SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true.....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Susie het volgende:
@Iedereen; volgens mij is het zo, vanaf het moment dat je de pil de deur uit gooit, dat je er wel echt mee bezig bent. Ook al gebruik je geen ovutesten of temperatuur etc, dan nog ben je er iedere maand weer mee bezig.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Susie het volgende:
Oh, en dan vergeet dan vergeet ik nog LB; Ik hoop dat je geen ceremoniemeester kan zijn
Je post wel mooi hoe ik er over denk. De 1e maand had ik ook echt niet het idee te gaan tempen/ovulatie sticks te gebruiken. Maar zoals je ook zegt ik ben er toch mee bezig, en ergens maakt de onzekerheid dat ik niet zeker weet wanneer de ovulatie is mij net zo onrustig als dat ik onrustig wordt als ik controle wel heb zeg maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Juud79 het volgende:
Even een tegengeluid over Ovulatietesten....
Ik ben eind Juli gestopt met de pil, de maand Aug hebben we alles op zijn beloop gelaten en zou het raak zijn, dan prima.
Toen het niet raak was was ik toch een beetje teleurgesteld, je bent er dan toch wel erg mee bezig.
Ik heb toen in Sept wat ovulatietesten gekocht en uitgerekend wanneer ongeveer mijn eisprong zou zijn. Op die dag heb ik 's ochtends getest en kreeg ik twee strepen, dus vruchtbaar. En bingo, twee weken later een positieve zwangerschapstest.
Inmiddels ben ik 23 weken zwanger.![]()
Het gaat helaas niet bij iedereen zo, maar wat gun ik het jullie allemaal. Je bent er sowieso mee bezig of je nu test of niet, in mijn ogen heb je gewoon meer kans op een zwangerschap als je dmv zo'n test zelf je eisprong in de gaten kan houden. Ik zou het iedereen aanraden in ieder geval.
Durf nergens meer op te hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Susie het volgende:
Oh Kuukske, wat naar! Het is dus niet zelf op gang gekomen.... Sterkte!![]()
@C_A; vaag, maar misschien toch niet vaag? Wellicht innesteling?
Normaal zou ik vrijdag ongesteld moeten worden, en dan meestal 's ochtends en dan ook gelijk flink goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Susie het volgende:
Neuh, dat snap ik C_A, maar dit is toch wel vaag? Hoe is je menstruatie normaal gesproken? Niet zo toch? misschien toch een testje doen?
Als ik wakker word en geen bloed zie, 7 uur dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Susie het volgende:
Hoe laat, hoe laat, hoe laat, hoe laat.... * Susie is helemaal niet ongeduldig en nieuwsgierig hoor! En gaat tevens in duimstand nu...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Susie het volgende:
Hihihi... ik zwengel de laptop wel even aan hoor... oehhh, vind het spannend hoor... volgens mij bijna nog spannenderderder dan jou! haha!
hahaha gekkiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad moet om 7.00uur eerstnog even naar z'n werk brengen (jaja hij is wel bij het gesprek, maar dat is later in de ochtend), daarna zwengelen we hier ook de laptop aan voor een update van charmed_angel!
aaw jammer dat het niet vanzelf op gang is gekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Zo.. heftig dagje achter de rug in het ziekenhuis met bloedprikken, afspraken maken en noem het maar op. As vrijdag curettage. En dan een stukje verder afsluiten en eens kijken wat m'n lijf doet qua time of teh month.
Dan zit ik net in de trein dus dan kan ik mooi even op mijn phone checkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik wakker word en geen bloed zie, 7 uur dus
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef winka het volgende:
[..]
Dan zit ik net in de trein dus dan kan ik mooi even op mijn phone checkenWas iedereen maar zo duidelijk met testmomenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |