@Lujaxa: heftig hoor een beenembolie.. hopen dat een vierde wondertje niet gauw op zich zal laten wachten!
@Diaan73: jammer van de

op naar de volgende ronde
@Susie: hoe gaat het nu met je

? Kan ik nog voor je gaan duimen?
@Ladyblack: welkom terug! Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad in Engeland en dat je er helemaal weg van bent

Mijn vriend is Engels en die heeft een enorme hekel aan zijn thuisland. En nu ik er geweest ben (en ook vanwege alles wat ik heb gehoord heb van hem) kan ik hem geen ongelijk geven. Hij vindt Nederland veel fijner, voelt zich vrijer en veiliger hier. Het eerste wat hem ook opviel waren alle gezinnetjes die samen fietsen. Daar was (en is) hij helemaal weg van
Ik zou graag julle mening even willen weten. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 26,5 dagen en op de 25e dag heb ik dan spotting. Nu is mijn laatste cyclus erg raar verlopen. Ik kreeg inderdaad op de 25e dag spotting en mijn menstruatie begon op dag 28. Ik ben toen een dag of drie/vier ongesteld geweest. En twee dagen na mijn menstruatie kreeg ik twee dagen lang forse nabloedingen. Volgen jullie het nog
In ieder geval vraag ik me nu af wanneer ik moet beginnen met tellen van mijn cyclus? Op de dag dat mijn menstruatie begon of de dag van de nabloedingen?
Als ik namelijk ttel van mijn menstruatie dan ben ik morgen officieel een (halve?) dag over tijd

En ik heb ook geen spotting gehad.
Heb trouwens geen last van symptomen (behalve twee dagen pijn aan mijn eierstokken) alleen mijn maag rammelt en ik ben iets onvriendelijker thuis