quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef conleche het volgende:
Vik, ga naar de bakker en koop een slagroomtaart!! Dan laat je je moeder gewoon haar eigen taarten maken neemt daar een hap van en zegt dat ze niet te vreten zijn en dan heb je vast en zeker een beregoeie sfeer!
Oeh!!! Dat liedje ga ik niet aanklikken, want door alleen de titel te lezen zit het al irritant in mijn hoofd, maar Ibiza!!! Lijkt me best tof!quote:
Ibiza! in ieder geval wel semi-tropisch toch? Toffffquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:57 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen idee of Ibiza wel of niet tof is, maar ik vind het idee van een vakantie die alleen bestaat uit luieren en een paar avondjes uit heeeeeerlijk! Heb ik al zo lang niet meer gedaan en ben ik echt even aan toe. Doe ik daarna wel weer een keer een cultureel verantwoorde vakantie
Hmh. Qua stad: ik denk York, al is het wel nogal toeristisch. Daar heb je in Leeds geen last vanquote:
Nouja dan ben ik morgenavond iig zekersteweten moe genoeg denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
awh![]()
maar is doorhalen dan wel slim?
Dacht je dat ook niet van oud & nieuw?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb niet zo veel mensen om uit te nodigen, dus vier het niet zo graag/vaak
Dat scheeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
*twijfel*
Heb gisteren wel meteen York gemailed al met 'hoe nu verder', en heb goed contact met die mensen opzich, van het international office, tot nu toe...
en de master daar lijkt me ook erg leuk, maar master kan ik altijd nog later beslissen..
teeeeeeeringgoeietekstquote:
Dat zou nice zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat scheeltIk kan wel wat gedetailleerdere info vragen aan mn York-vriendinnetje, die zie ik dinsdag weer!
En voor een tekstschrijf-vertaal-ohaiikschrijfdingen-eenmansbedrijfjeLaatste brainstormsessie met zus leverde niks beters op dan 'leukerdanhetlijkt.nl'
Ik werk freelance voor de Leedsies dus moet me registreren als freelancer.
Ik zou deze niet als reclame voor jezelf opnemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
teeeeeeeringgoeietekst![]()
tewauzeteksten![]()
taaltoetersenbellen![]()
literariteiten![]()
Teun de Tekstboer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |