...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef sproet-je het volgende:
[..]
, heb je niet iets te vertellen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef sproet-je het volgende:
Naast je vriend gaan zitten, glas wijn aan zijn kant en hem op laten drinken. Zo nu en dan glas vast houden maar niets uit drinken. Zo zijn wij menig etentje doorgekomen en niemand die ooit iets gemerkt heeft! Antibiotica was bij onze familie/vrienden het teken dat iemand zwanger was hahahaha.
Oh, das balen! Kan ie niet met een flinke omweg (dus via jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, heel goedeet lekker vast!
Ik heb een zeurderige buik dus waarschijnlijk een eisprong, en wie is er net een nachtje naar zn ouders toe?.......![]()
Gisteren wel sex gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, heel goedeet lekker vast!
Ik heb een zeurderige buik dus waarschijnlijk een eisprong, en wie is er net een nachtje naar zn ouders toe?.......![]()
Haha, nee hij moest er vrij vroeg zijn en blijft vannacht daar ivm gladheid en dergelijke....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Oh, das balen! Kan ie niet met een flinke omweg (dus via jou) naar zijn ouders toe gaan?
Das heel lief van jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef dananana het volgende:
Ik herken je verhaal Winka.. had ook zoiets vorige maand, maar was nog niet eens voorbij mijn nodIk hoop stiekem nog steeds een beetje voor je dat het streepje wel zal komen!
Uh-oh....:Pquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Mijn nod is pas 4-2.... Maar wel pijn in me borsten..... Het zal toch niet? Zal wel erg vroeg zijn
Ik hoop het!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh c_a![]()
Ik hoop dat de gyn je iets leuks kan vertellen als je daar bent
Dit is mijn ovutestquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ovu test gedaan en 2 streepjes, dus of me eisprong is net geweest, of komt er nog aan. Ik denk het eerste
Hm.... in dat geval kan er eigenlijk nog niks zijn waarop de kat kan reageren toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ovu test gedaan en 2 streepjes, dus of me eisprong is net geweest, of komt er nog aan. Ik denk het eerste
Ja inderdaad.... is jammer dat ik gewoon niet eerder getest heb met ovu testjesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm.... in dat geval kan er eigenlijk nog niks zijn waarop de kat kan reageren toch?
Behalve dan misschien een iets hogere lichaamstemperatuurook fijn om tegen een kacheltje te gaan liggen natuurlijk
Nummer drie van het groepje is zelfs al 30 weken heen..... maar daar ben ik iets minder close mee. Maar nr 2 en ik staan wel altijd helemaal kwijlend te kijken naar haar royale buikquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef winka het volgende:
Moeilijk LadyBlack als je vriendin ook zwanger probeert te worden en zij is dat eerder dan jij. Natuurljk ben je dan hartstikke blij voor haar maar ook pissig dat jij het nog niet bent![]()
Daarom ben ik ook in dit topic actiefquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het juist heel fijn dat ik iemand om me heen heb die net zo irrationeel en obsessief met dr cylcus bezig is als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |