@Lollypops, je had me vorige maand moeten meemaken, dan was er niets down to earth aan

:D
Spannend dat je nog niets voelt, ik duim voor je mee

Het zou natuurlijk wel een mooi verhaal zijn dat je temperatuur niets leek te zeggen maar achteraf al leek te zeggen dat er een 2e streepje op komst was.
Ik heb geen verstand van ovulatie testen, maar de ene kan altijd wat gevoeliger zijn dan de ander. Maar zolang je altijd dezelfde gebruikt en je kijkt wanneer de piek er duidelijk is dan zou het wel allemaal even betrouwbaar moeten zijn. Het enige wat dus kan is als je LH hormoon laag is dat de ene test het beter aangeeft dan de ander. Maar uiteindelijk werken ze allemaal op dezelfde manier. Die van de sensitest zijn (als ik mij niet vergis) goedkoper dan van de kruitvat. En ik las hier dat mensen er tevreden over waren. Maar ik vond het vooral handig om ze daar te bestellen. De vrouw van de kruitvat leek me al te herkennen de laatste keer toen ik weer een setje zwangerschaps testen ging kopen

@Frummeltje, heel goed hoor dat je niet iets gaat proberen wat je niet wilt doen. Gefrustreerd raken zal ook zeker niet helpen.Voor jou wensen we natuurlijk ook net zo hard dat je lichaam dat gaat doen wat het zou moeten doen.
@Charmed_angel, mooi dat het meeviel. Hopelijk gaat de volgende afspraak net zo relaxed en komt het gewoon snel helemaal inorde