!
 ! 

.
.  .
.

Spannend GGBquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:15 schreef GirlGoneBad het volgende:
Whaaa, over 3,5 uur het uur des oordeels... Begin em nu toch te knijpen!
 Ik hoop dat alles goed is
 Ik hoop dat alles goed is  

jeetje wat een gedoe zo!
  jeetje wat een gedoe zo! 
 maar inderdaad, in elk geval geen hoop door overtijd!
  maar inderdaad, in elk geval geen hoop door overtijd! waarschijnlijk dus zoals verwacht vrijdag ongesteld. Mijn NOD mag op 26 februari
  waarschijnlijk dus zoals verwacht vrijdag ongesteld. Mijn NOD mag op 26 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 2 februari 2011 06:53 schreef charmed_angel het volgende:
HelaasGek lichaam, toch ongesteld
temp was ook gezakt, dus geen test gedaan

Charmed_Angel, wat gemeen van je lichaam om je nog snel even voor de gek te houden
 Charmed_Angel, wat gemeen van je lichaam om je nog snel even voor de gek te houden   

hopelijk lukt het je deze periode wel om wat meer duidelijkheid en kans te krijgen.
  hopelijk lukt het je deze periode wel om wat meer duidelijkheid en kans te krijgen.  , is het een beetje meegevallen?
 , is het een beetje meegevallen? daarom ook gewoon voor alle dames die er mee bezig zijn, of je NOD nu binnenkort is of niet, gewoon om in een snel tweede streepje te blijven geloven.
  daarom ook gewoon voor alle dames die er mee bezig zijn, of je NOD nu binnenkort is of niet, gewoon om in een snel tweede streepje te blijven geloven.

Als je de dagen met rode afscheiding meetelt heb je inderdaad een lange cyclus.. Hoop dat je nu meer te weten komt met ovutesten?
  Als je de dagen met rode afscheiding meetelt heb je inderdaad een lange cyclus.. Hoop dat je nu meer te weten komt met ovutesten? 

ik heb volgende week mijn echo, en eigenlijk vind in dat ook best intressant om te zien
 ik heb volgende week mijn echo, en eigenlijk vind in dat ook best intressant om te zien  

Veel succes deze cyclus dus
  Veel succes deze cyclus dus 
 maar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!
 maar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!

Ow het is niet in kleurquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:Ik vond die echo ook erg interessantmaar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!

dat ze met een cameraatje naar binnen gingen
 dat ze met een cameraatje naar binnen gingen  

Neehoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow het is niet in kleur
Dat dacht ikdat ze met een cameraatje naar binnen gingen

) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.
 ) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.

Jup LadyBlack het is inderdaad soort grote dildo. Ik heb met 12 weken een inwendige echo gehad en dat ding werd er dus ingestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor
Het is al even geleden, maar wat ik me kan herinneren was het een soort grote dildo (ja sorry) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.

Wat gaat dat snel
 Wat gaat dat snel  
   We zullen zien of het dan beter gaat!
 We zullen zien of het dan beter gaat!

Mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef klavertje-4 het volgende:
bedankt voor de succeswensen meiden! Mijn menstruatie was gelukkig maar heel kort, vandaag was er bijna niets meer, is toch fijner met een inwendige echo!
Alles was goed, de cyste was weg, ze kon zien dat ik nog aan het begin van een nieuwe cyclus zat.
Hopelijk wordt dit dan de maand waarin het topic leegloopt naar z&g!

Kon ik maar elke dag zo'n echo krijgen om te zien hoe vruchtbaar ik dan ben
 Kon ik maar elke dag zo'n echo krijgen om te zien hoe vruchtbaar ik dan ben   

Wat is het toch heerlijk dit forum!
  Wat is het toch heerlijk dit forum! 

Ik moet dus bij de baarmoedermond voelen.. Ben nu eten aan het maken dus ik  doe doe dit later even
 Ik moet dus bij de baarmoedermond voelen.. Ben nu eten aan het maken dus ik  doe doe dit later even   
  Vriendlief komt zo thuis
 Vriendlief komt zo thuis   

Ja erg hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef papillion het volgende:
In die applicatie van menstruatiekalender.net stuitte ik pas ook op het vulva onderzoek, daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Toen ik het doorgelezen had kon ik alleen maar denken dus...
Het zal best werken en zin hebben, maar ook nog de optie erbij om een foto van daaronder te bewaren is me toch iets te :p

maargoed, je hoeft ze niet te gebruiken en verder vind ik het wel een handige kalender
  maargoed, je hoeft ze niet te gebruiken en verder vind ik het wel een handige kalender  

het is zeker een handige kalender. Handige link trouwens.
 het is zeker een handige kalender. Handige link trouwens. 

Fijn iig dat je je cyclus in beeld hebt.
 Fijn iig dat je je cyclus in beeld hebt.

Ik vind het ook soms pervers en te ver gaan
 Ik vind het ook soms pervers en te ver gaan   En er zal echt wel wat gedaan worden met de gegevens die ingevuld worden, want ik zie nergens reclame e.d. staan. Ik denk niet dat mensen deze site als hobby even zo uitgebreid in elkaar zetten. Maar van mij mogen ze
 En er zal echt wel wat gedaan worden met de gegevens die ingevuld worden, want ik zie nergens reclame e.d. staan. Ik denk niet dat mensen deze site als hobby even zo uitgebreid in elkaar zetten. Maar van mij mogen ze   

Tis dat ik op mijn werk zit en het echt wel uit mijn hoofd laat om die site te gaan bekijken, maar ik word er wel nieuwsgierig van...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef winka het volgende:
Alleen dit al
Je hebt te weinig orgasmes na de zaadlozing van je partner. Probeer minstens één orgasme te krijgen, liefst met de randjesfietsen methode. Hierdoor dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en wordt de kans op bevruchting groter.

en knuffel voor alle meiden hier, hopelijk is het snel raak met een 2e streepje!
 en knuffel voor alle meiden hier, hopelijk is het snel raak met een 2e streepje!

) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt
 ) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt   

Ik ben blij dat ik niet de enige was die het niet wist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef winka het volgende:
Ik heb het ook ooit moeten zoeken (thuis) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt
 Maar ik heb echt geen behoefte om daar in te vullen op welke standjes ik het doe, of hele onderzoeken met fotos te plaatsen. Of net zo bij het invullen van je menstruatie gegevens, telt er iemand hoeveel stuks maandverband of tampons gebruikt? Ik merk zonder dat te tellen wel of de menstruatie flink is of niet, en verder heb ik 'n set van alles en als het op is dan koop ik nieuw.
 Maar ik heb echt geen behoefte om daar in te vullen op welke standjes ik het doe, of hele onderzoeken met fotos te plaatsen. Of net zo bij het invullen van je menstruatie gegevens, telt er iemand hoeveel stuks maandverband of tampons gebruikt? Ik merk zonder dat te tellen wel of de menstruatie flink is of niet, en verder heb ik 'n set van alles en als het op is dan koop ik nieuw. 

dus lang leve Aleve....
  dus lang leve Aleve....

Maar ik heb het nog niet zo lang gebruikt (vanaf halverwege de cyclus met de luteale fase van 6 dagen) , dus ik heb geen idee of het effect blijvend is of niet...
 Maar ik heb het nog niet zo lang gebruikt (vanaf halverwege de cyclus met de luteale fase van 6 dagen) , dus ik heb geen idee of het effect blijvend is of niet...

Nog 4 weken en dan afbouwen
 Nog 4 weken en dan afbouwen  

en we hadden nog wel zo ons best gedaan
 en we hadden nog wel zo ons best gedaan   

12 november zou het dan zijn
  12 november zou het dan zijn   (probeer natuurlijk ondertussen nog flink te oefenen op het hebben van enig geduld
  (probeer natuurlijk ondertussen nog flink te oefenen op het hebben van enig geduld   )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |