Dat is het idd. Ik voel me enorm betutteld. Ik woon al 10 jaar op mezelf, maar nog steeds doet ze alsof ik niks kan. Ze gelooft ook niet eens dat ik hardloop, want 'dat kunnen wij niet in onze familie'.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Lastig he, vik. Je moeder ziet je nog als kind, maar zo voelt het zelf niet. Als je dat nu eens met je moeder probeert te communiceren? "Ik woon al XX jaar op mezelf, en heb zelf vele taarten gemaakt. Zullen we onze manieren combineren, dan wordt het vast een lekkere taart".
Maar, ik snap je heel goed, ik heb er met kerst ook veel last van gehad.
Nee!quote:
Wutwutwutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het idd. Ik voel me enorm betutteld. Ik woon al 10 jaar op mezelf, maar nog steeds doet ze alsof ik niks kan. Ze gelooft ook niet eens dat ik hardloop, want 'dat kunnen wij niet in onze familie'.
De visite die hier straks komt?quote:
Is het het waard?quote:
M'n pa was wel onder de indruk van m'n 9 km/uquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WutwutwutLaat haar je nike grafiekjes maar zien, you're breaking down family boundaries! Harrr!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg! Ik ben echt even heel boos nu.
Ik zou samen met mijn moeder taarten gaan maken, maar ze zit de hele tijd de lakens uit te delen: dit moet zus en dit moet zo. Net alsof ik zelf nooit een taart heb gemaakt. Zegt m'n vader ook nog dat ik haar maar even moet laten begaan. Ja daag. Nu maakt ze die dingen zelf maar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een nare situatie, Vik. Luister naar Maria..
Ik had gister m'n vader nog aan de telefoon, we kunnen steeds beter met elkaar praten.. We zaten wat te ouwehoeren en op een gegeven moment zei 'ie heel serieus: "Lieverd, ik wilde toch even zeggen hoe ontzettend blij we zijn dat het nu zo goed met je gaat." Aww.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |