abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 22:00:27 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92101756
'evening ladies :W

Papilion, wat lief dat je zo meedenkt O+ Hoe is het met jou nu? Ontsteking al over?

c_a, morgen naar de gyn dus, spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe dat gesprek verloopt en of er een test gedaan wordt!

Rest van de dames: :* voor het wachten!

Hier weer niks...... ik voelde vorige week (veel te vroeg dus) vanalles, maar nu eigenlijk niet -O- 4 of 5 februari NOD, maar ik denk dat het gewoon een menstruatie wordt....
pi_92110995
Dank voor het vragen :) het is gelukkig over. Het trok net zo spontaan weg als het op kwam zetten.

-O- jammer dat je denkt dat je nod 'n od word, maar hopelijk wordt je verrast.

Overigens deze maand 100% geen kans, of mijn eisprong moet wel heel vreemd liggen. Temperaturen is ook niet gelukt, had ik eindelijk een redelijk vast rooster, heb ik mede door die ontsteking even koorts gehad :P Heb nu bij sensitest van die ovulatie tests besteld en ga dat gewoon deze maand eens proberen. Vaak ben ik ongeduldig maar heb deze maand echt zo iets van het komt wel, mede denk ik doordat ik gewoon zeker weet dat het nu niet zo kan zijn, ga ik mezelf ook niet gek maken :)
pi_92112014
Goedemorgen :W

Bad loopt vol, even goed weken ;)
Begin het nu best eng te vinden hoor ;(

Over een uur richting gyn
  maandag 31 januari 2011 @ 08:57:56 #154
205904 lollypops
An end has a start
pi_92112633
Heel veel succes C_A!

Papillon: Wat knap van je dat je met beide voeten op de grond blijft staan zo net voor je NOD of zoals jezelf al zegt je OD.. Nu hopen op meer kansen en meer geluk (zonder ontstekingen).

Bedankt voor jullie reacties betreft het temperaturen. Ik ga er gewoon nog even stug een aantal maandjes mee door (iedere ochtend ben ik gewoon zó nieuwsgierig). Maar ... hopelijk is zo lang niet nodig. Gezien mijn temperatuur erg fluctueert, ga ik me waarschijnlijk ook begeven aan de ovulatietestjes. Is er verschil in betrouwbaarheid bijvoorbeeld die van de kruitvat?

Nu nog eerst wachten op mijn NOD die staat in de planning a.s. woensdag.. Rond deze periode hoor ik normaal last te hebben van gevoelige borsten. Daar heb ik namelijk behoorlijk last van voor elke menstruatie... Tot op heden voel ik nog niks :'( !

Nou... sterkte met de maandag!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:03:51 #155
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_92112727
Dank voor de oppeppers, dames. Lief dat jullie zo meedenken! Ik weet niet of ik al aan de ovulatietesten wil... Ben bang dat ik er te gefixeerd op word op die manier. Daar ben ik namelijk nogal van. We zijn er zo relaxed ingestapt en door die positieve test is alles ineens veel meer beladen geworden.

Het is ook daarnaast een stressvolle periode op mijn werk, wat natuurlijk ook niet echt bijdraagt aan mijn relaxte gevoel. En daarnaast ben ik tenslotte pas net begonnen met zwanger proberen te worden. Het kan nog alle kanten uit. Ik denk dat ik er gewoon iets minder mee bezig moet zijn, me eerst eens focussen op mijn werk en dat stuk rustig krijgen. Lief en ik hebben het nog heel gezellig in bed :@ , dus mocht er toch ineens een ei schieten, dan zou het alsnog zo kunnen zijn.

Ik ga gewoon heel hard wensen dat jullie NOD's positief gaan uitvallen! Mijn tijd komt nog wel! :)

C_A: Heel veel succes vandaag!
pi_92113284
Ik heb het ook al in het andere topic gepost, maar ook maar even hier :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92119197
@Lollypops, je had me vorige maand moeten meemaken, dan was er niets down to earth aan ;):D
Spannend dat je nog niets voelt, ik duim voor je mee :) Het zou natuurlijk wel een mooi verhaal zijn dat je temperatuur niets leek te zeggen maar achteraf al leek te zeggen dat er een 2e streepje op komst was.
Ik heb geen verstand van ovulatie testen, maar de ene kan altijd wat gevoeliger zijn dan de ander. Maar zolang je altijd dezelfde gebruikt en je kijkt wanneer de piek er duidelijk is dan zou het wel allemaal even betrouwbaar moeten zijn. Het enige wat dus kan is als je LH hormoon laag is dat de ene test het beter aangeeft dan de ander. Maar uiteindelijk werken ze allemaal op dezelfde manier. Die van de sensitest zijn (als ik mij niet vergis) goedkoper dan van de kruitvat. En ik las hier dat mensen er tevreden over waren. Maar ik vond het vooral handig om ze daar te bestellen. De vrouw van de kruitvat leek me al te herkennen de laatste keer toen ik weer een setje zwangerschaps testen ging kopen :P

@Frummeltje, heel goed hoor dat je niet iets gaat proberen wat je niet wilt doen. Gefrustreerd raken zal ook zeker niet helpen.Voor jou wensen we natuurlijk ook net zo hard dat je lichaam dat gaat doen wat het zou moeten doen.

@Charmed_angel, mooi dat het meeviel. Hopelijk gaat de volgende afspraak net zo relaxed en komt het gewoon snel helemaal inorde :)
  maandag 31 januari 2011 @ 13:41:49 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92120632
c_a, het onderzoek is gestart dus! Fijn dat de eerste afspraak nog een beetje rustig was. Maar maak je niet te druk om die inwendige echo hoor! Heb ik ook een keer gehad, niks aan de hand :N ik vond het zelfs wel heel interessant om alles te zien op dat scherm :D (ook al had ik natuurlijk geen idee wat ik precies allemaal zag :') )

Gisteren even een raar moment trouwens; mijn vriend en ik zijn gevraagd om ceremoniemeesters te zijn op het huwelijk van vrienden ( O+ ), maar dat huwelijk is half oktober. Met een beetje geluk (of pech voor hun) ben ik dan hoogzwanger of zelfs uitgerekend! :o Ze weten gelukkig dat we een kindje proberen te krijgen, dus ik heb ze maar even gevraagd of we een slag om de arm mogen houden :)
  maandag 31 januari 2011 @ 18:54:12 #159
279894 winka
There is no place like home..
pi_92134502
Wat fijn dat het meeviel vandaag C_A :) Het lijkt me toch altijd spannend als je met zoiets begint!

@Frummeltje: ^O^ goed dat je positief klinkt! En ik kan me heel goed voorstellen dat je niet aan de ovutesten wil.. Het is al moeilijk genoeg om er relaxed in te (blijven) staan :*
@Papillion: ik hoop dat de testen bij jou duidelijkheid gaan brengen :)

Zeg nooit nooit, maar ik zal die testen het eerste jaar niet gaan gebruiken. Dan wordt het helemaal zo'n circus en het lukt ons net deze maand voor het eerst om tijdens mijn vruchtbare dagen fijn te vrijen O+
  maandag 31 januari 2011 @ 21:00:24 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92142627
@C_A; fijn dat alles zo mee viel!

@Iedereen; volgens mij is het zo, vanaf het moment dat je de pil de deur uit gooit, dat je er wel echt mee bezig bent. Ook al gebruik je geen ovutesten of temperatuur etc, dan nog ben je er iedere maand weer mee bezig.

@Winka; GOOOOOO Winka!! :D

Ik moet nog tot volgende week vrijdag ongeveer tot ongesteldheid (ga maar uit van een gemiddelde na de laatste bloeding)... en dat duurt me ook veels te lang. Wil graag weer in de volgende cyclus zitten, dat ik weet waar ik aan toe ben enzo....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 31 januari 2011 @ 21:01:12 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92142681
Oh, en dan vergeet dan vergeet ik nog LB; Ik hoop dat je geen ceremoniemeester kan zijn :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:13:25 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92169395
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Susie het volgende:
@Iedereen; volgens mij is het zo, vanaf het moment dat je de pil de deur uit gooit, dat je er wel echt mee bezig bent. Ook al gebruik je geen ovutesten of temperatuur etc, dan nog ben je er iedere maand weer mee bezig.
So true..... :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:15:06 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92169461
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Susie het volgende:
Oh, en dan vergeet dan vergeet ik nog LB; Ik hoop dat je geen ceremoniemeester kan zijn :P
:D

Het lijkt me opzich fantastisch om te doen, ook met een dikke buik, maar in de negende maand lijkt me niet verstandig :') Ik heb ze het even uitgelegd en er was nog wel tijd om even een slag om de arm te houden :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:24:43 #164
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92169748
Even een tegengeluid over Ovulatietesten....
Ik ben eind Juli gestopt met de pil, de maand Aug hebben we alles op zijn beloop gelaten en zou het raak zijn, dan prima.
Toen het niet raak was was ik toch een beetje teleurgesteld, je bent er dan toch wel erg mee bezig.

Ik heb toen in Sept wat ovulatietesten gekocht en uitgerekend wanneer ongeveer mijn eisprong zou zijn. Op die dag heb ik 's ochtends getest en kreeg ik twee strepen, dus vruchtbaar. En bingo, twee weken later een positieve zwangerschapstest.

Inmiddels ben ik 23 weken zwanger. :)

Het gaat helaas niet bij iedereen zo, maar wat gun ik het jullie allemaal. Je bent er sowieso mee bezig of je nu test of niet, in mijn ogen heb je gewoon meer kans op een zwangerschap als je dmv zo'n test zelf je eisprong in de gaten kan houden. Ik zou het iedereen aanraden in ieder geval.
pi_92177703
Ongesteld geworden -O-

Wil een mod mijn nod op 04-03-2011 zetten? THX!!!
pi_92177784
-O- Charmed_angel :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:15:51 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92177800
Nah, c_a, wat is dat nou -O-

Gelukkig weet je dat er wat actie op handen is, dat moet een goed gevoel geven! Dan komt nu eerst even de tijd van jezelf lekker in de watten laten leggen door je man en je gekke kat *;
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:18:27 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92177986
Ik ben zelf ook aan het speuren naar de eerste menstruatiesymptomen.... de beetje raar voelende buik is er al, maar verder nog niets. Ik herhaal, helemaal NIETS.... :{
pi_92178004
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Juud79 het volgende:
Even een tegengeluid over Ovulatietesten....
Ik ben eind Juli gestopt met de pil, de maand Aug hebben we alles op zijn beloop gelaten en zou het raak zijn, dan prima.
Toen het niet raak was was ik toch een beetje teleurgesteld, je bent er dan toch wel erg mee bezig.

Ik heb toen in Sept wat ovulatietesten gekocht en uitgerekend wanneer ongeveer mijn eisprong zou zijn. Op die dag heb ik 's ochtends getest en kreeg ik twee strepen, dus vruchtbaar. En bingo, twee weken later een positieve zwangerschapstest.

Inmiddels ben ik 23 weken zwanger. :)

Het gaat helaas niet bij iedereen zo, maar wat gun ik het jullie allemaal. Je bent er sowieso mee bezig of je nu test of niet, in mijn ogen heb je gewoon meer kans op een zwangerschap als je dmv zo'n test zelf je eisprong in de gaten kan houden. Ik zou het iedereen aanraden in ieder geval.
Je post wel mooi hoe ik er over denk. De 1e maand had ik ook echt niet het idee te gaan tempen/ovulatie sticks te gebruiken. Maar zoals je ook zegt ik ben er toch mee bezig, en ergens maakt de onzekerheid dat ik niet zeker weet wanneer de ovulatie is mij net zo onrustig als dat ik onrustig wordt als ik controle wel heb zeg maar :P
Maar goed, dit is dus echt hoe ik er over voel, en iedereen moet ook zeker doen waar die zichzelf het meest prettig bij voelt.
pi_92178085
LadyBlack wat spannend, ik duim hier gewoon hard voor je dat de menstruatieklachten en de menstruatie uitblijft.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:54:22 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92182889
ik zei niet dat ovu testen niet goed zijn toch? Ga ze zelf ook gebruiken volgende ronde. Ging er meer om dat iedereen er hoe dan ook mee bezig is.
@CA; geef die kat maar weg! Verdorie!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:57:31 #172
205904 lollypops
An end has a start
pi_92183024
@ C_A: He bahh :( ... je mag de rode vlag hijsen?! Hou de moed erin :* !!
@Papillon: bedankt voor je tip betreft de ovulatietest. Dat is zeker de moeite waard om ze te bestellen op sensitest. Voor de zekerheid wacht ik toch nog op mijn NOD morgen...you never know :X !
@LB: voor jou dus ook zenuwslopende dagen? Wanneer is jouw NOD volgende week? Ik duim voor je ^O^ , net zoals voor iedereen hier.

Hier nog 1 dag te gaan voor mijn NOD met nog geen typische kenmerken van mijn menstruatie.. Maar ja... op een gegeven moment ga je geloven wat je graag wilt geloven :').
Ik voel me niet helemaal fit (enkele dagen), een beetje grieperig gevoel.. Dit is de eerste keer dat ik mijn NOD zo spannend vind.

Voor iedereen een fijne avond!

ps; ik kruip optijd onder het wol :z
pi_92183819
Zo.. heftig dagje achter de rug in het ziekenhuis met bloedprikken, afspraken maken en noem het maar op. As vrijdag curettage. En dan een stukje verder afsluiten en eens kijken wat m'n lijf doet qua time of teh month.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_92184909
Meiden ik heb iets vaags, vanmiddag ongesteld geworden maar was geen rood bloed. Ik tampon in gedaan. Ik haal hem er uit om in bad te gaan, heb ik geen bloed meer :?

Wacht morgen nog maar even af, snap er geen bal van :{

Ik had ook helemaal geen ongesteldheidsklachten
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:48:12 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92185402
Oh Kuukske, wat naar! Het is dus niet zelf op gang gekomen.... Sterkte! :*

@C_A; vaag, maar misschien toch niet vaag? Wellicht innesteling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')