abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92209334
charmed_angel en papillon (*&#$(*#^($#@&##*#$*& -O- :'( !
Balen meiden!

Whaaa, over 3,5 uur het uur des oordeels... Begin em nu toch te knijpen!
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:18:50 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92209350
Sterkte alvast GGB, hoop dat alles meevalt. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_92209401
Balen Pap en C_A. -O-.
GGB :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:23:22 #204
205904 lollypops
An end has a start
pi_92209850
-O- -O- ohh, zo balen zeg!
pi_92209865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:15 schreef GirlGoneBad het volgende:
Whaaa, over 3,5 uur het uur des oordeels... Begin em nu toch te knijpen!
Spannend GGB :* Ik hoop dat alles goed is :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:41:57 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92211224
GGB, ik ben heel erg benieuwd wat je straks te horen krijgt, ik duim voor goed nieuws!

c_a, toch niet dus :o jeetje wat een gedoe zo! -O-

papilion ook niet raak...... -O- maar inderdaad, in elk geval geen hoop door overtijd!
Hier ook niet helaas, gisteravond vond ik al de eerste veegjes gekleurd ;( waarschijnlijk dus zoals verwacht vrijdag ongesteld. Mijn NOD mag op 26 februari

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92211240
In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat de eerste dag van de menstruatie de dag is waarop je in de voormiddag rood bloed hebt.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:59:15 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92211627
Ah, een snelle reactie, dankje leonieke! In dat geval rekende ik dus wel goed.

Maar ik zat zo te denken, dat die eerste tekenen natuurlijk ook bij de nieuwe cyclus horen, omdat dan blijkbaar de eicel al verstoten is.

Pfff nouja, we gaan het weer zien :)
pi_92212557
balen zeg LB! Kan me voorstellen dat je je cyclus eens goed wil monitoren. Ik heb zelf nooit een duidelijke ovutest gehad maar ben wel 2 keer zwanger geweest, hij moet er dus wel geweest zijn. Misschien heb je net als ik op de verkeerde momenten getest?

Ik heb morgen een echo bij de gyn om te kijken of de cyste op mijn eierstok weg is en ben uitgerekend gisteren ongesteld geworden, wat een timing :')
pi_92214611
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 06:53 schreef charmed_angel het volgende:
Helaas -O- Gek lichaam, toch ongesteld ;) temp was ook gezakt, dus geen test gedaan ;)
}:|
pi_92216014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef danic het volgende:

[..]

}:|
ja ;(
pi_92224550
-O- Charmed_Angel, wat gemeen van je lichaam om je nog snel even voor de gek te houden :*

LadyBlack :( :* hopelijk lukt het je deze periode wel om wat meer duidelijkheid en kans te krijgen.

GGB, voor jou nog achteraf een :* , is het een beetje meegevallen?

Klavertje-4, alvast veel succes morgen.

@iedereen, het is superfijn om te zien hoe dat iedereen meeleeft. Ondanks ik gewoon echt al wist dat deze periode het een OD ipv NOD zou worden en dat eigenlijk mij heel veel rust gaf, is het toch wel eventjes een momentje van jammer. Een knuffel en een :* daarom ook gewoon voor alle dames die er mee bezig zijn, of je NOD nu binnenkort is of niet, gewoon om in een snel tweede streepje te blijven geloven.
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:53:18 #213
279894 winka
There is no place like home..
pi_92262311
Oh jee wat balen weer LB :{ Als je de dagen met rode afscheiding meetelt heb je inderdaad een lange cyclus.. Hoop dat je nu meer te weten komt met ovutesten?

Succes vandaag Klavertje! En GGB, hoe is het gegaan?
pi_92268648
bedankt voor de succeswensen meiden! Mijn menstruatie was gelukkig maar heel kort, vandaag was er bijna niets meer, is toch fijner met een inwendige echo!

Alles was goed, de cyste was weg, ze kon zien dat ik nog aan het begin van een nieuwe cyclus zat.

Hopelijk wordt dit dan de maand waarin het topic leegloopt naar z&g!
pi_92272953
Bizar eigenlijk dat ze dat allemaal kunnen zien ;) ik heb volgende week mijn echo, en eigenlijk vind in dat ook best intressant om te zien :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:26:36 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92273257
Oh klavertje, fijn om te horen dat de cyste weg was ^O^ Veel succes deze cyclus dus :)

Ik vond die echo ook erg interessant :D maar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!
pi_92273316
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:Ik vond die echo ook erg interessant :D maar ook erg moeilijk om iets te zien in al dat grijs!
Ow het is niet in kleur :D

Dat dacht ik :') dat ze met een cameraatje naar binnen gingen _O-
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:34:41 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92273643
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow het is niet in kleur :D

Dat dacht ik :') dat ze met een cameraatje naar binnen gingen _O-
Neehoor :D

Het is al even geleden, maar wat ik me kan herinneren was het een soort grote dildo (ja sorry :') ) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:40:10 #219
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92273909
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Neehoor :D

Het is al even geleden, maar wat ik me kan herinneren was het een soort grote dildo (ja sorry :') ) die net zulke beelden geeft als de uitwendige echo-apparaten. Alleen kunnen ze er dichterbij komen en ook andere hoeken kiezen natuurlijk.
Jup LadyBlack het is inderdaad soort grote dildo. Ik heb met 12 weken een inwendige echo gehad en dat ding werd er dus ingestopt.
Geeft 'gewone' zwart witte echo beelden.
Beelden zijn wel helderder dan met een uitwendige echo.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:36:05 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92276492
En nu ben je al 30(?) weken! O+ Wat gaat dat snel :o
Hou maar een plekje warm in Z&G, ik hoop dat er gauw weer iemand aan kan sluiten!

Misschien dat ik deze ronde ook maar eens ga proberen te temperaturen :Y We zullen zien of het dan beter gaat!
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:14:23 #221
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92278486
Jup nu 30 weken.

Er zijn in Z&G enorm veel mensen welkom; er zijn weer wat dames weg dus tijd voor aanvulling!!!

K blijf duimen voor iedereen!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:49:08 #222
279894 winka
pi_92283368
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef klavertje-4 het volgende:
bedankt voor de succeswensen meiden! Mijn menstruatie was gelukkig maar heel kort, vandaag was er bijna niets meer, is toch fijner met een inwendige echo!

Alles was goed, de cyste was weg, ze kon zien dat ik nog aan het begin van een nieuwe cyclus zat.

Hopelijk wordt dit dan de maand waarin het topic leegloopt naar z&g!
Mooi ^O^

Wat handig zeg dat ze dat kunnen zien :D Kon ik maar elke dag zo'n echo krijgen om te zien hoe vruchtbaar ik dan ben :s)

Moet je tijdens altijd dat rekbare slijm hebben tijdens de vruchtbare dagen? Ik zit er nu echt tegen aan (zit nu op dag 13 van cyclus 27), maar bij mijn eigen inwendig onderzoek kon ik geen rekbaar slijm ontdekken :?
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:38:31 #223
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92288583
He, LB, ook weer het rode feest... Ik zeg met zijn allen in februari flink aan het werk! Het is mooie maand ervoor alhoewel ik zelf nog moet wachten op de eerste bende weer...vermoedelijk volgende week vrijdag denk ik.... en dan zal de eisprong ergens, ah, toch net februari zijn!!

En jee, wat moest ik even lachen om het dildo verhaal, zo had ik me dat niet voorgesteld!! Weet ik dat ook weer.... mocht het ooit gebeuren, dan zal ik dus niet schrikken! _O- Wat is het toch heerlijk dit forum!

@Winka; ik heb geen idee. Heb het wel een keer gehad, maar weet ff niet meer wanneer precies het was. Volgens mij de dagen voordat je vruchtbaar bent?? * Susie gaat ff googlen
pi_92288875
hihi het heeft idd nog het meeste weg van een dildo! Ik vind het ook altijd wel interessante beelden CA maar ze moeten mij de eierstokken wel aanwijzen hoor, ik zie anders alleen wat grijze vlekken :)

ik ga ook voor een vruchtbaar februari!
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:45:43 #225
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92288966
* Susie heeft iets gevonden wat het meest duidelijk was.... in haar ogen dan

Cervixslijm wordt in de baarmoederhals geproduceerd. Het slijm wordt aangemaakt om de weg naar de eicel toegankelijk te maken.

Tijdens de onvruchtbare dagen is het slijm taai. Deze taaiheid zorgt ervoor dat de zaadcellen moeilijker bij de eicel kunnen komen. Het slijm wordt minder taai in de periode rond de ovulatie. Het wordt vloeibaar en plakkerig. De spermacellen kunnen dan makkelijker de eicel bereiken.

De status van het cervixslijm is makkelijk te herkennen, waardoor je de vruchtbare periode kunt in schatten. Zodra het slijm troebel is kun je het best met een ovulatietest beginnen. Vervolgens wordt het slijm vloeibaar en is de vruchtbare periode aangebroken.

Cervixslijm waarnemen
Aan je ondergoed kun je vaak zien of het cervixslijm glibberig is. Toch is dit niet geheel betrouwbaar. Wanneer het slijm naar buiten komt is de ovulatie vaak al geweest. Beter is om met je vinger je vagina in te gaan. Als je bij de baarmoedermond het slijm met twee vingers weghaalt, kun je zien of het slijm rekbaar is.

Nog een linkje gevonden, waar een heel schema staat: hier

Overigens houd ik mezelf hier niet echt mee bezig......maar is best interessant natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Susie op 03-02-2011 19:51:31 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:46:14 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92288990
@Klavertje; fijn dat het bij jou ook goed gaat!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:46:31 #227
279894 winka
pi_92292330
Hee bedankt Susie :) Ik moet dus bij de baarmoedermond voelen.. Ben nu eten aan het maken dus ik doe doe dit later even :P

Volgens mij voel ik nu mijn eisprong *O* Vriendlief komt zo thuis *;
pi_92298325
Klavertje4 goed om te horen dat alles nu goed is :)

Winka zet hem op ;)
*ontkent foute opmerking*

En tsja, wat moet ik nu zeggen over een inwendig onderzoek. Volgens mij is het iets om heel erg voor in spanning te zijn of om te lachen als je het geval ziet 8)7

In die applicatie van menstruatiekalender.net stuitte ik pas ook op het vulva onderzoek, daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Toen ik het doorgelezen had kon ik alleen maar denken dus...
Het zal best werken en zin hebben, maar ook nog de optie erbij om een foto van daaronder te bewaren is me toch iets te :p
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:47:04 #229
279894 winka
pi_92300043
Oh ik ben natuurlijk weer veel te open :D Ik zal me wat meer inhouden ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:01:14 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92300926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef papillion het volgende:
In die applicatie van menstruatiekalender.net stuitte ik pas ook op het vulva onderzoek, daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Toen ik het doorgelezen had kon ik alleen maar denken dus...
Het zal best werken en zin hebben, maar ook nog de optie erbij om een foto van daaronder te bewaren is me toch iets te :p
Ja erg he _O-

Ik vind daar wel meer opties een beetje dubieus hoor :') maargoed, je hoeft ze niet te gebruiken en verder vind ik het wel een handige kalender :)
Wat ik ook een heldere site mbt zelfonderzoek vind is anticonceptiemethoden.nl.

En gewoon open zijn hoor Winka, wie weet wie er wat aan heeft!
pi_92302589
:D het is zeker een handige kalender. Handige link trouwens.

@winka, gewoon posten hoor. Ik vind het juist zo fijn aan dit forum dat je gewoon dat kunt delen wat je niet zomaar thuis, aan je moeder, buurvrouw of 'n vriendin zou delen. Ik vond je post dat je vriend zo thuis kwam gewoon oprecht leuk :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:43:02 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92303103
Oei, ik sta helemaal bovenaan zie ik, maar dat klopt nie hoor... ;(

Zet mijn NOD maar op 14 februari.

Ik heb wonderlijk genoeg mijn ei waarschijnlijk op 31 januari gehad (volgens FF), ik heb alleen nog geen hogere temperatuur. Het was op dag 12 van mijn cyclus in plaats van dag 16 of 17, dat is dus heel netjes. Dat was de laatste stap van het corrigeren van mijn cyclus, en hopelijk blijft deze nu zo.

Of eigenlijk niet, en blijven die duivels weer een jaar of twee weg... O-)

Ik vind Valentijnsdag wel een mooie datum voor een positieve test, eigenlijk... :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92305100
Dat zou wel heel mooi zijn een positieve test op Valentijnsdag :) Fijn iig dat je je cyclus in beeld hebt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:02:02 #234
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92309429
Dat is ook een goede link LB.... alleen gaan wij dus juist wel aan de slag tijdens die vruchtbare dagen :P

En lekker hier alles neerzetten hoor!! Wat LB zegt, wie weet hebben anderen er juist iets aan.

@GGB; zeker een mooie dag voor een streepje *;
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:07:15 #235
279894 winka
pi_92314586
Ik heb de post van LB helemaal gemist :D
Bedankt voor de link! Hier staat heel duidelijk geschreven wat ik aan kan en moet treffen ^O^

Tsja en menstruatiekalender. net .. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de foto's zag van vulva-onderzoek :o Ik vind het ook soms pervers en te ver gaan :) En er zal echt wel wat gedaan worden met de gegevens die ingevuld worden, want ik zie nergens reclame e.d. staan. Ik denk niet dat mensen deze site als hobby even zo uitgebreid in elkaar zetten. Maar van mij mogen ze :7
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:12:59 #236
279894 winka
pi_92314877
Alleen dit al :')

Je hebt te weinig orgasmes na de zaadlozing van je partner. Probeer minstens één orgasme te krijgen, liefst met de randjesfietsen methode. Hierdoor dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en wordt de kans op bevruchting groter.
pi_92315023
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef winka het volgende:
Alleen dit al :')

Je hebt te weinig orgasmes na de zaadlozing van je partner. Probeer minstens één orgasme te krijgen, liefst met de randjesfietsen methode. Hierdoor dipt de baarmoedermond in het plasje sperma en wordt de kans op bevruchting groter.
Tis dat ik op mijn werk zit en het echt wel uit mijn hoofd laat om die site te gaan bekijken, maar ik word er wel nieuwsgierig van... O-)

En even een :* en knuffel voor alle meiden hier, hopelijk is het snel raak met een 2e streepje!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:24:56 #238
279894 winka
pi_92315448
Ik heb het ook ooit moeten zoeken (thuis O-) ) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt :)
pi_92318217
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef winka het volgende:
Ik heb het ook ooit moeten zoeken (thuis O-) ) op Google, het betekent dat je elke keer als je bijna komt je orgasme uitstelt :)
Ik ben blij dat ik niet de enige was die het niet wist. :D Maar ik heb echt geen behoefte om daar in te vullen op welke standjes ik het doe, of hele onderzoeken met fotos te plaatsen. Of net zo bij het invullen van je menstruatie gegevens, telt er iemand hoeveel stuks maandverband of tampons gebruikt? Ik merk zonder dat te tellen wel of de menstruatie flink is of niet, en verder heb ik 'n set van alles en als het op is dan koop ik nieuw.
Overigens moppert mijn lief altijd dat ik overal tampons heb liggen. Heb de gewoonte ze rond de periode in mijn tas of broekzak te stoppen. Maar je gebruikt er natuurlijk niet 5x zoveel op een dag spontaan. En ik haal ze dus even leuk na de tijd weer uit mijn tas/broekzak en dan liggen ze daar waar de sleutels liggen of bij de kassabonnetjes. En tsja, daar ziet hij geen patroon in :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:17:09 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92326238
Nee nou hoeveel maandverband je nodig had vind ik tot daar aan toe, maar dat je nu ook in kunt vullen hoe het eruit zag..... die opties :r

Het is heel natuurlijk, maar ik hoef het toch niet elke keer te zien? :')

Ik heb weer een pijnlijke cyclus te pakken trouwens ;( dus lang leve Aleve....
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:56:24 #241
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_92331156
Sterkte, LB :*

Iemand trouwens ervaring met teunisbloemolie? Dit werd me net geadviseerd om mijn menstruatiecyclus weer regelmatig te krijgen. Ik stond zelf in mijn handen met monnikspeper, maar weet nu niet wat het meest effectief zou zijn.

Iemand advies/ervaringen?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:13:18 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92331903
geen idee Frummeltje, google is youre Friend.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:14:07 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92331940
zit nu op mobiel, dus kan wat lastig zoeken... :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:50:36 #244
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_92333285
@Susie: Ik las op internet zowel positieve als negatieve verhalen. Bij de een werkt het uitstekend, bij de ander juist weer niet. Vroeg me af hoe dat hier was ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:17:15 #245
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92334498
Ik gebruik Etos 'zwanger worden' pillen en teunisbloemolie met b6, ook van de Etos.

Bij mij had het (denk ik, je weet het natuurlijk nooit zeker) dit effect:

cyclusduur | duur luteale fase | cyclusdag eisprong
23 | ? | ?
24 | ? | ?
24 | 6 | 17
26 | 10 | 16
? | ? | 12

Mijn cyclus is dus iets langer geworden, evenals de luteale fase. En deze ronde is de eispring naar dag 12 verschoven. Ik denk/verwacht dat mijn cyclus minimaal 26 dagen zal duren, dus dan is de luteale fase ook netjes op orde. Maar dat weet ik natuurlijk nog niet, dat weet ik pas rond 14 februari. :) Maar ik heb het nog niet zo lang gebruikt (vanaf halverwege de cyclus met de luteale fase van 6 dagen) , dus ik heb geen idee of het effect blijvend is of niet...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92335567
Hoi :W

Wilde even laten weten dat ik nu 17,2 kilo ben afgevallen :o
Wow gaat toch best snel ;) Nog 4 weken en dan afbouwen *G*
pi_92335739
:D super goed charmed_angel!

@frummeltje, helaas geen kennis/ervaring met dergelijke producten.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:30:13 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92338216
Jeetje C_A wat super!! Wow, respect voor je hoor!
pi_92385746
wow C_A echt super!

Jammer genoeg mag ik een nieuwe NOD doorgeven |:( en we hadden nog wel zo ons best gedaan *;
6 maart mag ik weer in spanning zitten :Y

Die online ovulatie berekeningen geven ook een uitgerekende datum..dat voelt helemaal gek! :+ 12 november zou het dan zijn *O* (probeer natuurlijk ondertussen nog flink te oefenen op het hebben van enig geduld 8)7 )
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:55:31 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92393381
OP klopt weer helemaal! :)
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')