mmm... weet niet.. ja wel goed of zo maar.. nu zit ik weer 'vast' aan iemand, was er toch al wel een beetje aan gewend om dat niet te zijn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vriendinnetjes die vinden dat ik de ex moet informeren. maar ik heb zo iets van.. ik heb hem niets te melden.. ze vonden het allemaal wel een goeie streek al zou ik t vriendje niet eens leuk vinden maar gewoon voor de streek. toen dacht ik echt aaah nee dat is echt t laatste waar ik aan denk!
[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 22-01-2011 19:58:32 ]

Mm.. jammer. Maar op het werk kun je vast wel eens een stiekem kusje geven ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga vanaf maandag een weekje op vakantie. En dan weer een weekje werken waarin we elkaar wel gedag kunnen zeggen maar meer ook nieten dan pas eind van die week tijd om af te spreken. En daarna gaat hij op vakantie.

Nou de meeste stelletjes die ik ken (ook studenten ja) wonen op een gegeven moment half/heel bij elkaar. Deed ik eigenlijk ook half met mn ex.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Merel het volgende:
Pief, wat is het samenwonengesprek?
Jagär, ik ga gewoon een weekje CenterParcs'en, niks bijzondersStiekem zoenen op werk durf ik niet hoor
Maar ik vind het wel tof dat we nu al hebben afgesproken hebben voor over twee weken, dan geeft me in ieder geval het idee dat hij denkt dat ie me voor de komende twee weken tenminste nog wel leuk zal vinden

Klopt. Ik woon er 20 minuutjes rijden vandaan en meot toch echt met de auto.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere vliegveld in Dusseldorf. De echte. Weeze is een oude militaire basis, omgebouwd. Volgens mij gaan er bussen vanaf Arnhem naar toe, maar het is echt in de middl eo f nowhere!

Ook voor Vik en de rest: freelancen is juist heel geschikt om in korte klussen ervaring op te doen. Omdat je nog op junior-niveau werkt zullen je tarieven wat lager zijn en is er zeker genoeg werk. En je opdrachtgever loopt geen risico: beval je niet, dan voor jou 10 anderen. Als je richting senior groeit is het te overwegen wel in loondienst te gaan, behalve als je heel goed bent, want dan kun je de hoofdprijs vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik sluit me bij de rest aan, Merel! En spannend zeg, Maria...Ik denk er soms ook over om m'n eigen consultancy berdrijfje op te richten, maar een beetje meer ervaring is wel goed, denk ik!

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mehe! Vriendje heeft Broesss herontdekt, en nu moet ik de hele tijd aan DaD denken!
En PF, goed zeg, een 7.5 en een 8.0! Je zit dan nu beter op je plekje, of nie?

Ja, had alleen wel zo iets van, je hebt het er wel vaak over, dan wel in negatieve zin, maar tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Merel het volgende:
Maar wat hebben jullie besproken dan? Dat je gewoon ook lekker je vrijheid wilt houden en niet 24/7 op elkaars lip wilt zitten?

Vertel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onwijs heerlijke dag, trouwens..

Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat?!!

Waarom zou je dat in hemelsnaam doen????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat?!!

De lijst werd uiteindelijk:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef sigme het volgende:
Ok, ik heb inmiddels een half pond kaas op, een heel pond yoghurt, een ei, een gerookte haring, een pond zuurkool, stuk worst, wat mayonaise en een hele komkommer. Voorlopig bemerkt ik nog niets van verminderde eetlust.
Ik ga maar eens een rondje lopen met de hond, dan ben ik in elk geval even uit de buurt van het eten.

Nou ja iedereen vraagt of ik m'n ex al verteld heb dat ik geen vrijgezel meer ben. Omdat we nog wel heel soms contact hebben over luchtige dingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?

Ze denken dat ie zodra ie terug is weer bij mij aan komt kloppen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is de mooie streek dan? Ik zie het niet zo. Het is toch uit?

Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Pief, als het ter sprake komt als je 'm toch een keer spreekt zou ik het niet ontkennen ofzo, maar ik zou niet speciaal contact opnemen om het mee te delen. Daarmee zou je je alleen maar laten kennen!

Ik hoop voor je dat de confrontatie snel komt. dAn kun je het afsluiten en verder met je leven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.
Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc
Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant'
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen

Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen

Nou ja toen ie weg ging ging 't niet zo goed met mij en hij zei van: maak er gewoon een hele mooie tijd van doe je best etc. en nog voor 't uit was: doe je ding wacht niet op mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet
Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat

Gewoon, een vrije zaterdag, met Baardmans.quote:

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De lijst werd uiteindelijk:
• een half pond kaas
• een heel pond yoghurt
• een ei
• een gerookte haring
• een pond zuurkool
• stuk worst
• wat mayonaise
• een hele komkommer
• kwart liter melk
• avondeten: 1 stronk witlof met gehakt & tomatensaus
• toe: half pond yoghurtmet (zure) aalbessen
een en ander hopelijk ietwat gecompenseerd door
• 50 liter water sjouwen
• 1 uur wandelen
• 4 x 10 maal knieën optrekken aan rekstok
• 200 touwtjespringsprongen
• 7,3 km hardlopen met 10,0 km/u

Duurt nog even, maar ja!quote:

Het zijn nog de speculaas-chocoladekoekjes hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?

And if all else fails, just fake it!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef neen het volgende:
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |