abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91725613
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Pief, als het ter sprake komt als je 'm toch een keer spreekt zou ik het niet ontkennen ofzo, maar ik zou niet speciaal contact opnemen om het mee te delen. Daarmee zou je je alleen maar laten kennen!
Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.

Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc

Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant :)'
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:07:45 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91725657
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.

Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc

Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant :)'
Ik hoop voor je dat de confrontatie snel komt. dAn kun je het afsluiten en verder met je leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:09:13 #278
331 Merel
Be here now.
pi_91725756
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet :)

Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91725957
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet :)

Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat O+
Nou ja toen ie weg ging ging 't niet zo goed met mij en hij zei van: maak er gewoon een hele mooie tijd van doe je best etc. en nog voor 't uit was: doe je ding wacht niet op mij.

Maar ja ik heb gewoon het gevoel dat ik contact op moet nemen om te evalueren of zo. Dat dat verwacht wordt. En ben ook wel benieuwd hoe ie 't daar gehad heeft. Maar ik ben bang dat ik misschien weer emotioneel wordt als ik hem in 't echt zie. Heb nu het idee dat ik er wel vrij veel overheen ben maar ja in 't echt kan het toch anders zijn..
pi_91726983
Maar goed misschien valt het wel hartstikke mee :P!
pi_91727836
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Vertel! :)
Gewoon, een vrije zaterdag, met Baardmans. O+. Uitgeslapen, ontbijtje op bed... Zelfs de tyfusdrukte in de IKEA deerde ons niet, en ik heb nu een heel fijn bureautje. Nu zo even van onze zelfgebakken koekjes proeven.

Yay. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91727870
Klinkt heerlijk O+
Ja doei.
pi_91728162
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

De lijst werd uiteindelijk:
• een half pond kaas
• een heel pond yoghurt
• een ei
• een gerookte haring
• een pond zuurkool
• stuk worst
• wat mayonaise
• een hele komkommer
• kwart liter melk
• avondeten: 1 stronk witlof met gehakt & tomatensaus
• toe: half pond yoghurtmet (zure) aalbessen

een en ander hopelijk ietwat gecompenseerd door

• 50 liter water sjouwen
• 1 uur wandelen
• 4 x 10 maal knieën optrekken aan rekstok
• 200 touwtjespringsprongen
• 7,3 km hardlopen met 10,0 km/u
_O_

Wel een begrijpelijk gevoel hoor PF, had ik zelf ook nadat het uit ging met m'n ex...
Onnodig gaan bewijzen dat je ook wel zonder haar kan etc.

Nice DaD! ^O^
Jij en Baard zorgen wel goed voor elkaar zo te horen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91728269
Nu douchen en een beetje bijlullen in 't cafe... :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:59:09 #285
331 Merel
Be here now.
pi_91728807
Nu op NL3 Mike & Thomas, is een leuke show, tip!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91728842
* motorbloempje zit te studeren.. :z

Mr.Mo is naar een verjaardag, ik heb wat wijn en zit samenvattingen te schrijven :')

Oh, en ik had een kutdag :') (motorproblemen, bah, maar Mr.Mo gaat ze oplossen O+ omdat ik écht geen tijd heb deze week... -O- )
Ja doei.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:59:52 #287
331 Merel
Be here now.
pi_91728849
Bovendien zingen ze net het prachtige nummer 'Kotsen in Zeeland', en dat doet me denken aan de collega want dat is een Zeeuw O+ :')
pi_91728919
Morgen nog 3 weken, dan is de Duutser hier!

DaD, dat klinkt inderdaad als een hele fijne dag! O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:03:10 #289
331 Merel
Be here now.
pi_91729010
Aftellen Jagär! O+
pi_91729251
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Aftellen Jagär! O+
Duurt nog even, maar ja!

Boh, ik heb zo'n zin in iets lekkers, en niets in huis. ik ben in staat om naar de Mac te lopen, aan het eind van de straat voor een McFlurry ofzo...
pi_91729274
ik heb twee flapjes gemaakt met champignons, feta, rode ui en wat creme fraiche, maar heb van de laatste de helft laten liggen...
Ja doei.
pi_91729334
Mo motoren mo motorproblems Mo! :') :P Wel top dat je op een zaterdag aan het studeren bent!

Kotsen in Costa Renesse! * terugdenkt aan de dagen *

Dan een volle week saampies toch Jagar? Enjoy!

Iemand hier ook wel eens het idee dat 'ie naar iemand anders kijkt in de spiegel?
pi_91729559
- i.p.v. te editten quote ik mijzelf... -
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:22:02 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91729949
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef V1z0R het volgende:
Mo motoren mo motorproblems Mo! :') :P

_O- Held!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91730008
Daglijstje
O: zelfgebakken brood met chocoladeplakjes
T: 2 koekjes
L: boterham pindakaas, boterham chocoladeplakjes
T: appel
D: quiche met prei, kip en kerrie en salade
T: hangop met stoofpeertjessaus
T: koekje
T: kruidnoot
T: appel
Als iemand zou moeten suiker afkicken, zou ik het zijn :') maar lowcarc wil ik niet. Beter geen koekjes meer bakken :)
pi_91730029
lolwut? :')
Ja doei.
pi_91730042
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:25:57 #298
236335 neen
schone schijn
pi_91730129
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
het lijkt niet wat het is
pi_91730183
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?
Het zijn nog de speculaas-chocoladekoekjes hoor!
Oh ja, je wilde een recept! Morgen maak ik een foto (komt uit een boekje)
pi_91730741
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef neen het volgende:
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
And if all else fails, just fake it!

Nog bedankt voor die tip wat betreft Iron & Wine! Maandag maar weer eens 'n paar CD's aanschaffen...

Fijne avond slanke personen! Omdat het zo'n top-nummer is nog maar eens plempen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')