Spannend GGBquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:15 schreef GirlGoneBad het volgende:
Whaaa, over 3,5 uur het uur des oordeels... Begin em nu toch te knijpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 06:53 schreef charmed_angel het volgende:
HelaasGek lichaam, toch ongesteld
temp was ook gezakt, dus geen test gedaan
Ow het is niet in kleurquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:Ik vond die echo ook erg interessantmaar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!
Neehoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow het is niet in kleur
Dat dacht ikdat ze met een cameraatje naar binnen gingen
Jup LadyBlack het is inderdaad soort grote dildo. Ik heb met 12 weken een inwendige echo gehad en dat ding werd er dus ingestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Het is al even geleden, maar wat ik me kan herinneren was het een soort grote dildo (ja sorry) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.
Mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef klavertje-4 het volgende:
bedankt voor de succeswensen meiden! Mijn menstruatie was gelukkig maar heel kort, vandaag was er bijna niets meer, is toch fijner met een inwendige echo!
Alles was goed, de cyste was weg, ze kon zien dat ik nog aan het begin van een nieuwe cyclus zat.
Hopelijk wordt dit dan de maand waarin het topic leegloopt naar z&g!
Ja erg hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef papillion het volgende:
In die applicatie van menstruatiekalender.net stuitte ik pas ook op het vulva onderzoek, daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Toen ik het doorgelezen had kon ik alleen maar denken dus...
Het zal best werken en zin hebben, maar ook nog de optie erbij om een foto van daaronder te bewaren is me toch iets te :p
Tis dat ik op mijn werk zit en het echt wel uit mijn hoofd laat om die site te gaan bekijken, maar ik word er wel nieuwsgierig van...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef winka het volgende:
Alleen dit al![]()
Je hebt te weinig orgasmes na de zaadlozing van je partner. Probeer minstens één orgasme te krijgen, liefst met de randjesfietsen methode. Hierdoor dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en wordt de kans op bevruchting groter.
Ik ben blij dat ik niet de enige was die het niet wist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef winka het volgende:
Ik heb het ook ooit moeten zoeken (thuis) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |