abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91911650
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik zie dat mn NOD er ook helemaal niet stond. Ik vermoed dat die 5 februari pas is, dus ben errrrrrg vroeg met hopen oO<
dat heb ik ook _O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:56:15 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91912342
Ik heb ook nog helemaal geen idee wanneer ik de rode zee weer kan verwachten, irritant is dat.

@Frummeltje, wat had de huisarts gezegd, moest je nog gewoon afwachten?? Ook heel irritant is dat.

Met andere woorden; alles is best irritant op dit moment!! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91912790
Ik lees (en voel zelf ook wel een beetje) irritatie en frustratie *O* zet m op meiden en hou vol!! ^O^

Ik heb met name onwijze twijfel.. had (dacht ik) een regelmatige cyclus en heb 5 ovu testen gedaan rond de (dacht ik) juiste tijd.. maar nooit een roder test streepje dan het controle streepje.. :? natuurlijk flink ons best gedaan met klussen :Y .. maarja.. nu is het afwachten en hopen!
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:56:00 #129
205904 lollypops
An end has a start
pi_91929807
Ook deze mevrouw zit thuis nagel te bijten en te duimen dat het deze ronde raak mag zijn!! Pff.. nog 6 dagen ;( ...

Wel erg fijn om dit topic te lezen en er achter te komen dat ik ,als vrouw zijnde met rammelende eierstokken, toch echt niet de enige ben die er toch wel behoorlijk op gefocust is :D !
Voor iedereen hier :*
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:55:07 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91947354
Neehoor, die focus is heel normaal :D of in elk geval: herkenbaar :+

Hier nog 10 dagen voor een eventuele test.... duurt laaaaaang :') Sterkte voor de dames die helemaal niet weten hoe lang ze nog moeten wachten! :*
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:33:59 #131
279894 winka
There is no place like home..
pi_91949007
Wat vreselijk Kuukse dat het mis is gegaan.. Zoiets ingrijpends is inderdaad niet voor te stellen totdat je het zelf meemaak. Een dikke knuffel van mij :*

Nou dat wordt een lange zit voor C_A, LB en lollypops :D En frummeltje, ik hoop dat het wachten op je ongi gauw voorbij is!!

En dananana en Susie, hoop dat het voor jullie gauw raak is ^O^
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:32:54 #132
205904 lollypops
An end has a start
pi_91977672
Heeft iemand ervaring met temperaturen?

Ik word er niet wijs uit. Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus (nog 5 te gaan) en mijn temperatuur is nog lager dan voor mijn eisprong :? ?
Zo goed als mogelijk temperatuur ik elke ochtend op hetzelfde tijdstip als ik wakker word. Ik vraag me af of het betrouwbaar is. Zo is mijn nachtrust heel erg wisselend met goed en slecht slapen.. Soms ben ik bijvoorbeeld wel al 1 uur wakker voordat ik temperatuur, maar nog niet uit bed geweest. Of praat ik mezelf nu weer moed in -O- ?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:45:50 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91979027
Ik denk dat het pas betrouwbaarder wordt als je het een aantal maanden achter elkaar ziet.... dan zie je de gemiddelde lijn namelijk.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:03:37 #134
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92008574
Hier geen ervaring met temperaturen en hoop daar ook niet aan te hoeven te beginnen, wat een drama lijkt me dat

Sinds gisteren weer die rare vage druk onderin mijn buik, met name bij het zitten gaan en opstaan... bwah.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:04:12 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92012598
Hmmmm komt je dat bekend voor van de vorige keer Susie? :o
pi_92021228
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef lollypops het volgende:
Heeft iemand ervaring met temperaturen?

Ik word er niet wijs uit. Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus (nog 5 te gaan) en mijn temperatuur is nog lager dan voor mijn eisprong :? ?
Zo goed als mogelijk temperatuur ik elke ochtend op hetzelfde tijdstip als ik wakker word. Ik vraag me af of het betrouwbaar is. Zo is mijn nachtrust heel erg wisselend met goed en slecht slapen.. Soms ben ik bijvoorbeeld wel al 1 uur wakker voordat ik temperatuur, maar nog niet uit bed geweest. Of praat ik mezelf nu weer moed in -O- ?
Zoals LadyBlack al zij kun je pas naar een paar keren er iets nuttigs over zeggen. Maar zeg natuurlijk nooit nooit ;) stiekem willen we allemaal gewoon dat het deze ronde raak is zelfs als het niet kan :D.

Als er erg over twijfelt of er onzeker over bent dan kun je ook misschien besluiten de volgende ronde ovulatietests te gebruiken. Dan krijg je wellicht op een meer gemakkelijke manier je cyclus in beeld. Dan hoef je je iig niet zo druk te maken of je 's ochtends wel goed meet.
pi_92030028
Als je temperatuur naar beneden gaat houdt dit meestal in dat je na 1 of 2 dagen je menstruatie krijgt. Mocht je zwanger zijn dan blijft je temp. hoog.
Aan de andere kant is wat de anderen ook al zeggen: je moet dit een paar maanden doen om een ritme eruit te kunnen lezen.

CA: hoe is het bij jou? Al wat bekend?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 08:32:05 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92030128
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm komt je dat bekend voor van de vorige keer Susie? :o
Toen had ik het ook ja... maar ook volle borsten en die ontbreken geheel :o
Kan de eisprong zijn, maar die duurt neem ik aan geen 3 dagen lijkt mij....
Ik denk dat ik de volgende ronde ook ovulatietesten ga gebruiken. Gewoon eens kijken of mijn gevoel juist is.

C_A; ligt de kat nog lekker bij je op schoot? :+
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:14:06 #139
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_92036094
@ Susie: Mijn huisarts heeft gezegd dat ik dat bloedonderzoek moest laten doen en als die negatief zou zijn, ik gewoon moest wachten op mijn ongesteldheid. Die periode is dus nu aangebroken. Frustrerend, want er komen alleen maar dagen bij en je kunt gewoon niks anders doen dan wachten.

Ik denk af en toe weer wat te voelen: bepaalde druk in mijn onderbuik, meer afscheiding dan voorheen, af en toe overgevoelige borsten... Testen durf ik niet meer en heeft nu volgens mij ook niet zoveel zin.

Gevoelsmatig wil ik graag een einddag hebben. Zo van: als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik weer naar de huisarts. Heb alleen geen idee wat daarin reëel is. Na 60 dagen? Na 80 dagen? Ik lees soms dat vrouwen een half jaar moeten wachten nadat ze gestopt zijn met de pil. -O- Vandaag zit ik op 48 dagen. Het zou zo fijn zijn als ze eens ff binnenin konden kijken of het allemaal op gang begint te komen!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:42:25 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92044275
Jeetje Frummeltje, zoals je zelf al zegt; heel frustrerend is het. Je weet niet waar je aan toe bent zo. En dan nog de dingen die je voelt! Sterkte even meis!
pi_92050288
Frummeltje, aan je symptomen te horen zou het toch best kunnen dat je wél zwanger bent? Wanneer heb je voor het laatst getest? Want anders zou ik er gewoon nog zo'n kruidvattest tegenaan gooien.
De ervaring van mijn zusje een aantal maanden terug is daarin een goed voorbeeld:
iedere week dat ze overtijd was een test gedaan, bij 4 weken overtijd weer een negatieve test (dus al 4 verder) en gooide ze uit boosheid het hele potje urine over de test. resultaat: 2 streepjes.
Hoort natuurlijk niet zo dus hup naar de huisarts. Daar idd een positieve test!
Daarvan uitgaande denkt ze 8 weken zwanger te zijn. Bij 9 weken een echo, wat bleek: was ze net 5 weken zwanger!
Dus ws ergens een menstruatie overgeslagen.
Dit is natuurlijk bijzonder en geen alledaagse situatie, maar het kan bij jou ook het geval zijn dat het allemaal wat raar loopt.

Zo'n kruidvattest kost geen drol, dus ik zou het erop wagen.
(zo heel verhaal maar oké)

CA: joehoe hoe gaat het?? Ik wil morgen een sms van je he!
pi_92050928
je hebt toch een bloedtest gehad Frummeltje? had je daar ook bij gehoord wat het HCGgehalte was in je bloed? bij mij was dat de laatste keer onder de 2, en dat was dus ook geen enkele twijfel... als dat van jou hoger was, zou je nog kunnen proberen te testen, maar als dat ook zo laag was, ben ik bang dat nog een test nu toch niet positief zal worden... :* bah, gewoon een nare situatie...
  zondag 30 januari 2011 @ 13:30:08 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92074011
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef danic het volgende:

CA: joehoe hoe gaat het?? Ik wil morgen een sms van je he!
Gaat ze vandaag testen dan?? Dan niet alleen een sms, maar graag ook hier een bericht!! ;)
pi_92074030
Wat Susie zegt!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 30 januari 2011 @ 14:23:59 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92076510
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
pi_92079326
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
Als ik me cyclus aan hou van 28 dagen dan is dinsdag me nod.Ik had supergevoelige testen gekocht :) Maar ik heb ze nog niet gebruikt ;)

Morgen moet ik naar de gyn, dus ik wacht het gewoon even af :P
  zondag 30 januari 2011 @ 15:27:31 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92079433
Ah wel ja joh, laat ons hier gewoon ff lekker in spanning zitten zeg! hahaha!! Succes morgen bij de gyn alvast!
pi_92082593
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Oh hehe. Overheen gelezen :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 30 januari 2011 @ 17:17:51 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92085170
Had ik ook hoor Kuukske :o
pi_92100000
charmed_angel, veel succes morgen! Hopelijk deze week toch gewoon een spontaan 2e streepje voor je!

Susie toch wel spannend zo allerlei gevoelens waarvan je niet helemaal weet wat je er mee moet.

Frummeltje, een dikke knuffel voor je. Ik hoop dat je snel je onzekerheid kunt kwijtraken. Sorry als ik iets raars zeg of iets wat voor jou niet van toepassing kan zijn, maar probeer even praktisch voor je mee te denken (maar mijn gedachten zijn som nogal vaag), omdat je net als iedereen de kans op een 2e streepje verdient. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat "normaal" is na het stoppen met de pil, ook niet hoelang je cyclus normaal is. Maar wellicht helpt het voor je als je kunt "berekenen" wat voor jou gebruikelijk was. Als je denkt aan een cyclus van 28 dagen en een cyclus die iig niet direct op gang komt nadat je stopt, dan zou je pas na 56 dagen je eerste menstruatie krijgen. Je zou kunnen kijken wat je lichaam komende 2 weken gaat doen. Ik heb voor de pil ook wel eens 'n maand spontaan overgeslagen, en toen kwam het de maand later weer exact op de dag dat ik het verwachtte terug. Dus daar vanuit gedacht denk ik dat het kan dat het zeg maar wel binnenkort komt.
Misschien is het nog iets om voor je voor de komende maand ovulatie testen te kopen. Ze zijn helaas niet gratis, maar stel dat je om de 2/3 dagen 'n keer zou meten dan zou je wel ergens 'n (lichte) kleuring verwachten als je ovulatie op gang is. Ook als er niets uit komt dan heb je misschien ook niet zo het gevoel machteloos te zijn. Daarbij kun je dit dan ook na 1 ronde voorleggen aan de huisarts. Ondanks dat "ze" wel zeggen dat het een half jaar of langer kan duren voordat je ovulatie op gang komt is er misschien wel iets waarin hij je dan kan helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')