quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef Lujaxa het volgende:
ik bibber en shake helemaal had het niet zo snel verwacht door mijn gezondheidstoestand... en voel me beetje nu een voordringer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Aoraki het volgende:
Ik zou hier minder gaan posten enzo, maarrrr![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:09 schreef danic het volgende:
Aoraki, jij ook gefeliciteerd![]()
En echt h@e, CA, jij postte die fotos nog even opnieuw en ik dacht gelijk: ja ja? oh nee
Ja, de huisarts vond het ook heel vreemd, maar ze heeft het toegeschreven aan 'hormoonwisselingen'. Daar heb je dus eigenlijk helemaal niks aan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
He bah Frummeltje, terwijl je altijd hoort dat een valspositieve test echt niet kan.....
Maargoed, dag 40 is nog niet schrikbarend gelukkig, ik hoop dat je menstruatie nu snel doorzet en je verder kunt!
Dat lijkt me wel logischer dan hormoonwisselingen ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Aventura het volgende:
Je kan toch gewoon zijn bevrucht? Heel veel bevruchtingen gaan nog voor de nod mis. Hormoonwisselingen, ik geloof dat niet.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar je zou dan wel verwachten dat je 2 weken na die test ongesteld zou zijn, toch? En dat ben ik dus nog niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Aventura het volgende:
Je kan toch gewoon zijn bevrucht? Heel veel bevruchtingen gaan nog voor de nod mis. Hormoonwisselingen, ik geloof dat niet.
Voordat ik aan de pil begon, waren mijn cyclussen altijd vrij lang ja. Hoelang precies, weet ik niet meer... Het is nu natuurlijk ook mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Net als bij FTA kan dat wellicht dus langer duren...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef winka het volgende:
Wel raar dat je huisarts dit dan niet bedenktNu blijf je toch in onzekerheid. Heb je wel eens meer zo'n lange cyclus gehad?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Ow. Hum, dus toen ik met oud en nieuw niet dronk vanwege een antibioticakuur (echt waar!) zond ik éigenlijk de boodschap de wereld in dat ik zwanger ben?
...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef sproet-je het volgende:
[..]
, heb je niet iets te vertellen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef sproet-je het volgende:
Naast je vriend gaan zitten, glas wijn aan zijn kant en hem op laten drinken. Zo nu en dan glas vast houden maar niets uit drinken. Zo zijn wij menig etentje doorgekomen en niemand die ooit iets gemerkt heeft! Antibiotica was bij onze familie/vrienden het teken dat iemand zwanger was hahahaha.
Oh, das balen! Kan ie niet met een flinke omweg (dus via jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, heel goedeet lekker vast!
Ik heb een zeurderige buik dus waarschijnlijk een eisprong, en wie is er net een nachtje naar zn ouders toe?.......![]()
Gisteren wel sex gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, heel goedeet lekker vast!
Ik heb een zeurderige buik dus waarschijnlijk een eisprong, en wie is er net een nachtje naar zn ouders toe?.......![]()
Haha, nee hij moest er vrij vroeg zijn en blijft vannacht daar ivm gladheid en dergelijke....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Oh, das balen! Kan ie niet met een flinke omweg (dus via jou) naar zijn ouders toe gaan?
Das heel lief van jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef dananana het volgende:
Ik herken je verhaal Winka.. had ook zoiets vorige maand, maar was nog niet eens voorbij mijn nodIk hoop stiekem nog steeds een beetje voor je dat het streepje wel zal komen!
Uh-oh....:Pquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Mijn nod is pas 4-2.... Maar wel pijn in me borsten..... Het zal toch niet? Zal wel erg vroeg zijn
Ik hoop het!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh c_a![]()
Ik hoop dat de gyn je iets leuks kan vertellen als je daar bent
Dit is mijn ovutestquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ovu test gedaan en 2 streepjes, dus of me eisprong is net geweest, of komt er nog aan. Ik denk het eerste
Hm.... in dat geval kan er eigenlijk nog niks zijn waarop de kat kan reageren toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ovu test gedaan en 2 streepjes, dus of me eisprong is net geweest, of komt er nog aan. Ik denk het eerste
Ja inderdaad.... is jammer dat ik gewoon niet eerder getest heb met ovu testjesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm.... in dat geval kan er eigenlijk nog niks zijn waarop de kat kan reageren toch?
Behalve dan misschien een iets hogere lichaamstemperatuurook fijn om tegen een kacheltje te gaan liggen natuurlijk
Nummer drie van het groepje is zelfs al 30 weken heen..... maar daar ben ik iets minder close mee. Maar nr 2 en ik staan wel altijd helemaal kwijlend te kijken naar haar royale buikquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef winka het volgende:
Moeilijk LadyBlack als je vriendin ook zwanger probeert te worden en zij is dat eerder dan jij. Natuurljk ben je dan hartstikke blij voor haar maar ook pissig dat jij het nog niet bent![]()
Daarom ben ik ook in dit topic actiefquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het juist heel fijn dat ik iemand om me heen heb die net zo irrationeel en obsessief met dr cylcus bezig is als ik![]()
Ah ok, kijk, dat wist ik dan weer niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef mijsje het volgende:
het is niet positief als er veel eitjes zijn Susie, want dan is het niet handig als ze allemaal tegelijk springen... dat kan zelfs gevaarlijk zijn.ggb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel dit niet bot trouwens, maar echt.. jeemig. Je weet eigenlijk niet wat het betekent tot je het zelf meemaakt.
Pff. Is nog best een verhaal en rare post geworden eigenlijk. Sorry daarvoor..
Ehm, ik wil natuurlijk wel dat iedereen weer lekker post over streepjes enzo hoor. Ik moest dit even kwijt. Denk ik.
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik zie dat mn NOD er ook helemaal niet stond. Ik vermoed dat die 5 februari pas is, dus ben errrrrrg vroeg met hopen
Zoals LadyBlack al zij kun je pas naar een paar keren er iets nuttigs over zeggen. Maar zeg natuurlijk nooit nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef lollypops het volgende:
Heeft iemand ervaring met temperaturen?
Ik word er niet wijs uit. Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus (nog 5 te gaan) en mijn temperatuur is nog lager dan voor mijn eisprong?
Zo goed als mogelijk temperatuur ik elke ochtend op hetzelfde tijdstip als ik wakker word. Ik vraag me af of het betrouwbaar is. Zo is mijn nachtrust heel erg wisselend met goed en slecht slapen.. Soms ben ik bijvoorbeeld wel al 1 uur wakker voordat ik temperatuur, maar nog niet uit bed geweest. Of praat ik mezelf nu weer moed in?
Toen had ik het ook ja... maar ook volle borsten en die ontbreken geheelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm komt je dat bekend voor van de vorige keer Susie?
Gaat ze vandaag testen dan?? Dan niet alleen een sms, maar graag ook hier een bericht!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef danic het volgende:
CA: joehoe hoe gaat het?? Ik wil morgen een sms van je he!
Als ik me cyclus aan hou van 28 dagen dan is dinsdag me nod.Ik had supergevoelige testen gekochtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
Oh hehe. Overheen gelezenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true.....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Susie het volgende:
@Iedereen; volgens mij is het zo, vanaf het moment dat je de pil de deur uit gooit, dat je er wel echt mee bezig bent. Ook al gebruik je geen ovutesten of temperatuur etc, dan nog ben je er iedere maand weer mee bezig.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Susie het volgende:
Oh, en dan vergeet dan vergeet ik nog LB; Ik hoop dat je geen ceremoniemeester kan zijn
Je post wel mooi hoe ik er over denk. De 1e maand had ik ook echt niet het idee te gaan tempen/ovulatie sticks te gebruiken. Maar zoals je ook zegt ik ben er toch mee bezig, en ergens maakt de onzekerheid dat ik niet zeker weet wanneer de ovulatie is mij net zo onrustig als dat ik onrustig wordt als ik controle wel heb zeg maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Juud79 het volgende:
Even een tegengeluid over Ovulatietesten....
Ik ben eind Juli gestopt met de pil, de maand Aug hebben we alles op zijn beloop gelaten en zou het raak zijn, dan prima.
Toen het niet raak was was ik toch een beetje teleurgesteld, je bent er dan toch wel erg mee bezig.
Ik heb toen in Sept wat ovulatietesten gekocht en uitgerekend wanneer ongeveer mijn eisprong zou zijn. Op die dag heb ik 's ochtends getest en kreeg ik twee strepen, dus vruchtbaar. En bingo, twee weken later een positieve zwangerschapstest.
Inmiddels ben ik 23 weken zwanger.![]()
Het gaat helaas niet bij iedereen zo, maar wat gun ik het jullie allemaal. Je bent er sowieso mee bezig of je nu test of niet, in mijn ogen heb je gewoon meer kans op een zwangerschap als je dmv zo'n test zelf je eisprong in de gaten kan houden. Ik zou het iedereen aanraden in ieder geval.
Durf nergens meer op te hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Susie het volgende:
Oh Kuukske, wat naar! Het is dus niet zelf op gang gekomen.... Sterkte!![]()
@C_A; vaag, maar misschien toch niet vaag? Wellicht innesteling?
Normaal zou ik vrijdag ongesteld moeten worden, en dan meestal 's ochtends en dan ook gelijk flink goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Susie het volgende:
Neuh, dat snap ik C_A, maar dit is toch wel vaag? Hoe is je menstruatie normaal gesproken? Niet zo toch? misschien toch een testje doen?
Als ik wakker word en geen bloed zie, 7 uur dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Susie het volgende:
Hoe laat, hoe laat, hoe laat, hoe laat.... * Susie is helemaal niet ongeduldig en nieuwsgierig hoor! En gaat tevens in duimstand nu...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Susie het volgende:
Hihihi... ik zwengel de laptop wel even aan hoor... oehhh, vind het spannend hoor... volgens mij bijna nog spannenderderder dan jou! haha!
hahaha gekkiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad moet om 7.00uur eerstnog even naar z'n werk brengen (jaja hij is wel bij het gesprek, maar dat is later in de ochtend), daarna zwengelen we hier ook de laptop aan voor een update van charmed_angel!
aaw jammer dat het niet vanzelf op gang is gekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Zo.. heftig dagje achter de rug in het ziekenhuis met bloedprikken, afspraken maken en noem het maar op. As vrijdag curettage. En dan een stukje verder afsluiten en eens kijken wat m'n lijf doet qua time of teh month.
Dan zit ik net in de trein dus dan kan ik mooi even op mijn phone checkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik wakker word en geen bloed zie, 7 uur dus
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef winka het volgende:
[..]
Dan zit ik net in de trein dus dan kan ik mooi even op mijn phone checkenWas iedereen maar zo duidelijk met testmomenten
Spannend GGBquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:15 schreef GirlGoneBad het volgende:
Whaaa, over 3,5 uur het uur des oordeels... Begin em nu toch te knijpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 06:53 schreef charmed_angel het volgende:
HelaasGek lichaam, toch ongesteld
temp was ook gezakt, dus geen test gedaan
Ow het is niet in kleurquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:Ik vond die echo ook erg interessantmaar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!
Neehoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow het is niet in kleur
Dat dacht ikdat ze met een cameraatje naar binnen gingen
Jup LadyBlack het is inderdaad soort grote dildo. Ik heb met 12 weken een inwendige echo gehad en dat ding werd er dus ingestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Het is al even geleden, maar wat ik me kan herinneren was het een soort grote dildo (ja sorry) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.
Mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef klavertje-4 het volgende:
bedankt voor de succeswensen meiden! Mijn menstruatie was gelukkig maar heel kort, vandaag was er bijna niets meer, is toch fijner met een inwendige echo!
Alles was goed, de cyste was weg, ze kon zien dat ik nog aan het begin van een nieuwe cyclus zat.
Hopelijk wordt dit dan de maand waarin het topic leegloopt naar z&g!
Ja erg hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef papillion het volgende:
In die applicatie van menstruatiekalender.net stuitte ik pas ook op het vulva onderzoek, daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Toen ik het doorgelezen had kon ik alleen maar denken dus...
Het zal best werken en zin hebben, maar ook nog de optie erbij om een foto van daaronder te bewaren is me toch iets te :p
Tis dat ik op mijn werk zit en het echt wel uit mijn hoofd laat om die site te gaan bekijken, maar ik word er wel nieuwsgierig van...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef winka het volgende:
Alleen dit al![]()
Je hebt te weinig orgasmes na de zaadlozing van je partner. Probeer minstens één orgasme te krijgen, liefst met de randjesfietsen methode. Hierdoor dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en wordt de kans op bevruchting groter.
Ik ben blij dat ik niet de enige was die het niet wist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef winka het volgende:
Ik heb het ook ooit moeten zoeken (thuis) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt
Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aanquote:
En carnaval C_A, als je daar niet van houdt is het ook niet allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aan
Als het nu raak is ben ik uitgerekend op 11-11De verjaardag van mijn mams
En december lijkt me echt een kutmaand..
Maar goed natuurlijk wel gewenst als het zo zou zijn
oh, hahaha, ik dacht uit je opmerking op te maken dat je het juist wel leuk zo vinden! Hahaha!quote:
Het kon op 2 manieren worden opgevat inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:01 schreef Susie het volgende:
[..]
oh, hahaha, ik dacht uit je opmerking op te maken dat je het juist wel leuk zo vinden! Hahaha!
23 december valt nog wel meequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:18 schreef Lijnloos het volgende:
Kuukske, sterkte met het herstel nog... hopelijk kun je je snel melden in Z&G straks!
Winka, maak het effe spannend joh, ben benieuwd... nog 8 daagjes...
Susie, fijn dat je rugpijn weg is...
Oh en over de datum, of het nou december is of april, er is altijd wel iets voor te zeggen, maar ik vond (en vind) het nog steeds geen drama dat Minke 23 december is geboren hoor... het kost misschien wat plan werk en kerst is wat anders dan anders, maar verder is het gewoon feest!
Ja ik loer gewoon alvast mee hoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hee, lijnloos alweer hier?Ben je ook streepjes aan het loeren? Ik vind Minke zó leuk, lijkt me een goed plan, een tweede
Winka, dat klinkt toch wel goed, die opgeblazen buik en veel slaap! Die afscheiding luidt bij mij altijd bloed in, maar niet al 8 dagen vantevoren!![]()
Susie, lijkt me zo lastig, om nu te weten wat normaal is en wat nietHopelijk kan je gauw een nieuwe cyclus starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, wij hebben Minke's verjaardag dit jaar juist op de 26e gevierd, iedereen had zo een goed excuus om niet naar Familie te hoeven (behalve onze familie dan) en bijna iedereen is gewoon vrij. Op de 23e is dat niet zo, niemand neemt de dag voor de kerstdagen nog vrij... Volgend jaar doen we het denk ik gewoon weer zo... Overigens hebben we haar verjaardag met zijn 3-tjes wel gewoon gevierd, maar bijkomend lastigheidje is dat haar nichtje (dochter van mijn stiefzus) ook de 23e jarig is (ze schelen gewoon letterlijk 3,5 uur qua leeftijd)... dus we zijn daar taart gaan eten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
23 december valt nog wel mee
Maar mijn schoonzusje is op 26-12 geboren, en die heeft geen leuke verjaardagen
Best zielig voor haar
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja ik loer gewoon alvast mee hoor...Oeh!! Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Ha! gekkengetal!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja die 2 rotmaanden komen er nu aan
Als het nu raak is ben ik uitgerekend op 11-11De verjaardag van mijn mams
En december lijkt me echt een kutmaand..
Maar goed natuurlijk wel gewenst als het zo zou zijn
Ik post altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef cholateaddict het volgende:
En bedankt voor de welkomterugjes! Heb het topic nog steeds wel stiekem gevolgd in mn pauzes...p
@LB: ja, die gemiddelden...hopelijk zegt et wat! vrouwen om me heen (die al 2 kids hebben) zeggen steeds dat het normaal is dat het jaaaaren duurt hoor!terwijl het bij hun in 1 of 2 x raak was. Nou ja... Ik heb altijd al een hekel gehad aan statistiek haha! Ik hoop dat de kansen gewoon goed worden voor iedereen!
Succes allemaal! Ik hoop dat het jet topic niet per ongeluk sluit nu..
posten jullie allemaal thuis trouwens of ook stiekem op werk in je pauze?
Ik los dat op met die tabbladen in IE of FireFox. Ideaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef cholateaddict het volgende:
@ winka: spannend!!! moest erg lachen om je zoektermen!
Ik moet soms hele dagen schrijven, dan is het wel fijn om even tussendoor te posten/lezen. moet er niet ineens een of andere mafkees achter je komen staan.
Dank jequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:49 schreef winka het volgende:
Dankje, ik hoop dat het voor jou ook gauw raak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |