quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook hier gemeld, maar niet zo actief gepost. Wil toch even melden dat ik ook een tweede streepje heb! Kan geen foto plaatsen want ik zit via mijn telefoon te typen.
Volgende week voor het eerst naar de verloskundige! Volgens mijn berekening ben ik 28 augustus uitgerekend
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook hier gemeld, maar niet zo actief gepost. Wil toch even melden dat ik ook een tweede streepje heb! Kan geen foto plaatsen want ik zit via mijn telefoon te typen.
Volgende week voor het eerst naar de verloskundige! Volgens mijn berekening ben ik 28 augustus uitgerekend
Susie...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef Susie het volgende:
* Susie is uit de megastreepjes-regen weer teruggedruppeld naar dit topic.
Kan een modje mij even in het onderste rijtje plaatsen?Nog geen idee wanneer een volgende NOD is en ga ook even niets berekenen en zo.
Ik ga wel voor iedereen weer mee duimen voor streepjes!
@LeNeHe; Van harte meid!
@C_A; ik zag je berichtje in het andere topic: lief!![]()
Ik moet op mijn man wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Susie het volgende:
@C_A; fijn dat hij zo reageerde toch? En euh.. had je vandaag niet al kunnen bellen naar de gyn?
Maar die is nooit naar de gyn geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef danic het volgende:
C_A, wat superfijn zo'n huisarts zeg! Misschien dat een directe collega op het werk wel een goeie gynaecoloog weet. Ik denk aan de persoon die tegenover je zit...Is maar een ingeving hoor.
Maar je man in het buitenland???? Huh???? Heb ik nou iets gemist?
Misschien een open deur, maar kan het niet zo zijn dat door die onregelmatige werktijden jullie steeds het 'juiste moment' missen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die is nooit naar de gyn geweest![]()
Die had wel een doorverwijzing, maar durfde de stap niet te maken
Ja hij moet regelmatig voor zijn werk naar het buitenland. Hij heeft een week in Oostenrijk gezeten, afgelopen week in Polen. Moet binnenkort weer naar Oostenrijk en Polen.... Dus deze maand word het helemaal niks met het ZELF proberen![]()
Scheepvaart heDie zitten overal, en zijn baas neemt elk werk aan
Is vanaf deze maand dat hij in het buitenland zit...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien een open deur, maar kan het niet zo zijn dat door die onregelmatige werktijden jullie steeds het 'juiste moment' missen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef mijsje het volgende:
heerlijk, zo samen een zin samenstellen...
Kan je daar testen halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:09 schreef mijsje het volgende:
of morgen naar een albert heijn die open is ofzo...
Volgens mij ben je zwangerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef hadassa1 het volgende:
de test is gedaan er is een heel klein heel licht tweede streepje dus we moesten er zowat naar zoeken dus zal jammer genoeg niet zo zijn, maar doe morgen ochtend voor de zekerheid nog een test.
nee, dat hoeft over het algemeen niet hoor. als je normaal bloedt, net als anders, kun je er redelijk veilig vanuit gaan dat je gewoon ongesteld bent. maar als het minder is, of anders is van kleur, dan zou het kunnen zijn dat het wel bloed is van de innesteling. lang niet iedereen bloedt door de innesteling hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef dananana het volgende:
Dat zal toch wat zijn!![]()
Maarreh.. moet ik nu bij elkegaan twijfelen of het wel echt is?
nee heb nog geen tweede test gedaan morgen ochtend doe ik hem. alleen denk niet dat k zwanger ben althans heb totaal geen zwangerschaps kwaaltjesquote:Op maandag 17 januari 2011 06:55 schreef Susie het volgende:
Hoe is het met Hadassa? Al een 2de test gedaan? * Susie is nieuwsgierig
Ja, die bestaan inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef Lujaxa het volgende:
de pil is weg sinds mei vorig jaar wegens beenembolie die ik heb gehad na bevalling van Xandy en de pil (combinatie) wou nog niks definitief uitsluiten dus zien we wel of het ons nog gegund is...
we weten dat wonderen bestaan.. Jade en Xandy zijn daar het bewijs van hé
Wat een mooie namen Lujaxa!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef Lujaxa het volgende:
de pil is weg sinds mei vorig jaar wegens beenembolie die ik heb gehad na bevalling van Xandy en de pil (combinatie) wou nog niks definitief uitsluiten dus zien we wel of het ons nog gegund is...
we weten dat wonderen bestaan.. Jade en Xandy zijn daar het bewijs van hé
Ja, was een fijn weekje weg!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef Susie het volgende:
Ah, en hier wilde ik nog even vragen hoe het in England is geweest! Top dus!
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Echt knap Charmed Angel! Ik hoop heel erg voor jullie op een wondertje deze maand!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Haha, LB, dat merk ik ook echt! Ik voel geen eisprong, maar ik weet precies wanneer ik vruchtbaar ben zeg maar.
*sluipt weer weg uit dit topic, ik hoor hier nog heul niet.
Sorry dat ik je liet schrikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik dacht al!
Maar mooi is dat he? Ik heb het nooit zo gemerkt (of nooit gehad) door pil en spiraal, maar ik vind het echt fascinerend. Alhoewel ik gráág de hele cyclus voor een tijdje overboord gooi
WOWquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef Lujaxa het volgende:
ik bibber en shake helemaal had het niet zo snel verwacht door mijn gezondheidstoestand... en voel me beetje nu een voordringer
[ afbeelding ]
Goed man! Kun je hier mooi minder gaan posten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Aoraki het volgende:
Ik zou hier minder gaan posten enzo, maarrrr![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Aoraki het volgende:
Ik zou hier minder gaan posten enzo, maarrrr![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al helemaal vergeten wat dat drama verhaal wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Aoraki het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief. Het is zo onverwachts, en ik voel me nu zo lullig over mijn drama-verhaal van 2 weken terug... Ik had hier echt niet op durven hopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |