Ooit, toen ik net 4 was! Er is wel wat contact via internet met mn oom daaro, en die is wel heel leuk! En zn vrouw en zoontje ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je je familie daar ooit ontmoet? En je had toch niet zo'n goede band met je vader, toch? Heb je dan wel zin om die familie te ontmoeten? Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan reizen door chili!
ff serieusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had het er laatst nog over met het vriendje dat ik mn ass een keer naar Chili moet slepen. Maar hij heeft er niet zoveel mee en kan geen Spaans (ik ook nog niet zo goed), dus heeft zoiets van, mjaaa om dan samen te gaan... Maar ergens zou ik het wel met hem willen beleven, zeg maar. Maar misschien ook niet, want ik moet daar gaan zien hoe mn familie is enzo![]()
Nu gaat het waarschijnlijk zo: ik ga ooit es () in mn eentje of met mn zus. Als ik dan besluit dat het gaaf is en ik vaker op familiebezoek wil gaat ie de 2e keer mee
![]()
Maar misschien moeten we voor dit jaar maar een goedkope locatie uitzoeken
Hoezo? Als je iets graag wil moet je het toch echt zelf doen en het niet af laten hangen van iemand anders. Het is volgens mij niet zo dat hij dit initiatief dwarsboomt ofzo, je kunt best iets stimuleren zonder er zelf aan deel te nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ff serieusHet is toch belangrijk voor jou? Stukje van jouw cultuur/achtergrond etc.
imo beetje raar dat hij niet mee wil....
Niet meegaan betekent niet dat hij niet geīnteresseerd is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef _aurum_ het volgende:
ik zeg toch niet dat ze niet moet gaan? Ik zou het vreemd vinden om zoiets te doen zonder mijn wederhelft. Het is niet een weekendje weg, het heeft imo meer impact en ik zou het vreemd vinden als mijn wederhelft er niet in geīnteresseerd zou zijn.
Maar da's mijn mening
Waar kijk jij dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Mooie foto's, Sigme!!![]()
OMG, ik kijk even naar wat het kost om met Ryanair naar Beziers te vliegen en ik ben voor 12 euro heen en terug.
Shit. Nu wil ik gaan een weekje. Kijken wat het weer doet.
Heeft je vader dan nooit een bh gezien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Whehe.
M'n moeder: "Papa vindt een beha op de overloop, waar moet 'ie heen?". Ik moet even wat beter om m'n spullen denken
.
Jawel, maar ik vind het toch een beetje raar. Een gedragen slip was gęnanter geweest, thoughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heeft je vader dan nooit een bh gezien?
quote:Zo, lekker rondje gelopen. Nu even uitblazen, dan douchen!
ah. Ik denk dat wij daar bij m'n ouders thuis anders mee omgaan. Ik loop daar rustig naakt door de hal en we hebben het rustig over seks en dat soort zaken..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het toch een beetje raar. Een gedragen slip was gęnanter geweest, though.
[..].
Srsly? Oh dat is echt ondenkbaar bij ons.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah. Ik denk dat wij daar bij m'n ouders thuis anders mee omgaan. Ik loop daar rustig naakt door de hal en we hebben het rustig over seks en dat soort zaken..
Njaaa ik weet het allemaal niet zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik snap zowel Maria als Aurum wel. Enerzijds denk je: "Oh, dit wil ik met mijn liefste delen!" en anderzijds is het allemaal ook nog nieuw voor jou, Maria, en dus zul je zelf ook een hoop te verwerken hebben, al kan een vriendje daar weer erg handig bij zijn. Miss ben je (onbewust) bang dat het allemaal rotmensen zijn en wil je je vriendje daar niet mee confronteren?
Omdat ik zwak benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom vier je het eigenlijk daar? En niet in Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |