Psssh! Ik vind ze vet goed heur!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou deze niet als reclame voor jezelf opnemen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psssh! Ik vind ze vet goed heur!
Teun de Tekstboer is getrouwd met Tina de Taalhoer
Oh! Snorriequote:
Stimmt! Iets interlingueels is inderdaad denk ik wel handig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]!
Ik zou iets Engelserigs doen? Aangezien je klant nu een Engels bedrijf is.......
TextOnly!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
TextOnly van co vond ik eigenlijk best heel leuk
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psssh! Ik vind ze vet goed heur!
Teun de Tekstboer is getrouwd met Tina de Taalhoer
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik liep ook ooit met zo'n plan rond, maar ik ga toch het allerliefst in loondienst. Of bijv 4 dagen loondienst en op de 5e dag freelance dingetjes.
Bovendien vind ik dat je met zo'n plan eigenlijk eerst wat ervaring moet hebben opgedaan als tekstschrijver. Mijn zelfvertrouwen op tekstgebied is er niet groot genoeg voor om aan zoiets te beginnen.
Wat valt er aan door te hebben dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook! Het duurde even voor ik hem door hadMaar ja, hij is leuk!
![]()
quote:Yay, bedankt zegIk heb nu twee opties (de andere is wat met mn achternaam
) en ik ga er nog even op broeden
![]()
Als mensen dit lezen die doen aan domein-registratie: waag het niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |