SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ja dat had ik ook, heeft volgens mij met de nieuwe layout te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Excuus voor TT, maar ik had het dus écht niet door. Opeens realiseerde ik me: fuck, de layout wordt rood.
Ja en door de automatische updates zie ik het verloop van de pagina's niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, heeft volgens mij met de nieuwe layout te maken.
Mijn portobello's zijn eindelijk op. Heel eenvoudig met een uitje, knoflook, beetje room en veel platte peterselie door schelpjespasta. Héérlijk!
Een avondje huiswerkloosquote:
Wie/Wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef m[quote]
[b] Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt een snoepie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef sigme het volgende:
Foto's, in een spoilertje om niet steeds die hele post voorbij te hoeven scrollen.Wow. Mooi daar zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat klinkt idd heerlijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Swietje het volgende:
[..]
Een avondje huiswerkloos![]()
Foto van de jassss!
De mouwen zijn iets te lang, maar de eerste jas die dat niet heeft, moet nog gemaakt wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Phaidra!
Maar, issie niet een beetje te groot?
Ik had inderdaad de mouwen gespotquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De mouwen zijn iets te lang, maar de eerste jas die dat niet heeft, moet nog gemaakt worden. Verder zit 'ie precies goed!
Hahaha! Ja, ik heb me er maar bij neergelegd dat mouwen altijd te lang zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had inderdaad de mouwen gespot. Maar, mooi zo dan!
Als ik mee was geweest hadden jullie me met geweld van dat dakterras moeten slepen vrees ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
Dan zal ik jullie ook nog verblijden met een korte opsomming van het programma:
Eerste dag in Tenerife gebleven, in een studio'tje. Tweede dag naar La Palma gevaren (mén wat een dure boot. En we waren bijna op het verkeerde eiland uitgestapt, wisten wij veel dat de boot een tussenstop ging maken op La Gomera). Mooie pensionkamer in een oud gebouw.
Volgende dag een kampeervergunning gehaald op het ministerie, en omdat we moesten opgeven wanéér we op die ene camping gingen zijn die dag maar die kant op gaan wandelen. Die was iets verder dan haalbaar bleek, dus 2km voor de camping hebben we gekampeerd. Om een uur of 7 kwam er een bosbouwer ons uit de tent schudden, hij moest precies dáár bomen vellen. De volgende dag een mooi kalm loopdagje van 2km, naar de camping dus. Dit alles was bergop, door naaldbossen.
De dag daarna zijn we 17 kilometer over de vulkaanruggen gelopen. Dat was nogal ver. In het dorpje waar we aankwamen hadden we een pensionnetje gereserveerd, wat een appartementje bleek. De eerste dag ná de 17km konden we slechts onder luid gekerm de trap op en af en zijn dus niet verder gekomen dan de supermarkt en het dakterras (au au). De dag erna durfden we, hoewel nog steeds zachtkermend, de 7km tocht (en 7km terug) naar de vuurtorentjes aan (zonder bepakking).
Daarna zijn we weer gaan wandelen. Een rustige wandeldagje, totdat we een klein tussendoorpaadje tegenkwamen, dat een helse afdaling bedoeld voor geiten bleek te bevatten. Op zeeniveau was er alleen een asfaltweg tussen lelijke bananenplantages door, dus na een paar kilometer hebben we de bus genomen. Om in een stad in een te duur hotel te belanden, lelijk glimmend en modern. Volgende dag voornamelijk bezig geweest een diepe kloof eerst helemaal af te dalen en daarna hetzelfde end weer te klimmen, 's middags weer een stukje bussen en naar een camping waar we een dag genikst hebben en de volgende dag vertrokken voor een meerdaagse tocht door wildernis.
Met 4,5 liter water en de verwachting wel ergens bij te kunnen tappen. Dat laatste was dus niet zo, dus we hebben het maar drie dagen volgehouden (1 dag klimmen naar 2400 meter, 1 dag op hoogte over de vulkaanruggen lopen, 1 dag weer afdalen naar zee). Daar weer een appartement, dag erop naar Tenerife gevlogen (pension), nog drie nachten in een touristengribus geslapen en met de auto rondgetoerd door de prachtige natuur en mooie strandjes bezocht.
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed zeg! zo'n vakantie wil ik ook! En dt met ryanair, geweldig!
Mooie foto's, Sigme!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.
Ryanair is echt bizar goedkoop; dat kan vast niet lang duren maar zolang het er is ga ik er toch maar van profiteren. Enkeltje Duitsland - Tenerife kost 40,-
vlogen jullie vanaf Bremen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben direct besloten dat we deze herfst opnieuw gaan, we hebben het noorden van het eiland niet kunnen bewandelen terwijl er door mooie tropische bossen zouden moeten zijn. We hebben onze moeders gevraagd of zij mee willen die kant op, dan kunnen zij wat kamperen en dagtochtjes maken en op onze niet-wandelbagage passen terwijl wij nog wat meerdaags extralichtgewicht gaan lopen.
Ryanair is echt bizar goedkoop; dat kan vast niet lang duren maar zolang het er is ga ik er toch maar van profiteren. Enkeltje Duitsland - Tenerife kost 40,-
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).quote:
tof zeg! We hebben geld gekregen van de duutser z'n vader voor een reisje (500 euro) en zijn aan het overwegen wat we gaan doen. Of een city trip, of de zon opzoeken, of een huisje op een eiland, veel boeken mee en lange wandelingen over het strand maken zijn allemaal opties...Nog niets concreets though..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).
wow, dat biedt perspectieven!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij die tickets die ik net zag, zat ook geen belasting en een treinkaartje met de Hispeed naar Weeze kost 19 euro enkele reis, dus inclusief dat, is het dus een retourtje voor 50 euro.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, Weeze (Dusseldorf). Maar in de herfst gaan we wel vanaf Bremen denk ik, dat rijdt makkelijker, bovendien zijn er van en naar Bremen tickets zonder belasting en vanaf Weeze niet (of ik heb ze niet gezien).
Wat lief van zn papa!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof zeg! We hebben geld gekregen van de duutser z'n vader voor een reisje (500 euro) en zijn aan het overwegen wat we gaan doen. Of een city trip, of de zon opzoeken, of een huisje op een eiland, veel boeken mee en lange wandelingen over het strand maken zijn allemaal opties...Nog niets concreets though..
Haha, dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en als je van de herfst vanaf bremen vliegt kunnen we wel meeten! Als ik daar dan tenminste ben...
Waar is het 11 graden? In Beziers? En die Hispeed komt vast niet op Weeze-vliegveld aan, dat ligt namelijk in een diep Duits woud met kazernes en verder niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij die tickets die ik net zag, zat ook geen belasting en een treinkaartje met de Hispeed naar Weeze kost 19 euro enkele reis, dus inclusief dat, is het dus een retourtje voor 50 euro.
Maar hoe zit het met bagage, is dat alleen handbagage? Nou ja, voor een weekje kan dat ook best natuurlijk. Tempting. Nog even wachten op iets beter weer, though. 11 graden is niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |