dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik zie dat mn NOD er ook helemaal niet stond. Ik vermoed dat die 5 februari pas is, dus ben errrrrrg vroeg met hopen
Zoals LadyBlack al zij kun je pas naar een paar keren er iets nuttigs over zeggen. Maar zeg natuurlijk nooit nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef lollypops het volgende:
Heeft iemand ervaring met temperaturen?
Ik word er niet wijs uit. Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus (nog 5 te gaan) en mijn temperatuur is nog lager dan voor mijn eisprong?
Zo goed als mogelijk temperatuur ik elke ochtend op hetzelfde tijdstip als ik wakker word. Ik vraag me af of het betrouwbaar is. Zo is mijn nachtrust heel erg wisselend met goed en slecht slapen.. Soms ben ik bijvoorbeeld wel al 1 uur wakker voordat ik temperatuur, maar nog niet uit bed geweest. Of praat ik mezelf nu weer moed in?
Toen had ik het ook ja... maar ook volle borsten en die ontbreken geheelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm komt je dat bekend voor van de vorige keer Susie?
Gaat ze vandaag testen dan?? Dan niet alleen een sms, maar graag ook hier een bericht!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef danic het volgende:
CA: joehoe hoe gaat het?? Ik wil morgen een sms van je he!
Als ik me cyclus aan hou van 28 dagen dan is dinsdag me nod.Ik had supergevoelige testen gekochtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
Oh hehe. Overheen gelezenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zijn we nieuwsgierig om niets Kuukske, C_A's NOD is "pas" 4 februari volgens de op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |