. Dan doe ik de wereld onrecht aan ofzo  .
.

Verkijk je niet op het uitzoekwerk hč. Als freelancer moet je je eigen administratie regelen (en zelf voor je pensioen e.d. zorgen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mja ik heb ook niet echt veel (betaalde) ervaring. Punt is nu gewoon dat ik me tķch moet registreren voor mijn werkzaamheden voor de Leedsies, en gezien ik daar als 'linguist' ben aangenomen, maak ik er maar meteen een freelance gebeuren van in iets waar ik misschien meer in wil gaan doenDus ik begin gewoon daarmee, en probeer wat opdrachtjes te krijgen uit mn netwerk, en als het dan daarbij blijft, so be it! En zo niet, dan is het alsnog wel interessant om eens zoiets op poten te zetten

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verkijk je niet op het uitzoekwerk hč. Als freelancer moet je je eigen administratie regelen (en zelf voor je pensioen e.d. zorgen).
 Je le sais. Ik krijg daarom maandag ook een info-meeting. En daarom ga ik van al mn verdiensten een deel (1/3-1/2) overboeken naar mn spaarrekening, zodat ik iig geld heb om mn belastingen te betalen
 Je le sais. Ik krijg daarom maandag ook een info-meeting. En daarom ga ik van al mn verdiensten een deel (1/3-1/2) overboeken naar mn spaarrekening, zodat ik iig geld heb om mn belastingen te betalen   

Ik reageerde natuurlijk op dat nu-nog-niet-durven gedeelte!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook. Zeker als ik iets niet-taligs ga doen (en dat is goed mogelijk), dan lijkt het me wel leuk om ernaast te gaan freelancen, want ik vind het zonde om niets meer met mijn taalgevoel te doen. Dan doe ik de wereld onrecht aan ofzo
.

Thnx! Voel jij je al wat beter?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Co je hebt echt heerlijke lijstjes!!
LIjst:
O: 4 cracottes met FA en smeerkaas, wortels
T's: appel, een broodje bij bakker Bart
D: wokken
T: bier en Guido Weijers

Nou dat is behoorlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef _Calimero_ het volgende:
pfff lopen ging kut. Ik ben veel te snel begonnen (rond de 13 km/h) en kreeg last van allemaal van die stomme kleine pijntjes en steken. Maargoed, toch 3.5 km met 12.3 km/h gemiddeld gelopen. beter dan niets
 . Doe ik je niet na
. Doe ik je niet na  .
.

.
. 

Crisis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef sigme het volgende:
Ok, ik heb inmiddels een half pond kaas op, een heel pond yoghurt, een ei, een gerookte haring, een pond zuurkool, stuk worst, wat mayonaise en een hele komkommer. Voorlopig bemerkt ik nog niets van verminderde eetlust.
Ik ga maar eens een rondje lopen met de hond, dan ben ik in elk geval even uit de buurt van het eten.
 Wat een hoeveelheden
 Wat een hoeveelheden 
 .
.

Hey wat cool, doe jij dat op regelmatige basis, hockey?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje:
O: boterham filet americain, halfvolle melk
S: rolstoelhockey
L: lunchen in de stad
T: twee mandarijntjes
D: lasagne met spinazie, rauwkostsalade
T: yoghurt/vla/iets
T: verse sinaasappelsap

Huh die 20 enkele reis was toch alleen in het hoogseizoen? Laagseizoen is 15 euro voor bagage? (aannemen dat het ook ryanair was)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Haha, dat zou leuk zijn!
[..]
Waar is het 11 graden? In Beziers? En die Hispeed komt vast niet op Weeze-vliegveld aan, dat ligt namelijk in een diep Duits woud met kazernes en verder niks.
Bagage is alleen handbagage, maximaal 10kg. Een tas (1!) tot 15kg inchecken (en evt dus ook nog 10kg handbagage) kost 20,- enkele reis extra.
 . En was weg voor de rellen begonnen (alles wees erop dat dat zou gaan gebeuren, er werden al flyers uitgedeeld met de oproep na het Malieveld ook de stad in te gaan). Stom dat allerlei politieke partijen het nodig vonden om flyers uit te delen en ballonnen en weetikveel. Want zij zouden het allemaal veeeeel beter gedaan hebben. Stomme pogingen tot zieltjes winnen.
. En was weg voor de rellen begonnen (alles wees erop dat dat zou gaan gebeuren, er werden al flyers uitgedeeld met de oproep na het Malieveld ook de stad in te gaan). Stom dat allerlei politieke partijen het nodig vonden om flyers uit te delen en ballonnen en weetikveel. Want zij zouden het allemaal veeeeel beter gedaan hebben. Stomme pogingen tot zieltjes winnen. . En mooie foto's! Maar had jij nou echt een jurkje aan tijdens het lopen?
. En mooie foto's! Maar had jij nou echt een jurkje aan tijdens het lopen?  Was het zo warm en waait dat niet omhoog de hele tijd?
 Was het zo warm en waait dat niet omhoog de hele tijd?Je weet dat je als student via surfspot gratis een domeinnaam + webruimte enzo kan aanvragen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadMaar ja, hij is leuk!

Yay, bedankt zegIk heb nu twee opties (de andere is wat met mn achternaam
) en ik ga er nog even op broeden

Als mensen dit lezen die doen aan domein-registratie: waag het niet

GO WITH THE FLOW!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik verliefd aan het worden. Doodeng.

Oehhhh spannend! Enjoy!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Merel het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik verliefd aan het worden. Doodeng.

)
 ) 

.
.

Wat zal ik nu eens roepen...........eh..............deze post is zo waardeloos zonder FOTO!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen had ik ineens prachtige zwarte laarzen van Fred de la Bretonniere in de uitverkoop gescoord.

.
.

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |