Ja, de huisarts vond het ook heel vreemd, maar ze heeft het toegeschreven aan 'hormoonwisselingen'. Daar heb je dus eigenlijk helemaal niks aan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
He bah Frummeltje, terwijl je altijd hoort dat een valspositieve test echt niet kan.....
Maargoed, dag 40 is nog niet schrikbarend gelukkig, ik hoop dat je menstruatie nu snel doorzet en je verder kunt!
Dat lijkt me wel logischer dan hormoonwisselingen ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Aventura het volgende:
Je kan toch gewoon zijn bevrucht? Heel veel bevruchtingen gaan nog voor de nod mis. Hormoonwisselingen, ik geloof dat niet.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar je zou dan wel verwachten dat je 2 weken na die test ongesteld zou zijn, toch? En dat ben ik dus nog niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Aventura het volgende:
Je kan toch gewoon zijn bevrucht? Heel veel bevruchtingen gaan nog voor de nod mis. Hormoonwisselingen, ik geloof dat niet.
Voordat ik aan de pil begon, waren mijn cyclussen altijd vrij lang ja. Hoelang precies, weet ik niet meer... Het is nu natuurlijk ook mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Net als bij FTA kan dat wellicht dus langer duren...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef winka het volgende:
Wel raar dat je huisarts dit dan niet bedenktNu blijf je toch in onzekerheid. Heb je wel eens meer zo'n lange cyclus gehad?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Ow. Hum, dus toen ik met oud en nieuw niet dronk vanwege een antibioticakuur (echt waar!) zond ik éigenlijk de boodschap de wereld in dat ik zwanger ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |