abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91718315
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:14 schreef Merel het volgende:
Hoi Pief :W Hoe is het met jouw vriendje? O+
mmm... weet niet.. ja wel goed of zo maar.. nu zit ik weer 'vast' aan iemand, was er toch al wel een beetje aan gewend om dat niet te zijn..

maar hij is gelukkig heel erg pro eigen leven en heeft veel vrienden en veel interesses dus dat zit goed.

we hebben ook al het samenwonen gesprek gehad haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vriendinnetjes die vinden dat ik de ex moet informeren. maar ik heb zo iets van.. ik heb hem niets te melden.. ze vonden het allemaal wel een goeie streek al zou ik t vriendje niet eens leuk vinden maar gewoon voor de streek. toen dacht ik echt aaah nee dat is echt t laatste waar ik aan denk!

[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 22-01-2011 19:58:32 ]
pi_91718503
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ga vanaf maandag een weekje op vakantie. En dan weer een weekje werken waarin we elkaar wel gedag kunnen zeggen maar meer ook niet :P en dan pas eind van die week tijd om af te spreken. En daarna gaat hij op vakantie.
Mm.. jammer. Maar op het werk kun je vast wel eens een stiekem kusje geven ofzo.

Waar ga je heen op vakantie?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:57:01 #253
331 Merel
Be here now.
pi_91718642
Pief, wat is het samenwonengesprek? :o

Jagär, ik ga gewoon een weekje CenterParcs'en, niks bijzonders :) Stiekem zoenen op werk durf ik niet hoor :o Maar ik vind het wel tof dat we nu al hebben afgesproken hebben voor over twee weken, dan geeft me in ieder geval het idee dat hij denkt dat ie me voor de komende twee weken tenminste nog wel leuk zal vinden :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91718813
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Merel het volgende:
Pief, wat is het samenwonengesprek? :o

Jagär, ik ga gewoon een weekje CenterParcs'en, niks bijzonders :) Stiekem zoenen op werk durf ik niet hoor :o Maar ik vind het wel tof dat we nu al hebben afgesproken hebben voor over twee weken, dan geeft me in ieder geval het idee dat hij denkt dat ie me voor de komende twee weken tenminste nog wel leuk zal vinden :P
Nou de meeste stelletjes die ik ken (ook studenten ja) wonen op een gegeven moment half/heel bij elkaar. Deed ik eigenlijk ook half met mn ex.

En veel chicks verwachten na 2 jaar relatie een logische volgende stap: samenwonen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:12:46 #255
331 Merel
Be here now.
pi_91719516
Maar wat hebben jullie besproken dan? Dat je gewoon ook lekker je vrijheid wilt houden en niet 24/7 op elkaars lip wilt zitten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91719652
:9 Gijsbert...

Ik ben eindelijk BZV aan het kijken. En die Gijsbert, dat is echt mijn type. O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:09:02 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91722409
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, dat is het andere vliegveld in Dusseldorf. De echte. Weeze is een oude militaire basis, omgebouwd. Volgens mij gaan er bussen vanaf Arnhem naar toe, maar het is echt in de middl eo f nowhere!
Klopt. Ik woon er 20 minuutjes rijden vandaan en meot toch echt met de auto.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:13:39 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91722661
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik sluit me bij de rest aan, Merel! En spannend zeg, Maria...Ik denk er soms ook over om m'n eigen consultancy berdrijfje op te richten, maar een beetje meer ervaring is wel goed, denk ik!
Ook voor Vik en de rest: freelancen is juist heel geschikt om in korte klussen ervaring op te doen. Omdat je nog op junior-niveau werkt zullen je tarieven wat lager zijn en is er zeker genoeg werk. En je opdrachtgever loopt geen risico: beval je niet, dan voor jou 10 anderen. Als je richting senior groeit is het te overwegen wel in loondienst te gaan, behalve als je heel goed bent, want dan kun je de hoofdprijs vragen :+
Ideaal is natuurlijk ook de combinatie van loondienst en freelance. Doe ik nu ook.
pi_91723232
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mehe! Vriendje heeft Broesss herontdekt, en nu moet ik de hele tijd aan DaD denken!

En PF, goed zeg, een 7.5 en een 8.0! Je zit dan nu beter op je plekje, of nie?
:D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:27:33 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91723374
Hai :W.

Visite is weer weg. Pff, wat een dag :').
Nu OZNZ aan het kijken en emo doen doen :')
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:30:46 #261
331 Merel
Be here now.
pi_91723555
Ik vind OZNZ echt een van de leukste programma's op TV. Zou eigenlijk wat gaan doen met vriendinnen vanavond, maar dat ging niet door dus ik zit ook voor de TV. Nadeel: geen eten in huis, dus weer pizza besteld :@
pi_91724588
Onwijs heerlijke dag, trouwens. O+.
pi_91725028
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Merel het volgende:
Maar wat hebben jullie besproken dan? Dat je gewoon ook lekker je vrijheid wilt houden en niet 24/7 op elkaars lip wilt zitten?
Ja, had alleen wel zo iets van, je hebt het er wel vaak over, dan wel in negatieve zin, maar toch :s)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:57:05 #264
331 Merel
Be here now.
pi_91725055
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onwijs heerlijke dag, trouwens. O+.
Vertel! :)
pi_91725110
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat :')?!!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:58:53 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91725152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie, moet ik mn ex echt op gaan bellen om te vertellen dat het heel goed met mij gaat :')?!!
Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:59:59 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91725223
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen???? :?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91725266
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef sigme het volgende:
Ok, ik heb inmiddels een half pond kaas op, een heel pond yoghurt, een ei, een gerookte haring, een pond zuurkool, stuk worst, wat mayonaise en een hele komkommer. Voorlopig bemerkt ik nog niets van verminderde eetlust :+.
Ik ga maar eens een rondje lopen met de hond, dan ben ik in elk geval even uit de buurt van het eten.
De lijst werd uiteindelijk:
• een half pond kaas
• een heel pond yoghurt
• een ei
• een gerookte haring
• een pond zuurkool
• stuk worst
• wat mayonaise
• een hele komkommer
• kwart liter melk
• avondeten: 1 stronk witlof met gehakt & tomatensaus
• toe: half pond yoghurtmet (zure) aalbessen

een en ander hopelijk ietwat gecompenseerd door

• 50 liter water sjouwen
• 1 uur wandelen
• 4 x 10 maal knieën optrekken aan rekstok
• 200 touwtjespringsprongen
• 7,3 km hardlopen met 10,0 km/u

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 22-01-2011 22:05:57 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91725294
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Natuurlijk niet. Waarom zou je het wel moeten doen volgens anderen?
Nou ja iedereen vraagt of ik m'n ex al verteld heb dat ik geen vrijgezel meer ben. Omdat we nog wel heel soms contact hebben over luchtige dingen.
Ze denken geloof ik dat hij weer bij mij terug wil komen maar dat denk ik zelf niet.

En dat ik het wel echt moet vertellen al is het alleen maar omdat het een mooie streek is of zo. Maar ik zie het zelf helemaal niet zo, voor mij staat het los van elkaar.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:02:35 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91725385
Wat is de mooie streek dan? Ik zie het niet zo. Het is toch uit?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:03:01 #271
331 Merel
Be here now.
pi_91725403
Sigme wat een hoeveelheden :o Zowel aan voedsel als aan sport ;)
pi_91725416
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is de mooie streek dan? Ik zie het niet zo. Het is toch uit?
Ze denken dat ie zodra ie terug is weer bij mij aan komt kloppen.

Maar idd, ik denk er ook zo over, uit is uit.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:04:06 #273
331 Merel
Be here now.
pi_91725471
Pief, als het ter sprake komt als je 'm toch een keer spreekt zou ik het niet ontkennen ofzo, maar ik zou niet speciaal contact opnemen om het mee te delen. Daarmee zou je je alleen maar laten kennen!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:04:14 #274
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91725477
Een ex is niet voor niets een ex.
Dat is voltooid verleden tijd. Als mijn ex zou opbellen hoe goed het wel niet met hem gaat, dan zou ik hem voor gek verklaren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91725509
Hij komt al bijna terug dus vandaar dat ik er misschien wat meer over nadenk..

Het enige waar ik tegen op zie is om hem tegen te komen, hij zoekt maar lekker andere plekken om uit te gaan/te studeren/te eten. Of zo. Van mij mag hij voor altijd op een eiland blijven zitten :')
pi_91725613
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Pief, als het ter sprake komt als je 'm toch een keer spreekt zou ik het niet ontkennen ofzo, maar ik zou niet speciaal contact opnemen om het mee te delen. Daarmee zou je je alleen maar laten kennen!
Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.

Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc

Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant :)'
Heb geloof ik het gevoel dat ik mij moet bewijzen :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:07:45 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91725657
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het gekke is dat we nog wel goed met elkaar om kunnen gaan, ik heb niets tegen hem, gesprekken waren de afgelopen maanden heel goed/prima.

Maar geen zin om hem tegen te komen: hoe gaat het nu met je studie/werk/etc

Kreeg bijv. een berichtje op facebook op reactie van mn baantje 'dat mag in de krant :)'
Ik hoop voor je dat de confrontatie snel komt. dAn kun je het afsluiten en verder met je leven.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:09:13 #278
331 Merel
Be here now.
pi_91725756
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet :)

Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat O+
pi_91725957
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dat is juist onzin. Het moet je juist niks meer schelen wat hij vindt en doet :)

Maar gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan is wel oké. Ik heb met bijna al m'n exen nog (sporadisch) contact en ik vind het altijd heel fijn om te horen dat het goed met ze gaat O+
Nou ja toen ie weg ging ging 't niet zo goed met mij en hij zei van: maak er gewoon een hele mooie tijd van doe je best etc. en nog voor 't uit was: doe je ding wacht niet op mij.

Maar ja ik heb gewoon het gevoel dat ik contact op moet nemen om te evalueren of zo. Dat dat verwacht wordt. En ben ook wel benieuwd hoe ie 't daar gehad heeft. Maar ik ben bang dat ik misschien weer emotioneel wordt als ik hem in 't echt zie. Heb nu het idee dat ik er wel vrij veel overheen ben maar ja in 't echt kan het toch anders zijn..
pi_91726983
Maar goed misschien valt het wel hartstikke mee :P!
pi_91727836
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Vertel! :)
Gewoon, een vrije zaterdag, met Baardmans. O+. Uitgeslapen, ontbijtje op bed... Zelfs de tyfusdrukte in de IKEA deerde ons niet, en ik heb nu een heel fijn bureautje. Nu zo even van onze zelfgebakken koekjes proeven.

Yay. O+.
pi_91727870
Klinkt heerlijk O+
Ja doei.
pi_91728162
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

De lijst werd uiteindelijk:
• een half pond kaas
• een heel pond yoghurt
• een ei
• een gerookte haring
• een pond zuurkool
• stuk worst
• wat mayonaise
• een hele komkommer
• kwart liter melk
• avondeten: 1 stronk witlof met gehakt & tomatensaus
• toe: half pond yoghurtmet (zure) aalbessen

een en ander hopelijk ietwat gecompenseerd door

• 50 liter water sjouwen
• 1 uur wandelen
• 4 x 10 maal knieën optrekken aan rekstok
• 200 touwtjespringsprongen
• 7,3 km hardlopen met 10,0 km/u
_O_

Wel een begrijpelijk gevoel hoor PF, had ik zelf ook nadat het uit ging met m'n ex...
Onnodig gaan bewijzen dat je ook wel zonder haar kan etc.

Nice DaD! ^O^
Jij en Baard zorgen wel goed voor elkaar zo te horen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91728269
Nu douchen en een beetje bijlullen in 't cafe... :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:59:09 #285
331 Merel
Be here now.
pi_91728807
Nu op NL3 Mike & Thomas, is een leuke show, tip!
pi_91728842
* motorbloempje zit te studeren.. :z

Mr.Mo is naar een verjaardag, ik heb wat wijn en zit samenvattingen te schrijven :')

Oh, en ik had een kutdag :') (motorproblemen, bah, maar Mr.Mo gaat ze oplossen O+ omdat ik écht geen tijd heb deze week... -O- )
Ja doei.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:59:52 #287
331 Merel
Be here now.
pi_91728849
Bovendien zingen ze net het prachtige nummer 'Kotsen in Zeeland', en dat doet me denken aan de collega want dat is een Zeeuw O+ :')
pi_91728919
Morgen nog 3 weken, dan is de Duutser hier!

DaD, dat klinkt inderdaad als een hele fijne dag! O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:03:10 #289
331 Merel
Be here now.
pi_91729010
Aftellen Jagär! O+
pi_91729251
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Aftellen Jagär! O+
Duurt nog even, maar ja!

Boh, ik heb zo'n zin in iets lekkers, en niets in huis. ik ben in staat om naar de Mac te lopen, aan het eind van de straat voor een McFlurry ofzo...
pi_91729274
ik heb twee flapjes gemaakt met champignons, feta, rode ui en wat creme fraiche, maar heb van de laatste de helft laten liggen...
Ja doei.
pi_91729334
Mo motoren mo motorproblems Mo! :') :P Wel top dat je op een zaterdag aan het studeren bent!

Kotsen in Costa Renesse! * terugdenkt aan de dagen *

Dan een volle week saampies toch Jagar? Enjoy!

Iemand hier ook wel eens het idee dat 'ie naar iemand anders kijkt in de spiegel?
pi_91729559
- i.p.v. te editten quote ik mijzelf... -
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:22:02 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91729949
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef V1z0R het volgende:
Mo motoren mo motorproblems Mo! :') :P

_O- Held!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91730008
Daglijstje
O: zelfgebakken brood met chocoladeplakjes
T: 2 koekjes
L: boterham pindakaas, boterham chocoladeplakjes
T: appel
D: quiche met prei, kip en kerrie en salade
T: hangop met stoofpeertjessaus
T: koekje
T: kruidnoot
T: appel
Als iemand zou moeten suiker afkicken, zou ik het zijn :') maar lowcarc wil ik niet. Beter geen koekjes meer bakken :)
pi_91730029
lolwut? :')
Ja doei.
pi_91730042
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:25:57 #298
236335 neen
schone schijn
pi_91730129
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
het lijkt niet wat het is
pi_91730183
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor koekjes ahd je gebakken, puf?
Het zijn nog de speculaas-chocoladekoekjes hoor!
Oh ja, je wilde een recept! Morgen maak ik een foto (komt uit een boekje)
pi_91730741
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef neen het volgende:
Geniet van jezelf en straal het uit naar anderen
And if all else fails, just fake it!

Nog bedankt voor die tip wat betreft Iron & Wine! Maandag maar weer eens 'n paar CD's aanschaffen...

Fijne avond slanke personen! Omdat het zo'n top-nummer is nog maar eens plempen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')